درباره الی در پردیس زندگی

نخستین جلسه از سلسله نمایش‌های اختصاصی سایت «سینمای ما» برای کاربران‌اش در «پردیس زندگی»؛
فیلم را با اصغر فرهادی ببینید، سوال‌های‌تان را بپرسید و تماشای قسمت‌هایی از پشت صحنه‌اش را از دست ندهید...


سینمای ما - این یک دعوت است. شنبه دهم مرداد ماه 1388، ساعت 5 بعد از ظهر، پردیس زندگی، پذیرای کاربران سایت سینمای ماست که قرار است با حضور سازندگان فیلم درباره الی... به تماشای این فیلم و بخش‌هایی از پشت صحنه آن بنشینند و در فرصتی که پس از نمایش این فیلم در اختیار خواهند داشت، نقدها، نظرها، سوال‌ها و ابهامات‌شان را از تماشای این فیلم، با اصغر فرهادی در میان بگذارند. برای حضور در این جلسه که برای کاربران سایت سینمای ما رایگان خواهد بود، کافی است  فرمی را که از امروز دوشنبه در سایت قرار داده می‌شود پر کنید و در انتظار خبرهای آینده بمانید. برای حضور در این جلسه ، اولویت با کسانی خواهد بود که زودتر فرم موردنظر را به شکل اینترنتی پر کرده باشند. دبیران و نویسندگان سایت سینمای ما هم در این جلسه حضور خواهند داشت. استقبال شما از این جلسه به ما فرصت می‌دهد تا برنامه‌هایی از این دست را ادامه بدهیم. متن پرسش و پاسخ شما با کارگردان، در سایت منعکس خواهد شد.  

 

> فرم درخواست شرکت در جلسه نمایش خصوصی درباره الی ...

نظرات 32 + ارسال نظر
ساغر چهارشنبه 7 مرداد 1388 ساعت 11:28

سلام به سه پر شور فعال...خیلی گل کاشتین ها!واااااااااااااااای چقدر این عکسه خوگشله
بابت مصاحبه ی محک هم یه دنیا ممنون...بالاخره انقدر گفتیم تا برامون گذاشتی شیوا جون...دستتون درد نکنه

پری چهارشنبه 7 مرداد 1388 ساعت 13:19

عالی بود به خصوص این عکس کولاک که حسابس شهاب کولاک کرده .

بچه ها هر کسی رفت نشست درباره الی بیاد اینجا بگه همه چی رو به خصوص از پشت صحنه

[ بدون نام ] چهارشنبه 7 مرداد 1388 ساعت 20:06

salam.chera
youtube filter shode?n

سلام
تو بپرس سایت هایی که بازن چرا فیلتر نشدن.

آنیتا چهارشنبه 7 مرداد 1388 ساعت 22:30 http://shahabb.blogfa.com/

سلام شیواجان. من منتظر مصاحبه مجله کولاک هستم لطف می کنی اگه رو وبلاگ بذاری. درضمن عکس مصاحبه ای رو که روی وبلاگم گذاشته بودم رو درست کردم و یک خبرهم از فیلم درباره الی خوشحال میشم بهم سر بزنی. مرسی.

* پنج‌شنبه 8 مرداد 1388 ساعت 00:03

وای چه خبرای توپی چه عکسی

ممنونم شیوا و مهبان عزیز

نازنین پنج‌شنبه 8 مرداد 1388 ساعت 10:30

سلام تشکر میکنم از وبلاگ بسیار خوبتون . لطفا عکس های مجله تصویر زندگی و مصاحبه رو بذارین . ممنون

الناز پنج‌شنبه 8 مرداد 1388 ساعت 12:16

سلام شیوا جان
مرسی از مطالب و عکسات.
خسته نباشی.

سلام عزیز دلم
چه عجب تو اومدی !

سینما روز پنج‌شنبه 8 مرداد 1388 ساعت 20:17

به نظر شما بهترین بازیگر درباره الی کیست ؟

http://www.cinemarooz.com

در نظر سنجی شرکت کنید

مسعود پنج‌شنبه 8 مرداد 1388 ساعت 23:01

سلام دوستان.من بعد از مدتها تونستم آلبوم جدید گروه هفت رو بگیرم.البته کپی شدش رو.چون اریجینالش رو پیدا نکردم.من از همینجا از شهاب عزیز به عنوان یه طرفدار پر وپا قرصش ازش میخوام که دیگه نخونه!هر چند واسه تفریح باشه.چون به نظرم نه آلبوم کارش خوب بود و نه صدای شهاب فوق العاده بود.چون که شهاب وقتی میتونه توی سینما اینقدر خوب بدرخشه چرا باید توی موسیقی این جوری متوسط باشه!به نظرم فقط مدرس و اون فریادهای قشنگش تو ایآلبوم عالی بود.باز هم واسه شهاب آرزوی موفقیت میکنم.
و یه تشکر ویژه از مدیران وبلاگ.

سلام
من هم با نظر شما موافقم !

آنیتا جمعه 9 مرداد 1388 ساعت 01:32 http://shahabb.blogfa.com/

سلام شیواجان.
خبر خیلی خوبی بود مرسی.

پریناز جمعه 9 مرداد 1388 ساعت 09:52 http://www.shahabjoonam.blogfa.com

سلام عزیزم ممنون از عکسای قشنگت.راستی خوشحال میشم به منم سر بزنی.

کیانو جمعه 9 مرداد 1388 ساعت 12:40

سلام شیوا خانوم! احتمالا دوباره من و یادت رفته! درسته؟!

سلام !
نه ، یادمه !

تینا یکشنبه 11 مرداد 1388 ساعت 00:14

سلام به همگی

شیوا جون ازت خیلی ممنونم به خاطر این همه خبرهای عالی و عکس های فوق العاده.همینطور از دوستای دیگه.خوش به حال اونهایی که امروز تونستن به دیدن درباره الی برن.خواهشا هرکی تونسته بره تعریف کنه که اونجا چه خبر بوده.
مرسی

آنیتا یکشنبه 11 مرداد 1388 ساعت 20:55 http://shahabb.blogfa.com/

سلام شیواجان.
منتظر خبر جدیدت هستم عزیزم چون می دونم همیشه یه چیز غافل گیرکننده واسمون داری.

درضمن من قراره برای پست بعدی وبلاگم مصاحبه ای از شهاب حسینی رو روی وبلاگم قرار بدم خوشحال میشم بهم سر بزنی. منتظرم.

بازیگری برای من عشقی است از دوران کودکی..........

صدیف یکشنبه 11 مرداد 1388 ساعت 21:05

سلام شیوا جون خسته نباشی عزیزم خیلی خوشحالم که نسخه خانگی سوپراستار داره با پشت صحنه میاداین عاااااالیه
مرسییییی

ریحانه دوشنبه 12 مرداد 1388 ساعت 01:27

سلام شیوا جون:
من چی ؟ منو که یادت نرفته!!!!
من هنوز منتظرم به خدا ........!!!
گلم بابت عکسهای زیبا ممنون.

سلام عزیزم
آره یادمه.
ببخشید دیر شد

آرزو دوشنبه 12 مرداد 1388 ساعت 18:07

سلام بر مدیران پرکاره,این وبلاگ پرشوووووووور.عکس,مصاحبه,خبرا...همه چیز عالی بود.ممنون.
راستی دوستان,, تو این نشست چند روزپیش ِفیلم ِ"درباره احمد...",محیا جونم حضور داشتن,که یه شرحی از قضایای اون نشست و در وبلاگش نوشته.خوندنش خالی از لطف نیست.دوست داشتید برید بخونید,من که خیلی خوشم اومد***

Shahnaz سه‌شنبه 13 مرداد 1388 ساعت 13:40

salam
man ye soal dashtam
agha Shahab aahange PARICHEHR ro vaseye hamsaresh khunde?!!!

سلام
بله

سپیده(ssh) سه‌شنبه 13 مرداد 1388 ساعت 23:44

سلام
واقعا خسته نباشید
تابستون امسال حسابی کولاک کردید
عکسها و خبرای اخیر عالی بود
ان شاالله عوامل پرسه در مه به سلامتی برن شمال و برگردن...
وای برای اومدن نسخه خانگی سوپراستار به شدت بی قرارم. فکر کنم وقتی بیاد دیدن هر روزش جز برنامه روزانه ام بشه.

پریسا چهارشنبه 14 مرداد 1388 ساعت 10:03 http://shahabfans.blogspot.com

سلام شیوا جون
از خبر های خوبت ممنون می خواستم بهت بگم که من هنوز منتظرم که یه سری به بلاگ من بزنی و عجله ام به خاطر اینه که می خواستم اسم بلاگ رو عوض کنم و اگه زودتر سر بزنی ممنون می شم از این همه اصرار منو هم ببخش.

راستی یه صحبتی هم درباره کلیپ گروه هفت هم شده بود که محمدامین در این کلیپ بوده می خواستم که اگه میشه بگین که اون کلیپ رو کجا می تونم ببینم.

سلام عزیزم
همین جا برای دانلود میذارم.

آنیتا چهارشنبه 14 مرداد 1388 ساعت 13:20 http://shahabb.blogfa.com/

سلام شیواجان.
مطالب و عکس ها خیلی عالی بود. مرسی.

*** چهارشنبه 14 مرداد 1388 ساعت 16:30

چه کردین عالیه
هم عکس های درباره الی هم نشست و هم پرسه در مه

فاطمه(همراه همیشگی) چهارشنبه 14 مرداد 1388 ساعت 17:47

سلام بالاخره اینترنتم درست شد. از خوشحالی میخوام جیغ بزنم. وای چه خبره اینجا...! دستت درد نکنه شیوای عزیز

سعیده چهارشنبه 14 مرداد 1388 ساعت 22:40

سلام
یلم ایستگاه بهشت به شبکه نمایش خانگی نیومده؟

سلام
نه هنوز

پری پنج‌شنبه 15 مرداد 1388 ساعت 15:28

کاشکی اون عکسی که از پشت صحنه درباره الی هست کادرش بیشتر بود اخه طرف چپ عکس کنار اقای رضوی (تهیه کننده ) شهاب حسینی نشسته ولی در کل عکسای قشنگیه مرسی

کیانو جمعه 16 مرداد 1388 ساعت 07:31

سلام شیوا خانوم! کلیپ گروه هفت باز نمی شه! نمی دونم اشکال از منه یا اینکه کلا باز نمی شه!

parnian جمعه 16 مرداد 1388 ساعت 15:09

salam.kheili porkar shodida!dadsete goletun dard nakone.in cofee shopy ke aghay hoseini goftsan jeddie? age beshe chi mishe! ye chizy mikhastam begam,toytablighay darbarey eli aslan agha shahab ro neshon nemidan.kheili namardie mage na?

پرنیان جمعه 16 مرداد 1388 ساعت 15:28

SALM,DOBARE OOMADAM.YE KHABAR MIKHASTAM BEDAM
;MOSTANAD SHOMA VA SIMA SERYALHAI KE DAR DASTE SAKHT HAST RO ELAM MIKONE VA GHESMTHAEE AZ POSHTE SAHNASH RO NESHUN MIDE.AZ SHAHRIVAR MAH KE AGHAY HOSEINI MIRAN JELOY DOORBIN,HATMAN IN BARNAME RO BEBININ.BAHASHOON MOSAHEBE MIKONANA, ZAMANE BARNAME HAM JOMEEHA SAAT
5:40AZ SHABAKE YEK. BYE BYE

صدیف شنبه 17 مرداد 1388 ساعت 00:50

شیوا جون عزیزم پس کی فیلم سیمرغ آقای حسینی رو میذاری؟؟ما منتظریمااااااااااااااااااااااااا خانومی

پریسا شنبه 17 مرداد 1388 ساعت 11:21

سلام
گفته بودم که بیای به وبلاگم چون می خواستم نظرت رو بگی و اینکه بدونم که شما وبلاگ های دیگه رو لینک میدین یا نه که اگه میدین اگه شد ولی نه از روی اجبار وبلاگ منو وبلاگت لینک کنی.فقط کمی سریع جواب منو بده و یه سوال فیلم جاودانگی به کارگردانی محمد هادی کریمی همون مستاجر طبقه وسط هستش و اینکه من یک ایمیل پیدا کردم از طریق سایت رسمی گروه هفت که آدرسش هم روی سی دی ها هست می خواستم نظر همتون رو بدونم . این ایمیل توی سایت در قسمت کانتکت آس هستش. و عکس ها و کلیپ هم باز نمیشه چی کار کنم؟ از بابت این همه پر حر فی هم عذر می خوام.

سلام
نه من لینک نمیدم.
جاودانگی هم همون مستاجر طبقه سومه.
این ایمیل رو هم فکر نمیکنم کسی جواب بده.ولی امتحانش ضرر نداره.اگه میشه ایمیل رو بنویس.
عکس و کلیپ رو هم چک میکنم.

آنیتا دوشنبه 19 مرداد 1388 ساعت 11:37 http://shahabb.blogfa.com/

سلام شیواجان .
برنامه ای رو که پرنیان جان گفت گذشته یا این هفته پخش میشه. لطفا جواب بده مرسی.

اصلا معلوم نیست کی پخش بشه.
یه بار دیگه با دقت بخون نظرشو.

آنیتا جمعه 23 مرداد 1388 ساعت 11:19 http://shahabb.blogfa.com/

سلام شیواجان.
مرسی از خبرای خوبت. دستت درد نکنه.
در صفحه اول قسمت نظرات رو نذاشتی بنابراین من مجبور شدم نظرم رو اینجا درج کنم.
در ضمن عکس ها باز نمیشن حتی با show picture .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد