میلاد شهاب حسینی مبارک

متبرک باد نام تو 

     و                          

               خوش یمن باد گام تو 

                                               که به اندیشگاه من؛ پرسه پرسه می رسی

    و 

      

 دلم را از شعف

                       ریسه های نورانی مهتاب می زنی... 

 

                         « پابرهنه تا کجا دویده ای که این همه گل شکفته است!؟»

  

          امیدوارم همیشه گام هایت دراین دنیا ردی از  

                                                         شادی و نشاط و امید را به جا گذارد ...

 

 

۱۴ بهمن سال روز میلاد هنر مندی سبز اندیش ونیکونام  شهاب حسینی گرامی باد .   

 

    

 

     

   

 

   

                     

 

                

 

 

 

 

    

 

  

نظرات 38 + ارسال نظر
sepide.ssh چهارشنبه 14 بهمن 1388 ساعت 15:22

سلام به همه دوستان کلبه قدیمی مخصوصا شیوا و مهبان عزیزم
ایشالا که حالتون خوب خوب باشه
متن و عکسایی که گذاشتین خیلی قشنگ بود
فکر می کردم تو این روز بزرگ بتونیم هممون تو کافه هنر دور هم جمع بشیم و یک جشن مختصر برای هنرمندمون بگیریم اما حیف که نشد و من نتونستم بیام تهران البته فکر می کنم خود آقای حسینی هم به خاطر پروژه شوق پرواز مسافرت باشن
فقط میتونم تولد خودشون و پسر با نمک و نازشون رو بهشون تبریک بگم و بهترین ها رو از خدای بزرگ براشون آرزو کنم

سلام دوستان
من امروز ( ۱۴ بهمن ) از طرف خودم و همه بچه های وبلاگ به آقای حسینی تبریک گفتم و ایشون هم در جواب گفتن :

صفای گل وجود همگیتون


از مهبان عزیز هم که زحمت این پست رو کشیدن تشکر میکنم.

شیرین چهارشنبه 14 بهمن 1388 ساعت 15:48

سلام
با بهترین آرزوها برای آقای حسینی و محمدامین عزیز
این روز قشنگ رو به آنها و به همه طرفداران نازنینشون تبریک میگم.


مبارک. ..مبارک...تولدت مبارک
بیا شمعا رو فوت کن که صد سال زنده باشی...
.
.
مبارک...مبارک

مهسا چهارشنبه 14 بهمن 1388 ساعت 15:49

سلام
من می خواستم تولدشون رو تبریک بگم

تولدتون مبارک برادر حسینی D: :)

مهسا چهارشنبه 14 بهمن 1388 ساعت 15:52

راستی یه چیزی یادم رفت
جناب آقای محمدامین خان حسینی تولد شما هم مبارک :)

پریناز چهارشنبه 14 بهمن 1388 ساعت 15:52

سلام.تولد تک شهاب سینمای ایران شهاب حسینی عزیز بر همه طرفداران و دوستداران این هنرمند گرامی مبارک باد.

حوری چهارشنبه 14 بهمن 1388 ساعت 16:51

بازم شادی و بوسه گلای سرخ و میخک
میگن کهنه نمیشه تولدت مبارک
تو این روز طلایی تو اومدی به دنیا
وجود پاکت اومد تو جمع خلوت ما
تو تقویما نوشتیم تو این ماه و تو این روز
از اسمون فرستاد خدا یه ماه زیبا
یه کیک خیلی خوش طمع با چند تا شمع روشن
یکی به نیت تو یکی از طرف من
الهی که هزار سال همین جشنو بگیریم
به خاطر وجودت به افتخار بودن
تو این روزه پر از عشق تو با خنده شکفتی
با یه گریه ی ساده به دنیا بله گفتی
ببین تو اسمونا پر از نور و پرندس
تو قلبا پر عشقه رو لبا خندس
تا تو هستی و چشمات بهونه س واسه بودن
همین شعر و ترانه تو دنیای ما زندس
واسه تولد تو باید دنیا رو اورد
ستاره رو سرت ریخت تو رو تا اسمون برد
اینا یه یادگاری توی خاطره هاته
ولی به شوق امروز میشه کلی قسم خورد
تولدت عزیزم پر از ستاره بارون
پر از باد کنک و شوق پر از اینه و شمعدون
الهی که همیشه واسه تبریک امروز
بیان یه عالم عاشق بیاد هزار تا مهمون
تولده شهاب عزیزو به خودش و همه ی طرفداراش تبریک میگم

کیمیا چهارشنبه 14 بهمن 1388 ساعت 16:58

شهاب جان تولدت مبارک.

مدیم چهارشنبه 14 بهمن 1388 ساعت 20:34

miladet mobarak.kheily dooset daram shahab

shahram چهارشنبه 14 بهمن 1388 ساعت 21:12

سلام
از عکس های زیبا بسیار ممنونم.

لیلا چهارشنبه 14 بهمن 1388 ساعت 21:16

سلام با تشکر از عکس های شهاب عزیز-تولد هنرمند عزیزمان مبارک

فائزه چهارشنبه 14 بهمن 1388 ساعت 21:25

سلام
شیوا جان بابت مطالب جدید ممنون و خسته نباشید.
تولد جناب حسینی رو بهشون تبریک میگم و همینطور به پسر عزیزشون محمد امین.
امیدوارم که ایشون و خانوادشون همیشه سلامت و شاد باشن و موفق چه در زمینه ی شغلی و چه خانوادگی.
ما هم همیشه برای موفقیت و پیشرفتشون دعا میکنیم.
بازهم براشون آرزوی موفقیت روزافزون میکنم و تولد ایشون و محمد امین رو تبریک میگم و امیدوارم که همیشه در کنار همدیگه زندگی خوبی رو داشته باشن به دور از هر حاشیه و دغدغه ای.
تولدتون مباااااااااااااااااااااااااااااااارک.

ترانه چهارشنبه 14 بهمن 1388 ساعت 21:55 http://http:/

تولدت مبارک شهاب جان

آزاده چهارشنبه 14 بهمن 1388 ساعت 23:13

سلام .

امروز بهترین روز دنیا بود .تولد یه انسان خاص، دوست داشتنی و سرشار از عرفان ومعرفت.

تولدشان را تبریک میگم و دنیا را براشو ن شاد شاد و شادی را براشون دنیا دنیا آرزو میکنم .همیشه برای موفقیت روز افزونشون به درگاه قادر متعال دعا میکنم.

تولد محمد امین ناز هم خیلی مبارکه ...

من امروز حوالی اتوبان را دیدم .فیلم خوبی بود .

امروز پرسپولیس هم برد و این روز خوب را کامل کرد .

صاحبه چهارشنبه 14 بهمن 1388 ساعت 23:41

تولدت مبارک شهاب آسمانی

مدیم پنج‌شنبه 15 بهمن 1388 ساعت 01:01

شهاب جان تولدت مبارک.الهی صدسال زنده باشی وخدا تورا ازمانگیره.

هلیا پنج‌شنبه 15 بهمن 1388 ساعت 14:52

منم تولد شهاب حسینی عزیز و پسر گلشون رو به همه دوستداران ایشون و خانواده گرامیشون تبریک میگم.

ونوس پنج‌شنبه 15 بهمن 1388 ساعت 18:20

برخیززخواب تاشرابی بخوریم
زان پیش که اززمانه تابی بخوریم
کاین چرخ ستیزه روی ناگه روزی
چندان ندهدزمان که آبی بخوریم

سلام دوستان:
خسته نباشی شیواجون. نمیدونم چراهرسال من 15ام تولدآقای حسینی وتبریک میگم

تولدتویگانه عزیز آسمانی و بزرگ مرد کوچکت مبارک...
جاودان باشید.

لیلی پنج‌شنبه 15 بهمن 1388 ساعت 19:06

سلام به همه من چند وقت بیشتر نیست که این سایتو پیدا کردم

ضمنا شهاب و بازیشو خیلی دوست دارم

یه خواهش....اگه واسه دوستای خوبم امکانش هست آهنگای شهاب رو ایمیل کنید مثل پریچهر،بدرود،خدا،خداحافظ و ....

lay_naz0000@yahoo.com

مرسی مرسی مرسی

سبا پنج‌شنبه 15 بهمن 1388 ساعت 22:04 http://www.sarvestane-saba.blogfa.com

سلااااااااااام
یه دشت پر گل با یه دنیا مهربونی هدیه به شهاب عزیز که هم گله و هم مهربونه!
تولد پدر و پسر مبارک

p پنج‌شنبه 15 بهمن 1388 ساعت 23:52

salam!kheili mamnoon!

ستاره یکشنبه 18 بهمن 1388 ساعت 03:28 http://fathihassan.blogfa.com

سلام
منم تولدشون رو تبریک میگم و باز هم براشون آرزوی سلامتی،موفقیت و عاقبت بخیری دارم!

امید یکشنبه 18 بهمن 1388 ساعت 20:40

شهاب جان عاشقتم تولدت هزاران بار مبارک.مبارکمبارک.مبارکمبارک.مبارکمبارک.مبارکمبارک.مبارکمبارک.مبارکمبارک.مبارکمبارک.مبارکمبارک.مبارکمبارک.مبارکمبارک.مبارکمبارک.مبارکمبارک.مبارکمبارک.مبارکمبارک.مبارکمبارک.مبارکمبارک.مبارکمبارک.مبارکمبارک.مبارکمبارک.مبارکمبارک.مبارکمبارک.مبارکمبارک.مبارکمبارک.مبارکمبارک.مبارکمبارک.مبارکمبارک.مبارکمبارک.مبارکمبارک.مبارکمبارک.مبارکمبارک.مبارکمبارک.مبارکمبارک.مبارکمبارک.مبارکمبارک.مبارکمبارک.مبارکمبارک.مبارکمبارک.مبارکمبارک.مبارکمبارک.مبارکمبارک.مبارکمبارک.مبارکمبارک.مبارک

هالی یکشنبه 18 بهمن 1388 ساعت 21:36

سلام
میدونم خیلی دیره اما دلم نیومد تبریک نگم
منم تولد آقای حسینی و پسر ماهشونو اول به خودشون بعد به همسر گرامیشون و بعد به همه ی طرفداراشون تبریک میگم.
با آرزوی رسیدن به آرزوهاشون

فائزه دوشنبه 19 بهمن 1388 ساعت 15:27

سلام
یه سوال؟
عکسهای گالری عکس سایت رسمی شهاب حسینی save نمیشن؟فقط واسه تماشاست؟

سلام
این روزا مثل اینکه دوباره کشتی ها لنگر انداختن فیبرا پاره شدن !!!
من هنوز موفق نشدم ببینم گالری رو.
اما اگه سیو نشه میشه با یه کلکایی سیوش کرد !

منصوره سه‌شنبه 20 بهمن 1388 ساعت 05:59

سلام
من تازه این وبلاگ رو پیدا کردم و صمیمانه بگم خیلی خوشحالم

آخه همین چند روز پیش بود که سوپر استار رو دیدم خیلی خوشم امد، امدم سرچ کردم تا درباره ی آقا شهاب و فیلم زیبای سوپر استار بیشتر بدونم و خوشبختانه با این وبلاگ آشنا شدم

گرچه کمی دیره اما تبریک میگم تولد بی حاشیه ترین و پاک ترین هنرمند ایران سید شهاب عزیز رو وهمینطور تبریک میگم تولد آقازاده ی گلشون رو
یه تیریک دیگه بابت این وبلاگ فوق العاده زیبایی که دارید

راستی که چه قدر خوشم امد از شعرتون و مخصوصا این تیکه اش (پا برهنه تا کجا دویده ای که این همه گل شکفته) بسیار زیبا و پر معنا

با آرزوی موفقیت هرچه بیشتر برای ایشون و خانواده ی گرامیشون و همینطور شما عزیزان که در این وبلاگ زحمت میکشید تا دوستداران سید شهاب بیشتر باهاش آشنا بشن

راستی سید بزرگوار التماس دعا دارم ازت
تو دعا هات ازما یادت نره سید...........


همواره سبز باشید

التماس دعا

سلام عزیزم
من اون عکس که گفتی رو با بک گراند مشکی دارم . البته اصلش نیست . ولی اونو برات ایمیل میزتم چند روز دیگه .

فائزه سه‌شنبه 20 بهمن 1388 ساعت 19:21

با چه کلکی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ممنون میشم راهنماییم کنین.
البته این وبلاگ هنوز واسه هممون یه چیز دیگه است.

وقتیعکس مورد نظرتون باز شد کلید print scrn رو بزنید. بعد نرم افزار فتوشاپ یا Paint رو باز کنید و ctrl , v رو همزمان فشار بدید.یعنی paste کنید.بعد هم اگه احتیاج داشت ویرایش و سیو کنید.

منصوره پنج‌شنبه 22 بهمن 1388 ساعت 02:08

بسیار سپاسگزار وممنونم از لطفتون

سبز باشید

التماس دعا

الناز پنج‌شنبه 22 بهمن 1388 ساعت 18:45

عکساتون زشت و قدیمیه

م پنج‌شنبه 22 بهمن 1388 ساعت 22:40

خانوادگی عاشقتیم اقای حسینی

سامی بیکس شنبه 24 بهمن 1388 ساعت 02:33

http://8.8.247.13/Shahab-Hosseini
توی سایت بالا به شهاب رای بدهید

نسترن یکشنبه 25 بهمن 1388 ساعت 06:26

با سلا م و تبریک

من تو گزارش تهران امروز خوندم که جناب شهاب گفته بودن که نسل ایشون عمیق تر هست و گزارشگر هم خیلی راحت نوشته نسل دهه ی 60 بی خیاله آرمانه

یه سوال پیش امد برام آقا شهاب گل شما خودت تو مصاحبه ات گفتی که زمانی که از دانشجویی انصراف دادی به زندگی تو کانادا فکر میکردی خب لابد داشتن یه همچین آرمانی نسل شما رو عمیق کرده!!!!!ونسل ما رو سطحی!!!

یه سوال دیگه شما خودت اصلا در زمان جنگ مشارکت داشتی یا اینکه فقط نظاره گر بودی چندتا از اعضای خونواده ات شهیدن یا اینکه به جبهه رفتن؟؟؟ که حالا دم از عمق و آرمانی بودنه خودت ونسلت میزنی؟؟

ببخشید فقط یه خورده دلخور شدم از حرفتون

امیدورم نظرم و تایید کنید

ممنون

سلام عزیزم

کاش اینارو به سامانه آقای حسینی زنگ میزدی میگفتی که ایشون جواب میدادن .

نیما یکشنبه 25 بهمن 1388 ساعت 09:12

سلام....من ۱ سال و نیمه که با وبتون آشنا هستم و هر روز میام و چک می کنم.....
متاسفانه هیچ وقت نظر نمی دادم....
روز ۱۴ بهمن به سمت لواسان حرکت کردیم....اما چون وسط راه تصادف کردیم....متاسفانه نرسیدیم.....و کارمون کشید به بیمارستان....
حالا از این حرف ها بگذریم....
من امسال همه ی فیلم های جشنواره رو دیدم...
اختتامیه هم رفتم....به امید دیدن شهاب...اما خب همون جوری که میدونید .... نیومد....و افتخار دیدنش نصیبم نشد...
راجع به فیلم پرسه درمه باید بگم بازی شهاب مثل همیشه فوق العاده بود...اما در کل جشنواره ی امسال زیاد جالب نبود...
راستی
هر کاری کردم نتونستم شماره ی کافی شاپش رو پیدا کنم ببینم کی ها اونجاس...
می شه شمارشو بزارید؟!؟!
من دوباره سر می زنم...
راستی اگه کاری..کمکی.. لارم داشتید...به من بگید..همه جوره در خدمتم....

سلا
ممنون ازلطفتون

چه خبر بدی ... الان خوبین ؟ ایشالا هیچوقت ازاین اتفاقا براتون نیفته .


اینم شماره کافه : ۲۶۵۵۰۹۳۷

بازم ممنونم از لطفتون .
لطف کنین آیدی یا ایمیلتونو بذارین . آیدی باشه بهتره .

موفق و سلامت باشید.

فائزه یکشنبه 25 بهمن 1388 ساعت 13:15

سلام
لطفا این خبر رو بذارین رو وبلاگ که همه بخونن
به این شماره sms بزنین و شهاب حسینی رو اسمشو بفرستین
بازیگری که بیشترین رای رو بیاره بعنوان بازیگر محبوب سال جدید انتخاب میشه و در یکی از بهترین کافی شاپ های تهران مصاحبه ی مفصلی باهاشون میشه.حتما رای بدیناااااااااا

شماره رو نذاشتی که !!

منصوره چهارشنبه 28 بهمن 1388 ساعت 08:24

سلام
مرسی گلم که عکس رو تو وبلاگ گذاشتی

مررررررررررررسی

نیما جمعه 30 بهمن 1388 ساعت 20:01

سلام دوست گلم..من نیما هستم....ممنونم از بابت شماره....
حتما تماس می گیرم...
می شه بدونم شما چند نفرید و با هم این سایتو اداره می کنید؟؟! ببخشیدا...فوضولی نباشه... *:
من id میدم ....یعنی id با e-mail من یکیه...اما خیلی وقته نرفتم توش...!
میام اینترنت در حد اینکه سایت های شما و چند تای دیگه که مال شهاب جان هست رو ببینم...واسه همین دیگه سر نمی زنم به id ..

nima_pa2@yahoo.com

سلام
خواهش میکنم
ما دو نفریم. من (شیوا ) و مهبان .
من اد میکنم به هر حال !
موفق و سلامت باشید .

مریم چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 03:46

من امشب با بلگ شما آشنا شدم.
خیلی خوشحالم که سینمای ایران چنین ستاره پر نوری داره که مردم داری، تواضع و ایمان و اعتقادش می تونه برای نسل های بعدی و همه طرفدارانش الگو باشه.خیلی خوشحال شدم که ما ستاره ای داریم که به اصل هنر و ریشه داری معرفت اعتقاد داره و با مناعت طبع و دور اندیشی که در وجودش دیده میشه ، موجب تعالی هنر این سرزمین و ادامه ی نسل هنر مندان پاک و با وقار اون میشه.
از شما هم تشکر می کنم که عطر گل وجود ایشون رو در وانفسای شهرت پیشگان به مشام همگان می رسونید.

۲۰ پنج‌شنبه 6 اسفند 1388 ساعت 00:22

ممنون از اطلاعاتی که در وبتون در مورد این هنرمند عزیز قرار میدید.ارزوی موفقیت برای همه هموطنای عزیزم

شمیسا دوشنبه 20 اردیبهشت 1389 ساعت 14:53

axatun tup bud . mese hamishe merc.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد