نقد آناهیتا در فرهنگ سرای انقلاب

«آناهیتا» در فرهنگسرای انقلاب نقد می‌شود

وفا برهانی» مسئول روابط عمومی فرهنگسرای انقلاب در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس درباره برنامه فیلم هفته آینده این فرهنگسرا، اظهار داشت: چهل‌و دومین گردهمایی علاقه‌مندان هنر سینما و اعضای کانون فیلم امید فرهنگسرا، این هفته به نمایش و تحلیل فیلم سینمایی «آناهیتا» ساخته عزیز الله حمیدنژاد اختصاص دارد.
وی ادامه داد: این فیلم سه‌شنبه 16 آذر ماه جاری برگزار می‌شود و طی آن مهم‌ترین و کاربردی‌ترین مباحث فیلم، مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد و سپس، با طرح موضوعات تخصصی‌تر در حوزه سینما ادامه می‌یابد.
وی در ادامه درباره میهمانان این هفته فرهنگسرای انقلاب نیز به فارس، گفت: «عزیزالله حمیدنژاد» (کارگردان و تهیه‌کننده) ، «شهاب حسینی»، «پوریا پورسرخ»، «میترا حجار»، «نرگس محمدی» (بازیگران) و «علیرضا پورصباغ» (منتقد) در این جلسه حضور دارند. 


علاقه‌مندان به عضویت در کانون فیلم امید و حضور در گردهمایی می‌توانند هر روز تا سه‌شنبه 16 آذر ماه به نشانی بزرگراه نواب صفوی، تقاطع خیابان کمیل شرقی، فرهنگسرای انقلاب واحد فرهنگی و یا برای حضور در برنامه و تهیه بلیت در مورخ سه‌شنبه 16 آذر ماه از ساعت 17 تا 20 به تالار فجر فرهنگسرا مراجعه کنند.