اناهیتا + خانه پدری

"آناهیتا" در ارسباران نقد می‌شود


فیلم سینمایی "آناهیتا" به کارگردانی عزیز‌الله حمیدنژاد در فرهنگسرای ارسباران به نمایش در می‌آید.

به گزارش خبرگزاری مهر، باشگاه فیلم تهران در یکصد وهشتاد و دومین نشست هفتگی خود اقدام به نمایش، نقد و بررسی فیلم سینمایی "آناهیتا" به کارگردانی عزیز الله حمیدنژاد می‌کند.

میترا حجار، شهاب حسینی، نرگس محمدی، مریم سلطانی، افسانه ناصری، محمدرضا داودنژاد، حمید صفائی، محمود منصوری‌نژاد و پوریا پورسرخ بازیگران این فیلم هستند.

این نشست یکشنبه چهاردهم آذر با حضور عزیزالله حمیدنژاد، میتراحجار، نرگس محمدی، فرشاد محمدی و رضا درستکار مجری و منتقد ساعت 17 در سالن فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.




 "خانه پدری"


بازی مینا ساداتی در فیلم سینمایی "خانه پدری" به کارگردانی کیانوش عیاری از امروز شروع می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، فیلمبرداری اپیزود پنجم این فیلم سینمایی از دیروز یکشنبه هفتم آذرماه شروع شده است و از امروز مینا ساداتی مقابل دوربین می‌رود. مهدی هاشمی و شهاب حسینی بازیگران این اپیزود هستند. فیلمبرداری این اپیزود در روزهای آخر فیلمبرداری خارج از لوکیشن اصلی ادامه پیدا می‌کند.

مینا ساداتی فیلم‌های سینمایی "عیار 14" و "زخم شانه حوا" را در کارنامه دارد. تدوین همزمان "خانه پدری" ادامه دارد، مسعود بهنام صداگذاری را انجام می‌دهد. ناصر هاشمی، نازنین فراهانی و مهران رجبی دیگر بازیگران فیلم هستند. فیلمبرداری "خانه پدری" یک هفته دیگر در تهران تمام می‌شود.