شهاب حسینی در دیدار با رهبر

امروز شنبه ۱۲ تیر ماه هنرمندان صدا وسیما با رهبر دبدار داشتند که شهاب حسینی - الهام حمیدی - افسانه بایگان ((عوامل مجموعه شوق پرواز )) و ... حضور داشتند و نظرات خود را مطرح کردند .

  

شهاب حسینی بازیگر سریالها و فیلم های مختلف تلویزیونی و سینمایی نیز در این دیدار با اشاره به روزهای پایانی فیلمبرداری سریال شوق پرواز و پرداختن به زندگی سرلشکر شهید خلبان عباس بابایی در این سریال گفت: باید با پرداخت زیبا و هنرمندانه شخصیت بزرگان و نخبگان اجتماعی - سیاسی - علمی - فرهنگی - دینی و ورزشی، نسل جوان کنونی را در درک هویت ملی خود کمک کرد.
شهاب حسینی گفت: هنرمندان، سربازان عرصه فرهنگ هستند و باید همچون "رزمندگان شجاع، مبتکر و مصمم دفاع مقدس "، به وظیفه سنگین خود در عرصه فرهنگ عمل کنند.  

 

پنجمین نفر از میان هنرمندان جناب شهاب حسینی بود، بازیگری که جزو فوق ستاره‌های سینمای ایران محسوب می‌شود و علاقمندان زیادی دارد. برخی از سریال‌های او در تلویزیون عبارتند از مدار صفر درجه و پلیس جوان. او این یک سال اخیر را صرف بازی در سریال شوق پرواز و ایفای نقش شهید بابایی کرده است. امروز او این خبر مسرت بخش را اعلان کرد که این سریال در حال اتمام است. حسینی می‌گفت که از همسر شهید بابایی شنیده‌ام که موضوع ساخت فیلم در خصوص این شهید از سال 1373 مد نظر شما (رهبر معظم انقلاب) بوده است، و تازه اکنون بعد از این همه سال بنده دارم خبر میدهم که فیلمبرداری این مجموعه رو به اتمام است. او این نقش را یک امانت الهی می‌دانست که به او محوّل شده است و افزود که برای ایفای آن از خداوند متعال مدد خواستم. او میگفت سخن آقای ضرغامی درست است و ما «سربازان فرهنگی» کشورمان هستیم، بسان نسل قبل که «سربازان رزمنده» کشورمان بودند و کیان مملکت را حفظ کردند. جناب حسینی پیدا بود که حظّ وافری از فرو شدن در جلد شهید بابایی برده است و توصیه میکرد که بودجه‌های بیشتری برای ساخت فیلم از زندگی بزرگان کشورمان صرف شود تا جوانان ما به بی‌هویتی مبتلا نشوند؛ بزرگان کشورمان در عرصه‌های تاریخی، ادبی، فرهنگی، سیاسی و همچنین ورزشی؛ این کشوری که تاریخ چند هزار ساله دارد و متمدنتر از دیگر ممالک است.