شوق پرواز

هفته گذشته زمزمه‌هایی مبنی بر توقف سریال شوق پرواز شنیده شد؛ تا جایی که خیلی‌ها نگران سرانجام این سریال شدند اما گویا با حل مشکلات مالی، تصویربرداری «شوق پرواز» تمام شده و هم‌اکنون مراحل پایانی تدوین این مجموعه داستانی انجام می‌شود. گروه سازنده نیز برای گرفتن سکانس‌های مربوط به خارج، در آینده نزدیک به یکی از کشورهای خارجی سفر خواهند کرد. 

 

 


ساخت سریال‌های جذاب درباره فرماندهان و دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس مدت‌هاست که در دستور کار مدیران صداوسیما قرار گرفته است. در این میان شوق پرواز مطرح‌ترین سریالی است که زندگی افتخارآمیز شهید عباس بابایی را دستمایه کار قرار داده است.

آنچه برجذابیت این سریال می‌افزاید ترکیب بازیگرانی است که محبوبیت بالایی نزد مخاطبان سینمایی و تلویزیونی دارند. در مجموعه تلویزیونی «شوق پرواز» بازیگرانی مانند شهاب حسینی، کوروش تهامی، افسانه بایگان، ستاره اسکندری، محسن افشانی و‌ الهام حمیدی جلوی دوربین رفته‌اند.

کارگردانی این سریال را یدالله صمدی به عهده دارد. او از کارگردان‌های پیشکسوت سینمای ایران است که فیلم‌هایی را در ژانرهای کمدی، فولکلوریک، تاریخی و روان‌شناسی ساخته است. حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم اولین تجربه او در ژانر دفاع مقدس چطور از کار در می‌آید.

او در صحبت‌هایش همواره آرزو کرده است که در این سریال بتواند گوشه‌هایی از دلاوری‌های یکی از قهرمانان واقعی وطن را به تصویر بکشد.

تصویربرداری این سریال در لوکیشن‌های مختلفی همچون تهران، اصفهان، دزفول، بوشهر، امیدیه، اهواز، همدان، تبریز و... انجام شده است.

سریال شوق پرواز زندگی شهید بابایی‌ را در سه مقطع کودکی،‌ جوانی و بزرگسالی به تصویر می‌کشد. یعنی بخشی از تاریخ انقلاب و جنگ تحمیلی در این سریال ورق می‌خورد. آخرین اخبار درباره پروژه شوق پرواز این است که محسن روشنکار صداگذاری آن را آغاز کرده و با «محمدرضا علیقلی» نیز برای آهنگسازی کار، قرارداد بسته‌ شده است.

بنابراین گزارش، مجموعه تلویزیونی «شوق پرواز» به همت موسسه فرهنگی - هنری شاهد در 25 قسمت 45 دقیقه‌ای برای شبکه 2 سیما ساخته می‌شود.

نظرات 8 + ارسال نظر
صدیف چهارشنبه 30 تیر 1389 ساعت 18:23

سلام به شیوا و مهبان عزیز
مرسی از خبر رسانی به روز و جامعتون !
در مورد شوق پرواز واقعا هممون نگران بودیم . چه خوب که سکانس های خارج رو تصمیم ندارن تو ایران بگیرن.امیدوارم کار فاخری مثل مدارصفردرجه بشه!

[ بدون نام ] چهارشنبه 30 تیر 1389 ساعت 20:59

میشه یه سری کامل و جدید از عکساشو بذارید؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 30 تیر 1389 ساعت 21:02

ببخشید منبع این خبر رو درج کنید لطفا!
کلا نمیدونم چرا منبع خبراتون رو نمی نویسین؟!

مسعود پنج‌شنبه 31 تیر 1389 ساعت 11:08

سلام.ان شاالله هر چه زودتر این سریال کارش با خوبی و خوشی تموم بشه.چون واقعا شهاب خیلی وقته با این سریال درگیره.امیدوارم تو کار جدید نیکی کریمی و اصغر فرهادی هم بدرخشه.

نقی زاده پنج‌شنبه 31 تیر 1389 ساعت 19:10 http://www.asanrank.com

سلام گلم خوبی میخوای آمار شمارشگر وبلاگتو منفجر کنی زود بیاتو اسان رنک ثبت نام کن و وبلاگت هم ثبت کن حتما صفحه راهنما رابه دقت مطالعه کن ممنون

رامین جهانفر جمعه 1 مرداد 1389 ساعت 17:50

شهاب جون داداشمی

شهاب جمعه 1 مرداد 1389 ساعت 23:20


سلام عزیزم دوس داری تبادل لینک کنیم اگه دوس داری منو با عنوان وبم بلینک و بهم خبر بده با چه عنوانی بلینکمت
آدرس:www.comments.blogsky.com
عنوان وبم:ღ♥ஜمای سیکرتسღ♥ஜ
با تشکر

نیما شنبه 2 مرداد 1389 ساعت 17:40

سلاااااااااااام
مههههههههههههههههههههههههههههههههههههباااااااااااااااااااااان.....
میشه بگی از کجا میشه روزنامه ی بانی فیلم رو تهیه کرد؟!؟!؟!
من هرجا دکه میشناختم سر زدم......پیدا نمیشه به مولاااا....

سلام
روزنامه بانی فیلم رو که همه دکه های روزنامه فروشی دارن. اما اگه شماره های قبلی رو بخوای باید بری دفترشون بگیری.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد