پایان تدوین خانه پدری+ برف روی شیروانی داغ با سیمرغ داران می اید

«خانه پدری» عیاری در روزهای پایانی تدوین

تهیه‌کننده و کارگردان فیلم سینمایی «خانه پدری» از روزهای پایانی مرحله تدوین خبر داد و گفت: این فیلم به گونه‌ای ساخته شده که نیازی به موسیقی ندارد و با طی کردن مراحل فنی برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده نمایش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،«کیانوش عیاری» در گفت‌وگویی درباره روند مراحل فنی این فیلم بیان کرد: تدوین همچنان توسط خودم ادامه دارد و هفته آینده به پایان می‌رسد. همچنین مسعود بهنام دراستودیوی بهمن همزمان کار صداگذاری را انجام می‌دهد.

وی اظهار کرد: این فیلم موسیقی ندارد و برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده نمایش می‌شود.

«خانه پدری» یازدهمین فیلم بلند سینمایی کیانوش عیاری داستانی اجتماعی دارد که وقایع آن از 1310 آغاز می‌شود و تا امروز ادامه می‌یابد.

تمام فیلمبرداری این اثر طی 60جلسه در خانه مؤتمن‌الاطباء انجام شده است.

مهدی هاشمی، شهاب حسینی، مهران رجبی، ناصر هاشمی، مینا ساداتی، نازنین فراهانی، حسین فلاح و ... بازیگران اصلی «خانه پدری» هستند.





«برف روی شیروانی داغ» اواخر دی آماده نمایش می‌شود   



فیلم سینمایی «برف روی شیروانی داغ» به کارگردانی محمدهادی کریمی با همکاری 4 برنده سیمرغ بیست و هشتمین جشنواره فیلم فجر برای دوره جدید این رویداد، آماده نمایش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،«محمدهادی کریمی» نویسنده و کارگردان فیلم‌سینمایی «برف روی شیروانی داغ» در گفت‌وگویی درباره حضور برندگان سیمرغ بلورین سال گذشته فجر در جدیدترین فیلم خود بیان کرد: در ساخت این فیلم حسن کریمی (فیلمبردار)، حسین غضنفری (تدوین)، علیرضا علویان (صداگذار) و بهزاد عبدی (آهنگساز) که در دوره پیشین جشنواره فیلم فجر سیمرغ‌های بلورین را در رشته‌های مختلف از آن خود کردند، همکاری داشته‌اند.

وی تصریح کرد: به هر ترتیب منتظر بازتاب اظهارنظرها درباره فیلم در جشنواره هستم، اما همه عوامل در این پروژه زحمت کشیدند و به اعتقاد من کار آنان و حتی بازیگران به حدی است که حداقل می‌توانند کاندیدای سیمرغ‌بلورین شوند و برخی از آنان جایزه نیز دریافت کنند.

وی در پایان درباره روند مراحل فنی «برف روی شیروانی داغ» گفت: موسیقی فیلم در اوکراین ساخته شد و صداگذاری و میکس نهایی نیز به پایان رسیده است. همچنین در حال حاضر مراحل چاپ و کپی فیلم در استودیو فیلمساز آغاز شده و پیش بینی ما این است که «برف روی شیروانی داغ» اواخر دی ماه آماده نمایش شود.

بنابر این گزارش، فیلمبرداری سومین اثر بلند سینمایی محمدهادی کریمی اواخر بهمن‌ماه گذشته آغاز شد و حسن کریمی که سیمرغ بلورین بهترین فیلمبرداری را برای فیلم «به رنگ ارغوان» از آن خود کرد، پشت دوربین این فیلم قرار گرفت.

در فیلم «برف روی شیروانی داغ» که علی لدنی آن را تهیه ‌می‌کند، شهاب حسینی، آنانعمتی، کورش تهامی، خاطره اسدی، امیرحسین آرمان و فرخ نعمتی با حضور هنگامه قاضیانی به ایفای نقش‌ پرداخته‌اند.

جدیدترین فیلم محمد هادی کریمی مضمونی اجتماعی و بیان و فرمی تجربی دارد.

داستان «برف روی شیروانی داغ» درباره مرگ مشکوک شاعری مشهور است. اثری از او به جای می‌ماند که پرسش‌هایی را در ذهن نزدیکان او به وجود می‌آورد و تنها راه رسیدن به آرامش قبلی، رمزگشایی از این موضوع است.

نظرات 1 + ارسال نظر
پری پنج‌شنبه 16 دی 1389 ساعت 21:03

مرسی از این همه خبرای خوب ارزو دارم که شهاب گرامی که حقش هم هست امسال کاندیدا بشه و سیمرغ رو در دستانش ببینم چه نقش مکمل چه نقش اول

و اینکه مجموعه سرزمین کهن هم شک ندارم یکی از بهترین ها خواهد شد

در مورد تفاوت صحبت های شهاب با شریفی نیا باید بگم شهاب بسیار زیرکانه و زیبا پاسخ داده و بدون شک درباره الی بهترین اثر خلق شده در سینمای ایران است که در ذهن ها می ماند

مرسی مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد