عیاری «خانه پدری» را این هفته کلید می‌زند

در خانه «مؤتمن الاطباء»؛
عیاری «خانه پدری» را این هفته کلید می‌زند 


خبرگزاری فارس: فیلمبرداری جدیدترین فیلم سینمایی «کیانوش عیاری» هفته جاری کلید خواهد خورد.

به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، برای فیلبمرداری «خانه پدری» 60 جلسه کار در نظر گرفته شده است که هفته آینده فیلمبرداری کلید می‌خورد و همه صحنه‌ها در خانه مؤتمن‌الاطباء ثبت خواهد شد.
براساس این گزارش، با اضافه شدن شهاب حسینی و مینا ساداتی به جمع بازیگران «خانه پدری» پیوستند و تکمیل گروه بازیگران در روزهای آینده، طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده فیلمبرداری دهمین اثر بلند سینمایی عیاری هفتته جاری آغاز خواهد شد.
برای لوکیشن فیلم نیز مکان‌های زیادی را مورد بازبینی قرار گرفت که در نهایت خانه قدیمی میرزا زین‌العابدین خان حکیم(دنبلی ضرابی) ملقب به «مؤتمن الاطباء» (پزشک ناصرالدین شاه) با بیش از 100 سال قدمت در محله پامنار به عنوان لوکیشن فیلم انتخاب شد که فیلمبرداری کار تماما در همین لوکیشن انجام خواهد شد.
به گزارش فارس، تهیه کنندگی کار به عهده کیانوش عیاری است که وی با مشارکت موسسه فرهنگی هنری ناجی هنر «خانه پدری» را تهیه می‌کند و داریوش عیاری با عنوان مدیر فیلمبرداری، حسن آقاکریمی مدیر تولید، شاهرخ دستورتبار مجری طرح، نوا روحانی برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان، امیررضا وهابی دستیار دوم، اصغر نژادایمانی طراح صحنه و لباس، حسین صالحیان و اعظم رحمانی طراحان گریم، رضا صادق مدیر تدارکات، مزدک عیاری عکاس فیلم و ناصر سهرابی به عنوان مشاور رسانه‌ای در کنار پروژه «خانه پدری» خواهند بود.
مهدی هاشمی، شهاب حسینی، مهران رجبی، ناصر هاشمی، مینا ساداتی و .... بازیگران «خانه پدری» هستند.