خبر ویژه <<<<<

مراسم سالگرد خسرو شکیبایی 20 تیرماه در تالار ایوان شمس با حمایت سازمان فرهنگی و هنری برگزار خواهد شد.

هادی منبتی معاون هنری سازمان فرهنگی - هنری شهرداری تهران درباره مراسم یادبود خسرو شکیبایی در گفت و گو با خبرنگار شهر گفت: این مراسم  20 تیرماه به میزبانی جمشید مشایخی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون و نیز انتشارات گویا در تالار ایوان شمس برگزار خواهدشد.

معاون هنری سازمان درباره جزئیات این مراسم افزود: در این مراسم فیلم کوتاهی درباره مرحوم خسرو شکیبایی که توسط منصور ضابطیان ساخته شده به نمایش گذاشته خواهد شد. در ادامه فال حافظی با صدای آن مرحوم نیز پخش می‌شود.

به گفته این مدیر فرهنگی، فیلم هایی از درگذشتگان عرصه هنر در سال 89 که شامل محمود بنفشه خواه، حمیده خیرآبادی، کیومرث ملک مطیعی و محمدرضا اعلامی هستند به نمایش گذاشته خواهد شد و نیز وله هایی که توسط محمدرضا قوام لویی و نیز امیرحسین خرم شاهی که درباره فعالیت مرحوم شکیبایی و صحبت های ایشان درباره ماه مبارک رمضان از جمله دیگر برنامه های این مراسم به شمار می‌رود.

منبتی درباره رونمایی کتابی از این هنرمند فقید گفت: در پایان مراسم بخش پرده برداری از کتابی درباره زنده‌یاد شکیبایی انجام می شود که این کتاب به کارنامه هنری مرحوم شکیبایی چه در عرصه سینما چه در عرصه تئاتر برمی‌گردد.

وی در ادامه گفت: مجری این برنامه رضا رشیدپور است و شهاب حسینی، مهتاب کرامتی، مجید جعفری، مهران مدیری، حبیب رضایی، باران کوثری و... از جمله مهمانان این مراسم هستند.