عکس

  

 

 

شهاب حسینی در مراسم ختم پدر حسام نواب صفوی در مسجد نور.

نظرات 43 + ارسال نظر
صدیف شنبه 28 شهریور 1388 ساعت 07:16

سلام شیوا جان
ممنون از عکسها و خبرای خوبت.فقط چرا آقای حسینی اینقد موهاشونو کوتاه کردن؟

نمیدونم !
مثل اینکه خیلی همه کنجکاو شدن !

لیلا شنبه 28 شهریور 1388 ساعت 07:20

واااااااااای چرا اینقد موهاشو کوتاه کرده!!!!! ......جا خوردم!!!!
شیوا جون گریم شوق پروازه؟؟ یعنی قراره در تمام طول سریال این شکلی باشه؟؟؟ امیدوارم اینطور نباشه!!! چون اصلا بهش نمیاد!!

مریم شنبه 28 شهریور 1388 ساعت 07:21

ببینم این گریم سریال شوق پروازه؟

نیلوفر شنبه 28 شهریور 1388 ساعت 07:27

شیوا جون به نظرت این سریاله کار خوبی میشه مثل مدار صفر درجه با همون کیفیت و خوش ساختی و بینظیری؟؟
امیدوارم همینطور باشه ..آخه راستش دوست نداشتم بعد از مدار دیگه سریال بازی کنه.. یا حداقل کاری رو بازی کنه که یا در حد مدار باشه یا یه چیزی بالاتر از اون..اما حالا...شک دارم که کار قشنگ و قابل قبولی بشه..بالاخره بعد از مدارصفردرجه توقع همه ازش بالا رفته.نظر تو چیه؟؟

سلام.
راستش منم شک دارم.
ولی امیدوارم کار خوبی بشه.

فائقه شنبه 28 شهریور 1388 ساعت 23:05

با سلام
امروز در برنامه ی تازه ها در شبکه ی یک آقای محمد ورشوچی این بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون رو آوردن
که مجری برنامه پرسید از بازیگرهای جوون از چه کسی خوشتون میاد ایشون گفتند آقای شهاب حسینی و امید زندگانی وقتی اسم شهاب حسینی رو شنیدم خیلی خیلی خوشحال شدم
سال ۸۶ در برنامه ی شب شیشه ایی که حامد کمیلی اومده بود در قسمت اسمها که میپرسند که مهمون برنامه نظر خودشو درباره ی بازیگر بگه از حامد کمیلی اسم شهاب حسینی رو پرسیدند و گفت شهاب یکی از دوستان خوب منه و یکی از بازیگران خوب ما هست شهاب دوباره برگشته به تلویزیون خدا رو شکر و امیدوارم خیلی پر رنگتر و خیلی قدرتمندتر کارش رو ادامه بده

تینا شنبه 28 شهریور 1388 ساعت 23:58

سلام به همگی

عیدتون مبارک
شیوا جون ممنون از بابت عکسها.

من هم امیدوارم که شوق پرواز سریال خوبی بشه.ولی خیلی حیف شد که نمی تونن توی فیلم آقای فتحی بازی کنن.
به امید موفقیت های بیشتر ایشون

ریحانه یکشنبه 29 شهریور 1388 ساعت 00:56

سلام به همگی و به خصوص شیوای گلم :
دلم برات تنگ شده!
عید فطر رو به همتون تبریک میگم و امیدوارم عباداتتون قبول باشه.
به نظر من هم موی کوتاه بهش نمیاد البته شاید ما به موهای بلندش عادت کردیم اخه خیلی وقته که موهاشو اینجوری کوتاه نکرده ولی شهاب ما همیشه با هر گریمی نازه.
دوست دارم شهابم.

آنیتا یکشنبه 29 شهریور 1388 ساعت 14:23 http://shahabb.blogfa.com/

سلام شیواجان.
عید فطر رو بهت تبریک می گم.
عکس های قشنگی بود. مرسی.

سلام عزیز دلم
عید تو هم مبارک

parnian یکشنبه 29 شهریور 1388 ساعت 16:11

ye khabar aali shabake sfahan har rooz saat 7 aasr seryale shoughe parvazo mizare.

parnian یکشنبه 29 شهریور 1388 ساعت 16:15

bebeakhid eshtebah neveshtam manzooram raghse parvaz bood.

اناهیتا یکشنبه 29 شهریور 1388 ساعت 21:24

سلام شیوای عزیزم من یکی از عاشقان شهاب هستم و22 ساله هست و 2 سال است که با این سایت اشنا هستم امروز شبکه 2 الهام حمیدی را اورده بودند ولی اسمی از شوق پرواز نیاوردگفت مشغول بازی در کار کمال تبریزی است وبهداشدر یک کار سینمایی بازی می کند به هرحالیابازی اش منتفی یا قرار نبوده بازی کند خیلی خودش گرفته بودفکر کرده بود کیه.حالا قرار نقش مقابل شهاب عزیز کی باشه للابد زنشهید بابایی جوان میکنند شیوا جانم من اصلاحس خوبی به این سریال ندارم بعد از سیمرغ انتظارات اراو بالا رفته داداشم میگفت بعد از درباره الی و سوپر استار عمراشهاب دیگهفیلم خوب بازی کندیعنی فیلم فتحی را باید به شوق پروار ترجیح دهدخودش میگفت اگر قرار باشه فیلم بازی کنم دوست دارم دارمدرسطحمدارصفر درجه باشه ولی افسوس دلمخیلی گرفته درضمن فیلم هایی که اخیرا بازی کرده زیاد جالب نیست به نظر شما بایدپسر ادم دختر حوا را به حوالی اتوبان ترجیح میداد همین که حامد بهداد پیشرفت می کند به خاطر انتخاب هاش و شهاب به خاطر کا رهای سطحی اش مثل گرداب ادمکها پیشنهاد50میلیونی و پرچم های قلعه کاوه دیر دیده میشودالان صورتام پراز اشک شهاب گلم قدر خودش را نمی داندهمه اورا الان سوپر استار می دانند اخه چرا این سریال در ضمن پیگیری کن گلم ببین الهام حمیدی بازی مکند یا نهمرسی

[ بدون نام ] یکشنبه 29 شهریور 1388 ساعت 22:28

سلام
شبکه اصفهان به مناسبت هفته دفاع مقدس سریال رقص پرواز رو پخش میکنه هرشب ساعت ۱۹
انتخاب درباره الی رو هم تبریک میگم

ریحانه دوشنبه 30 شهریور 1388 ساعت 16:02

واااااااااااااااااااااااای............!!!!!
مرسی از خبر خوبت من خیلی دوست داشتم این سریال دوباره تکرار بشه!!!
عاشقشم....
خیلی مرسی از خبر عالی که دادی گلکم.
بوس.

فاطمه ( همراه همیشگی) دوشنبه 30 شهریور 1388 ساعت 21:18

خیلی خوشحالم بخاطر پخش مجدد رقص پرواز واقعا ممنون که گفتی. راستی قسمت اول که شهاب حضور نداشت درسته؟

چرا !
اتفاقا شهاب قسمت اول بود !

parnian سه‌شنبه 31 شهریور 1388 ساعت 00:35

salam.ye soal,az albome raya khabar darid?

نه.
مثل اینکه اصلا قرار نیست منتشر بشه.

ساغر سه‌شنبه 31 شهریور 1388 ساعت 09:47

سلام.بچه ها کم لطفی نکنید دیگه.اتفاقا به نظر من شهاب خیلی هم با این گریم دوست داشتنی شده.خب بالاخره می خواد نقش شهید بابایی رو بازی کنه نمیشه که موهاشو بذاره همونجوری مثل قبل بمونه.
راستی فائقه جون منم اون برنامه رو دیدم.تازه یه بارم علی رو آورده بودن توی تازه ها همون علی که تو بچه های ابدی بازی کرده بود.نامداری ازش پرسید تو دنیا کیو بیشتر از همه دوس داری؟گفت :شهاب حسینی.تو دل پیر و جوون خودشو جا کرده این شهاب ما
شیوا جونم عشق منه این رقص پرواز.دیروز اخراشو دیدم.مرسییییییییییی

ساره سه‌شنبه 31 شهریور 1388 ساعت 12:59

سلام شیوا جان من یه سوال داشتم تاریخی که اقای حسینی مهمان برنامه تیک تاک بودن چیه ؟و اینکه برنامه شب شیشه ای همون۲۸/۲/۸۶ با اقای حسینی مصاحبه کرد؟ممنون می شم عزیزم ...راستی اون عکسهایی که گفتم رو کجا اپود کنم خیلی قشنگن ...

سلام عزیزم
تاریخ تیک تاک و شب شیشه ای رو بهت میگم بعدا.الان یادم نیست.
عکسارو هر جا خواستی آپلود کن.فقط آدرسشو برام بفرست.

صاحبه چهارشنبه 1 مهر 1388 ساعت 00:47

سلام به همه ی دوستان خوب و مهربونم.به خصوص به شیوای عزیز از این که لطف کردی جواب ایمیلمو ندادی ازت خیلی خیلی ممنونم آبجی!
می خواستم به آناهیتای عزیزم بگم که دوست خوبم از اینکه شهاب عزیز طرفداری مثل تو داره که تا این حد نگران انتخاب نقشاشه خیلی خیلی خوشحالم.من هم مثل تو بودم و تا حدودی هم هستم واگر یادت باشه یکبار هم بشدت از انتخاب نقشاشون انتقاد کردم.که البته از سر علاقه بود.
ولی بعد از خوندن مصاحبه های مختلف از آقای حسینی که در اون در همین مورد صحبت کردن،متوجه شدم که آقای حسینی برای انتخاب نقشاشون شرایط رو هم می سنجن.و بهتر از هر کس دیگه ای می دونن که باید در چه نقشی ظاهر بشن.درسته که آقای حسینی کارهای ضعیفی در کارنامه ی کاریشون دارن که خودت هم به خوبی اشاره کردی ولی انصافا فیلم به هر قیمتی بازی نکردن.و همیشه سعی کردن که شان و مقام کاریشون در هر فیلمی حفظ بشه.

.مثلا فیلم دلشکسته که من به خاطر حضور شهاب عزیز بسیار دوستش دارم فیلم ضعیفیه و بسیار دور از واقعیت، ولی پدر خودم چنان با این فیلم ارتباط پیدا کرد که اونو بهتر از درباره ی الی می دونه!
خب پس نتیجه می گیریم آقای حسینی عزیز در هر فیلمی چنان قلابش رو بر دل مخاطب گره می زنه که دیگه تماشاگر فکر نمی کنه که فیلم ضعیفه یا نه.البته منظورم این نیست که آقای حسینی به واسطه ی توانمندی بی مانندش در ایفای نقشها در هر فیلمی بازی کنه دور از اشکاله،چون عیب های فیلم رو می پوشونه..نه.. حرفم تصدیق حرفهای دلسوزانه ی توست که هنرمند توانایی چون آقای حسینی حیفه که در فیلمهایی بازی کنه که تنها نقطه ی عطفش بازی بی نظیرش باشه.و امیدوارم که دیگه چنین اتفاقی نیفته.
در مورد شوق پرواز باید بگم که نمی دونم چرا ولی بر عکس تو من یک حس بسیار بسیار خوب و مثبت نسبت به فیلم دارم.البته از اینکه آقای حسینی فرصت همکاری مجدد با آقای فتحی عزیز رو از دست دادند بسیار متاسف شدم.دوست عزیزم بهتره که جنبه ی مثبتشو در نظر بگیری.وقتی آقای حسینی بعد از کسب سیمرغ راضی به بازی در یک سریال می شن نشون از فروتنی و تواضع ایشونه.نشون از احترام به مخاطبیه که سینمایی در شهر و روستاشون ندارن.نشون از ادای دینییه که شهدا بر گردن همه ی ما دارن.نشون از....دوست خوبم همیشه مثبت فکر کن.و دعا کن از اعماق قلب مهربانت دعا کن که از پس نقش دشوار یک شهید آنهم چه شهیدی...."شهید بابایی" به زیبایی هر چه تمام تر بر بیان.من خلاصه ای کوتاه از زندگی نامه ی این شهید رو خوندم.این شهید اونقدر آسمانی بود که برای هر بازیگری افتخارییه که نقشش رو ایفا کنه. نگران نباش عزیزدلم احساستو خیلی خوب درک می کنم. گروه بسیار حرفه ای دارن این سریالو میسازن.نگران نباش و مطمئن باش روح بزرگوار شهید بابایی حتما به آقای حسینی کمک میکنه.در مورد خانوم حمیدی باید بگم با اینکه برای ایشون و طرفداراشون احترام قائل هستم ولی احساس می کنم اصلا برای نقش همسر شهید گزینه ی مناسبی نیستن. نمیدونم چرا ولی به جز در فیلم خیلی دور خیلی نزدیک با هیچکدوم از بازیهای ایشون ارتباط بر قرار نکردم.و امیدوارم کارگردان کاربلدی چون آقای صمدی بازیگر دیگه ای رو انتخاب کنند.چون بسیار نقش کیلیدی و مهمیه.
می دونم خیلی پر حرفی کردم فقط یه نکته ی دیگه.خیلی از دوستان از گریم آقای حسینی ناراحت شدن.وخیلی ها از جمله خودم و ساغر عزیز ناراحت نشدن!نمی خوام چیزی بگم فقط یک قسمت از مصاحبه ی آقای حسینی رو که مرتبط به همین موضوعه رو براتون مینویسم که خیلی جالبه.

"مصاحبه گر:خیلی از بازیگرانی که چهره های خوبی دارند و مطرح می شوند برایشان سخت است که چهره هایشان را بشکنند.اما کسانی که واقعا بازیگری را مدنظر دارند و می خواهند به این کار خیلی عمیق تر نگاه کنند دوست دارند نقشهایی را بازی کنند که حتی چهره شان و زیبایی شان دیده نشود و آدم های طبقات پایین اجتماع را بازی کنند.....

آقای حسینی:رول باید بازیگر را صدا کند.رولی که در فیلمنامه نوشته شود خودش به آدم می گوید مرا بازی کن یا بازی نکن.بعضی وقتها رول آنقدر جذاب است که آدم حاضر است حتی برود چهره اش را بشکند "موهایش را بتراشد" گریم متفاوت داشته باشد.بچه های جوان بازیگر خیلی از این کارها می کنند.می گوید(بسی کند و کاویدو کوشش نمود/از آن سنگ خارا رهی بر گشود)چاره ای نیست ما باید برویم و به راه خودمان ادامه دهیم و قله ها را فتح کنیم. ما بازیگریم وباید کارمان را انجام دهیم.البته سلایق متفاوت است کسی هست که دوست دارد همیشه خوب و جذاب دیده شود.او هم دارد به مخاطبش احترام می گذارد و دوست ندارد مخاطبش خاطره ی دیگری از او در ذهنش داشته باشد
مصاحبه گر:شما این نگاه را دارید؟
آقای حسینی:"نه من اینطوری فکر نمی کنم"
فکر کنم حرفای مثل همیشه پر گوهر آقای حسینی گویای همه چیز بود.
از پرحرفی خیلی خیلی زیادم جدا عذر می خوام.موفق باشید التماس دعا.

سلام عزیزم
ببخشید
همین روزا ایمیل میزنم بهت

ساره چهارشنبه 1 مهر 1388 ساعت 08:32

سلام من یه سوال دارم این۳۶۰طرفدار رو چطوری عضو بشیم من هر کاری میکنم میره تو یه صفحه دیگه "profile"میشه بگید با این صفحه چی کار باید بکنم اخه من تاحالا تو یاهو 360 نرفته ام

سلام.
اون که تعطیل شد.بره چی میخوای عضو بشی ؟

شیما چهارشنبه 1 مهر 1388 ساعت 10:23

اناهیتا جان صلاح مملکت خویش خسروان دانند.حتما خودشون بهتر میدونن چی به صلاحشون هست چی نیست.همیشه که کارهای ادم روند صعودی نداره اگر اینطوری بود که همه ی ادمهای مسن توی اوج موفقیت بودن.اهسته و پیوسته رفتنه که مهمه.نه اینکه شهاب هر دو سه سالی یه بار بیاد یه کاری بکنه که همه خوششون بیاد .پس دل خودش, علاقه و روحیات خودش چی میشه.
یه طرفه به قاضی نرو عزیزم

پردیس چهارشنبه 1 مهر 1388 ساعت 12:03

شیوا جان ،مثل همیشه ممنون از خبرهای جدید که به ما میدین.
انتخاب درباره الی برای اسکار رو تبریک می گم.
سریال رقص پرواز رو دفعه پیش ندیده بودم ولی همیشه دلم می خواست ببینم البته از قسمت دوم دیدم.راستی شهاب تو قسمتهای بعدی هستش؟

سلام عزیزم
آره هست.

آزاده چهارشنبه 1 مهر 1388 ساعت 23:44

سلام مرسی از شیوا جون بخاطر خبرهای مثل همیشه خوب.

آناهیتا و صاحبه جون فکر کنم شما خیلی زود قضاوت میکنید آقای حسینی انتخابهاشون همیشه بینظیره و من مطمئنم که خودشون هم علاقمند هستن جایگاهی رو که الان دارند به بهترین وجه حفظ کنن.

مثلا ایشون فیلم آتش بس رو به دلیل همزمانی با مدار صفر درجه کار نکردند .ولی مدار صفر درجه واقعا خیلی خیلی عالیتر از آتش بس بود و از بهترین کارهای آقای حسینی هست .

به هر حال بهتره به انتخابهای ایشون احترام بگذاریم البته منظورم این نیست که کاراشونو نقد نکنیم نه .بذارید فیلمو ببینید بعد قضاوت کنید ....

این آدرس وب جدید منه خوشحال میشم به من سر بزنید و نظر بدید .ممنون .دوستون دارم

اناهیتا پنج‌شنبه 2 مهر 1388 ساعت 09:01 http://8561

سلام دوستان من برنامه تیک تاک ۱۹ فروردین امسال پخش شدشهاب به همراه احمد ساعتچیان بود.درضمن از صاحبه عزیزم به خاطر حرف های قشنگش ممنونمبه نظر من بهتر نقش مقابل شهاب درای سریال لاله اسکندری باشد چون خیلی به هم می ایندتااین الهام حمیدی.درضمن میترا حجار هم پارتنر خوبی برای شهاب در کارهای سینمایی است تا این سپیده خداوردی بیخود که در دو کار خودش نه شهاب نازنین چسبانده بودیکی کابوس دیگری ایستگاه بهشت.در ضمن صاحبه عزیزم میخواستم نظر در مورو کار جدید محمد هادی کریمی بدانم باان دو کار ضعیفش غیره منتظره و امشب شبه مهتانه البته کارهایی که فقط در ان نویسنده بوده خیلی خوب بوده مثل شمعی در باد و مارال ورستگاری

ساره پنج‌شنبه 2 مهر 1388 ساعت 09:04

سلام بچه ها یه خبر خیلی مهم
احتمالا امشب یا هفته دیگه پنچشنبه شب حدود ساعت ۹ برنامه یک فیلم یک تجربه با عوامل فیلم در باره الی صحبت میکنن اگه شانس بیاریم اقای حسینی هم هستند ....

شما ها دیگه از امشب نگاش کنین تاریخ دقیقش رو نمی دونم

این برنامه کجا پخش میشه؟
چه شبکه ای؟

ساره پنج‌شنبه 2 مهر 1388 ساعت 09:30

من یه چیزی شنیدم که هر کی بشنوه فکش می افته شیوا جان فکر کنم تو هم تا حالا این چیزی رو که می گم نشنیده باشی یکی از دوستای من یه فیلمی از اقای حسینی دیده که ایشون تو جشن تولد دوستشون بودند و حسابی هم شیطنت کردن(هیچکی فکر بد نکنه ...همشون پسر بودن ....دوستای خودشون بودن...هیچ کاربدی هم نمی کردن)خلاصه دوستم که دیده بود حسابی تعریف می کرد و میگفت خیلی خیلی قشنگ بوده و البته خنده دار این یکم برای ماها که بیشتراقای حسینی رو با چهره پسرا ی مظلوم شکست خورده عاشق دیدم جالب نه!!!خلاصه که من الان دارم دیونه می شم چون دوست نادون من این فیلم رد از دست داده و حالا تا می تونه از تیکه های خنده دار و جالبش برای من تعریف می کنه...شماها احیانا این فیلم رو ندارید؟

آفتابگردون پنج‌شنبه 2 مهر 1388 ساعت 13:37

سلام . پس آدرس سایت کو ؟ سایت طرفداران شهاب حسینی رو میگم ؟

آغاز فعالیتش رو هم تبریک میگم شیوا جان :-*

پریسا پنج‌شنبه 2 مهر 1388 ساعت 13:44

سلام شیوا جون می خواستم بگم که اگه میشه ؟آدرس دقیق سایت رو بزنی چون من هر کاری کردم چیز های دیگه ای می اومد!

فائقه پنج‌شنبه 2 مهر 1388 ساعت 18:00

سلام ساغر جون
واقعا راست میگی شهاب عزیز تو دل پیر و جوون خودشو جا کرده هر جا که هست برای خودش و خانوداه اش آرزوی موفقیت و سلامتی میکنم
شهاب عزیز دوست دارم خیلی زیاد

پرنیان پنج‌شنبه 2 مهر 1388 ساعت 19:19

سلام.خوشحالم که این سایت شروع بکار کرد.ساعت پخش رقص پرواز خیلی بده.من که نمیتونم ببینم.شبکه اصفهان هم دستش درد نکنه،انگار بیخیاله این سریال شد. فقط خواهشا زمان پخش قسمت آخرشو اگه میدونید بگید.

تینا پنج‌شنبه 2 مهر 1388 ساعت 22:16

سلام ، شیوا برا (سایت طرفداران شهاب حسینی ) لوگو طراحی کردم ، ببینش ، اگه خوشت اومد ازش استفاده کن ،
باشه ؟
حتما ببینیا ؟!!

کو ؟ از کجا ببینم ؟

ساره جمعه 3 مهر 1388 ساعت 20:44

سلام ببخش فراموش کردم اطلاعات دقیق بدم
شبکه ۴ پنجشنبه ها ساعت ۹ به بعد برنامه یک فیلم یک تجربه تکرار جمعه ها ساعت ۲به بعد

مسعود شنبه 4 مهر 1388 ساعت 22:43

ممنون بابت عکسای "پرسه در مه".بابت زحماتتون هم ممنون.یه چیزی میخواستم بگم.لطفا از طرفداران آقای حسینی میخوام که اینقدر نگران سریال شوق ÷رواز نباشن.سریال که هنوز پخش نشده که بعضی ها در موردش نظر میدیم.بذارین پخش شه بعد.مثلا کی فکر میکرد که شهاب توی مدار اونقدر خوب بازی کنه یا حتی تو سوپراستار.پس الان موقع روحیه دادن به آقای حسینیه.

ریحانه یکشنبه 5 مهر 1388 ساعت 00:51

بابت عکس ها خیلی خیلی ممنون و مرسی گلکم.

هدیه یکشنبه 5 مهر 1388 ساعت 17:49 http://shahabhoseini-fan.blogfa.com

واقعا قراره تو شوک بیاد؟۱ ایول بابا! پنج شنبه همین هفته دیگه؟
راستی در مورد بحثی که دارین! به نظر من این درست نیست که بگیم چرا این کار رو انتخاب کرده و یا غیره... به نظر من شهاب تو بیشتر فیلم ها خوب ظاهر شده و نشون دهنده قدرت بازیگری زیادی هست که داره و خوب بودن یک فیلم فقط به بازیگر ربط نداره ! به موضوع به کارگردانی و به همه چیز بستگی داره! شاید موقعی که شهاب فیلم نامه رو خونده تو اون مقطع اون نقش جذبش کرده و تمام سعیشو کرده تا اونو خوب بازی بکنه و این کار رو هم کرده ... حالا کارگردانی خوب نبوده یا بازیگر مقابل عالی نبوده به انتخاب شهاب بر نمی گرده! در ضمن این نکته رو هم باید داشته باشیم که شهاب داره یه زندگی رو می چرخونه بعضی مواقع هم لازمه چیزی رو انتخاب کنه که زیاد موضوعش جالب نیست اما از لحاظ مالی تامیینش می کنه...کسایی مثل حامد بهداد هم همینطور هستن! همه و همه حتی پرستویی... حتی کیانیان....حتی مارلون براندو ...پل نیومن....همه و همه کارهای بد هم تو کارنامه شون دارن... به نظر من این چیز ها نباید باعث بشه که ما به نظر بازیگرمون احترام نذاریم!
اووف چقدر حرف زدم! ببخشید اما خواستم منم یه چیزی گفته باشم~

آزاده دوشنبه 6 مهر 1388 ساعت 08:53 http://www.136452.blogfa.com

سلام از عکسها ممنون شیوا جون .لطفا زمان پخش قسمتهای دیگه شوک هم بگو ...............

به منهم سر بزن ،خوشحال میشم www.136452.blogfa.com

حوری دوشنبه 6 مهر 1388 ساعت 21:26

سلام شیوا جون خسته نباشی واسه سایتم تبریک میگم راسی میخواستم بگم شبکه ی دیدار هر روز ساعته پنج و نیم بعد از ظهر مدارو میده امروزم قسمته دوازدهمش بود فعلا اون جاهایی که هممون پاش گریه میکردیم بچه ها اگه تونستین حتما ببینین راسی این قد نگین شوق پرواز بده مگه میشه شهاب فیلمی بازی کنه که خوب از اب درنیاد هر چیم که باشه به برکته وجوده شهاب خوب میشه

ساغر سه‌شنبه 7 مهر 1388 ساعت 20:58

ماشالا ماشالا چه خوشتیپ شده شهاب.اون عکسه رو میگم که توی سوئده.خدا حفظش کنه.

آزاده چهارشنبه 8 مهر 1388 ساعت 23:34 http://www.136452.blogfa.com

سلام خوبید ؟شیوا جون به خاطر عکس سوئد ممنون عالی بود .فقط یه خواهشی دارم زمان دقیق پخش یک فیلم یک تجربه که در مورد درباره الی هست بهمون خبر بده .راستی گوشه نشین عالیه .بازم سر میزنم و نظر هم میدم .

فاطمه ( همراه همیشگی) پنج‌شنبه 9 مهر 1388 ساعت 00:55

سلام به همه شهاب حسینی یعنی استاد میمیک و ری اکشن و بازیگری و اجرا و ادب و متانت و صحبت و ....... و انسانیت و اساسا انسان ایده آل وکسی که من شخصا در ده یازده سالی که ایشون رو شناختم خیلی چیزها ازشون یاد گرفتم. امیدوارم همیشه سلامت و موفق باشند و به آرزوهاشون برسن و...

پردیس یکشنبه 12 مهر 1388 ساعت 19:13

سلام شیوا جان،
ممنون از عکس و خبر سوئد.عالی بود.
شیوا جان باز هم سوال در مورد رقص پرواز !من متاسفانه نتونستم همه قسمتهارو ببینم.آیا اون قسمت که تابوتها از هواپیما پایین می افتند آخرین قسمت بود؟
لطفآ بهم بگید.ممنون

سلا عزیزم
آره فکر کنم قسمت آخر بود.بچه ها اگه اشتباه میگم تصحیحش کنین . ولی تا جایی که یادمه آخرین قسمت بود.

محمد سه‌شنبه 21 مهر 1388 ساعت 01:57

واقعا خوشحال شدم از اینکه شهاب عزیز تو لواسون کافی شاپ افتتاح کرده

عسل سه‌شنبه 21 مهر 1388 ساعت 18:54

از عکسهای خوبتون ممنونم

خاطره شنبه 19 دی 1388 ساعت 13:29

آقای حسینی همه جوره جذاب و باوقاره.
به امید دیدن هرچه بیشتر و بیشتر کاراشون روز به روز و بهتر از همیشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد