تدوین "جدایی نادر از سیمین" ادامه دارد

تدوین "جدایی نادر از سیمین" ادامه دارد


آخرین مراحل تدوین "جدایی نادر از سیمین" ساخته‌ جدید اصغر فرهادی این روزها توسط هایده صفی‌یاری درحال انجام است.

به گزارش خبرگزاری مهر، پس از پایان تدوین، این فیلم توسط محمدرضا دلپاک وارد مراحل صداگذاری می‌شود. روند آماده‌سازی "جدایی نادر از سیمین" در حال انجام است و هر زمان فیلم آماده نمایش شود درباره‌ حضور آن در جشنواره‌ها تصمیم‌گیری خواهد شد.
 

"جدایی نادر از سیمین" با بازی لیلا حاتمی، شهاب حسینی، پیمان معادی، ساره بیات، سارینا فرهادی، علی اصغر شهبازی، بابک کریمی، شیرین یزدان بخش، کیمیا حسینی و با حضور مریلا زارعی روایت می‌شود. این فیلم با فیلمنامه، تهیه‌کنندگی و کارگردانی‌اصغر فرهادی 5 شهریور ماه در تهران مقابل دوربین رفت.



نظرات 10 + ارسال نظر
یه دوست شنبه 4 دی 1389 ساعت 16:15

سلام . دیشب برنامه هفت یک مصاحبه با اقای حسینی انجام داد . از پشت صحنه خانه پدری . ایشون گفتند به قول سهراب سپهری تنها صداست که می ماند . از دیشب تا به حال کلی نقد بهشون شده که ایشون فرق سهراب و فروغ رو نمی دونند . ای کاش بیشتر دقت میکردند تا سوژه دست مخالفین ندهند

سینا شنبه 4 دی 1389 ساعت 23:53

یعنی انقدر آدمهای مقرض و بیکاری هستن که به این موضوع فکر کنن.متاسفم.بگو شما هنر شهابو ببینین.

الی یکشنبه 5 دی 1389 ساعت 14:39

به نظر من که این موضوع اهمیت نداره شهاب اشتباه کرده و این خیلی طبیعی هستش هر چند اگر قرار بود اسم فروغ فرخزاد هم به میون بیاد حتما سانسور می کردند

طرفدار واقعی یکشنبه 5 دی 1389 ساعت 14:48

سلام دوستان
چه عجب تو این وبلاگ سوت و کور یکی کامنت گذاشت که ای کاش اونم نمی ذاشت!!!! ببخشید جناب یه دوست شما فکر کنم با آدم های بیکاری سرو کار دارید که دنبال سوژه پیدا کردن و خندیدنند. خوب فدای سرش که اشتباه گفت، مگه گناه کبیره کرده حالا ... . من نمی دونم چرا باید طرفداری شهاب حسینی اینجوری باشند. تا حالا یک بار هم ندیدم که ازش تعریف کنید. فیلم آناهیتا اکران شد فقط دوتا بد و بیراه نثارش کردید در صورتی که فیلمنامه مزخرف اون فیلم هیچ ربطی به شهاب نداشت و اون بازیش عالی بود. در رابطه با پشت صحنه خانه پدری هم همین طور... به جای اینکه بگید آقای حسینی چقدر گرم و صمیمی صحبت کرد و لذت بردیم برمی گردید می گردید می گید آبروش رفت با اون حرف زدنش!!!!!!! ای کاش آقای حسینی هیچ وبلاگی نداشت تا حداقل منی که اینقدر براش احترام قائلم با خوندن بعضی حرف ها دلم نمی شکست.

ساتیا یکشنبه 5 دی 1389 ساعت 23:33

همه اینو می دونن که شهاب حسینی با اینکه تحصیلات دانشگاهیش نیمه تمومه ولی چه قدر انسان با معلومات و با سوادیه اینو از تمام مصاحبهاش و تمام کتابهایی که خونده و همیشه در باره اونا تو مصاحبهاش صخبت می کنه میشه فهمید.من مصاحبه ای از شهاب ندیدم که نام یک نویسنده یا کتاب یا جمله ای مهم از یک کتاب نگه.پس لطفا بیخودی حرف در نیارید.

پریا دوشنبه 6 دی 1389 ساعت 12:10

طرفداران واقعی شهاب اصلا متوجه این موضوع کوچیک نشدن
من که حواسم به زیبا صحبت کردنشون و بازیشون بود
باید حق داد به اقا شهاب چون واقعا خسته بود
برای این فیلم ارزوی موفقیت میکنم

[ بدون نام ] دوشنبه 6 دی 1389 ساعت 13:04

اگه امکانش هست کلیپ مصاحبه خانه پدری رو بذارید برای دانلود.امکانش هست؟

سلام
فکر نمیکنم. حداقل فعلا فرصت نداریم.

صدیف سه‌شنبه 7 دی 1389 ساعت 15:03

سلام شیوای عزیزم. امیدوارم حالت خوب باشه و حالا که فصل امتحاناته ان شاا... با موفقیت پشت سرشون بذاری :)
خواستم بابت زحماتی که برای وبلاگ میکشید ازتون شکر کنم:شیوا جون و مهبان جون
آرزوی بهروزی برای آقای حسینی و خانوادشون و همه ی هواداراشون.

سلام صدیف جان
مرسی از لطفت عزیز دلم

آزاده سه‌شنبه 7 دی 1389 ساعت 16:03

سلام من کاملا با طرفدار واقعی موافقم

اینقدر به حاشیه نپردازید من که خیلی خوشحال شدم ایشونو دیدم شما هم حتما خوشحال شدید

بعد هم من از قول سهراب هم اینو شنیدم تنها صداست که می ماند

Faty دوشنبه 9 اسفند 1389 ساعت 02:34 http://Www.deltang-to-62

سلام بر همه دوستتون دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد