«هفت» جمعه با وقت اضافه به روز ملی سینما می‌پردازد

 خبر ویژه بانی فیلم :  

شهاب حسینی و مریلا زارعی در برنامه هفت 


برنامه «هفت» ویژه روز ملی سینما جمعه شب روی آنتن می‌رود.
به گزارش بانی فیلم؛ در برنامه این هفته گفت‌وگوی مفصلی با مسعود کیمیایی انجام شده که قرار است روی آنتن برود. گفت‌وگو زنده با شهاب‌حسینی و مریلا زارعی که در استودیو حضور پیدا می‌کنند نیز از دیگر بخش‌های برنامه هفت است. همچنین حامد بهداد گفت‌وگوی ویژه‌ای در خصوص دوبله با چنگیز جلیلوند انجام داده که جمعه‌شب پخش خواهد شد. گزارش‌های تصویری از تاریخچه سینماهای قدیمی و تعطیل شده تهران نیز از بخش‌های جدید برنامه هفت است که این هفته اولین بخش آن روی آنتن می‌رود. برنامه زنده هفت جمعه ساعت 23 از شبکه سوم پخش می‌شود.



«هفت» جمعه با وقت اضافه به روز ملی سینما می‌پردازد
خبرگزاری فارس: برنامه این هفته «هفت» مصاحبه‌هایی با مسعود کیمیایی و چنگیز جلیلوند خواهد داشت و در مدت زمان بیشتری روی آنتن خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس، برنامه این هفته «هفت» در روز 26 شهریورماه به دلیل پرداختن به روز ملی سینما، زمان بیشتری (حدود نیم ساعت) به خود اختصاص داده و از ساعت 23 تا 2:30 بامداد روی آنتن خواهد رفت.
بنابراین گزارش، برنامه «هفت» در برنامه این هفته خود مصاحبه‌ای مفصل با مسعود کیمیایی خواهد داشت که در این مصاحبه مسیر فیلمسازی کیمیایی از ابتدا تا به حال و همچنین دوران کودکی و سلایق شخصی وی مورد بررسی قرار گرفته است.
همچنین در این برنامه مصاحبه‌ای از حامد بهداد با چنگیز جلیلوند پخش خواهد شد.
برنامه این هفته «هفت» بخش‌های فیلم هفته و گزارش ویژه را نخواهد داشت و دو مهمان ویژه از بازیگران نیز به برنامه می‌آیند که هنوز مشخص نشده‌اند. همچنین این برنامه یک مهمان ویژه نیز خواهد داشت که موضوع گفت‌وگو با او روز ملی سینماست. این مهمان نیز هنوز مشخص نشده است.