اشعارم در "برف روی شیروانی داغ" را منتشر می‌کنم

اشعارم در "برف روی شیروانی داغ" را منتشر می‌کنم


کارگردان و نویسنده "برف روی شیروانی داغ" اشعار سروده شده در این فیلم را متعلق به خود دانست و از انتشار آن در قالب یک مجموعه در آینده نزدیک خبر داد.

محمدهادی کریمی کارگردان و نویسنده "برف روی شیروانی داغ" درباره فضای این فیلم به خبرنگار مهر گفت: این فیلم زندگی یک شاعر است که در واقع با مرگ وی اثری از او به جا می‌ماند که باعث رمزگشایی وجوه ناشناخته این شاعر را آشکار می‌کند.

وی درباره این اشعار که در فیلم سروده می‌شود، افزود: تمام اشعار متعلق به خودم است که هرگز قصد چاپ کردن آن را در قالب مجموعه‌ای نداشتم. اما عوامل فیلم و کسانی که نسخه‌ای از "برف روی شیروانی داغ" را دیده‌اند، معتقد بودند باید این آثار را منتشر کنم.

کارگردان "غیرمنتظره" در ادامه بیان کرد: از نمونه اشعارم پیش از این در تیزر فیلم "رخساره" و فیلم تلویزیونی "شتاب کن" استفاده شده است. قصد دارم این اشعار پراکنده را در قالب یک کتاب منتشر کنم. البته بهزاد عبدی آهنگساز فیلم پیشنهاد داد می‌توانیم به صورت یک فایل صوتی با آهنگساز وی این اشعار را وارد بازار کنیم.

وی ادامه داد: تمام اشعاری فیلم "برف روی شیروانی داغ" توسط خودم بر اساس شخصیت‌های داستان نوشته شده است. به طور نمونه اشعاری که مربوط به استاد، همسر سابق وی و شاگردانش در فیلم است.

"برف روی شیروانی داغ" برای نمایش در بخش مسابقه سینمای ایران بیست و هشتمین جشنواره فیلم فجر هم اکنون آماده است. در این فیلم شهاب حسینی، آنا نعمتی، کورش تهامی، خاطره اسدی، امیرحسین آرمان، فرخ نعمتی و هنگامه قاضیانی بازی می‌کنند.