نمایش پرسه در مه و حوالی اتوبان در خانه سینما

از همین پنج​شنبه در خانه سینما

انجمن منتقدان سینما جشنواره فجر را مرور می​کند

برنامه «مرور جشنواره 28» از روز پنج​شنبه 29 بهمن ماه توسط انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی در خانه سینما برگزار می​شود.

به گزارش روابط عمومی انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی، کیوان کثیریان،​ مسئول کمیته فرهنگی این انجمن در مورد این برنامه اظهار داشت: «حداقل 12 فیلم از فیلم​های برجسته جشنواره که کمتر مورد توجه قرار گرفته اند طی سه هفته در روزهای پنج​شنبه به نمایش در می​آید.»

او ادامه داد: «در ابتدای کار فیلم​های «نفوذی»، «پرسه در مه»، «حوالی اتوبان» و «طلا و مس» به ترتیب در سئانس​های 14، 16، 18 و 20 در تاریخ پنج​شنبه 29 بهمن ماه در محل خانه سینما نمایش داده خواهند شد.»

این برنامه تنها شامل نمایش فیلم​هاست و نشست نقد و بررسی نخواهد داشت. شرکت در این برنامه تنها ویژه اعضای انجمن منتقدان و نویسندگان سینما و اعضای سایر صنوف خانه سینما است و با ارائه کارت معتبر امکان​پذیر خواهد بود.

نظرات 25 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 28 بهمن 1388 ساعت 00:34 http://www.shahabjoonam.blogfa.com

خدا کنه این دفعه بهش بها بدن.

پارسا چهارشنبه 28 بهمن 1388 ساعت 01:09 http://www.only-cinema.mihanblog.com

سلام وبلاگ خیلی کاملی داری بهت تبریک می گم .منم امیدوارم شهاب حسینی اول بشه چون خودم هم یکی از طرفداراشم .راستی اگه خواستی بامن تبادل لینک کنی منو با اسم هنر یعنی سینما لینک کن بعد خبرم کن تاتورو باهراسمی که خواستی لینک کنم منتظرتم

نسیم چهارشنبه 28 بهمن 1388 ساعت 17:08 http://www.nasim63.blogfa.com

سلام وبلاگ بسیار جامع و خوبی داری خوشحال میشم به وبلاگ نظر و گذر سری بزنی و نظری بدی منتظر نگاه طلایی شما هستیم

ستاره جمعه 30 بهمن 1388 ساعت 03:37 http://www.fathihassan.blogfa.com

سلام
ممنون از مطالبتون جالب بود.
خوشحال میشیم پیش ما هم بیاین!
موفق باشید و امیدوار

ناتالی شنبه 1 اسفند 1388 ساعت 02:16 http://www.artemis.cov.ir/

سلام
با متن : ایشا الله 120 ساله شی
آپم

پری یکشنبه 2 اسفند 1388 ساعت 17:01

برای دیدن پرسه در مه روزشماری می کنم ........ حوالی اتوبان که عالی بود

الی یکشنبه 2 اسفند 1388 ساعت 22:36

چقدر دوست دارم این فیلم پرسه در مه و ببینم خدا کنه زود اکران بشه

آتوسا سه‌شنبه 4 اسفند 1388 ساعت 21:25 http://atoosaoriflame.blogfa.com/

سلام
آپم

//// چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 10:14


وای یعنی شهاب میره اسپانیا ... فکر کنم از اون سریال های توپ بشه

میلاد پنج‌شنبه 6 اسفند 1388 ساعت 02:08

من تازه وبلاگتون و پیدا کردم.
خیلی ممنون از ست های جالبتون.
این سید بزرگوار با متانت و وقاری که داره، تا امروز نشون داده که ارزش هنرپیشه ها به ستاره شدن نیست.بلکه ارزش ستاره ها به هنرمند بودنشونه.
باز هم از شما تشکر می کنم.
می دونین آقای حسینی یک سایت رسمی دارن؟

سلام
خواهش میکنم
بله . سایتشون تازه راه اندازی شده.

رضادیجی گرافیک پنج‌شنبه 6 اسفند 1388 ساعت 18:37 http://rezadj-090.mihanblog.com

سلام دوست عزیزم!آپت جدید رو گذاشتم پوستر شهاب حسینی هم هست منتظر نظرات تو هستم وموافق تیادل لینک

نیما جمعه 7 اسفند 1388 ساعت 13:18

سلامی دوباره...
شیوا جان ممنونم بابت شماره...تماس گرفتم گفتن نیست و برای کار رفته....کل نوروز هم نیست....بعد نوروز هم نمیاد..
اول فکر کردم فیلم بردازیشون قزوینه....می خواستم برم...بعد مطلع شدم که فیلم برداریشون تو قزوین تموم شده!!!
دیگه واقعا نمی دونم کجا می شه رفت و دیدش...

سلام
خواهش میکنم
اشکالی نداره . یه کم دیگه باید صبر کنید ، میاد بالاخره !

sara سه‌شنبه 11 اسفند 1388 ساعت 18:29 http://www.joking.ir

http://www.joking.ir

سلام دوست عزیز

در یکی از بزرگترین گروه های اینترنتی عضو شوید تا شانس خودتون رو برای برنده شدن کارت شارژ و سیم کارت ایرانسل امتحان کنید.

- جدیدترین کلیپ های روز
- جدیدترین عکس های روز
- و...

هر آنچه که در اینترنت به دنبالش هستید

پس عضو شوید

دقت کردین یه مدته کامنتای وبلاگ اکثرا تبلیغاتی شدن ؟
چرا ؟
شما میدونین ؟
هرکی میدونه بگه ....

سایت الناز شاکردوست سه‌شنبه 11 اسفند 1388 ساعت 20:06 http://elnazshakerdoost.com

سلام وبلاگ خیلی زیبا و قشنگی دارید من که خیلی خوشم اومد به سایتم منم سری بزنید خوشحال میشم اگه با تبادل لینک هم موافق بودید سایت منو با نام سایت الناز شاکردوست لینک کنید خبرم کنید سریعا شما را با نام دلخواه تون لینک کنم مرسی موفق باشید یاحق[گل][بدرود]

سلام
سایتتون باز نمیشه که. :(

سارا پنج‌شنبه 13 اسفند 1388 ساعت 11:28

سلام.از خبرای دست اولتون ممنون

ناتالی پنج‌شنبه 13 اسفند 1388 ساعت 13:29 http://www.artemis.cov.ir/

سلام
آپم

مسعود پنج‌شنبه 13 اسفند 1388 ساعت 17:56

سلام.خیلی وقت بود نظر نداده بودم.ولی خوب میومدم سر میزدم .(سرم شلوغ بود!)بگذریم...
ممنون بابت پوسترها.کارتون خیلی درسته.امیدوارم همیشه این وبلاگ به کارش ادامه بده.چون من حدود ۲ سال که با این وبلگ آشنایی دارم و همیشه به روز بوده.و فکر کنم یکی از قدیمی ترین وبلاگ هاتست.(فکر کنم حدود ۵ سالی میشه).راستی تاریخ دقیق آغاز به کار وبلاگ یادتون هست؟

سلام
مرسی از همراهی همیشگیتون
از سال ۸۴ وبلاگ ما افتتاح شد . شهریور ۸۴.اگه اشتباه نکنم ۲۸ شهریور بود.
موفق باشید
التماس دعا

پریناز پنج‌شنبه 13 اسفند 1388 ساعت 22:38 http://www

عکسا عالی بود مهبان جون.ممنون

pari پنج‌شنبه 13 اسفند 1388 ساعت 23:15

پوسترا توپه .................. ممنون

هدیه جمعه 14 اسفند 1388 ساعت 01:38 http://shahabhoseini-fan.blogfa.com

وای عکس ها خیلی قشنگ بود!!! کاش من می دونستم شما این عکس ها رو از کجا پیدا می کنین!!! مرسی خیلی زیاد! البته اولیشو تو مجله اشراق زده بود اما بدون تگ و نوشته یه چیزه دیگه اس به خدا!!!دست مهبان جون وشیوا جون درد نکنه...خیلی عکس های جالبی بود!مرسی مرسی مرسی!!!

آیسا راد فر جمعه 14 اسفند 1388 ساعت 17:46

خوب با بی مهری هرچه تمام تر کامنت من را تایید نفرمودید!
این رسم تلخ زمانه است که در برابر حرف حق مغلوب میشویم ! مخصوصا شما که گویا هیچ گاه نمیخواهید حرف حق رابپذیرید !
متاسفم برای شما!
نظرم در موردتان تغییر کرد!
آقای حسینی چون شما نمی اندیشد! لطفا عقاید شخصی خودتان را به ایشان نسبت ندهید!
آیسا راد فر

سلام خانم راد فر
خیلی جالبه برام حرفاتون
شما جمعه ساعت سه بعد از ظهر کامنت گذاشتین و ساعت یک ربع به شیش منتظر جوابتون هستین ! و با ندیدن جواب هرچی دلتون میخواد میگین ! لابد فکر کردین من صبح تا شب آنلاینم !

من نظرتونو تایید نکردم بنا به دلایلی . یکیش اینه که وبلاگ من سیاسی نیست که بخواد بحث سیاسی توش انجام بشه .اگه نظر شما تایید میشد نظر مخالفان شما که مطمئن باشید تعدادشون کم نیست هم باید تایید میشد.

این رو هم بگم که نظرات و عقاید من هیچ ربطی به آقای حسینی نداره و همین طور عقاید ایشون هم به من ربطی نداره .

بهتره قبل از اینکه راجع به مردم بدون هیچ شناختی قضاوت کنید یه کم فکر کنید قبلش .


*******
نیما جان شما هم کامنت بذارین . شرایطی که گفتین رعایت میشه حتما .

********
سارای عزیز کامنت شما رو هم تایید نمیکنم . چون میدونم کسانی با عقاید شما بسیارند و در صورت تایید شدن نظر شما باید نظر اونها هم تایید بشه .
امیدوارم ناراحت نشی .

آیسا راد فر یکشنبه 16 اسفند 1388 ساعت 20:11

با سلام
خدمت شما عرض کنم که من جمعه ساعت سه کامنت گذاشتم و ساعت یک ربع به شش مجددا سر زدم که دیدم شما وبلاگ را آپدیت فرموده اید ! والبته کامنت من هم تایید نشده بود! پس لطفا خودتان لطف بفرمایید قضاوت زود هنگام نکنید!
نمیخواهم با شما بحث کنم چون اساسا طرف صحبت من نیستید ولی اتفاقا حرفهای شما هم برای من خیلی جالبه!!
در جواب دوست عزیز "سارا" فرموده اید که "کسانی با عقاید شما بسیارند و در صورت تایید شدن نظر شما باید نظر اونها هم تایید بشه" و در جواب من "اگه نظر شما تایید میشد نظر مخالفان شما که مطمئن باشید تعدادشون کم نیست هم باید تایید میشد."

سوال از شما : این کسان زیادی که با عقیده سارا خانم موافقند در راهپیمایی عظیم و بی نظیرحامیان دولت و نظام در 22 بهمن کجا اااااا بودند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!

حالا برای من ثابت شد که میان نخبگان این مملکت و مردم عوام فاصله ای است به پهناوری کهکشانها!!

آیسا راد فر

اگه یه کم دقت کنید میبینید که وبلاگ توسط مهبان آپدیت شده نه من !

ارزش وقت من بیشتر از بحث کردن با آدم هایی مثل شماست ....

آیسا راد فر دوشنبه 17 اسفند 1388 ساعت 12:04

ببین کی داره از ارزش وقت برای من صحبت میکنه!!!!!!
خانوم عزیز بهتره بدونی من برای همین سه چهار تا کامنتی که لطف کردم برات گذاشتم از اول مهر روی وقتم برنامه ریزی کردم تا تونستنم در این تاریخ برسم خدمت شما که چه خوب هم مهمان نوازی فرمودید!!! حالا میتونی تا آخر عمرت خوشحال باشی و افتخار کنی که با یک نخبه ی فرهیخته این مملکت هم صحبت شدی.افسوس که لیاقتش را نداشتی! ای کاش از اول میشناختمت و پا به وب بی ارزشت نمیگذاشتم! شما اصلا لیاقت نداری وب طرفداران آقای حسینی رو مدیریت کنی چون نمیتونی نظرکسانی که با تو هم عقیده نیستن رو تحمل کنی ...
در دنیای توهم خودت غوطه ور باش...
آیسا رادفر


رهگذز دوشنبه 17 اسفند 1388 ساعت 21:48

سلام خدمت مدیریت وبلاگ و همچنین سرکار خانوم آیسا راد فر ...
من یک رهگذر بودم که از وبلاگ و نظراتش بازدید می کردم که نظر شما توجه من رو به خودش جلب کرد ‍!
نکته ی اول اینکه درست نیست که یک وبلاگ هنری که کالبد پاک و ظریفی داره به بحث زشت و کثیف و کریه سیاست کشیده بشه !
همونطوری که از قدیم گفتن سیاست پدر و مادر نداره !
دوم اینکه تا قبل از اینکه خانم رادفر اسمی از حامیان دولت ببرند گرایش سیاسی هیچ یک از طرفین ماجرا مشخص نبود ... چه بسا من خواننده گمان بر این می بردم که گرایش ها کاملا متفاوت می باشد .
سوالی که در اینجا مطرح می شود این است چه چرا با وجود اصرار مدیریت محترم وبلاگ مبنی بر عدم آلوده شدن هنر به بحث کثیف سیاست افرادی نظیر سرکار خانم رادفر اصرار بر تحمیل نظرات و عقاید و گرایش های شخصی سیاسی خود در اینچننین فضایی دارند ؟
انتظار عملکرد منفعلانه از یک نخبه ی فرهیخته انتظاری بسی دور از ذهن جلوه می کند ! آیا بهتر نیست که پس مانده های ذهنی خود را که با طرد عمومی در جامعه مواجه گشته به جای تخلیه در یک محیط فرهنگی به دل زباله دان ها بسپاریم ؟
در ضمن آلبرت انیشتن که نخبه بودنش برای سراسر گیتی به اثبات رسیده است اینچنین ادعای فرزانگی نمی کرد ...
هر چه یک درخت بار میوه اش بیشتر و پربار تر باشد شاخه هایش افتاده تر می گردد ... بیائید چون درختی پر بار افتاده باشیم و طبل تو خالی نباشیم ...
در نیابد حال پخته هیچ خام پس سخن کوتاه باید والسلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد