نظر سنجی/ شهاب حسینی با ۴ فیلم در ۲۹ جشنواره فیلم فجر

 

بیشتر از همه منتظر دیدن کدام فیلم در جشنواره بیست و نهم فیلم فجر هستید؟


لینک نظر سنجی




* شهاب حسینی در جشنواره 29 فیلم فجر با 4 فیلم :



برف روی شیروانی داغ ( محمد هادی کریمی )

جدایی نادر از سیمین ( اصغر فرهادی )

خانه پدری (کیانوش عیاری )

روایت ( نیکی کریمی )


حضور دارد .

نظرات 7 + ارسال نظر
한국 송일국 یکشنبه 28 آذر 1389 ساعت 08:04 http://zahrasong1.blogfa.com

سلام دوست جونا
ممنون مطالبتون عالی بود..........راستی اون وب قبلیم فیلی شد اگه خواستینم من اینجام
مهبان جون دستت دردنکنه...یه مدتی بود نمیومدم......دلم تنگیده بود.............بای

ساشا یکشنبه 28 آذر 1389 ساعت 11:58

اول از همه جدایی نادر بعد هم برف روی شیروانی چون خااااااااااااااااااااااااااااااانوم قاضیانی هم هست

حسام دوشنبه 29 آذر 1389 ساعت 21:00

من واقعا هر ۴ تاش .من به همش رای میدم

سورنا سه‌شنبه 30 آذر 1389 ساعت 16:37

امیدوارم همه هواداران شهاب عزیز و خود شهاب "خاطره ساز"همیشه شاد باشند و سلامت.


این هم لینکی قدیمی از مجله نسیم هراز.


شاید خیلی ها خوندنش؛ اما خواستم توی آرشیو وب شما هم به یادگار بمونه.



""مثل همه روزهایی که از مسابقه پیروز بیرون می آیی""

http://www.nasimeharaz.com/viewer.php?id=626

این هم لینک ۲ تا عکس خوشمل از شهاب



http://www.nasimeharaz.com/upldfiles/gallery/g070909132739s.jpg



http://www.nasimeharaz.com/upldfiles/gallery/g070909132724s.jpg

مرسی از لطفتون
اما من که نتونستم هیچکدوم از لینک ها رو باز کنم.

الی چهارشنبه 1 دی 1389 ساعت 23:09

مطمئنم که شهاب ۴ نقش متفاوت رو بازی کرده و امیدوارم بتونم فیلم ها رو در جشنواره ببینم

سلام
با یه آپ جدید منتظر شماییم حتما بیا و مارو خوشحال کن.
منتظر نظراتم هســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتیم
موفق تر باشی

سورنا شنبه 4 دی 1389 ساعت 18:22

سلام.

مگه میشه این ها وا نشن؟؟؟؟


ببین چیشده بوده که وا نشدن،همین الان به احترام حرفتون دوست گرامی بازهم چکشون کردم .هر سه تا لینک واشدن.

لطفا باز هم سعی کنید.


اگه هم وا نشد توی سایت مجله در دو بخش آرشیو و گالری عکس مجله شماره 24(بیست و چهار)_فکر میکنم_حتما پیداش.ن میکنید

سلام
حتما اینترنت من مشکل داشته. چکش میکنم دوباره .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد