گزارش مراسم یاد بود خسرو شکیبایی + تصویر برداری شوق پرواز

   

         

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 دوستان گزارش کامل دومین مراسم یاد بود هنرمند جاوید خسرو شکیبایی رو از لینک های زیر مشاهده کنید :   

 

گزارش تصویری۱ از این مراسم به روایت خبرگزاری مهر  

 

گزارش تصویری ۲ از این مراسم به روایت خبرگزاری مهر   

 

گزارش کامل این مراسم به روایت خبرگزاری مهر

 

گزارش کامل از این مراسم به روایت ایسنا  

 

گزارش تصویری از این مراسم به روایت جام جم  

 

گزارش تصویری از این مراسم به روایت خبرگزاری فارس  

  

گزارش کامل این مراسم به روایت خبرگزاری فارس   

 

گزارش تصویری از این مراسم به روایت ایلنا  

 

گزارش تصویری از این مراسم به روایت خبرگزاری شهر

 

گزارش تصویری از این مراسم به روایت باشگاه خبرنگاران   

 


 رضا رشیدپور :

اکنون که این جمله ها را می نویسم چند ساعت بیشتر به آغاز مراسم سالگرد خسرو شکیبایی عزیز باقی نمانده . همه چیز روبه راه است  و بچه ها تمام  تلاششان را یرای نظم و شکوه بیشتر برنامه به کار گرفته اند . حالا چهار صبح است و تقریبا هیچ کدامشان نخوابیده اند …

در طول هفته ی گذشته صدها نفر از طرفداران شکیبایی عزیز برای دریافت کارت شرکت در برنامه تماس گرفتند اما همانطور که گقته بودم محدودیت شدید در پذیرش مهمان باعث شرمساری ما شد . باور کنید که برای حل این مشکل ساعت ها فکر کردم و هیچ چاره ای به ذهنم نرسید . اما دیروز یک اتفاق خوب افتاد …

پوشش تصویری این برنامه به عهده ی موسسه ایست که من در آن فعالیت می کنم . ساعت پنج بعد از ظهر یک جلسه ی مفصل برگزار کردیم و من با تقدیم گزارش مفصل کار از اعضای هیئت مدیره خواستم تا مجوز لازم برای تقدیم رایگان دی وی دی برنامه به تعداد محدودی از علاقمندان عمو خسرو را صادر کنند . حالا با خوشحالی و البته همان شرمندگی سابق از شما می خواهم که شماره ی تماس خودتان را در بخش نظرات ثبت کنید تا در اولین فرصت همکاران موسسه ی چند رسانه ای تهران این فیلم را برای شما ارسال کنند .

لابد به ما حق می دهید که بضاعتمان به اندازه ی تمام طرفداران هامون نباشد . پس اجازه بفرمایید تا اولویت تقدیم این هدیه را با کسانی بدانیم که زود تر ثبت نام می کنند .

امیدوارم که این تحفه ی ناقابل شما را خوشحال کند و توانسته باشم اندکی از مهربانی بی حد شما را پاسخ بدهم .

شماره های تماس با موسسه چند رسانه ای تهران ( تی ام سی ) ………………………. ۲۲۰۴۹۷۲۵  -  ۲۲۰۲۶۳۲۹

برای ثبت نام شماره ی تماستان را در بخش نظرات وارد کنید . ضمنا هیچ کدام از شماره های تماس منتشر نخواهند شد.

 

به وبلاگ <<<< فقط چند خط مراجعه کنید  

 


 ناصر دهقانی: با حل مشکلات مالی، تصویربرداری «شوق پرواز» تمام شد 


خبرگزاری فارس: مدیر پروژه مجموعه تلویزیونی «شوق پرواز» به‌کارگردانی «یدالله صمدی» گفت: خوشبختانه مشکلات مالی سریال برطرف و تصویربرداری این سریال به پایان رسید.

ناصر دهقانی مدیر پروژه مجموعه تلویزیونی «شوق پرواز» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس درباره مشکلات مالی به وجود آمده برای این سریال گفت: خوشبختانه مشکلات مالی به وجود آمده حل شد و توانستیم تصویربرداری سریال را به پایان برسانیم.
وی درباره منابع حل کننده مشکلات مالی سریال «شوق پرواز» نیز گفت: استانداری قزوین قول مساعدت در تولید این سریال را به ما داده بود، ما از منبعی دیگر به اندازه آن مبلغ کمک دریافت کردیم تا بعدا این مبلغ را از استانداری قزوین دریافت کنیم.
دهقانی ادامه داد: از این طریق مشکل حل شد و ما توانستیم تصویربرداری را در ایران تمام کنیم، فقط یک بخش کوچک و مختصر مانده که به محض مهیا شدن شرایط تصویربرداری این بخش‌ها نیز انجام خواهد شد.
مدیر پروژه مجموعه تلویزیونی «شوق پرواز» اظهارداشت: در حال حاضر محسن روشن کار صداگذاری را آغاز کرده و با «محمدرضا علیقلی» نیز برای آهنگسازی پروژه قرارداد بسته‌ایم.
پیش از این نیز که قرار بود آقای «محمدرضا درویشی» آهنگسازی کار را انجام بدهد، برای خوانندگی تیتراژ با علیرضا قربانی به توافق رسیده بودیم که نمی‌دانم این توافق با آمدن آهنگساز جدید باقی بماند یا خیر.
وی با بیان این که قرار است به زودی از عوامل سریال «شوق پرواز» تجلیل شود اما زمان قطعی آن هنوز تعیین نشده است، گفت: تاکنون 20 قسمت از تدوین این سریال انجام شده است.
بنابراین گزارش، مجموعه تلویزیونی «شوق پرواز» به همت مؤسسه فرهنگی هنری شاهد در

  

نظرات 14 + ارسال نظر
امیر دهنوی دوشنبه 21 تیر 1389 ساعت 21:31 http://www.linknegar.com

سلام. دوست عزیزم خوشحالم که وبلاگی پربار دارید . از طرف سایت لینک نگار دات کام مزاحمتون میشم. تو این سایت سیستمی کاملا هوشمند طراحی کردیم که با توجه به پارامترهای کاملا عادلانه که از گوگل دریافت می کند تعداد بازدید شما را دریافت کرده و در گوگل و موتورهای جستجوی دیگه مثل یاهو ثبت می کنه. بنابراین هم مطالبتان در سایت ثبت می شود و هم در گوگل ایندکس میشود و هم اینکه تو کلی وبلاگ دیگه هم به نمایش در میاد حسن این کارم اینه که بازدیدتون بیشتر می شه و می تونین سایت پربازدهی رو مدیریت کنید. شما می تونید به هنگام آپ دیت وبلاگ خود لینک مطلب جدید رو تو لینک باکس قرار بدید تا در مدت زمان کمتری مطلبتون بازدید مورد نظرشو بگیره. برای ورود به جمع ما کافیه ثبت نام کنید و کد لینک باکس رو تو قالبتون قرار بدبد و بعدش لینکهاتون رو ثبت کنید. یه خواهش دیگه داریم اونم این که برای ثبت نام از اینترنت اکسپلور استفاده نکنید و از مرور گرهای دیگه ای مثل فایر فاکس، نت اسکیپ و ... استفاده کنید تا ثبت نام دقیق انجام بشه البته این فقط یه پیشنهاده. قبل از ارسال لینک قوانین رو مطالعه بکنید و توجه داشته باشید که در صورت استفاده از یک لینک در زمان های مختلف سیستم به صورت هوشمند شما را حذف کرده و متاسفانه عضویت تان رو ملغی می کنه که این واقعا برای ما ناراحت کننده هست که دوستی مثل شما رو از دست بدیم. نکته آخر این که اگر به مشکلی برخوردین با ای دی ما تماس بگیرین تا کمکتون کنیم.

پری سه‌شنبه 22 تیر 1389 ساعت 12:41

افرین به شهاب که همیشه یاد خسرو شکیبایی رو سبز نگه میداره و مرسی از مطالب خوبتون

انا سه‌شنبه 22 تیر 1389 ساعت 12:50

مرسی از اطلاع رسانی تون چقدر شهاب حسینی لاغر شده امیدوارم موفق باشه و همچنین ما هم بتونیم سی دی این مراسم رو تهیه کنیم

horiye-asemani سه‌شنبه 22 تیر 1389 ساعت 13:44 http://doniyayeman.blogfa.com

سلام
خوبید؟
هیچ وقت خسرو شکیبیایی, فراموش نمیکنم....
عکسای باهالی بود مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییی.
راستی اهنگ "شاهزاده رویا" رو شنیدید حتما باید شنیده باشید.باصدای شهاب حسینی
دوست داشتید یه سری بزنید.
البته اگه برای شماپخش بشه.
مرسی از مطالبتون که همیشه به روزه....

انا سه‌شنبه 22 تیر 1389 ساعت 23:45

به نظر میرسه در این ۲ هفته اخیر خیلیا بر علیه شهاب حسینی پا شدند خدا کنه محبوبیت شهاب حسینی خدشه دار نشه

شبنم سه‌شنبه 22 تیر 1389 ساعت 23:46

دوستان عزیز این اهنگ برای اقای حسینی نیست.من ازشون تو کافه هنر سوال کردم.

بله . درسته . من دیگه نمیدونم چقدر بگم که این آهنگ مال آقای حسینی نیست ...

صدف چهارشنبه 23 تیر 1389 ساعت 11:29 http://www.asantabligh.ir

سلام خوبی وبلاگ قشنگی داری ،اگه خواستی یه سری به سایت های من بزن اگه خواستی با من تبادل لینک کنی به این آدرس مراجعه کن گلم http://istgah.asantabligh.com/tabdol1.php واگه هم خواستی آمار ورتبه وبلاگ خودتو بترکونی حتما به این سایت مراجعه کن 100% رایگان هستش و می تونی به راحتی آمار بازدید وبلاگ خودتو افزایش بدی هرچقدر دلت بخواد مرسی http://asanrank.com

صدیف چهارشنبه 23 تیر 1389 ساعت 14:43

سلام شیوا جان
من قبلا توی پست دیداراقای حسینی با مقام معظم رهبری یک کامنت برات گذاشتم و واقعا نفهمیدم چرا باکس کامنت های اون پست رو کلا حذف کردید؟!!
در هر حال اومدم بگم من بعد از 8 ماه دوباره اومدم و اینجا یعنی اولین وبلاگ طرفداران تک سوپراستار با اخلاق سینما رو هیچ وقت فراموش نمی کنم !

سلام صدیف عزیزم
ممنون از لطفت. اون پیامتم خوندم . خیلی لطف داری.

مهربان چهارشنبه 23 تیر 1389 ساعت 19:26

به نام او که مهر را آفرید و مهربانی را وخود مهربانترین است
خیلی سخته که هیچ کس درکت نکنه!
این پیام رو می ذارم که خالی شم. وقتی نمی تونی با هیچ کس حرف بزنی وقتی دیگران در برابر حرف های تو خودشون رو ناتوان برای درک کردن می کنند چی کار می کنی!
زنگ زدم به شماره ی گویای عمو شهاب عزیزم اما حدود یک ماهی می شه که هر بار این شماره رو می گیرم به جای صدای دلنشین گرم و دلگرم کننده ی اون عزیز صدای بوق اشغال رو می شنوم. اما بازهم تو موقع های دلتنگیم اون بوقاس که آرومم می کنه. چون که می دونم اون بوق ها از دیار یار میاد و ایشون خواستن که یه مدت خط قطع باشه!
می خوام حرف هایی رو که می خواستم روی این خط تو این چند وقته بزنم همین جا بزنم:
هر بار که نو این وبلاگ پیام میذارم به این امید میذارم که شاید نگاه پر از لطف ایشون به یکی از این نوشته ها بیافته!
نمی دونم تا به حال این اتفاق افتاده یا این که همش یه مشت رویا بوده!
عمو شهاب عزیز خدا کنه که متوجه شده باشید که چه قدر دوستتون داریم.
خدا کند که شما خلاف دیگران ما را برای درک کردن قادر باشید
سید جوان بزرگوار ما دعا کن برای ما.

mehdi چهارشنبه 23 تیر 1389 ساعت 21:31 http://faghat-mehdipakdel.mihanblog.com

سلام عکسها فوق العاده بود شهاب عزیز هم با اینکه فقط یه جمله در مورد خسرو شکیبایی نازنین گفت ولی بهترین حرفو زد ایشون همیشه نسبت به عمو خسرو ارادت داشته و اینو تو حرفایی که در موردش میزنه هم نشون داده.با حرف دوستمون هم موافقم لاغر شده به خاطر فشار کاریه. با آرزوی موفقیت برای شما که همیشه بروزی و شهاب حسینی عزیز.

مسعود پنج‌شنبه 24 تیر 1389 ساعت 21:35

یه سلام گرم تابستونی.مرسی.خبرای خوبی بود.ممنون از شهاب عزیز که با نوشتش همه رو از شک وشبهه در آورد(هر چند که بارها گفته شده بود که آهنگ مال شهاب نیست).اهان راستی،امیدوارم شهاب فرصت بازی تو فیلم اصغر فرهادی رو از دست نده.

دلربا جمعه 25 تیر 1389 ساعت 00:50

سلام
ببخشید این نوشته ی شهابو از کجا اوردین؟! خودش بهتون داد؟! ببخشید ! میخوام بدونم باهاش در ارتباطید یا نه که ظاهرا هستید! میشه جواب مو بدید؟ مرسی.

سلام
نه . ما با آقای حسینی در ارتباط نیستیم. اما مطمئن باشید که اخبارمون موثقه.

[ بدون نام ] جمعه 25 تیر 1389 ساعت 00:52

ببینم سالگرد مرحوم شکیبایی 20 تیر بود یا 28 تیر هست ؟ اگه 28 تیره پس چرا 20 تیر واسش سالگرد گرفتن ؟! اگه 20 تیر بود واسه چی تو سایت پست ویژه بزرگداشت واسه 28 تیر گذاشتن ؟!

سالگرد آقای شکیبایی ۲۸ تیر است . اون مراسمی هم که برگزار شد مراسم رونمایی از کتاب بود .

[ بدون نام ] یکشنبه 27 تیر 1389 ساعت 16:32

خوش به حالت شبنم جون کی رفتی کافه ما که هر وقت زنگ زدیم گفتن نیست معلومم نیست کی بیاد میشه یه ذره تعریف کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد