چهارمین جشن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران










نظرات 4 + ارسال نظر
جافنا دوشنبه 11 بهمن 1389 ساعت 17:55 http://www.jafna.persianblog.ir

سلام من چند سالیه شاید هر روز این وبلاگ رو دنبال می کنم خیلی جالبه بتون تبریک می گم .ابته سوالی داشتم .این طور که من فهمیدم انگار آقای شهاب حسینی در فیلم جدایی نادر از سیمین نقش مکمل هستن درسته؟خیلی حیف شد چون من منتظر بودم ایشون امسال سیمرغ نقش اول رو هم ببرن .البته قضیه اینجا ناراحت کننده تر می شه که سوت پایان - آفریقا-خانه پدری در بخش مسابقه نیستن برف روی شیروانی هم که فک نکنم در حد عالی خودش بوده باشه شهاب .واقعا حیف شد....من از آقای فرهادی تعجب می کنم که چرا از شهاب که بدون شک بهترین بازیگر چند سال اخیره (این رو درو کردن جوایز چند سال اخیر می گه)رو ازش پشت سر پیمان معادی که براش احترام قائلم نقش مکمل گذاشته.بازم می گم از اطلاع رسانیتون متشکرم.

سلام
مرسی از لطفتون
البته آقای حسینی همیشه نقششون رو خوب بازی میکنن. چه نقش اول باشه چه مکمل و اینکه کدام نقش مناسب ایشون هست رو دیگه کارگردان و خودشون تشخیص میدن.مهم اینه که نقشی که بازی میکنن به دل ادم بشینه . چه اول چه دوم.

جافنا دوشنبه 11 بهمن 1389 ساعت 18:20 http://www.jafna.persianblog.ir

راستی تو پست پایینیتون عکسی که شهاب داره جایزه اش رو از آقای رایگان می گیره ببینید آقای رایگان صورتشون با صورت بغل دستیشون قاطی شده چقد با مزه شدن

روناک جعفری دوشنبه 11 بهمن 1389 ساعت 21:27 http://www.ronakjafari.blogfa.com

سلام با احترام وبلاگ شما را در پیوندهایم قرار دادم.

* سه‌شنبه 12 بهمن 1389 ساعت 00:04

من هم تبریک میگم و ارزو دارم در جشنواره شهاب حسینی دست خالی بیرون نیاد هر چند که حقش بود تمام فیلماش در بخش مسابقه بود از بابت فیلم خانه پدری خیلی ناراحت شدم این همه کیانوش عیاری زحمت کشید بابت این فیلم واقعا که بعضی وقتا ادم می مونه چی بگه خدا کنه این فیلم هم در جشنواره نشون داده بشه و مرسی از اینکه فیلم های شهاب رو معرفی کردید امیدوارم بتونم تک تک فیلم هاشو ببینم

بازم ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد