نمایش فیلم درباره الی در کانون فیلم نسل آفتابی ها

به گزارش روابط عمومی موسسه نسل آفتاب، نخستین شب کانون فیلم نسل آفتابی¬ها با نمایش فیلم سینمایی درباره الی آغاز به کار کرد.
این برنامه در راستای برنامه های بخش فرهنگی ویژه با حضور اعضاء باشگاه نسل آفتابی ها برگزار می گردد.
لازم به ذکر است نشست نقد و بررسی این فیلم با حضور کارگردان و بازیگران آن پس از نمایش فیلم برقرار می گردد.
این نمایش در روز 4 شنبه، 24/ تیرماه / 1388 ساعت 30: 18 در محل فرهنگسرای هنر (ارسباران) برگزار می گردد.
علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 17- 88991215 تماس حاصل فرمایند.

  

پاورقی *   

 

گفته شده این نشست با حضور اصغر فرهادی کارگردان فیلم درباره الی و مریلا زارعی - صابر ابر- رعنا ازادی ور - پیمان معادی - احمد مهرانفر برگزار خواهد شد .

نظرات 9 + ارسال نظر
نایا چهارشنبه 24 تیر 1388 ساعت 00:31 http://aseman-zamin.blogsky.com

سلام. نمی دونم از این موضوع هم خبر دارید یا نه اما چون دیدم تو وبلاگ منعکس نشده بهش یه اشاره ای بکنم! چند روز پیش توی روزنامه همشهری نوشته بود که فیلو درباره الی قرار از این هفته تو ۲۰ سینمای فرانسه و در دوهفته بعد در دبی و در شهریور ماه هم در سینماهای امریکا به اکران در بیاد! این خبر رو به شما و تمام دوستداران سینما بویژه طرفدارای آقای حسینی عزیز تبریک می گمژ۱

آنیتا چهارشنبه 24 تیر 1388 ساعت 13:42 http://shahabb.blogfa.com/

سلام شیواجان.
الان که به وبلاگ سر زدم اسم دو نفر دیگر رو دیدم مهبان و گلنار میشه بگی قضیه چیه؟ مرسی.

سلام عزیزم
همکاران جدید هستن !

ساغر چهارشنبه 24 تیر 1388 ساعت 15:05

سلام ...خسته نباشی همکار جدید شیوا جون.ممنون بابت آپ جدید

الهه چهارشنبه 24 تیر 1388 ساعت 15:48

خبر خوبی بود، مرسی.
ببخشید من تا حالا محمد امین شهاب رو ندیدم! اگه عکسشو دارید، میشه بذارید؟! ممنون میشم.

سلام
نه . من عکسشو ندارم.اما تو کلیپ هفت سین که برای سال تحویل پخش شد محمد امین هم بود.

پری چهارشنبه 24 تیر 1388 ساعت 16:11

فکر کنم شهاب حسینی به خاطر اینکه سر فیلمبرداری پرسه در مه هست نمیاد این نشست

پریناز چهارشنبه 24 تیر 1388 ساعت 17:31 http://www.shahabjoonam.blogfa.com

سلام شیوا خانوم.ممنون از خبرای به روزت

*** چهارشنبه 24 تیر 1388 ساعت 19:44

ایول این خبر و جایی نخونده بودم دمت گرم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 25 تیر 1388 ساعت 16:29

سلام بچه ها نمیدونم دیشب قتل آنلاین رو دیدید یا نه من وقتی زدم شبکه ۵یهو شکه شدم.البته خیلی ازش سانسور کرده بودند.راستی شیواجون از اونجایی که من سعادت نداشتم که زودتر با وبلاگت آشنا شم مثال اینکه قبلا یه سرس عکس های گذاشته ودی ولی به خاطر حک شدن همشون ژاک شدن اگه تونستی بذار شنیدم عکس های خیلی خیلی خوبی داشتی.

مونا دوشنبه 29 تیر 1388 ساعت 17:17

من از طرفداران همیشگی آقای حسینی هستم میخواستم پیشنهاد گردآوری یک مجموعه از فیلم های سینمایی آقای حسینی را بدهم .
با تشکر

میشه بیشتر توضیح بدین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد