نظر سنجی جدید سایت فارس سینما +نتایج نظر سنجی بانی فیلم

  دوستان علاوه بر نظر سنجی بانی فیلم سایت سینمایی فارس سینما نظر سنجی جدیدی رو  

 

 با عنوان بهترین بازیگر مرد سینمای ایران طراحی کرده لطفا در این نظر سنجی نیز شرکت کنید  

 


 

روزنامه «بانی‌فیلم»
یکی از ویژگی‌های نظرخواهی روزنامه «بانی‌فیلم» که باعث بروز کمترین خطا و پایین‌ترین احتمال اعلام آمار نادرست است، این است که تا پایان نظرخواهی، احتمال هیچ‌گونه دخل و تصرفی نه از سوی گردانندگان سایت و نه از سوی خوانندگان وجود ندارد.
استقبال گسترده خوانندگان روزنامه از این بخش در سایت «بانی‌فیلم»، ما را بر آن داشت تا با انتخاب موضوعات متنوع استقبال خوانندگان را همچنان ارج نهیم تا شاید از دل این نظرخواهی‌ها – که موضوعات مختلف تولید فیلم‌های سینمایی و برنامه‌های تلویزیون را در برمی‌گیرد، راه‌حل‌هایی برای بهتر شدن وضعیت سینما و تلویزیون ارائه شود.
با این مقدمه، نتایج چهارمین نظرخواهی روزنامه اعلام می‌شود.
در چهارمین نظرخواهی از شما خوانندگان محترم خواسته بودیم که از میان 5 گزینه اعلام شده، برای ما بگویید که حضور کدام بازیگر سینمای ایران را در تضمین موفقیت اقتصادی یک فیلم مؤثر می‌دانید. انتخاب شما تمامی پیش‌داوری‌ها را برهم زد و در نهایت شهاب حسینی این بازیگر مطرح سینما و تلویزیون کشورمان توانست با فاصله‌های زیاد چهار بازیگر دیگر را پشت سر بگذارد و نفر اول و برگزیده چهارمین نظرخواهی روزنامه «بانی‌فیلم» شود. 

  

                            


نتایج کلی به این شرح است:
1- شهاب حسینی با کسب 6 / 57 درصد آرا نفر نخست نظر خواهی شد.2- محمدرضا گلزار با 9 / 15 درصد آرا دومین برگزیده خوانندگان شد.
3- بهرام رادان توانست 22 / 12 درصد از آرای خوانندگان سایت را به دست آورد.
4- امین حیایی توانست 5 / 7 درصد از رأی خوانندگان را نصیب خود کند.
5- محمدرضا فروتن هم 4 / 6 درصد از آرای نظرخواهی را مال خود کرد.