خبر

این خبر هم  برای همه دوستداران خسرو شکیبایی عزیز  

 

 فیلم تلویزیونی «آشیانه‌ای برای زندگی» آخرین اثری است که مرحوم «خسرو شکیبایی» در آن ایفای نقش کرد. بنابر این گزارش، این تله فیلم که زنده یاد «خسرو شکیبایی» در آن نقش یک پیرمرد را ایفا کرده است،‌ روز یکشنبه شب ولادت حضرت علی(ع) ساعت 20:55 روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت. داستان فیلم تلویزیونی «آشیانه‌ای برای زندگی» توسط «بهرام درخشان» توسط طرحی از «حمید طالقانی» نوشته شده و به تهیه کنندگی «سعید جهانیان» ساخته شده است. این فیلم تلویزیونی را «حمید طالقانی» کارگردانی کرده و بازیگرانی چون، فریبا متخصص، بهزاد رحیم خانی، ابراهیم آبادی، حمید طالقانی، کیومرث ملک مطیعی، کیانوش گرامی، فرهاد بشارتی، افشین سنگ چاپ، محمد فیلی، سیما مطلبی، شیوا خسرو مهر، محسن دانشور، سعید جهانیان، سهم الدین دارایی و شراره رنجبر در آن ایفای نقش کرده‌اند. سایر عوامل فیلم تلویزیونی «آشیانه‌ای برای زندگی» عبارتند از: مدیر تولید: محسن دانشور، برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: حمید همتی، طراح گریم: رضا قومی، طراح صحنه و لباس: کیوان ذوالفقاری، عکاس: نیره طالقانی، صدابردار:‌علیرضا افخمی، تدوین: سیامک مهماندوست، آهنگساز: آرمان موسی‌پور، مدیر تدارکات: ابراهیم شایسته.

 

*************

 

  شهاب حسینی و لیلا حاتمی در "پرسه در مه"

 

مهر: فیلم سینمایی"پرسه در مه" به کارگردانی بهرام توکلی با حضور لیلا حاتمی و شهاب حسینی در تئاتر شهر کلید ‌خورد. مسعود رایگان و جمعی از بازیگران تئاترهم در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند. بخش‌هایی از "پرسه در مه" در شمال فیلمبرداری می‌شود.

 
جواد نوروزبیگی تهیه کننده این پروژه سینمایی درباره حضور حسینی به طور همزمان در این فیلم و پروژه تلویزیونی "شوق پرواز" گفت: بازی وی در این مجموعه تلویزیونی از اواخر شهریور ماه آغاز می شود به همین دلیل ما با مشکلی روبرو نمی شویم.
 
در خلاصه داستان "پرسه در مه " آمده است: جوان 30 ساله ای به نام امین در پی نوشتن قطعه موسیقی که آرمان زندگی اش محسوب می‌شود، به دلیل مشکلات زندگی به جایی می‌رسد که تعادل روحی‌اش را از دست می‌دهد.
 
 عوامل تولید این فیلم عبارتند از نویسنده:  ب. توکلی، مدیر فیلمبرداری: حمید خضوعی‌ابیانه، صدابردار: مهدی صالح‌کرمانی، طراح صحنه و لباس: بابک کریمی، طراح گریم: سعید ملکان، مجری طرح: جواد قلیزاده، مدیر تولید: پیمان شیر‌خانی، تهیه کننده: ج.نوروزبیگی با مشارکت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی.
 

"پابرهنه در بهشت" اولین فیلم بهرام توکلی در بیست و پنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. این فیلم به تازگی وارد شبکه نمایش خانگی شده است.

 

 ***********

 

 فروش درباره الی 

سینما روز _ اکران فصل تابستان اگر چه شروعی امیدوارکننده‌ نداشته اما می‌توان انتظار داشت با بازگشت آرامش به جامعه و فاصله گرفتن از فضای انتخابات، سینماها در روزهای طولانی تعطیلات تابستانی روزهای پررونقی را پشت سر بگذارند. 

فروش"درباره الی" به کارگردانی اصغر فرهادی با آرام شدن اوضاع روند صعودی پیدا کرده است. این فیلم که در رقابت با سه فیلم عامه‌پسند و کمدی فروش بالایی دارد در 22 روز 428 میلیون و 992 هزار تومان فروش کرد. نمایش این فیلم در 25 سالن ادامه دارد.

"درباره الی" با بازی گلشیفته فراهانی، ترانه علیدوستی، مانی حقیقی، شهاب حسینی، پیمان معادی و مریلا زارعی داستان سفر چند خانواده به شمال است. غرق شدن الی ماجراهایی را برای دیگران به وجود می‌آورد.  

 

************   

  

شهاب حسینی در شوق پرواز 

عوامل مجموعه تلویزیونی «شوق پرواز» به کارگردانی «یدالله صمدی» با پایان تصویربرداری در قزوین به تهران می‌آیند.

ناصر دهقانی مدیر پروژه مجموعه تلویزیونی «شوق پرواز» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس گفت: تا به حال با حضور «کوروش تهامی» و «ستاره اسکندری» حدود 35 دقیقه از سریال تصویربرداری شده و گروه طی روزهای اخیر از قزوین به تهران می‌آیند.
وی افزود: در تهران بخش‌هایی از سریال با کمک نیروی هوایی با حضور بازیگرانی نظیر افسانه بایگان و بهمن زرین در بیمارستان بعثت ساخته می‌شود و پس از آن گروه دوباره به قزوین برمی‌گردند.
دهقانی تصریح کرد: بازیگران جدیدی نظیر «شهاب حسینی» در نقش شهید بابایی و ناصر فخری نیز به پروژه اضافه شده‌اند.
وی درباره انتخاب شهاب حسینی به عنوان بازیگر نقش شهید بابایی نیز اظهار داشت: ایشان با توجه به نظر طراح گریم شباهت بسیاری به شهید بابایی داشت و با گریم نیز این شباهت بیشتر می‌شد.
بنابراین گزارش، مجموعه تلویزیونی «شوق پرواز» به همت مؤسسه فرهنگی هنری شاهد در 13 قسمت 45 دقیقه‌ای برای شبکه دو سیما ساخته می‌شود.
لوکیشن‌های این مجموعه در شهرهای قزوین، اصفهان، دزفول، بوشهر، مکه مکرمه و یک کشور اروپایی خواهد بود.
فرهاد توحیدی، مهدی محمد نژادیان و حسین تراب‌نژاد فیلمنامه اثر را بر پایه زندگی واقعی شهید عباس بابایی نوشته‌اند.
از عوامل این پروژه می‌توان به طراح صحنه:اصغر نجات امینی، طراح گریم:سعید ملکان، برنامه‌ریز:برزو نیک‌نژاد، مدیر تولید:مجید بابایی، برنامه‌ریز: سعید مترصد، طراح صحنه و لباس: اصغر نژادیان و فیلمبردار:حسن پویا اشاره کرد.

سرلشکر خلبان «عباس بابایی» در سال 1329، در شهرستان قزوین دیده به جهان گشود. دوره ابتدایی و متوسطه را در همان شهر به تحصیل پرداخت و در سال 1348، به دانشکده خلبانی نیروی هوایی راه یافت و پس از گذراندن دوره آموزش مقدماتی، برای تکمیل دوره به آمریکا اعزام شد. پس از بازگشت به اصفهان رفت و با اوج گیری مبارزات علیه نظام ستمشاهی، به عنوان یکی از پرسنل انقلابی نیروی هوایی، در جمع دیگر افراد متعهد ارتش به میدان مبارزه وارد شد. شهید بابایی، با کفایت، لیاقت و تعهد بی‌پایانی که در زمان تصدی فرماندهی پایگاه اصفهان از خود نشان داد، با ارتقاء به درجه سرهنگی به سمت معاون عملیات نیروی هوایی منصوب و به تهران منتقل شد و پس از آن نیز به درجه سرتیپی مفتخر شد. شهیدبابایی معاون عملیات نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، صبح روز پانزدهم مرداد ماه سال 1366، به هنگام بازگشت از یک مأموریت برون مرزی، هدف گلوله ضدهوایی قرار گرفت و به درجه رفیع شهادت نائل آمد. 

 

 

**********

 

بازیگر نقش لیلی در سریال شوق پرواز:
سریال شوق پرواز دارای فیلم نامه قوی است. 

بازیگر نقش لیلی در سریال شوق پرواز گفت: یکی از مهمترین مزیت های سریال شوق پرواز داشتن یک فیلم نامه خوب و قوی است.
ستاره اسکندری در گفتگو با خبرنگار حیات با بیان این مطلب، افزود: سریال شوق پرواز بیان کننده زندگی نامه شهید عباس بابایی از خلبانان بزرگ دوران دفاع مقدس است.
وی ادامه داد: من در این سریال نقش دختر خبرنگاری را بازی می کنم که در یک سلسله حوادثی مجبور می شود تا به تحقیق پیرامون زندگی شهید بابایی بپردازد.
اسکندری خاطرنشان کرد: لیلی، دختر خبرنگاری است که در این سریال به تحقیق پیرامون زندگی این خلبان تیزپرواز آسمان ها می پردازد و از طریق همین تحقیق تحت تاثیر زندگی این شهید بزرگوار قرار گرفته و زندگی او دست خوش تغییراتی می شود.
وی در پایان گفت: از مهمترین علت های پذیرفتن این کار قصه خوب، گروه سینمایی حرفه ای و شخص آقای یدالله صمدی به عنوان یک کارگردان کارآزموده است.

نظرات 53 + ارسال نظر
النلز پنج‌شنبه 11 تیر 1388 ساعت 01:10

سلام
من یکی از طرفدارای پراپاقرص بلاگت هستم برگشتنتو تبریک میگم خوب شد که برگشتی داشتم دق می کردم از بی خبری امیدوارم موفق باشی تو کارت همیشه

آسیه.ن پنج‌شنبه 11 تیر 1388 ساعت 08:29 http://http://www.yekboomodohava.blogfa.com

سلام .
خیلی خوبه که دوباره به روز شدی .
تونستی به من هم سر بزن عکس و خبر از شهاب گذاشتم .
شهاب شهریور ماه به پروژه شوق پرواز می پیونده.

آنیتا پنج‌شنبه 11 تیر 1388 ساعت 10:37

سلام شیواجون خوبی؟ چه قدر این وقفه من رو ناراحت کرد بود آخه هیچ وبلاگی مثل وبلاگ تو نمی شه. مرسی از خبرای خوبت. در ضمن یه خواهشی دارم اونم اینکه عکس ها ومصاحبه مجله مکث با آقای حسینی رو اگه داری بذار رو وبلاگ یا بگو چه جوری می تونم تهیه اش کنم آخه من یه عکس رو جلد کوچیکش رو آخر یکی از مجله ها دیدم خیلی قشنگ بود و نوشته بود مسئولیتش با من شادی اش مال شما البته از طرف آقای حسینی. لطفا بهم جواب بده . مرسی.

سلام عزیز دلم.
فکر کنم عکس مجله مکثو یکی از بچه ها فرستاده.هنوز ایمیلمو ندیدم.اگه بود حتما میذارم.

آنیتا پنج‌شنبه 11 تیر 1388 ساعت 12:57 http://shahabb. blogfa.com

بازم سلام . این آدرس وبلاگ منه خوشحال می شم شما شیواجان وبقیه دوستان بهم سر بزنیدو نظرات خودتون رو بگین. ( چون من یک سری عکس ها و مصاحبه ها قدیمی شاید هم خیلی قدیمی و جدید از آقای حسینی دارم دیدم حیفه بقیه دوستان ازش بهره مند نشن. البته ممکنه یه عده بگن هر کس از راه میرسه یه وبلاگ می زنه ولی باید بگم من ادعایی در این کار ندارم و تا هر جا که بتونم ادامه می دم ولی همیشه به وبلاگ شیوای عزیزم و بقیه دوستان سر میزنم و استفاده می کنم البته نه از مطالبش برای وبلاگ خودم) بازم ممنونم شیوا جان از زحماتت برای وبلاگ. و بازم می گم هیچ وبلاگی مثل وبلاگ تو نمی شه. این رو جدی گفتم.
http://shahabb.blogfa.com

کیانو پنج‌شنبه 11 تیر 1388 ساعت 13:16

سلام شیوا خانوم! امیدوارم که امتحاناتونو با موفقیت گذرونده باشید! اگه یادتون باشه قرار بود یه چیزایی رو به ایمیل من بفرستین! من هنوزم منتظرم!!!

سلام.
مرسی از لطفت.
باشه میفرستم.
نگران نباش!

پریناز پنج‌شنبه 11 تیر 1388 ساعت 15:33 http://www.shahabjoonam.blogfa.com

سلام شیوای عزیز.ممنون که آپ کردی.از خبرات ممنون.با این که خودمم از شهاب می نویسم ولی هیچ جا این وبلاگ نمی شه.

صاحبه پنج‌شنبه 11 تیر 1388 ساعت 15:40

سلام شیوااااااااا جونم.خوش امدی.دلمون خیلی برات تنگ شده بود.ایشالله همیشه خبرای جدید و خوب خوب برامون بزاری...ای کاش قابو دیگه عوض نمی کردی قشنگ بود که گلی.من فکر می کردم خانوم ستاره اسکندری نقش همسر شهید باباییه, پس خانوم حمیدی باید باشن نه؟راستی عزیز بازی آقا شهاب در پرسه در مه(بهرام توکلی)به همراه خانوم لیلاحاتمی هم شروع شده.درباره ی الی هم دیدم. شما دیدی عزیز؟حتما ببینااااا.... فوق العاده ست.آقا شهاب که محشره تو این فیلم.
موفق باشی نازنینم فقط تو رو خدا زود به زود بیا باشه؟همیشه "سبز"باشی عزیز دل صاحبه.

مرسی از این همه محبت !

پریسا پنج‌شنبه 11 تیر 1388 ساعت 18:29

سلام واقعا خوش حال شدم که این وبلاگ به روز شده.من چند تا سوال داشتم که اگه جواب بدین واقعا خوش حال میشم.
۱- این فیلم یا سریالی که میگن مستاجر طبقه سوم درست یا نه شایعه ست؟
۲- اگه کسی امضا شهاب حسینس روداره یه عکسشو به ایمیل من بفرسته(واقعا حیاتیه)
شیوا جان میخواستم ببینم عکس ها رسید چون تو این چند وقته اوضاع اینترنت خیلی خراب بوده
۳- این که میگن شهاب حسینی یه بار بد جوری تصادف کرده درسته آخه من اون سال ایران نبودم و از همه چیز بی اظلاع

سلام عزیزم.
من هم شنیدم ولی مطمئن نیستم.هر وقت قطعی شد میگم خبرشو.

هنوز فرصت نکردم ایمیلمو چک کنم.هر وقت دیدم میگم بهت.

قضیه تصادفم که اگه بوده دیگه گذشته و احتمالا مهم نبوده،چون ایشون الان سلامتن و حالشون خوبه ! اگه بچه ها اطلاعات دقیقی دارن بگن.

امضا رو هم من دارم اما باید پیداش کنم از بین عکسام.اگه بچه ها دارن لطفا زحمتشو بکشن.

آذین پنج‌شنبه 11 تیر 1388 ساعت 19:03

سلاااااامممم به به چه عجب.تورو خدا دیگه مارو این قدر منتظر نذار.ممنونتم عزیزم.

حمید جمعه 12 تیر 1388 ساعت 02:21 http://ragb.blogfa.com

سلام خسته نباشین.
شبی که اقای حسینی سیمرغ را بردند من بخشی از نامه ام را گذاشتم در بخش نظراتتون.الان به همراه نامه برای خانم حاتمی در وبلاگم است.
خوشحال میشم سر بزنید.
سید حمید هاشمی

یه بنده خدا جمعه 12 تیر 1388 ساعت 11:35

سلام
اگر یه وقت شهاب حسینی رو دیدید بهش بگید تمام نقش های این آخریاش داده مثبت میشه، حیفه که فقط این جهت رو ادامه بده نقشهای منفی رو هم خیلی قشنگ بازی میکنه.

ساغر جمعه 12 تیر 1388 ساعت 13:28

سلام شیوای عزیزم...چطوری خانوم؟خسته نباشی...به به چه خبرای خوبی !!انرژی گرفتم...۳ ساعت دیگه دارم می رم کنکور آزاد بدم برام دعا کن باشه؟؟راستی عزیزم منم شدیدا خواهان مصاحبه ی مکثم اگه برات زحمتی نیست برامون بذار...ممنونم گلم

سلام عزیزم
ایشالا موفق بشی.

رها جمعه 12 تیر 1388 ساعت 16:57 http://shahabhosseini.blogsky.com

سلام من از طرفدارای پر و پا قرص این وبلاگم ولی تا حالا کامنت نزده بودم به من هم اگه وقت کردین سر بزنین.

آسیه.ن شنبه 13 تیر 1388 ساعت 12:52 http://http://www.yekboomodohava.blogfa.com/

سلام .
امضا از شهاب رو یکی از دوستان خواسته بود . من در وبلاگم قرار می دم خواستید ببینید.

آنیتا شنبه 13 تیر 1388 ساعت 17:33 http://shahabb.blogfa.com/

سلام شیواجان. مرسی از اینکه مصاحبه رو گذاشتی رو وبلاگ.

عکس های جدید شهاب حسینی در فیلم سینمایی درباره الی و انتخابات 22 خرداد و مصاحبه مجله کانون خانواده در وبلاگ من. خوشحال میشم سر بزنید.

فریناز شنبه 13 تیر 1388 ساعت 18:06 http://www.hamed-l3ehdad.blogfa.com

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام شیوا جان

وب خیلی نازی داری

ممنون بابت آپ های جالبت

به وب منم سربزن

منتظرنظرای قشنگتون تو وبم هستم

راستی مصاحبه ی جدید شهاب با مجله ی زندگی ایرانی رو

هم بزارین

منتظرتم

باااااااااااااااااااااااای

عکس های شهاب حسینی در مجله زندگی ایرانی

توضیح : به دلیل بسته شدن 360 یاهو ادامه فعالیت 360 هواداران شهاب حسینی

در لینک زیر : http://parseye360.ning.com/profile­/shahabhosseini

لطفا عضو شوید .

سنم شنبه 13 تیر 1388 ساعت 22:28

سلام شیوا جون خوش آمدی دل هممون برات تنگ شده بود می خواستم سالروز ولادت امام علی (ع) به شما وروز پدر و به شهاب حسینی عزیز تبریک بگم.

مسعود یکشنبه 14 تیر 1388 ساعت 10:40

سلام.نیومده دارین کولاک میکنین.اینجوری خیلی خوبه.خسته نباشید.

سلام
میشه ایمیلتونو بذارین.باهاتون کار دارم.

ارزو یکشنبه 14 تیر 1388 ساعت 14:31

سلام عزیزم.از باگشت دوبارت خیلی خوشحال شدم...ماشالا دست پر برگشتی.ممنون.

ساغر یکشنبه 14 تیر 1388 ساعت 14:39

سلام شیوا جان...دستت درد نکنه بابت مصاحبه ی مکث...فقط ...عکساشو نمی ذاری؟ببخشید ها

Dorood be tamam doostan

page jadid 360 havadaran shahab hosseini be dalil baste shodan 360 yahoo
dar chand rooz ati be link zir montaghel migardad : http://parseye360.ning.com/profile/shahabhosseini

baraye voorod be in page ebteda sing up shavid sepas dar ghesmate search shahab hosseini ro click konid va invite ro send konid .

ba sepas

360 havadaran shahab hosseini

----------------------------------------------------------------

دوستان از هم عزیزان و حامیان اقای شهاب حسینی دعوت می کنم که در این فضا فعال باشند زیرا 360 پارسی قابلیت های زیادی دارد و می توان گفت که با کمک تمام شما عزیزان می توان فضایی سالم و همراه با دوستی با هدف اطلاع رسانی اخبار مرتبط با ایشان بهره مند شد ء این فضا امکان ان را فراهم می سازد که هر فردی عکس .- فیلم و ... مرتبط با شهاب حسینی را در این صفحه با مشخصات خود اپلود کند و در اختیار بقیه دوستانش قرار دهد .

http://parseye360.ning.com/

به امید دیدار شما
منتظر همکاری شما هستیم
360 هواداران شهاب حسینی

آمیتیدا یکشنبه 14 تیر 1388 ساعت 16:35

سلام به همگی به خصوص شیوای عزیزم.
همگی خسته ی امتحانات و کنکور و خلاصه هرکی هر کاری داشته نباشد.
شیوا جووووووووووووووووووووووونم خوشحالم که دوباره برگشتی عزیزم.
دلتنگ شده بودیم خانوم.
13رجب و سالروز ولادت حضرت علی (ع) رو به همه به خصوص آقای حسینی تبریک میگم.

ریحانه دوشنبه 15 تیر 1388 ساعت 02:06

سلام گلم: خوشحالم که برگشتی. مرسی از خبرهای خوبت.
راستی منم درباره ی الی رو دیدم خیلی قشنگ بود همه عالی بازی کرده بودند و فکر کنم اولین فیلمی بود که هیچ موسیقی متنی نداشت و همه خیلی قشنگ احساس رو انتقال دادن.
راستی تو قرار بود به من زنگ یا اس ام اس بزنی.
منتظرم.
کارت دارم. مهمه.... .!

سلام عزیزم
میشه لطف کنی همین جا کارتو بگی. یا ایمیل بزنی؟

شیما دوشنبه 15 تیر 1388 ساعت 10:05

سلام
پدر برکت خونه پدر مرد نمونه پسر هرچی که داره ز رنج تو می دونه
شهاب عزیز اول می گم روزت مبارک وبعد می گم عیدت مبارک .روز تو روز پدر بزرگوارت روز محمدامین کوچولو مبارک.
آرزوم اینکه امروز شادترین روز زندگیت باشه و هر روزت مثل امروز.
تو اگر بهترین پدر دنیا نباشی بدترینشون هم نیستی اگه حتی یه وقت هایی هم فکر کردی که از پدر بودن چیزی کم گذاشتی داری اشتباه می کنی باور کن حرم نفست توی خونه همه این کاستی ها رو از بین میبره . تو هم پدر خوبی هستی هم پسر خوبی هستی وهم یه همسر مهربون.
الهی همیشه مثل یه کوه استوار بالای سر پسر کوچولوت باشی و اونم همیشه برات یه فرزند صالح باشه.آمین
گفتند خلایق که تویی یوسف ثانی چون نیک بدیدم به حقیقت به از آنی
<<روزت مبارک ای قشنگترین ستاره>>

پریسا دوشنبه 15 تیر 1388 ساعت 19:27 http://shahabsfans.blogsky.com/

سلام من یه وبلاگ جدید زدم اگه یه سری بهش بزنین و با نظر های خوبتون منو راهنمایی کنین ازتون ممنون می شوم.
شیوا جان از جواب هایی که به سوالاتم دادی ممنون.اگه زحمتی نیست می تونی یه میل به من بزنی و بگی که چه جوری عکس ها رو تو وبلاگت آپلود می کنی من تو این قسمت کمی مشکل پیدا کردم.
آهان راستی یادم رفت وبلاگ رها به وبلاگ من منتقل شده!

سلام.
منتظر باش ایمیل میزنم بهت.

تینا سه‌شنبه 16 تیر 1388 ساعت 01:18

سلام شیوا جون

خیلی خوشحالم که با این همه خبرای خوب اومدی.دست پر.
من درباره الی رو دیدم
معرکه بود.خیلی خیلی زیبا بود به آقای فرهادی و تمام بازیگرها به خصوص شهاب حسینی تیریک می گم و آرزوی موفقیت می کنم.

آنیتا سه‌شنبه 16 تیر 1388 ساعت 12:04 http://shahabb.blogfa.com/

بازم سلام . یادم رفته بود ایمیلم رو بذارم . ببخشید.

سلام عزیزم.
میشه آیدیتو بذاری؟من ایمیلم مشکل داره.خیلی دیر باز میشه.در ضمن یه کاری باهات دارم که فکر میکنم با چت راحت تر میشه گفت.

شیما سه‌شنبه 16 تیر 1388 ساعت 18:11

شیواجون فکر نمی کنم توی پیام تبریکم چیزی نوشته بوده باشم که مشکل داشته باشه وموجب بشه شما نظر منو تایید نکنید .انگار که اینجا هیچکس یادش نبود روز پدر و شهاب هم یه پدر .یه جورایی خیلی متاسف شدم خیلی.

ارزو سه‌شنبه 16 تیر 1388 ساعت 19:00

سلام بر همگی .علاوه بر مجله"زندگی ایرانی"..کتابچه "محک"هم با شهاب جونمون مصاحبه کرده.روی کتابچه به نقل از شهاب نوشته:"شاید کارگردانی را هم امتحان کردم"...فکرشو کنید..وااااااای ..چه شود!!!!!!من خودم هنوز نخریدم ولی یه نگاهی توش کردم.یه مقدمه خیلی زیبا در مورد شهاب نوشته ود که خیلی خیلی خوشم اومد ..مثلا اینکه نوشته بود:"شهاب حسینی را باید دردانه سینمای ایران خواند"....ای جوووووووووووووووووونم.
ببخشید پرحرفی کردم...دوستون دارم.

آزاده سه‌شنبه 16 تیر 1388 ساعت 22:27

سلام .بچه ها من امروز برای دومین بار درباره الی... رو دیدم شهاب حسینی مثل همیشه بی نظیره .هنوز هم تحت تاثیر فیلمم .واقعا که آدمو درگیر میکنه .

راستی من مجله زندگی ایرانی گیرم نیومد شیوا جون لطفا عکسها و مصاحبه اش رو بذار روی وب .مرسی

آنیتا چهارشنبه 17 تیر 1388 ساعت 17:37 http://shahabb.blogfa.com/

سلام شیواجان. فقط زمانش رو به من بگو که آنلاین باشم. مرسی.

سلام عزیزم
مسنجرم باز نمیشه.
ایمیل زدم.

پریسا چهارشنبه 17 تیر 1388 ساعت 19:05 http://shahabfans.blogspot.com

سلام من دوباره باید شرمنده بشم دوباره جای بلاگمو عوض کردم فکر کنم بهتر شده راحت تر هم عکس می ذاره.فقط برای کمک من مصاحبه زندگی ایرانی رو تو وبلاگ گذاشتم با مقدمه محک و با عکس هاش یه سری بزنین.
دوستون دارم

ریحانه پنج‌شنبه 18 تیر 1388 ساعت 20:25

پس چی شدی گلم؟؟؟؟؟
من هنوز منتظرم !!!!

سلام ریحانه جان.
اس ام اسا که قطعه.
من هر وقت شرایطم مناسب بود یه تک زنگ میزنم بهت.

ریحانه جمعه 19 تیر 1388 ساعت 05:16

مرسی خانوم گلم.
پس من منتظرتم.

مسعود جمعه 19 تیر 1388 ساعت 09:37

سلام.مرسی از خبرهاتون.امیدوارم شهاب بتونه تو کارهای جدیدش هم موفق بشه.

[ بدون نام ] شنبه 20 تیر 1388 ساعت 18:15

سلام. خیلی ممنون از این خبرهایی که رو وب گذاشتی.یه سوال داشتم بذای فیلم برداری فیلم شوق پرواز ممکنه که به اصفهان بیان؟خیلی ممنون میشم اگه جواب بدید.

سلام عزیز دلم.
نمیدونم ولی اگه خواستن بیان من خبرشو اعلام میکنم.

نیلوفر شنبه 20 تیر 1388 ساعت 18:17

سلام شیوا جون.چرا عکسهایی که آقای حسینی توی حسینیه ارشاد بودن باز نمیشه؟ باید چی کار کنم؟

سلام عزیزم
درستش میکنم.
فعلا از اینجا ببین
http://www.shahabb.blogfa.com/

آذین شنبه 20 تیر 1388 ساعت 21:13

سلاااام حتما کتابچه محک رو تهههیه کنید.شهاب خیلی حرف ها توش زده.

آنیتا شنبه 20 تیر 1388 ساعت 23:26 http://shahabb.blogfa.com/

سلام شیواجان چرا نظرم رو تایید نکردی نکنه از دستم ناراحتی خانومی. آره؟ لطفا بهم جواب بده دلیلش رو بدونم. مرسی.

سلام.نه عزیزم.
میخواستم جوابتو بدم بعد تایید کنم.
دقیق نمیدونم.فکر کنم مال خرداد باشه.بچه هایی که خریدن لطفا راهنمایی کنن.

شادی یکشنبه 21 تیر 1388 ساعت 00:38

با سلام و خسته نباشید واقعا وبلاگ عالی دارید به کارتون ادامه دهید ممنونم.
یک سوالی داشتم من به فیلمهای سینمایی ایرانی زیاد نگاه نمی کردم ولی الان زیاد نگاه می کنم بخصوص فیلمهای شهاب حسینی.
می خواستم بدونم فیلم ایستگاه بهشت ماله چند سال ژیش هستش؟و کجا می تونم دانلود کنم؟
ممنون

سلام
نمیدونم دقیقا
باید چند روز صبر کنی
دانلود هم نمیشه کرد.یعنی اینجا نمیشه.فکر کنم شما ایران نیستی که میخوای دانلودش کنی.من ندیدم تا حالا جایی برای دانلود این فیلمو داشته باشه.

نیکا یکشنبه 21 تیر 1388 ساعت 10:05

سلام شیوا جان .قولت برای گذاشتن فیلم سیمرغ گرفتن آقای حسینی یادت نره عزیزم.بازم به خاطر زحمت هات مرسی

آنیتا یکشنبه 21 تیر 1388 ساعت 14:10 http://shahabb.blogfa.com/

سلام شیواجان خوبی؟
مرسی از اینکه بهم جواب دادی چون خیلی ناراحت بودم. اگه مال خرداده پس دیگه گیرم نمیاد لطف می کنی بذاری رو وبلاگ . مرسی. در ضمن بعضی ها می گن کتابچه محک و بعضی ها هم می گن مجله محک بالاخره کدومشه؟

محک یه زمانی مجله بود.بسته شد.این فکر کنم کتابچه اس.

فائزه یکشنبه 21 تیر 1388 ساعت 15:55

سلام حتما مجله ی زندگی ایرانی را ببینید

عکس ومصا حبش خیلی توپ بود........................../

ریحانه یکشنبه 21 تیر 1388 ساعت 17:37

مرسی از عکسات.
بوس.
موفق باشی مثل همیشه گلم.

شادی دوشنبه 22 تیر 1388 ساعت 01:18

سلام
نه من ایران زندگی می کنم و این فیلم فکر کنم سال 76 اینا باشه و فکر نمی کنم توو سی دی فروشها باشه واسه اون می خوام دانلود کنم.بازم ممنون.

نه عزیزم مال سال ۷۶ نیست.
مال همین دو سه سال پیشه.هنوز وترد شبکه ویدیویی نشده.هر وقت سی دیش بیاد میذارن برای دانلود.که اون موقع خریدن سی دیش بهتره تا دانلودش.چون تو دانلود کیفیت پایین میاد.
باید صبر کنی تا سی دیش بیاد.تا سی دیش منتشر نشده کسی نداره که برای دانلود بذاره.

آذین دوشنبه 22 تیر 1388 ساعت 12:11

سلام شیوا جان من کتابچه محک رو گرفتم.مصاحبه جالبی داره.شیوا جان درست گفتی کتابچه هست نه مجله.

کیانو دوشنبه 22 تیر 1388 ساعت 18:56

سلام شیوا خانوم! نکنه من و یادتون رفته باشه؟؟؟ من هنوزم منتظر جواب سوالم هستم!!!

سلام
راستشو بخوای یام رفته بود.
سوالتو تقریبا یادمه اما یه بار دیگه بگو که دقیقا سوالتو جواب بدم.

پریسا سه‌شنبه 23 تیر 1388 ساعت 09:47 http://shahabfans.blogspot.com

سلام به همگی
شیوا جان حتما میلتو نگاه کن منتظر جوابم. من یه خبر تقریبا جدید شنیدم که هنرمندان حامی رو ممنوع التصویر کردن من که خیلی امیدوارم که درست نباشه.
فعلا بای

سلام
دیدم.چیزی نفرستاده بودی.
فعلا که خدا رو شکر ایشون ممنوع التصویر نیست.

بهار سه‌شنبه 23 تیر 1388 ساعت 11:28

سلام
خوشحالم که دوباره برگشتی عزیزم.
من دیروز رفتم درباره الی رو دیدم معرکه بود هر فیلم شهاب یکی از یکی دیگه بهتره.این فیلم که دیگه عالییییییییییییییییییی بود.راستی نظر من اینه که اگه گلشیفته میموند سیمرغ حقه اون بود.این فیلم هر چی جایزه گرفته نوش جونش.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد