تازه‌ترین عکس‌ها و خبرها از فیلم سینمایی «آفریقا»

تازه‌ترین عکس‌ها و خبرها از فیلم سینمایی «آفریقا»

 «هومن سیدی» پس از ساخت شش فیلم کوتاه اولین فیلم بلند خود را با نام «آفریقا» جلوی دوربین برد تا این اثر در جشنواره بیست‌و‌نهم فیلم فجر شرکت کند.

فیلم برداری این فیلم از سه هفته پیش در لواسان آغاز شده و تاکنون 75 درصد از کار فیلمبرداری شده است. تمامی لوکیشن‌ها در تهران و لواسان واقع است. نویسنده فیلمنامه خود سیدی است که به مسایل و مشکلاتی می‌پردازد که گریبان گیر جوانان است.
شهاب حسینی، آزاده صمدی، جواد عزتی، امیر جدیدی، مینا ساداتی و امید تبریزی‌زاده در این فیلم ایفای نقش می‌کنند. همچنین تدوین فیلم زیر نظر سیدی همزمان با فیلمبرداری در حال انجام است تا گروه بتواند فیلم را برای جشنواره بین‌المللی فیلم فجر که در بهمن ماه برگزار می‌شود، آماده کند. این فیلم را مجید اسماعیلی و مجتبی امینی تهیه می‌کنند. 







نظرات 5 + ارسال نظر
یک دوست دوشنبه 13 دی 1389 ساعت 18:33

دوستان عزیز سلام ،به اطلاع عزیزان می رسانم اقای حسینی در مصاحبه باماهنامه فرهنگ وسینما اعلام کردندکه بعدازپایان پروژه های اخیرشان،دست کم به مدت 5 سال از بازیگری خداحافظی خواهند کرد،امیدوارم که در این باره تجدید نظر بکنند

هدیه دوشنبه 13 دی 1389 ساعت 22:27 http://shahabhoseini-fan.blogfa.com

این عکس ها خیلی جالب بودن!! واقعا بی صبرانه منتظر این فیلم هستم! من خودم از طرفدارهای هومن سیدی هستم حالا داره با شهاب همکاری می کنه!!!! یعنی ی ی ی ی معررررککککککهههههههههههههه!!!! امیدوارم عالللییی باشششششششششششه!! مرسی به خاطر به روز بودنتون!!

سلام
با یه آپ جدید منتظرت هستیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم، حتما به ما سر بزن.
با نظرات مارو دلگرم کن.
موفق باشی

پری سه‌شنبه 14 دی 1389 ساعت 12:32

عکسا حرف نداره ممنونم به نظر میاد کار خوبی میشه

ATIYEH دوشنبه 20 دی 1389 ساعت 18:42

aleye mahban jonam dastet dard nakone atelaate khobe mede aksam ghashange golaaaaaaaaaaammm

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد