تعویق در اکران فیلم پرسه در مه + مستند فیلم سوپراستار

اعتراض نوروزبیگی به تعویق مکرر اکران «پرسه در مه» و «خاله سوسکه»  


این تهیه‌کننده سینما در گفت‌و‌گو با خبرنگار سینمایی فارس در این باره گفت: اکران عمومی فیلم‌های «پرسه در مه»(بهرام توکلی) و «خاله سوسکه»(نادره ترکمانی) مدام در حال به تعویق افتادن است. قرار بود فیلم «خاله سوسکه» 15 مهرماه اکران شود که دوباره به تعویق افتاد و قرار احتمالی این شد که 12 آبان به اکران عمومی در بیاید.
وی ادامه داد: «پرسه در مه» نیز در نوبت اکران قرار می‌گیرد ولی متأسفانه به دلایل مختلف، اکرانش میسر نمی‌شود.  


 مستند فیلم سوپراستار

 

ناهید دل‌آگاه» تهیه‌‌کننده مجموعه مستند «یک فیلم، یک تجربه» در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس گفت: چهار مستند از جدیدترین سری مجموعه مستند «یک فیلم، یک تجربه» هنوز از شبکه چهار سیما پخش نشده است. در حال حاضر به دلیل حضور در هفته دفاع مقدس، پخش مجموعه متوقف شده و در اولین فرصت مناسب این فیلم‌ها روی آنتن می‌روند.
وی در ادامه افزود: مستندهای کوچک جنگلی (بهروز افخمی) به کارگردانی نوذر جهان‌پناه، سوپراستار (تهمینه میلانی) به کارگردانی وحید اسلامی، مدرسه موش‌‌ها (مرضیه برومند) به کارگردانی مرجان اشرفی‌زاده و بازجویی یک جنایت (محمدعلی سجادی) به کارگردانی محمد بردبار هنوز روی آنتن نرفته‌اند.

------------------------

خبرگزاری فارس: «جواد نوروزبیگی» از به تعویق افتادن پی‌ در پی اکران عمومی دو فیلم «پرسه در مه»(بهرام توکلی) و «خاله سوسکه»(نادره ترکمانی) گلایه کرد.