پیش تولید فاز دوم سریال سرزمین کهن اغاز شد

فاز دوم مجموعه تلویزیونی «سرزمین کهن» به کارگردانی «کمال تبریزی» مرحله پیش تولید خود را می‌گذراند و دکورهای فاز جدید این سریال در شهرک غزالی ساخته می‌شوند.
بنابراین گزارش، شهاب حسینی، حسین محجوب و مهرداد ضیایی در فاز جدید سریال جلوی دوربین می‌روند و ضیایی جزو آخرین بازیگرانی است که تا به حال به جمع بازیگران سریال پیوسته‌اند.
به گزارش فارس، تصویربرداری «سرزمین کهن» از نیمه آذرماه سال 87 به سفارش شبکه سه سیما شروع شد و همچنان ادامه دارد.
«سرزمین کهن» با فیلمنامه‌ای از علیرضا طالب‌زاده، داستان کودکی به نام «رهی» را روایت می‌کند که بعد از بمباران دهکده‌ای توسط نیروهای متفقین، از زیر آوار بیرون کشیده می‌شود. رهی پس از چند روز مراقبت توسط مادرش راهی تهران می‌شود. سال‌ها بعد او در یک خانواده توده‌ای بزرگ می‌شود؛ اما بر اثر به وقوع پیوستن ماجراهایی، او به یک خانواده درباری سپرده می‌شود. در این خانواده است که او رفته‌رفته به هویت خود پی می‌برد و همین باعث می‌شود به یک خانواده دیگر که علقه‌های مذهبی دارند، سپرده شود؛ اما این پایان ماجراهای او و اطرافیانش نیست.
ثریا قاسمی، الهام حمیدی، حسین محجوب، ‌پژمان بازغی، بیتا فرهی، جعفر دهقان، امیر آقایی، هنگامه قاضیانی، میترا حجار، پرویز پورحسینی، فرهاد قائمیان و علی شادمان از جمله بازیگرانی هستند که در این پروژه تلویزیونی به ایفای نقش می‌پردازند.
برخی از عوامل ساخت آن عبارتند از: تهیه‌کننده و مجری طرح: محمد مسعود، طراح صحنه : کیوان مقدم، طراح لباس: مجید لیلاجی ، طراح چهره‌پردازی: مجید اسکندری، مدیر تصویربرداری: محمدرضا سکوت، تولید: مجید بذرباش، منوچهر رهنما و داوود جمشیدی، مدیر برنامه‌ریزی: مجید فاضلی، منشی صحنه، پانته‌آ پناهی‌ها، صدابردار صحنه: بهمن اردلان، دستیار اول کارگردان: رضا بختیاری نیک‌، جلوه‌های ویژه رایانه‌ای : بهنام خاکسار، مجری دکور: مجید شهبازی و اصغر رحمانی و عکاس: زهرا مصفا و بازیگران: بیتا فرهی، فرهاد قائمیان، پژمان بازغی، امیر آقایی، جعفر دهقان، الهام حمیدی و علی شادمان و با حضور ثریا قاسمی و پرویز پورحسینی.
براساس این گزارش، کمال تبریزی پیش از این سریال‌های «قصه‌های رودخانه»،«دوران سرکشی» و «شهریار» را ساخته است.

نظرات 5 + ارسال نظر
پری یکشنبه 16 آبان 1389 ساعت 13:06

بدون شگ یکی از دیدنی ترین مجموعه های نمایشی خواهد شد

سارا یکشنبه 16 آبان 1389 ساعت 13:23

ممنون از زحمات شما

الی یکشنبه 16 آبان 1389 ساعت 18:55

وای خدای من چه عکسای خوشگلی مرسی

پویا یکشنبه 16 آبان 1389 ساعت 21:20

خیلی خوشحال شدم که خبر بازی شهاب در چای شیرین رد شد،امیدوارم شهاب بیش از پیش دقت کنه که در کارهای فرمایشی و هدفدار بازی نکنه.حیفه دنیای قشنگ هنرمندان با دنیای پرنیرنگ سیاست بازان قاطی بشه.

علی جمعه 21 آبان 1389 ساعت 14:43

ممنون از شما عکسا خیلی خوشگله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد