شوق پرواز در لوکیشن جدید

تصویربرداری سریال «شوق پرواز» با موضوع زندگی شخصیت شهید بابایی از امروز (یکشنبه) در لوکیشن جدید ادامه می‌یابد.


به گزارش سرویس تلویزیون ایسنا، سریال «شوق پرواز» توسط یدالله صمدی کارگردانی می‌شود و از چهارم مرداد ماه در بیمارستان بعثت نیروی هوایی ارتش تصویربرداری خواهد شد.

این سریال طی روزهای گذشته مراحل تغییر لوکیشن و تست بازیگران جدید را طی کرده و از چهارم مرداد ماه ، تصویربرداری لوکیشن جدید آغاز شده است.


به گزارش ایسنا، در سریال «شوق پرواز» شهاب حسینی، نقش شهید سرلشکر خلبان عباس بابایی را بازی می‌کند. پیش از این اعلام شده بود که شهاب حسینی شهریور ماه امسال مقابل دوربین خواهد رفت. ناصر فخری دیگر بازیگری است که به جمع بازیگران «شوق پرواز» اضافه شده‌است.


سریال «شوق پرواز» 28 خرداد در قزوین کلید خورد و تاکنون بازیگرانی چون کوروش تهامی و ستاره اسکندری در شهر قزوین مقابل دوربین رفته‌اند. الهام حمیدی، ستاره اسکندری، افسانه بایگان، سعید نیکپور، بهمن زرین پور، مهران رجبی، مینا جعفرزاده و حسن جوهرچی از دیگر بازیگران اصلی این سریال هستند .


فیلمنامه این سریال را فرهاد توحیدی، حسین تراب نژاد و مهدی محمدیان نژاد نوشته‌اند و حسن پویا به عنوان مدیر تصویربرداری، سعید ملکان طراح گریم، اصغر نژاد ایمانی طراح صحنه و لباس و مجید مجیدی به عنوان مدیر تولید در این مجموعه فعالیت می‌کنند.