تصویربرداری سریال تلویزیونی شوق پرواز 75 درصد پیشرفت داشته است


قزوین - خبرگزاری مهر: مدیر عامل موسسه فرهنگی هنری شاهد گفت: تاکنون بیش از 75 درصد تصویربرداری مجموعه تلویزیونی شوق پرواز و تدوین هشت قسمت آن به پایان رسیده است.
به گزارش خبرنگار مهر در قزوین، ساخت مجموعه تلویزیونی شوق پرواز از اواخر خرداد ماه سال 88 در قزوین آغاز شد و لوکیشن های این مجموعه در چند شهر ایران و دو کشور خارجی است. 
 
تدوین هشت قسمت سریال شوق پرواز
 
ناصر دهقانی پوده مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری شاهد در خصوص پیشرفت  ساخت این سریال در گفتگو با خبرنگار مهر در قزوین گفت: فیلمبرداری سریال شوق پرواز در حال حاضر از مرز 75 درصد گذشته است که بیشتر تصویربرداری آن در شهرهای قزوین، اصفهان، دزفول، تهران و مکه مکرمه انجام شده و فیلمبرداری  شهرهای بوشهر و تبریز باقی مانده است.
 
دهقانی اظهار داشت: در آینده نزدیک نیز برای فیلمبرداری بخش خارجی مربوط به زمان تحصیل شهید بابایی در آمریکا یک سفر خارجی به یک کشور اروپایی خواهیم داشت.
 
وی تصریح کرد: سریال شوق پرواز اواخر تابستان امسال به پایان می رسد و کار هماهنگی با آهنگساز مجموعه محمد رضا درویش انجام شده و تیتراژ فیلم هم توسط علیرضا قربانی خواننده سرشناس کشور آماده خواهد شد و امیدواریم این مجموعه به یک اثر ماندگار تلویزیونی تبدیل شود.