با انصراف فرهادی از تهیه‌کنندگی، فیلمبرداری جدایی نادر از سیمین

توحیدی با اشاره به جلسه‌ی اخیر در وزارت ارشاد:
مقرر شد با انصراف فرهادی از تهیه‌کنندگی، فیلمبرداری «جدایی نادر از سیمین» ادامه پیدا کند
نایب رییس‌هیات مدیره خانه سینما از رفع مشکل لغو پروانه ساخت فیلم «جدایی نادر از سیمین» خبر داد.

فرهاد توحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار بخش سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره‌ به جلسه‌ی شب گذشته‌ ـ 4 مهر ماه ـ جمعی از سینماگران با علیرضا سجادپور مدیر اداره نظارت و ارزشیابی گفت:در این جلسه که آقایان غلامرضا موسوی تهیه‌کننده،سیروس الوند رییس کانون‌کارگردان، جابر قاسمعلی رییس کانون فیلمنامه‌نویسان، حضور داشتند با حضور سجادپور مدیر اداره کل نظارت و ارزشیابی و داود رسولیان قائم مقام ایشان در مورد لغو پروانه ساخت «جدایی نادر از سیمین» مباحثی مطرح شد و نهایتا توافق شد آقای فرهادی با انصراف از تهیه‌کنندگی و معرفی تهیه‌کننده‌ی دیگر به فیلمبرداری کارش ادامه بدهد.

توحیدی اذعان داشت:لازم می‌دانیم از شهامت و درایت مدیر اداره کل نظارت ارزشیابی تشکر کنیم که به موقع جلوی روند بدعت‌گذاری لغو پروانه ساخت را گرفتند.

توحیدی اذعان داشت:لغو پروانه ساخت امری بی‌سابقه بوده است و آقای سجادپور با لغو این تصمیم، تهیه‌کنندگان را نسبت به امنیت سرمایه‌گذاری‌شان امیدوار کردند.

نائب رییس هیات مدیره خانه سینما با اشاره به سخنان اصغر فرهادی در جشن خانه سینما گفت: صحبت‌های ایشان همان‌گونه که خود ایشان گفته‌اند ـ در مورد برخی از فیلم‌سازان ـ ناظر بر شخصیت فیلمسازی آن افراد بوده و نه مواضع سیاسی‌شان و خود آقای فرهادی در موقعیت مقتضی در این مورد صحبت خواهد کرد.

توحیدی در پایان این گفت‌وگو با ایسنا اظهار امیدواری کرد: امیدواریم نتایج مدیریت دوستان را در جشنواره فجر آینده با حضور فیلمسازان صاحب نام و فیلمهای ممتازشان شاهد باشیم.