تصویربرداری بخش خارجی سریال "شوق پرواز" از زمستان آغاز می شود

دهقانی از آغاز فیلم برداری بخش خارجی مجموعه تلویزیونی "شوق پرواز" از فصل زمستان خبر داد.

ناصر دهقانی پوده رییس موسسه فرهنگی هنری شاهد با اعلام این خبر به خبرنگار خبرگزاری سینمای ایران گفت: با جلسات برگزار شده مشکلات فنی کار از جمله روادید بازیگران حل شده ولی همچنان مشکلات مالی بر جای خود باقی است که در صورتی که این مشکلات نیز حل شود کار فیلم برداری بخش خارج از کشور این مجموعه تلویزیونی از فصل زمستان آغاز می شود.
وی افزود: اخباری که اخیرا برخی از خبرگزاری ها مبنی بر پخش این مجموعه تلویزیونی در فصل زمستان منتشر کرده اند درست نبوده زیرا کار فیلم برداری بخش خارج از این فصل آغاز می شود.
دهقانی پوده ادامه داد: موسسه فرهنگی هنری شاهد تهیه کننده و سرمایه گذار مجموعه تلویزیونی "شوق پرواز" بوده و اخباری که از طریق این موسسه منتشر می شود معتبر است.
رییس موسسه فرهنگی هنری شاهد خاطرنشان کرد: در برنامه ریزی های اولیه قرار بود تا کار فیلم برداری بخش خارج این مجموعه تلویزیونی در کشور فرانسه انجام شود که باتوجه به حوادث و رویدادهای اخیر، این کشور از گزینه های مورد نظر حذف شد و هم اکنون در حال بررسی 3 کشور از جمله ارمنستان برای انجام مراحل فیلم برداری هستیم.
لازم به ذکر است که مجموعه تلویزیونی شوق پرواز با موضوع زندگی سرلشکر خلبان عباس بابایی به کارگردانی یدالله صمدی و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی در 25 قسمت 45 دقیقه ای برای پخش از شبکه های تلویزیون تهیه و تولید می شود.