عذرخواهی

سلام دوستان عزیز 

من واقعا از این تاخیری که در تایید نظرات پیش اومد عذرخواهی میکنم. 

یه مدته که کامپیوترم یه مشکلی پیدا کرده که متاسفانه هنوز هم برطرف نشده. تو این مدت مهبان عزیز زحمت گذاشتن خبر ها رو میکشه. من هم سعی میکنم تا وقتی که مشکلم حل نشده حداقل هفته ای یک بار نظرات رو تایید کنم.  

از همه عزیزانی که تو این مدت نظر دادن ممنونم و باز هم به خاطر این که نظراتتون دیر تایید شد معذرت میخوام.  

چون تعداد نظرات زیاد بود من همین جا جواب ها رو میدم.  

کلیپ گروه سون به زودی مشکلش حل میشه. 

عکس های انتخابات هم ایشالا به زودی روی وبلاگ قرار میگیره . 

کسانی هم که میخوان منو لینک کنن میتونن این کارو انجام بدن.حتی بدون اجازه. 

 سوپر استار هم همون طور که بقیه گفتن پشت صحنه نداره.دلیلشو منم مثل شما نمیدونم.   

اگه کسی از قلم افتاد و جوابشو ندادم دوباره کامنت بذاره.  

 

برای جبران این تاخیر عکس های تله فیلم تنهایی رو براتون میذارم و همین طور یه سری عکس های خیلی قدیمی. 

 

برای همه تون آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.

 

نظرات 35 + ارسال نظر
صاحبه سه‌شنبه 10 شهریور 1388 ساعت 18:48

سلام شیوا جووووووووونم خوبی عزیزذل؟نماز روزت قبووووووووول.واقعا دلم برات تنگ شده بود.زود به زود بیایااااااا.تی جان قربان بابت عکسها هم یه دنیا ممنون

هدیه سه‌شنبه 10 شهریور 1388 ساعت 19:39 http://shahabhoseini-fan.blogfa.com

سلام! وبت عالیه! دیر کردت دیگه واقعا داشت برای من مساله می شد! آخه من هر روز سر می زدم!!! راستی این عکس ها رو از کجا میاری نامرد؟!:دی
به هر حال خوشحال می شم به وبم سر بزنی!

پریناز سه‌شنبه 10 شهریور 1388 ساعت 21:03 http://www.shahabjoonam.blogfa.com

ممنون از عکسا.فوق العاده بودند.

رها سه‌شنبه 10 شهریور 1388 ساعت 22:52

سلام ببخشید این عکسها برای کجاس؟؟میشه یکم اطلاعات راجبش بدین؟

سپیده چهارشنبه 11 شهریور 1388 ساعت 01:42

سلام خسته نباشید
من از وبت ممنونم و کارهاتو دنبال می کنم. من مجموعه خوبی از عکسهای شهاب عزیز رو دارم چون نوشته بودی هک شدی و عکسهاتو از دست دادی اگه مایل هستی عکسهامو داشته باشی با میل من تماس بگیر بهت می رسونم البته اگه مایل باشی ندیده دوست دارم بای

فائقه چهارشنبه 11 شهریور 1388 ساعت 06:01

سلام عزیزم
گروه ۷ همون گروهی هست که آهنگ میمیرم بی تو
موندن یه بهانست و....

سلام
گروه هفت با گروه سون فرق داره.
این گروهی که شما میگین گروه سونه.
گروه هفت اون گروهیه که شهاب حسینی توشه و آلبوم های هفت ۱و۲ و هفت ۳و۴ رو داره.

مژگان چهارشنبه 11 شهریور 1388 ساعت 09:40

سلام شیوای عزیز همیشه به وبت سر میزنم ولی خیلی کم پیام میزارم واقعا مرسی ازخبرهای خوبت.با اجازه شیوا جون این عکسها مال هفته نامه تلاش ویژه نوروز سال ۸۴هستش.ممنون از یادآوری عکسها گلم.

پریسا چهارشنبه 11 شهریور 1388 ساعت 14:36 http://shahabhosseini.blogsky.com

سلام
ببخشید اینو می گم ولی چرا شهاب گل کنار این مهدی سلوکی عتیقه وایستاده؟
ولی گذشته از اون عکس های خوبی بود.

آنیتا چهارشنبه 11 شهریور 1388 ساعت 17:00 http://shahabb.blogfa.com/

سلام شیواجان.
عکس های خیلی قشنگی بود مرسی.

تینا چهارشنبه 11 شهریور 1388 ساعت 18:32

سلام به همگی نماز روزه هاتون قبول باشه.
شیوا جون خیلی خوشحال شدم که اومدی.از بابت عکس ها ممنون.خیلی جالب بود.

شهرزاد پنج‌شنبه 12 شهریور 1388 ساعت 11:27 http://www.dariushmehrjuii.blogfa.com

سلام دوست عزیز
از آشنایی با وبلاگتون خوشحالم
من شهاب حسینی رو خیلی دوست دارم
اگر موافق بودین لینکتون کنم
من درباره داریوش مهرجویی می نویسم
تشریف بیارید
پس منتظرم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 12 شهریور 1388 ساعت 14:57 http://cinemavashoma.blogfa.com

سلام این وبلاگ جدید منه اخبار از کل سینما ایران رو توش داره سر بزنید ضرر نداره و یادتون نره نظر هم بدید(برای پیشرفت)

وجی شنبه 14 شهریور 1388 ساعت 23:14

عکس های زیاد جالبی نبود!!!!!!!

راستی من یک برادر دارم که خیلی شبیهه شهاب حسینی به طوری که اسم دومش شده شهاب . همه ی دوستاش و تمام بچه های دانشگاه همیشه به همین اسم صداش می کنن .

اگه شما ها هم عکسشو ببینین فکر می کنین برادر شهاب حسینی .
به هر حال

مهربان سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 23:17

به نام او که سراسر عشق است
من دختری هستم عین شما عاشق یه بنده ی خوب و پاک خدا!به احتمال خیلی زیاد طی چند روز آتی اگر آن بنده ی خوب و پاک خدا بیاد سر صحنه ی شوق پرواز میرم به دیدنش و سلام شما عزیزان رو به گوششون می رسونم!آخه عموی من از دست اندر کاران اصلی این پروژه هستند!فقط دعا کنید عین دفعات قبلی پروژه بسته نشه!شب های قدر برای من دعا کنید!یادتون نره برای آقای شهاب خان هم دعا کنید!می دونید که دعای مومن در حق مومن خیلی خیلی قبوله!شک نداشته باشید!

هورسا سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 23:50 http://amaliate125.blogfa.com/

سلام.من عاشق دلشکسته م و تموم دیالوگاشو حفظم.ولی از سوپراستار اصلا خوشم نیومد(از قصه و کارگردانیش)
راستی با تبادل لینک موافقی؟

parnian چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 00:51

salam khaste nabashid.parisa,hediye vaparinaz khanoom be weblogetun sar zadam. kheili khub bood.

ریحانه چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 05:25

سلام گم:
مرسی از عکسات با اینکه قدیمی بود ولی من نداشتم !!! به غیر از یکیشو!!!
خیلی خیلی مرسی و نماز و روزه هاتم قبول.
دوست دارم.
بوس.

ساغر چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 14:59

سلام شیوا جون.خسته نباشی.پینوکیوهای درباره الی خیلی بامزه بود.مرسی گلم

صاحبه چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 23:50

سلام شیوا جونم.مهبان عزیز سلام گلم.خسته نباشی.این پینوکیوهای درباره ی الی رو من نمیتونم بازش کنم.لطفا راهنماییم کن عزیزم.

سلام.
من چکش کردم.مثل اینکه مشکل داره.
ایشالا به زودی برطرف میشه.

فائقه پنج‌شنبه 19 شهریور 1388 ساعت 05:31

با سلام
من چند تا عکس از شهاب عزیز طراحی کردم
به چه ایمیلی این عکسها رو باید بدم که تو وبلاگ بزارید؟
میخواستم بدونم اگه کسی هدیه ای یا نامه ایی برای شهاب عزیز بخواد بفرسته باید چیکار کنه؟ لطفا منو راهنمایی کنید
من درباره ی الی رو دیدم فیلم قشنگی بود
بازی شهاب هم مثل همیشه حرف نداشت
با آرزوی بهترینها برای شهاب عزیز

سلام
ایمیل من که تو وبلاگ هست.
ستون سمت چپ.

[ بدون نام ] جمعه 20 شهریور 1388 ساعت 20:50

man ke emailetoono nadidam<webloge otaghe girim male saber abare? too darbare elly bazy karde?

شما تو ستون سمت چپ وبلاگ ، در قسمت صفحه اصلی ، پست الکترونیک رو نمیبینی ؟
اگه روش کلیک کنید باز میشه.

مهربان شنبه 21 شهریور 1388 ساعت 13:06

سلام شیوا جان!من خیلی وقته هر چی سعی می کنم نمی تونم کلیپ گروه 7 رو دانلود کنم لطفا مشکلش رو حل کن و یا راهنمایی کن! راستی یک کلیپ خیلی قشنگ هم از عزیز دل درست کردم اگر مشتاقید براتون بفرستم؟

سلام.
اون مشکل داره هنوز.
هر وقت مشکلش حل شد اعلام میکنم.
کلیپ رو هم اگه میتونی آپلود کن. ولی اگه نمیتونی بفرست.حجمشم زیاد نباشه

غریبه یکشنبه 22 شهریور 1388 ساعت 14:44 http://www.strangergirl.mihan blog.com

سلام خوبی وبلاگت عالیه تبریک می گم!!!!!

پرنیان یکشنبه 22 شهریور 1388 ساعت 21:24

سلام. اگهاز زمان دقیقی که برای فیلم برداری شوق پرواز به اصفهان میان مطلع شدید،بگیدا!

حسام دوشنبه 23 شهریور 1388 ساعت 14:47

سلام مرسی از خبرهای تازه ات .

پدر آقای نواب صفوی فوت کردند.به ایشون تسلیت میگم.

نیروانا دوشنبه 23 شهریور 1388 ساعت 16:17

حضور شهاب حسینی در کیفر حسن فتحی قطعی شد!!!!!

ریحانه چهارشنبه 25 شهریور 1388 ساعت 02:48

بالاخره شهاب من تو کیفر حسن فتحی بازی می کنه یا نه !!!؟؟

ریحانه چهارشنبه 25 شهریور 1388 ساعت 02:58

راستی منم تسلیت میگم پدر حسام فوت کرده!
چرا فوت کردند؟؟؟ بیمار بودند یا....!!!؟؟؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 25 شهریور 1388 ساعت 08:55

بالاخره شهاب تو کیفر بازی میکنه یا نه؟؟؟؟

ساغر چهارشنبه 25 شهریور 1388 ساعت 15:01

سلام شیوای عزیزم.ممنونم بابت خبرت.ولی باور کن آخر نفهمیدم شهاب تو کیفر حضور پیدا میکنه یا نه؟؟

سلام عزیزم
آخرین خبر اینه که بازیش منتفی شده.

پریسا چهارشنبه 25 شهریور 1388 ساعت 19:23

سلام می خواستم بپرسم که شما تاریخ روزی که شهاب حسینی در شب شیشه ای حضور داشتن رو می دونید میخواستم به سروش سیما سفارش بدم تاریخ دقیق رو نمی دونستم اگه بگید ممنون میشم.

تن تن چهارشنبه 25 شهریور 1388 ساعت 19:56 http://www.tintin9.blogfa.com

سلام رفیق واقعا وبلاگ زیبایی داری به وبلاگ ما هم سر بزن من شهاب حسینی رو خیلی دوست دارم.

نیروانا جمعه 27 شهریور 1388 ساعت 14:12

برای پریسا:
بیست و هشت اردیبهشت ۸۶

مسعود جمعه 27 شهریور 1388 ساعت 16:47

سلام.ممنون بابت زحماتتون.خانم پریسا در پاسخ به سوالتون بگم که شهاب در تاریخ ۱۳۸۶/۲/۲۸در برنامه شب شیشه ای حضور داشتن.
در ضمن اگه میشه این لینکهای خراب رو زودتر درست کنید.

سلام
چشم.
دلیل این همه تاخیر اینه که همکار جدیدمون (مهبان) هم برای اینترنتش مشکل پیش اومده.

ساره یکشنبه 29 شهریور 1388 ساعت 19:54

سلام شیوا جان من تازه به گروه شما اصافه شدم ...بهت تبریک میگم وبلاگ عالی داری بی اغراق گفتم شیوا جان من سعی کردم عکسهای هنری که از اقای حسینی دارم رو برات ارسال کنم اما موفق نشدم میشه بهم یه راه پیشنهاد بدی عکسهای جالبی هستن به دیدنش می ارزه...فقط با راه حل کامل توضیح بده لطفا عزیزم(ساره)

سلام عزیزم
مرسی از لطفت
عکس ها رو آپلود کن بفرست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد