موسیقی فیلم «خانه پدری» در اوکراین تنظیم می شود

موسیقی فیلم اپیزودیک «خانه پدری» توسط بهزاد عبدی در اوکراین تنظیم و ضبط می‌شود.
ایلنا: با آن که فیلم اپیزودیک «خانه پدری» موسیقی پرحجمی ندارد اما قرار شده است تا برای تغییر اپیزودها و روایت اپیزود بعدی این فیلم، «بهزاد عبدی» موسیقی فیلم را در اوکراین تنظیم و ضبط کند.
شاهرخ دستورتبار مجری طرح فیلم «خانه پدری» در گفت‌وگو با ستاد خبری بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر گفت: تدوین فیلم توسط کیانوش عیاری به پایان رسیده و حدود نیمی از صداگذاری فیلم توسط مسعود بهنام در استودیو بهمن انجام شده است.
وی درباره موسیقی فیلم توضیح داد: فیلم به صورت اپیزودیک ساخته شده و روایتی از سال 1308 تا 1374 است. همان‌طور که پیش‌تر عنوان شده، فیلم به موسیقی زیادی نیاز ندارد اما برای تغییر اپیزودها و روایت اپیزود بعدی نیاز به موسیقی است که ساخت آن به عهده بهزاد عبدی است و قرار است در اوکراین تنظیم و ضبط شود. دستورتبار گفت: امیدواریم فیلم هرچه سریع‌تر آماده حضور در بیست‌ونهمین دوره جشنواره فیلم فجر شود.
«خانه پدری» یازدهمین فیلم بلند سینمایی کیانوش عیاری داستانی اجتماعی دارد که وقایع آن از 1310 آغاز می‌شود و تا امروز ادامه می‌یابد.
مهدی هاشمی، شهاب حسینی، مهران رجبی، ناصر هاشمی، مینا ساداتی، نازنین فراهانی، حسین فلاح و ... بازیگران اصلی «خانه پدری» هستند.