یادی از گذشته ها

عوامل برنامه اکسیژن زمستان 77 

 

 

 نوروز 78

  

با تشکر از خانوم مهربان که عکس هارو در اختیار ما گذاشتن.

نظرات 11 + ارسال نظر
آزاده شنبه 22 آبان 1389 ساعت 10:03

سلام دستت درد نکنه بابت خبرهای جدید و البته ممنون به خاطر قالب جدید .تحول لازم بود .


یه لطفی کن مصاحبه مجله رویش رو بذار مرسی

درسا شنبه 22 آبان 1389 ساعت 12:02

دوست خوبم سلام

شیوا جان خیلی خوشحالم که اینجارو پیدا کردم

حالا هر وقت دلم برای شهاب تنگ بشه میام پیشه شما

مرسی ار عزیزانم

سورنا شنبه 22 آبان 1389 ساعت 14:29

سلام

بابت تغییر و تحول تو وبتون خوشحالم کردید.

البته بکراند وبتون قشنگ بود الان قشنگتر شده.


وای خدا چه عکسهای خوبی گذاشتید.

میشه تعداد این خاطره بازیهارو بیشترش کنید؟(منظورم این عکسهای خاطره انگیزه)


اگه خاطرم باشه گفته بودید که با خانواده آقا شهاب عزیز ارتباطی دارید! میشه ازتون خواهش کنم عکسی یا کلیپی از برنامه خاطره انگیز بچگی مون ""اکسیژن"" بذارید.

شاید خودشون بتونن بهتون کمک کنند!!!!!!!!!!!!!!!!

2تا خواهش خیلی بزرگ دیگه هم ازتون داشتم اگه براتون زحمتی نداره اجابتش کنید.

_ عکسهای خیلی از پستهای قدیمی تون ف ی ل ت ر ه اکه میشه اونهارو بازیابی کنید.

_خواهش میکنم اون مصاحبه قدیمی شهاب عزیز با مجله نقش آفرینان رو تو وبتون بذارید.خیلی دوست دارم اون مصاحبه رو داشته باشم.(البته یه مصاحبه 3 نفری بود با حضور شهاب عزیز و رامین پرچمی و یکی دیگه که خاطرم نیست کی بود).




باز هم از لطفی که در حق بنده حقیر میکنید بسیار سپاسگذارم.



من منتظرم.

hannane یکشنبه 23 آبان 1389 ساعت 12:21 http://gashofteh.blogfa.com

سلااااااااااام
واقعا رفتم به سال های گذشته به روزهای پخش اکسیژن و....

غالب وبلاگ عالی شده مر۳۰ به سلیقه

و مر۳۰ ب خبرهای داغ و تنوری

مهربان یکشنبه 23 آبان 1389 ساعت 17:44

به نام او
شیوا جان سلام
ممنون که عکسا رو گذاشتی
اصلا فکر نمی کردم این عکس ها رو بذاری تو وبلاگ
لطفا هر کسی این عکس ها رو دید و یادی از گذشته ها کرد خیلی برای من دعا کنه!
راستی شیوای عزیزم تغییر دکوراسیون مبارک باشه!
موفق باشی...

سورنا دوشنبه 24 آبان 1389 ساعت 17:27

ببخشیدکه من ناخواسته وقتتون رو گرفتم.

اگه کامنتم رو تایید نکردید که چاپ شه،حداقل به خودم این حق رو میدم که از شما سرور گرامی در خواست پاسخ دادن به کامنتم رو داشته باشم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


راستش موضوع مجله نقش آفرینان برام اهمیت بالایی داره.

کاش حداقل منو راهنمایی کنید.

سلام
من که جوابتونو دادم که !!!!!!!!!!!!!!!!!

سورنا دوشنبه 24 آبان 1389 ساعت 17:28

ببخشیدکه من ناخواسته وقتتون رو گرفتم.

اگه کامنتم رو تایید نکردید که چاپ شه،حداقل به خودم این حق رو میدم که از شما سرور گرامی در خواست پاسخ دادن به کامنتم رو داشته باشم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


راستش موضوع مجله نقش آفرینان برام اهمیت بالایی داره.

کاش حداقل منو راهنمایی کنید.



سلام
شما چقدر کم طاقتین . من چند روز نتونستم سر بزنم و نظرات رو تایید کنم و فقط نظر شما نبود که تایید نشد بلکه کلا نظرات رو ندیده بودم.

راجع به درخواست هاتون باید عرض کنم که کلیپ و عکس از برنامه اکسیژن رو من ندارم متاسفانه .اما اگر تونستم پیدا کنم حتما میذارم .

عکس های پست های قدیمی رو هم لطفا اگر پست خاصی رو مدنظر دارین بفرمایین تا عکس هاش دوباره آپلود بشه .

مصاحبه نقش آفرینان رو هم ایشالا میذاریم . اما احتمالا یه کم طول میکشه . باید صبور باشین :)

با آرزوی سلامتی و موفقیت

مهربان دوشنبه 24 آبان 1389 ساعت 19:14

به نامش
سلام
الهی بگردم همیشه شیوای عزیز مورد بازخاست قرار می گیره
شیوا جون ببخش ما رو
آخه ما فقط دستمون به شما بنده!
چی کار کنیم دیگه
درکمون کن
راستی فردا روز عرفه و روز نیایشه
یادمون نره برای همدیگه دعا کنیم
ضمنا فراموش نکنید برای حاجات دل سید جوان بزرگوارمون دعا کنیم
از شما هم عمو شهاب عزیز می خوایم مثل همیشه برامون دعا کنید! به هر حال شما سیدین دستتون به یه جایی بنده!
التماس دعا

نفیسه چهارشنبه 26 آبان 1389 ساعت 00:17

اخه !چه کوچولو بوده و مطمئنا منم که اون موقع واسه دیدن برنامه اش لحظه شماری می کردم کوچیک بودم.

تینا 17 یکشنبه 14 آذر 1389 ساعت 19:27

سلام شیوا جان
من از پس از باران آقای شهاب حسینی عزیز و محترم رو شناختم اون موقع خیلی کوچیک بودم!
اما الان میفهمم ایشون چه اسطوره ای برای سینما هستند و لایق بهترین ها در این عرصه حقی که سیمرغ برازنده ی ایشون بود من اینقدر دوستشون دارم که تمام فیلم هاشون رو بیشتر از ۳۰ بار با اشتیاق و تمام وجود نگاه میکنم اینقدر دوست داشتنی هستند که نیازی به تعریف نیست.خواستم اطلاع بدم مورخ: 16\9\89 نقد فیلم آناهیتا ست واقع در فرهنگسرا انقلاب ساعت 16 آدرس :بزرگراه شهید نواب صفوی-نبش خیابان کمیل شرقی-تالار فجر- باحضور شهاب حسینی و میترا حجار.نرگس محمدی .
شیوا جان کاش میشد امشب یا فردا سر بزنی به وب ت و به بقیه ی دوستان خبر بدی

Faraz شنبه 20 آذر 1389 ساعت 00:16

Webloge Toopi dariin Ama Heyf Baiad Ye taghirati tosh bedam Age khastin taghriratam anjam nashe pasokh bedin


Fek konam manzoramo fahmidin

لطفا واضح صحبت کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد