عکس های شهاب در مراسم ختم پیمان

 روحش شاد....  

  

 

 

 

  

 

 

بعد از سیو کردن عکس ها آنها را در سایز واقعی ببینید. 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 49 + ارسال نظر
پریناز دوشنبه 21 اردیبهشت 1388 ساعت 22:01

روح پیمان ابدی شاد.و ان شاا... دیگه هیچ وقت چهره شهاب حسینی عزیزو غمگین و ناراحت نبینیم.

آذین دوشنبه 21 اردیبهشت 1388 ساعت 23:02

سلام واییییییییی دستت درد نکنه من الان که نه یه ۳۰دقیقه قبل از اینکه تو بذاری از سایت سینما ما گرفتم.اومدم برات بنویسم که دیدم گذاشتی.وایییییی من واقعا ناراحت شدم.شهاب خیلی ناراحت هست.چهرش پرازغم هست.تاحالا این طوری ندیده بودمش.

آذین دوشنبه 21 اردیبهشت 1388 ساعت 23:08

راستی شیوا جون عکس های سایه وحشت رو داری.البته منظورم قدیمی هاش نیست.منظورم عکس های جدیدش هست.راستی من دارم برنامه تیک تاک رو میگیرم.

آره دارم.
ولی فعلا وقت ندارم آپلود کنم.

تینا دوشنبه 21 اردیبهشت 1388 ساعت 23:41

سلام
شیوا جون از بابت گذاشتن عکسها خیلی ممنون.
خدا بیامرزدش.
توی یکی از عکسها مصاحبه گر درشهر هستش .کسی برنامه درشهر رو دیده؟؟

کامران سه‌شنبه 22 اردیبهشت 1388 ساعت 08:41

مرگ پیمان ابدی باور کردنی نیست

حیف شد

بیتا سه‌شنبه 22 اردیبهشت 1388 ساعت 14:43

سلام. وقت بخیر. خبر تاسف باری بود. روحش شاد. بابت عکسها هم ممنون.

آذین سه‌شنبه 22 اردیبهشت 1388 ساعت 21:01

سلام شیوا جون.بچه ها برنامه در شهر از شبکه ۵یه مصاحبه خیلی کوتاه از شهاب گذاشته.از دو راه میتونید ببنید۱-از طریق ۳۶۰هواداران شهاب حسینی ۲از طریق سایت iransima.irبرین توی قسمت شبکه 5تاریخ21 رو کلیک کنید بعد برید ساعت21-10دقیقه.

آنیتا سه‌شنبه 22 اردیبهشت 1388 ساعت 21:04

سلام . نمی دونم چی بگم واقعا مرگ پیمان ابدی برام خیلی غیر منتظره بود . تا حالا از مرگ هنرمندی این طوری ناراحت نشده بودم . نمی دونم چرا ولی حتما ادم خوبی بوده که این قدر من رو ناراحت کرده با این که ازش چیز زیادی نمی دونم فقط در حد مصاحبه هایی که انجام داده بود ولی از به ابدیت پیوستن پیمان ابدی خیلی ناراحتم. ومرگ این هنرمندو بدلکار سینمای ایران رو به اهالی هنرمندان و خانواده این ایشان تسلیت عرض می کنم. روحش شاد.(پر حرفی من رو می بخشید).

شیما سه‌شنبه 22 اردیبهشت 1388 ساعت 21:10

چرا گله بوستان هنر اینقدر پژمرده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
قلبم گرگرفت با این چهره دیدمشون.

شیما چهارشنبه 23 اردیبهشت 1388 ساعت 10:11

همین الان برنامه در شهررو دیدم یه بغض سنگین تو گلوم جاخوش کرده که داره خفم میکنه !!!!!!!!!!

سلینا چهارشنبه 23 اردیبهشت 1388 ساعت 11:15

سلام. مثل اینکه پیمان ابدی خیلی عزیز بوده که شهاب در مراسم ختمش شرکرت کرده چون تا حالا شهاب رو تو این جور مراسم ها ندیدم.

ftmh چهارشنبه 23 اردیبهشت 1388 ساعت 16:54 http://ftmhj.blogfa.com

سلام دوست عزیز...

منم وقتی خبر فوت پیمان ابدی رو شنیدم خیلی ناراحت شدم .

تا چند روز همش بهش فکر می کردم ...


راستی می خواستم بگم من از طرفدارای پرو پا قرص وبلاگتم ....

موفق باشی ...

آزاده پنج‌شنبه 24 اردیبهشت 1388 ساعت 09:55

سلام شیوا جونم .من هم درگذشت پیمان ابدی رو تسلیت میگم و برای شادی روحش دعا میکنم .

بابت عکسها هم ممنون .زحمت کشیدی

آذین جمعه 25 اردیبهشت 1388 ساعت 01:06

واییییییییییی دلشکسته چه قدر زیبا بود.پراز معنی.واز اون مهمتر بازی عالی شهاب که چهقدر تاثیر گذار بود.میشود اینجا هنرشهاب را درک کرد.یک فیلم در این حد مذهبی ویک فیلم مثل سوپراستار اون قدر هوس ران.در دلشسته اینقدر مظلوم ولی در سوپراستار انقدر شیطون و عصبی.ولی بامزهترین صحنه اون جایی هست که ادای نفس رو درمیاره.وزیبا ترین صحنه ان جایی که برای اولین بار به نفس نگاه میکنه ودردناک ترین صحنه انجایی که پدر نفس بهش سیلی میزنه.

مهتاب جمعه 25 اردیبهشت 1388 ساعت 11:03

آذین جون میشه بگی از کجا دانلودش کردی؟من که هرچی گشتم چیزی پیدا نکردم

Behanm جمعه 25 اردیبهشت 1388 ساعت 14:01 http://behnamclub.blogfa.com

kheili azat mamnonam ...be khatere inke shahabe hosseinio entekhab kardi..delam be hale peyman ham vaghan sokht ..khodayash biyamorzad

... جمعه 25 اردیبهشت 1388 ساعت 15:50

آذین جان منظورت از عکس های سایه وحشت اون عکس هاییه که تو نمایشگاه عکس با شیلا خداداده ؟

کیانو جمعه 25 اردیبهشت 1388 ساعت 16:15

سلام شیوا خوانوم! چرا نظراتی که من می فرستم و تایید نمی کنی؟!

سلام.
عزیزم شما که اولین باره کامنت میذاری! اگر قبلا کامنت گذاشته بودی احتمالا ثبت نشده.

سارا جمعه 25 اردیبهشت 1388 ساعت 20:32

سلام
بابت عکسها ممنون
روحش شاد

سید سپهر محمدی شنبه 26 اردیبهشت 1388 ساعت 09:55

شهاب حسینی را اکثر هم سن و سال های من از برنامه اکسیژن میشناسند .جوانی مودب که خیلی حرفهای قشنگ میزد . خوب به خاطر دارم زیاد اهل تلویزیون نبودم .ولی وقتی اون حرفهای خیلی ادبی رو اینقدر قشنگ برامون می گفت .نمیشد مقاومت کردو این برنامه را ندید . میتونم بگم تاثیر گذار ترین برنامه ای بود که دردوران نوجوانی دیدم .بگذریم نمی دونم هنوز هم برای نوجوان ها از این برنامه ها پخش میشه یا اینکه نسل من خیلی خوش شانس بوده .بعد از اون من کم کم بزرگتر شدم و درگیر دانشگاه و درس ، گاهی اوقات توی تلویزیون ، بعضی وقتها توی سینما میدیدمش ، ولی جدی نمی گرفتمش ، به احترام همون تصویر قشنگی که ازش داشتم کارهاش رو گاهی اوقات میدیم به نظرم ، مثل همه بود .سالها میگذشت و حالا من درگیر کار شده بودم . پارسال به خاطر مطالبی که برای بعضی از نشریات تهیه می کردم مجبور شدم با پیگیری بیشتری سینمای ایران را دنبال کنم . محیا رو که دیدم فهمیدم میشه یک فیلم رو فقط به خاطر بازی بازیگرش تحمل کرد . یه کم پیگیر تر کارهای مجری محبوب دروان نوجوانی ام رو دنبال کردم .به نظرم بازی هاش پخته تر شده بود .یه جورایی توی بازیگری قد کشیده بود . به دیدن تاتر کرگدن هم رفتم .توی راه برگشت به خونه به این فکر می کردم چقدر شهاب توی بازیگری پوست انداخته . سوپر استار و درباره الی رو که دیدم . قبل از اینکه نامزد های جوایز جشنواره پارسال رو اعلام کنند .مطمئن بودم سیمرغ تنها لیاقت شونه های او رو داره . دیشب دلشکسته رو نزدیک 2 بعد از نیمه شب دیدم . ساعت حول حوش 4 صبح بود که تموم شد .و من نفهمیدم مجری محبوبم که حالا به نظرم استاد بازیگری شده ، چی کار کرد .فقط اشکهای من بود که گواه بازی بینظیرش بود . امیر علی رو دوست دارم با همه وجود . بعضی از درداش برای خودم خیلی آشناست با همه وجود لمسش کردم . دوستش داشتم و پا به پاش گریه کردم .
امروز صبح که کامپیوتر رو روشن کردم .دیدم بی انصافی است اگر مطلبی در مورد شهاب حسینی ننویسم . حالا من به چشم مجری محبوبم نگاهش نمی کنم .اون حالا بازیگرمحبوب من وخیلی های دیگه شده . بازیگری که تنها اسم هنرمند رو یدک نمیکشه .شخصیت های رو که خلق میکنه میشه با همه وجود دوستشون داشته باشی و یا ازشون متنفر بشی . چه حس خوبی بهت دست میده کسی رو تو دنیای نوجونی تو بی تاثیر نبوده .حالا تو سن و سال جوونی قد کشیدنش رو ببینی و بهش افتخارکنی . شهاب حسینی عزیز به بازیت افتخار میکنم و خوشحالم که سینمای ما هنرمند های مثل تور رو داره . از خداوند بزرگ موفقیت روز افزون برای این هنرمند مردمی آرزو دارم

آذین شنبه 26 اردیبهشت 1388 ساعت 14:43

سلام شیوا جون نمیدونم این رو شنیدی یا جایی خوندی.من این مطلب رو در مجله زندگی ایده آل خوندم که با تهمینه میلانی مصاحبه کرده بود و تهمینه میلانی در آن مصاحبه گفته بود که یک روز یک دختر خانمی به دفتر کار ما اومد وگفت که یک روز یک سوپراستار مرد سینما به او و دوستانش شماره تلفن داده من این صحنه رو در فیلم آوردم.جایی که کوروش رها را سوار ماشین خودش میکنه.ویا در جایی که کوروش لیوان چایی رو پرتاب میکنه و با لحن تندی صحبت میکنه در جایی بودم ودیدم یکی از بازیگران زن سینما ایران به دلیلی آنکه نسکافه اش مارک goldنبود لیوان را به سمت خدمتکار پرتاب کرد.و.......خیلی چیزهای دیگر.

مونا شنبه 26 اردیبهشت 1388 ساعت 14:52 http://www.kingsrk.com

دوست عزیز بابت خبرها وعکسا خیلی ممنون
فوت این هنرمند بزرگ رو هم تسلیت میگم
واقعا که من هم اصلا دلم نمیخواد که رفتنش رو باور کنم
در مورد برنامه تیک تاک اگر دوستان لینکی برای دانلود دارند لطف کنند و برای ما هم بگذارند تا بتونیم دانلود کنیم
منتظر خبرهای بعدی شما هستم

[ بدون نام ] شنبه 26 اردیبهشت 1388 ساعت 22:28

عکس های مجله مکث چی شد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟///

ببخشید.
شکیبا باشین.ایشالا به زودی.

آذین شنبه 26 اردیبهشت 1388 ساعت 23:36

سلام شیوا جون وسلام بچه ها.منظورم ازعکس ها ۳تا جدید بود.یکی با ماه چهره خلیلی ودوتا هم با شیلا خدادادبود.من برنامه تیک تاک رو از سروش سیما گرفتم.باید سفارش بدی تا برات بیارن.

زهرا شنبه 26 اردیبهشت 1388 ساعت 23:41

آقای محمدی سپاسگزارم چون حرف دل منو گفتید

من هم امیر علی رو خیلی دوست داشتم
.....
در مورد پیمان هم هیچی نمی گم چون به اندازه کافی اشک ریختم و داغون شدم

صاحبه یکشنبه 27 اردیبهشت 1388 ساعت 12:35

سلام.چرا کسی جواب منو نمی دیدهههههههههههههه.تو رو خدا شماره ی مجله س مکثو برام بنویسید

آتوسا ظفر شکرگزار دوشنبه 28 اردیبهشت 1388 ساعت 10:20

سلام شیوا خانم.
اول باید بابت فوت پیمان ابدی تسلیت بگم . جداً ناراحت شدم و مرتب در ذهنم هست .
و بعد باید بگم وبلاگتون خیلی جالبه و چون من هم شهاب حسینی را خیلی دوست دارم ازوبلاگ شما بیشتر خوشم اومد

من شهاب حسینی را زمانیکه فیلم رخساره رامی ساختن از نزدیک دیدم . یه صحنه هایی ازفیلم را در شرکتی که من اونجا کار میکردم گرفتن مثلا شرکت شهاب حسینی بود .
بنظرم خیلی جدی میاومد چون با عوامل هم خیلی جدی برخورد می کرد واصلا شوخی نمی کرد .
من اون زمان حتی اسمش را هم نمیدونستم فقط کوله پشتی را دیده بود که مجری بود و خیلی خوشم می اومد.
به هرحال به نظر من جزو بهترین بازیگران ایرانی است چون هر نقشی را خیلی خوب و متفاوت بازی می کنه .
هم شما هم شهاب حسینی هم تمام طرفداران ایشان موفق باشید .

سلام عزیزم.
از لطفت ممنون.
امیدوارم از بیننده های ثابت ما بشی !
عزیز دلم شهاب مجری برنامه کوله پشتی نبوده. شاید منظورت اکسیژن بوده.

آذین دوشنبه 28 اردیبهشت 1388 ساعت 12:50

سلام شیوا جون.یه سوال ازت داشتم نمیدونم سال ۸۳-۸۴فیلم الهیه زیگورات رو دیدی یا نه ولی میخواستم ازت بپرسم که دختری که در اون فیلم با شهاب بازی میکرد اسمش غزال حسینی بود نسبتی با شهاب داره یا نه؟

سلام
نه. هیچ نسبتی نداره.

کیانو دوشنبه 28 اردیبهشت 1388 ساعت 17:09

سلام دوستای خوبم!من تازه امروز فهمیدم که شهاب یه فیلم در سال ۸۸ بازی کرده به نام (پری دریایی) که کارگردانش گلاب ادینه و نویسندش چیستا یثربی هستن! گفتم شاید برای شما هم جالب باشه!

سلام عزیزم.
خبر این فیلمو من نوشته بودم قبلا. اما هنوز حضور آقای حسینی قطعی نشده بود.میشه بگی این خبرو از کجا خوندی؟

آذین دوشنبه 28 اردیبهشت 1388 ساعت 18:19

وایییییییییییییییییییییییی وایییییییییییییی واییییییییییی من الان تازه تیک تاک به دستم رسید.تروخدا برید بگیرید.میرزه .نمیدونید شهاب چیکار کرده.از سروش سیما بگیرید.

ارزو دوشنبه 28 اردیبهشت 1388 ساعت 18:50

شیوا جون خسته نباشی...
نمی دونم چرا کامنتامو تایید نمیکنی؟؟؟
اشکال نداره.از زحمتایی که میکشی ممنونم.

پدرام سه‌شنبه 29 اردیبهشت 1388 ساعت 03:42

سلام شیوا جان
من از طرفداران پرو پاقرص سید شهاب گل هستم
می خواستم بدونم این سایته راست میگه؟
http://azamusic.persianblog.ir/1387/12/
آقا شهاب ما تنظیم آلبوم شب زده رو برعهده داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام عزیزم.
فکر نمیکنم شهاب از این کارا هم بکنه.احتمالا تشابه اسمیه.تحقیق میکنم میگم بهت.

محدثه سه‌شنبه 29 اردیبهشت 1388 ساعت 13:48

سلام.قبل از همه منم درگذشت پیمان ابدی رو تسلیت میگم.اصلا باورم نمیشد. وقتی شنیدم شوکه شدم. حیف شد. واقعا حیف شد...
دوم این که از آقای سپهر ممنونم.چون دقیقا حرف دل منم بود البته با کمی تفاوت. من کارای شهاب حسینی رو حتی در گیر و دار کنکور هم دنبال میکردم فقط با شدت کمتر.
بچه ها دل شکسته فوق العاده است....

آزاده چهارشنبه 30 اردیبهشت 1388 ساعت 18:57

سلام ممنون ازت شیوا جون.

سید سپهر محمدی شدیدا باهات همذات پنداری میکنم .واقعا افتخار میکنم که از دوستداران آقای شهاب حسینی هستم.

s.j پنج‌شنبه 31 اردیبهشت 1388 ساعت 21:57

سلام . من اولین بارمه که به این وبلاگ میام. ممنون. وبلاگتون عالیه. من یکی از طرفدارای شهاب حسینی هستم. به نظرم کاراش عالیه.
آخرین کاری که ازش دیدم دلشکسته بود. عالی بود. البته یه ضعفهایی هم داشت که فکر میکنم برمیگرده به فیلمنامه ، نه شهاب. بازم میام. خداحافظ.

سلام.
ممنون از لطفت.
امیدوارم از بیننده و خواننده های همیشگی ما بشی.

کیانو پنج‌شنبه 31 اردیبهشت 1388 ساعت 23:12

تو سایت www.sourehcinema.com

کیانو شنبه 2 خرداد 1388 ساعت 02:04

سلام شیوا خانوم!داشتم نظراتی که واسه مهر ماه بود و می خوندم دیدم بعضی از دوستامون وقتی شما گفتین که چند بار موقعیت بوده که شهاب و ببینین ولی این کار و نکردین دوست داشتن جای شما باشن و شهاب و ببینن!شما هم در جوابشون گقتی که ایمیل بدین تا یه چیزایی رو بهتون بگم!خیلی واسم جالبه که شما چی می خواستین بهشون بگین چون من هم جزو اونا هستم!!!

سلام !
کنجکاوی شما یه کم دلیلش طولانیه !
ایشالا بعدا میگم.

نیلوفر سه‌شنبه 5 خرداد 1388 ساعت 04:39

روح پیمان ابدی شا د
الهی قربونش برم شهاب عزیزم انشاءالله هیچوقت چشمهاش خیس نشوند و دلش غمگین نباشه

کیانو چهارشنبه 6 خرداد 1388 ساعت 17:52

سلام! اگه براتون ممکنه دلیلشو به ایمیلم بفرستین! ممنون می شم!

سلام.
تا یک ماه دیگه باید صبر کنید.

بهار پنج‌شنبه 7 خرداد 1388 ساعت 13:21

روح پیمان ابدی شاد و یادش گرامی باد.
سلام به همه.همیشه من باید آخر از همه تبریک و تسلیت بگم.
توی این مدت درگیر امتحانات میان ترم بودم که نرسیدم بهتون سر بزنم.
از سید سپهر هم تشکر میکنم به خاطر مطلبهای قشنگی که نوشته بود.
حرفهایی رو که زده بود کاملا تایید میکنم.چون دقیقا منم از زمان اکسیژن بود که شیفته ی اجرا و بعد هم بازی سید شهاب عزیز شدم.
افتخار میکنم به یک چنین هنرمند توانایی که طرفدارهای با معرفتی مثل شماها داره.

کیانو دوشنبه 11 خرداد 1388 ساعت 13:38

باشه چشم! صبر می کنم!

هاله چهارشنبه 13 خرداد 1388 ساعت 12:17

سلام
من اولین باریه که اومدم اینجا.
من واقعا عاشق شهاب حسینی ام.همه چیز این مرد ستودنیه.

نفیسه چهارشنبه 20 خرداد 1388 ساعت 15:38

واقعا متاسفم پیمان یکی از بهترین هنرمنای ما بود...

روحش شاد...

شهاب جان امیدوارم دیگر هیچ وقت این قدر ناراحت نبینمت...

کیمیا شنبه 23 خرداد 1388 ساعت 00:40

سلام من هم اولین باره که به این وبلاگ سر میزنم.شهاب رو دوست دارم خیلی زیاد.....مرسی عکس های قشنگی بود. ایا شهاب عزیز سایت اختصاصی دارن که بشه باهاشون مستقیما ارتباط برقرار کرد؟

ملیکا شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 12:38

تسلیت.تسلیت.تسلیت
شهاب چقدر مرد شده.

بهاره یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 11:55

با سلام
از وبلاگ قشنگت ممنون اگه میشه چند عکس از خود پیمان ابدی بزارید ممنون میشم...با تشکر
آهان راستی آقای شهاب حسینی معرکن میشه عکسهای پسرشون رو هم بزارین؟
ممنون میشم

پریا شنبه 6 تیر 1388 ساعت 09:17

پیمان کیههههههههه؟!

Mehran دوشنبه 8 تیر 1388 ساعت 00:51

Salam be shiva jon va hameye dostan.man be tazegi be saite shoma sar mizanam akhe man shahabo kheili dost daram vali emsal algheye kheili ziadi behesh peida kardam hameye filmasho daram jam mikonam hatta axa va posterha.darzemn az dast dadane peyman khabare dardbnaki bod rohesh shad.motmaen bash harroz be saitet sar mizanam.khahesh mikonam axaie bishtari ro bezarid mer30 by

مهران پنج‌شنبه 11 تیر 1388 ساعت 20:50

عذر میخوام شهاب جان وبلاگ شخصی دارن که بشه باهاشون رابطه بر قرار کرد.در ضمن وبلاگتون عالیه ممنونم.

نه . ایشون وبلاگ یا سایت شخصی ندارن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد