تهیه‌کننده سریال «شوق پرواز» از پخش این سریال در سال 90 خبر داد.

تهیه‌کننده سریال «شوق پرواز» از پخش این سریال در سال 90 خبر داد.

جواد نوروز‌بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره‌ی زمان دقیق پخش سریال شوق پرواز با موضوع زندگی شهید بابایی، افزود: تعیین زمان دقیق پخش برعهده‌ی شبکه و مدیران است، اما «شوق پرواز» احتمالا بعد از عید در کنداکتور پخش قرار می‌گیرد.

وی درباره‌ی روند ساخت این سریال گفت: هم‌اکنون تصویربرداری سریال «شوق پرواز» به طور کامل به پایان رسیده و این سریال در مرحله‌ی صدا‌گذاری و ساخت موسیقی است.

نوروزبیگی در پاسخ به این پرسش که آیا «شوق پرواز» با مشکل بودجه مواجه بوده  است؟ عنوان کرد: از لحاظ بودجه مشکلی نداریم.

به گزارش ایسنا، سریال «شوق پرواز» در قالب 21 قسمت 45 دقیقه‌ای به کارگردانی یدالله صمدی برای پخش از شبکه‌ی یک آماده می‌شود. شهاب حسینی، الهام حمیدی، افسانه بایگان، اکبر عبدی و ستاره اسکندری بازیگران مجموعه‌ی تلویزیونی «شوق پرواز» هستند.




ناصر دهقانی مجری طرح مجموعه "شوق پرواز" درباره وضعیت فعلی این مجموعه تلویزیونی که پیرامون زندگی "شهید بابایی" ساخته می‌شود به خبرنگار تلویزیون برنا گفت: اکنون تمام تلاش و تمرکز خود را بر روی کارهای فنی مجموعه گذاشته‌ایم و صداگذاری، ساخت موسیقی و تدوین مجموعه توسط محسن روشن، محمدرضا علیقلی و سهراب خسروی با قوت در حال انجام است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا کشوری برای بخش خارج از کشور این مجموعه انتخاب شد یا خیر؟ اظهار کرد: آفریقا را برای این کار انتخاب کرده بودیم که با اعزام گروهی به آنجا و بر طبق گزارش آن گروه شرایط لوکیشن این کشور مناسب ارزیابی نشد و ادامه تصویربرداری در این کشور لغو شد. کشور بعدی نیز هنوز مشخص نشده است.
 

دهقانی در آخرین گفت‌وگوی خود با برنا به ‌مشکلاتی پیرامون این مجموعه اشاره کرده بود که نگفتنی هستند. مشغله بازیگران در مجموعه‌های دیگر و مشکلات مالی از جمله مسائلی است که عوامل سازنده "شوق پرواز" را ناچار به تغییراتی در فیلمنامه کرده‌ بود.

با رفع مشکلات این مجموعه هشت بازیگر به خارج از کشور اعزام خواهند شد که در کنار عوامل فنی گروه 25 نفره‌ای را تشکیل خواهند داد.


نظرات 2 + ارسال نظر
۹۶ دوشنبه 20 دی 1389 ساعت 19:37

کشته کردن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


میموندن ســــــــــــــــــــــــــــــال 1400هجری شمسی.



وقت بود حالا!!!.

صدیف سه‌شنبه 21 دی 1389 ساعت 00:29

مرسی از این همه به روز بودن!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد