عکسهای فیلم درباره الی

 

 

ادامه عکس ها در روزهای آتی ...! 

 

  

 

   

 

 

 

 

    

 

 

    

 

        

 

 

  

  

 

  

 

 

   

 

 

    

 

     

 

  

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    

 

       

 

 

نظرات 29 + ارسال نظر
نیلوفر چهارشنبه 24 تیر 1388 ساعت 22:56

سلام.یه سوال داشتم.من اسم یه فیلمی از آقای حسینی رو میخوام که تو فیلم اسم بازیگر زن مقابلش نیلوفر باشه.اگه بهم بگید ممنون میشم.

پلیس جوان !

نیلوفر پنج‌شنبه 25 تیر 1388 ساعت 00:50

ببخشید زیاد حرف زدم ولی اینو که میگم به نظرم تو تبلیغ یه فیلمشون دیدم که به نظر خیلی قدیمیم نمیومد.فقط اسم فیلمو نمیدونم!

من یادم نمیاد متاسفانه.

ارزو پنج‌شنبه 25 تیر 1388 ساعت 11:10

سلام.خسته نباشید.بی زحمت این مصاحبه با شهاب جووون ودر کتابچه محک برامون بزار..حاااااااااال کنیم.

چشم.
تو نوبته .همین روزا میذارم.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 25 تیر 1388 ساعت 12:06

ممنون از عکس ها!
خیلی عالی بود.

هدیه پنج‌شنبه 25 تیر 1388 ساعت 15:20

میگم این عکس ها عالین خب؟ ئلی اگه کوچیکشون می کردی و می ذاشتی بهتر بود..اینجوری نصفشو نمی یاره...ببخشید البته!!! ممنون در هر صورت!!

سلام.
اینا که کوچیکن.از این کوچیک تر که نمیشه. شما صبر کن وقتی باز شدن سیوش کن تا سایز واقعیشو ببینی.
اگه بخوام خیلی کوچیکش کنم باید لینکش کنم تا تو یه پنجره جدید باز بشه که اینجوری باید هم زمان باز شدن عکس های کوچیک رو تحمل کنید هم عکس های بزرگ.

ریحانه پنج‌شنبه 25 تیر 1388 ساعت 19:26

سلام گلم:
مرسی از عکسات و خبرهات.
خسته نباشی عزیزم.
راستی من هنوز منتظرتم!!!.

اکرم پنج‌شنبه 25 تیر 1388 ساعت 20:35

سلام
من عاشق شهابم! کلا عشقه!هم اخلاقاش هم بازیش! راستی مرسی از عکسا!وبلاگ خوبی داری.

مسعود جمعه 26 تیر 1388 ساعت 16:44

مرسی بابت این همه عکسای قشنگ.

نیلوفر جمعه 26 تیر 1388 ساعت 16:55

راستی من تازه فیلم درباره الی رو رفتم.در کل قشنگ بود.عکساشم همینطور!

ساغر جمعه 26 تیر 1388 ساعت 18:02

سلام گلنار جون.شیوا جون.مهبان جون.خسته نباشین .خیلی واسه وبلاگ زحمت میکشین.یه دنیا ممنون....عکسا هم خیلی نازن....شهاب مثل همیشه سرشار از انرژی...اگه بشه قراره دوباره فردا برم درباره الی رو ببینم.راستی میشه اون عکسی رو که یه بار زندگی ایده ال از شهاب انداخته بود رو جلدش رو بذارید؟

بهار جمعه 26 تیر 1388 ساعت 20:43

سلام مرسی گلم خیلی قشنگ بود لحظه لحظه فیلم رو برام تداعی کرد.
قربون دستت اگه بود بازم بذار حالشو ببریم.

پریناز شنبه 27 تیر 1388 ساعت 09:45 http://www.shahabjoonam.blogfa.com

سلام به همه دوستان خوب این وبلاگ.ممنون از شیوا گلنار و مهبان عزیز.

ارزو شنبه 27 تیر 1388 ساعت 11:35

سلام به شیواجون و همکارای جدیدش.خسته نباشید.عکسای نشست خوب بود...فقط جای شهاب خیلیییییییییییییی خالیه.ماشالا بسکه سرش شلوغه وقت نمی کنه بیاید اینجور جاها.همینطور پیشنهاد پشت پیشنهاد(بترکه چشم حسسسسسسسسسسود).

ریحانه شنبه 27 تیر 1388 ساعت 17:21

مرسی از عکسات گلم.
ولی ای کاش شهاب هم بود اخه همه ی لطف ش به حضور شهابه.
مرسی عزیزم.

آنیتا شنبه 27 تیر 1388 ساعت 17:37 http://shahabb.blogfa.com/

سلام شیواجان خوبی؟
از عکس هیی که رو وبلاگ گذاشتی ممنونم خیلی قشنگن.(حیف شد شهاب حسینی توی این نشست حضور نداشت.)در ضمن از خبرهای خوبت هم ممنونم. موفق باشی.
امروز یک مصاحبه و عکس از شهاب حسینی روی وبلاگم گذاشتم که مربوط به بعد از 27 جشنواره فیلم فجره ( شهاب حسینی بعد از گرفتن سیمرغ این مصاحبه رو انجام داده).
هر کدوم از طرفداران آقای حسینی که دوست داشتن بیان و ببینند.( گفتم خبر بدم حداقل از عکسش محروم نشین).
http://shahabb.blogfa.com/

صدیف یکشنبه 28 تیر 1388 ساعت 09:05

سلاااااااااااااااااااااااااااام شیوا خودتی قربونت بشم اینجا چی شده!!!!!! چقد دلم واست تنگ شده بود دو ماهه نیومدم!!!!!
چقد خبر!!!!! دارم میمیرم از خوشحالی شهاب دوباره داره سریال بازی میکنه!!!! چقد فیلم!!!!!!!!!!!!!!!

صدیف یکشنبه 28 تیر 1388 ساعت 11:02

واااااااااااااااااااااااااااااای من تو شوکم از این همه خبر!!از بس دلم براتون تنگ شده بود داشتم دیوونه میشدم صاحبه جون منم خیلی دلم برات تنگ شده بود عزیزم آخه منم کنکور داشتم!! اما حالا دیگه راحت شدم تازه دو ماه بود از شهاب و کاراش خبر نداشتم...
چقد عکساش تو انتخابات بامزه اس!!!!
واااااااااااااااااییییی هنوز درباره الی رو ندیدم..همین روزا با دوستام میریم میبینیم خدا میدونه چقد من تبلیغ این فیلم و بازی شهابو پیش این و اون گفتم!!! شیوا جون خوبی عزیزم
ایشالا روز به روز مثل شهاب وبلاگ بدرخشه... از این به بعد زود به زود میاااام که تحمل دوری تو و وبلاگ ودوستای گلم و خبرای داغ از سید مهربان سینمامونو ندارم ....

کیانا یکشنبه 28 تیر 1388 ساعت 15:07

اگه میشه عکس های پشت صحنشم بذارید

صاحبه دوشنبه 29 تیر 1388 ساعت 04:12

سلاااااااااام به همگی صدیف جونم عزیز دلم خیلی خیلی دلم برات تنگ شده بووووووووووووووووود کجایی دختر؟دوست دارم عزیزم ایشالله نتیجه ی تلاشتو بیبنی

آنیتا شنبه 3 مرداد 1388 ساعت 01:34 http://shahabb.blogfa.com/

سلام شیواجان.
امیدوارم حالت خوب باشه. مرسی از خبر خوبت.
درضمن من 100 سکانس از فیلم ایستگاه بهشت رو روی وبلاگم گذاشتم که فکر می کنم مطلب جالبی باشه و خوندنش خالی از لطف نباشه.

آنیتا سه‌شنبه 6 مرداد 1388 ساعت 22:09 http://shahabb.blogfa.com/

سلام شیواجان.
مصاحبه و عکس قشنگی بود مرسی. اگه ممکنه مصاحبه مجله کولاک رو هم برامون بذار.
چون در صفحه نخست قسمت نظرات رو قرار نداده بودی مجبور شدم این جا نظرو رو بذارم.
موفق باشی.

آسمان شنبه 10 مرداد 1388 ساعت 15:33 http://aseman-02120.blogfa.com

عالی بود
مرسی

گلنوش شنبه 10 مرداد 1388 ساعت 21:05

ایول عکسا خیلی خوب بود!!!

صارا جمعه 30 مرداد 1388 ساعت 21:48 http://sarasepasyan.blogfa.com

سلام
اون 4 تا عکس واقعا متفاوت بود. دستت درد نکنه.
البته من آخری رو بیشتر از یه ساله که داشتم خودم!!!
سه اسفندی که گذشت در مراسم نشست خبری فیلم من دیدم بچه ها رو...
آقای حسینی شما دیر آمد و دلخور بود از اینکه :
آخه صبح شنبه . وسط ولیعصر نشست فیلم میذارن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
صابر هم بهش گفت حالا تو خودشو ناراحت نکن!
و چنان بوسیدش که صداش پیچید تو سالن!!
جای همه تون خالی!

پریسا دوشنبه 2 شهریور 1388 ساعت 00:55

من یکی از طرفداران 10 اتیشه شهابم وبت خیلی قشنگ
بود عکساهم خیلی محشره

بغض خسته سه‌شنبه 3 شهریور 1388 ساعت 15:16 http://sokuteabi.blogfa.com

واقعا عالی بود من هم یکی از طرفدارای آقای حسینی هستم ای کاش اون عکس هایی که تو سوپر استار بود شما هم داشتید

سلام عزیزم
من می میرم واسه شهاب.
من لینکت میکنم گلم تو هم اگه دوست داری منو لینک کن بهم خبر هم بده.
باشه گلم؟

یاس سه‌شنبه 20 بهمن 1388 ساعت 17:01

سلام گلم خیلی قشنگ بود

کسری چهارشنبه 15 دی 1389 ساعت 12:04 http://www.avaye-irani.blogfa.com

این فیلم محشره روزی یک بار نگاهش می کنم . این واقعا هنر اصغر آقای فرهادی که از بازیگرایی مثل شهاب حسینی ، ترانه علیدوستی و گلشیفته این جور بازی های قشنگی میگیره . واقعا شهاب حسینی یه هنرپیشه هالیوودی میتونه باشه همینطور هم خانوم علیدوستی . این دو میتونن با گلشیفته تو هالیوود باشن . از بازیگر نقش ژیمان هم خوشم اومد . در کل از اون فیلم هایی بود که فقط اصغر فرهادی ازشون میسازه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد