محمد رضا فروتن با شهاب حسینی در سریال سرزمین کهن هم بازی شد

فاز دوم سریال کمال تبریزی بزودی مقابل دوربین
فروتن به «سرزمین کهن» پیوست


محمدرضا فروتن برای بازی در سریال تاریخی «سرزمین کهن» قرارداد بست.
به گزارش «بانی فیلم»، مجموعه تلویزیونی «سرزمین کهن» به کارگردانی کمال تبریزی اواسط آذر سال 87 در تهران کلید خورد و با پایان تصویربرداری فاز نخست، قرار است ضبط تصاویر فاز دوم مجموعه با پایان ساخت دکورهای جدید در شهرک سینمایی غزالی آغاز شود. پیش از محمدرضا فروتن، طی چند ماه اخیر بازیگرانی چون شهاب حسینی، حسین محجوب و مهرداد ضیایی نیز به پروژه پیوسته بودند. ثریا قاسمی، الهام حمیدی، پژمان بازغی، بیتا فرهی، جعفر دهقان، امیر آقایی، ‌هنگامه قاضیانی، میترا حجار، پرویز پورحسینی، فرهاد قائمیان، علی شادمان و ... دیگر بازیگران اصلی مجموعه هستند.
تبریزی در مقطعی که پیش تولید فاز دوم سریال جدیدش در حال انجام بود، فیلم سینمایی «خیابان‌های آرام» را در ارمنستان مقابل دوربین برد.
«سرزمین کهن» قصه پسری به نام رهی است که پس از بمباران دهکده‌ای از سوی نیروهای متفقین، از زیر آوار بیرون کشیده می‌شود. رهی پس از چند روز مراقبت توسط مادرش راهی تهران می‌شود. سال‌ها بعد او در یک خانواده توده‌ای رشد می‌کند، اما بر اثر وقوع ماجراهایی، او به یک خانواده درباری سپرده می‌شود و ... .
طی این سریال که قصه آن همزمان با تبعید رضا شاه از ایران آغاز می‌شود، شاهد بسیاری از حوادث سیاسی و اجتماعی ایران خواهیم بود. محمد مسعود تهیه‌کنندگی این سریال را برای گروه فیلم و سریال شبکه سه به عهده دارد. طراح صحنه این سریال کیوان مقدم، طراح لباس مجید لیلاجی، مدیر تصویربرداری محمدرضا سکوت، طراح چهره‌پردازی مجید اسکندری، صدابردار بهمن اردلان و نویسنده آن علیرضا طالب‌زاده است.