خبر های جدید

 الان ساعت ده و نیمه شبه. 

اومدم کامنتا رو تایید کنم. 

رفتم تو سایت سینمای ما برای خوندن خبری که یکی از بچه ها گفته بود. 

اما .... 

اما اولین خبری رو که دیدم این بود : 

 

ساعاتی قبل پیمان ابدی، بدل‌کار متخصص سینمای ایران از دنیا رفت  

 

باور نمیکنم.... 

اصلا نمیتونم مرگشو باور کنم...  

 

 

 

 ************ 

سلام دوستان 

بابت وقفه ای که در آپدیت کردن وبلاگ و تایید نظرات پیش اومد عذر خواهی میکنم.مثل همیشه مشکل از اینترنت بود.مشکلی که همچنان ادامه داره. 

 

اما اتفاقاتی که در این چند وقت افتاد : 

 

سی دی تله فیلم تنهایی و محیا منتشر شد .    

 

  

 

 

شهاب حسینی مهمان برنامه تیک تاک بود ! 

 

شهاب حسینی با مجله ۴۰چراغ مصاحبه کرد ! اما هنوز هم میتوانید این مجله را تهیه کنید.  

 

 *********** 

 

 «درباره الی» جایزه بهترین فیلم بلند داستانی هشتمین جشنواره فیلم ترایبکا را از آن خود کرد. 

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «درباره الی» موفقیت این فیلم را در جشنواره‌های جهانی مرهون نگاه شریف به مسائل اخلاقی و انسانی و آن را آغازگر موجی نو در سینمای ایران دانست.

    به گزارش سایت سینمایی سوره، سیدمحمود رضوی موفقیت اخیر تازه‌ترین ساخته اصغر فرهادی در جشنواره فیلم ترایبکا گفت: این فیلم نسبت به برخی فیلم‌های دیگر که پیشتر در جشنواره‌های خارجی جایزه برده‌اند، هیچگونه سیاهنمایی از ایران به تصویر نکشیده و بدون هر گونه نگاه سیاسی، به مسائل انسانی توجه دارد.
    وی افزود: «درباره الی» برخلاف دیگر آثاری که این روزها در جشنواره‌های دیگر حضور می‌یابند، با مجوز ساخته شده و دور از هر گونه نگاه سیاسی، به مضامین اخلاقی می‌پردازد. این فیلم با کارگردانی حساب شده در جشنواره‌های خارجی مورد توجه قرار گرفته است و از خودش دفاع می‌کند.
    رضوی تاکید کرد: دومین حضور جهانی موفق «درباره الی» در جشنواره ترایبکا باعث خوشحالی است و این توجه نشان می‌دهد نگاه به آثار ایرانی در جشنواره‌های خارجی تغییر کرده است. امید است فیلمسازان دیگر نیز در تولید آثاری که با موضوع‌های اجتماعی و نگاه صادقانه و انسانی ساخته می‌شوند، بیشتر تلاش کنند.
    تهیه‌کننده «درباره الی» ادامه داد: مدیر جشنواره برلین معتقد است «درباره الی» آغازگر موج نو در سینمای ایران است. ما این فیلم را برای حضور در جشنواره‌ها نساختیم، بلکه بیش و پیش از هر چیز پیام خلاقی آن مد نظر ما بوده است.
    رضوی با اشاره به اکران عمومی «درباره الی» در خردادماه گفت: ما از ابتدا هم می‌خواستیم قبل از حضورهای جهانی مردم ایران فیلم را ببینند و برای اکران نوروزی آن تلاش کردیم که میسر نشد. اما قرار است فیلم خردادماه در گروه آفریقا به نمایش درآید.
    «درباره الی» جایزه بهترین فیلم بلند داستانی هشتمین جشنواره فیلم ترایبکا را از آن خود کرد. در این فیلم ترانه علیدوستی، شهاب‌ حسینی، مانی حقیقی، گلشیفته فراهانی، مریلا زارعی، رعنا آزادی‌ور، احمد مهرانفر، صابر ابر و پیمان معادی بازی می‌کنند.   

 

********* 

فیلمبرداری «حوالی اتوبان» به پایان رسید.  

پروژه سینمایی «حوالی اتوبان» به کارگردانی سیاوش اسعدی و تهیه‌کنندگی سید غلامرضا موسوی، پس از گذشت چهل و هفت جلسه فیلمبرداری به پایان رسید.

    به گزارش سایت سینمایی سوره، پروژه سینمایی «حوالی اتوبان» که فیلمبرداری آن سوم آبان ماه سال گذشته آغاز شد، پس از گذشت سی‌ودو جلسه به دلیل فشار کاری و بیماری کارگردان برای مدتی متوقف شده بود، در تاریخ 25اسفند 87 وارد پیش تولید دوباره شد و در تاریخ هشت فروردین سال جاری فیلمبرداری نیمه دوم فیلمنامه با پیوستن عوامل جدید به عوامل اصلی فیلم آغاز شد.
    بنا بر این گزارش، بامداد روز شنبه بیست‌ودوم فروردین ماه آخرین نمای فیلم از فصل پایانی فیلمنامه در حضور بهناز جعفری و ملیحه نیکجو‌مند و با بازی نورا هاشمی در نقش سیما به ثبت رسید.   

 


    در حوالی اتوبان، شهاب حسینی، گلچهره سجادیه، بهناز جعفری، افشین سنگ‌چاپ، ملیحه نیکجومند، نسرین ایرانپور، سعید قره‌خانلو، مهدی صبایی و نورا هاشمی در نقش (سیما ستایش) ایفای نقش کرده‌اند.
    عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از: کارگردان: سیاوش اسعدی - نویسنده: سعید نعمت‌الله - بر اساس طرحی از سیاوش اسعدی - مشاور کارگردان: کیانوش عیاری - مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان: محمد هادی (حمید) کاویانی - برنامه ریز: سحر مصبی - منشی صحنه: مریم مرادی - گروه کارگردانی: مجید یادگاری- علی مختاری- عکاس: حمزه اولیا‌ءزاده، با سپاس از: محسن مینایی، تصویربردار پشت صحنه: مهدی صادقی - مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری - دستیار اول فیلمبردار: جواد دانش، افشین گودرزی - گروه فیلمبرداری: محمد داوطلب، ایمان وطن پور، امید دانش، میلاد پرتوی، علیرضا مرادی، با تشکر از: کامیار شیسی - مسئول کرین: محسن بجنوردی - سینه موبیل: علی مهربان - مسئول برق: کریم جهانبخش -طراح صحنه و لباس: مجید نیامراد، سیاوش اسعدی - مدیر صحنه: فرزاد حسینی - گروه صحنه و لباس: داود امیربهادری، سهیلا فرهادیانی، مجید یادگاری، مجتبی اعرابی، سحر وزیری-جلوه‌های ویژه: رضا ترکمان - مجریان: ابوالفضل یار محمدی، حمید ترکمان، عباس احمدوند-صدابرداران: امین میرشکاری، سعید احمدی - گروه صدا: مهدی ابراهیم زاده، سهیل حسین خانی، ساسان کریمی، رضا واعذی- طراح چهره پردازی: اعظم بیات - اجرا: اعظم بیات، هادی قادری- مدیر تولید: فاطمه ابوالقاسمی - مدیر تدارکات: بیژن محرمی - گروه تدارکات: محمد مرادی، محمد رحمانی، فرید خضرایی - خدمات: حسین ثنایی فر - حمل و نقل: اکبر زندی، اسد الله آقامیرزایی، بهمن صدیق، محمد رضا امان الله، مسعود چراغپور نیکو- روابط عمومی: افشین رضایی- سرمایه‌گذاران: سیاوش اسعدی، سید غلامرضا موسوی-تهیه‌کننده: سید غلامرضا موسوی.  

 **********

«آناهیتا» پاییز اکران عمومی می‌شود.   

 

فیلم سینمایی «آناهیتا» به کارگردانی عزیز‌الله حمید‌نژاد که پخش آن را نمایشگران به عهده گرفته، پاییز راهی اکران عمومی می‌شود.

    به گزارش سایت سینمایی سوره، پخش فیلم سینمایی «آناهیتا» ساخته عزیز‌الله حمید‌نژاد را نمایشگران به عهده گرفت. با انتخاب پخش‌کننده این فیلم برای اکران عمومی در پاییز، تا اواسط تابستان آماده نمایش می‌شود.
    براساس این گزارش، هنوز تدوینگر فیلم مشخص نشده ولی بزودی این امر اتفاق می‌افتد. میترا حجار و شهاب حسینی نقش‌های اصلی «آناهیتا» را که فیلمی علمی و جوانگرایانه است،ایفا می‌کنند.
    حمیدنژاد فیلمنامه «آناهیتا» را بر مبنای بخش‌هایی از تحقیقات علمی ایموتو دانشمند نامدار ژاپنی (که معتقد است دعا و الفاظ خوب در مولکول‌های آب تاثیر می‌گذارد) نوشت و جلوی دوربین برد. دکتر ایموتو بخش‌هایی از تحقیقات علمی‌اش را در اختیار فیلم آناهیتا گذاشته است. دفتر تحقیقاتی ایموتو تأکید کرده که این همکاری به طور قطع، قدم مهمی در اجرای صلح در کره زمین خواهد بود.   ایموتو معتقد است مولکول‌های در مقابل کلمات و افکار انسان‌ها سریعا عکس العمل نشان می‌دهند. در کنار دو بازیگر اصلی فیلم نرگس محمدی، پوریا پورسرخ و محمدرضا داودنژاد ایفای نقش کرده‌اند. این فیلم به تهیه‌کنندگی حمیدنژاد در شیوا فیلم پارس تولید می‌شود.  

********

 درباره الی خرداد ماه اکران می شود.

«علی‌ سرتیپی» مدیر شرکت پخش فیلمیران در گفت‌و‌گو با خبرنگار سینمایی فارس ضمن اعلام این خبر گفت: پس از اکران عمومی فیلم «حریم»(رضا خطیبی)، فیلم سینمایی «درباره الی»(اصغر فرهادی) در گروه سینمایی آفریقا به روی پرده می‌رود.
به گفته پخش‌کننده «درباره الی»، قرارداد اکران این فیلم در گروه آفریقا به ثبت رسیده و زمان اکران عمومی این فیلم خرداد ماه است. البته زمان دقیق اکران این فیلم، به زمان پایان اکران عمومی فیلم «حریم» وابسته است و میزان فروش این فیلم، زمان قطعی نمایش «درباره الی...» را مشخص خواهد کرد.
براساس این گزارش، «درباره الی» پیش از این قرار بود در عید نوروز به اکران عمومی دربیاید. 

 *************  

 شهاب حسینی در " پرسه در مه "

شهاب حسینی» به عنوان اولین بازیگر پروژه سینمایی «پرسه در مه» به کارگردانی بهرام توکلی قرارداد بست تا این پروژه اول تیرماه کلید بخورد. «جواد نوروزبیگی» تهیه کننده این پروژه سینمایی در گفت و گو با فارس، گفت:پیش تولید فیلم ادامه دارد و از 20 خرداد تا اول تیرماه زمان احتمالی ما برای شروع فیلمبرداری است. وی افزود: فیلمبرداری در تهران و کردستان انجام می شود و از برخی بازیگران کرد در سکانس های کردستان بهره خواهیم برد. نوروزبیگی همچنین گفت: «شهاب حسینی» در این پروژه حضور دارد و رایزنی ها برای انتخاب دیگر بازیگران نیز ادامه دارد. در این پروژه «مهدی صالح کرمانی» در سمت صدابردار همکاری دارد. پیش از این همکاری حمید خضوعی ابیانه (مدیرفیلمبرداری)، سعید ملکان (طراح چهره پرداری)،جواد قلی زاده(مجری طرح)، پیمان شیخانی(مدیرتولید) قطعی شده بود. براساس این گزارش، فیلمنامه «پرسه در مه» را «مهران کاشانی»و «بهرام توکلی» نوشته اند. این فیلم از مضمونی اجتماعی و فلسفی برخوردار است که در پس زمینه آن به موضوع دفاع مقدس پرداخته می شود. بنا به گزارش پروانه ساخت «پرسه در مه» به تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی و کارگردانی بهرام توکلی صادر شد. «بهرام توکلی» که فیلم «پابرهنه در بهشت» را به عنوان نخستین فیلم سینمایی اش کارگردانی کرد، قصد داشت فیلمنامه «اسب های چوبی» را بسازد که به دلایلی از این کار منصرف شد. وی همچنین کارگردانی فیلم سینمایی نیمه بلند «عقل سرخ» را در کارنامه خود دارد.

 

 

 

 

نظرات 45 + ارسال نظر
مهتاب شنبه 12 اردیبهشت 1388 ساعت 21:09

خوش خبر باشی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

تینا شنبه 12 اردیبهشت 1388 ساعت 23:23

سلام به همگی
به خصوص شیوا جون.
خیلی خیلی ممنون از بابت خبرهای خوشحال کنندت.
منم یه خبر خوشحال کننده دارم: سایت سینمای ما
به زودی می خواد یه گفت و گوی مفصل با شهاب حسینی رو بذاره تو سایت.امیدوارم خیلی زود این اتفاق بیفته.

آذین شنبه 12 اردیبهشت 1388 ساعت 23:49

سلام خانمی چه طوری؟دستت درد نکنه .ولی زود به زود بیا دیگه چشامون خشک شد از بس نگاه کردیم ببنیم مطلب جدید هست یا نه.

ساغر یکشنبه 13 اردیبهشت 1388 ساعت 07:54

به به به .سلام شیوا خانوم گل.مرسی عزیزم بابت خبرای خوبت

بهار یکشنبه 13 اردیبهشت 1388 ساعت 08:49

ایول!!!! مرسی شیوا جون

ارزو یکشنبه 13 اردیبهشت 1388 ساعت 11:38

شیوا جان ممنون که قبول کردی عکسایی که از شهاب جون دارم و بزارم رو وب.
ولی عزیزم نگفتی چطوری این کارو کنم.؟
نگو ایمیل که ایمیلم خیلی قاطیه.
شما میگی چطور این کارو کنم....؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
توروخدا........اخه عکسا خیلی خوشگلن.......

آپلود کن.آدرسشو بذار همین جا تو کامنتا.

ارزو یکشنبه 13 اردیبهشت 1388 ساعت 11:40



"سوپراستار"در کانادا و امریکا:

تهیه کننده فیلم سینمایی"سوپراستار"به کارگردانی تهمینه میلانی از اکران این فیلم در کانادا و امریکا خبرداد.محمد نیک بین
می گوید:مقدمات اکران عمومی این فیلم فراهم شده است و با برنامه ریزی های انجام شده" سوپراستار" اواسط اردیبهشت ماه در
این دو کشور به نمایش در می اید.

او درباره شرایط این فیلم در سینماهای تهران گفت:خوشبختانه تاکنون "سوپراستار"فروش خوبی داشته است و توانستیم با پخش
مناسب به مخاطبان زیادی دست پیدا کنیم.

(منبع:مجله خانواده سبز.اریبهشت 88 )

آنیتا یکشنبه 13 اردیبهشت 1388 ساعت 12:33

سلام شیواجان مرسی عزیزم از خبرای خوبت.مجله چل چراغ مال چه تاریخیه ؟ درضمن بعضی از عکس ها باز نمی شن.

پریناز یکشنبه 13 اردیبهشت 1388 ساعت 13:32

سلام به همه دوستان عزیز.این موفقیت بزرگو به همه عوامل در باره الی تبریک میگم.

۳۶۰هواداران شهاب حسینی یکشنبه 13 اردیبهشت 1388 ساعت 14:15

360 هواداران شهاب حسینی

http://360.yahoo.com/profile-nMgVGmohcqhgTRMpHzzphV5U8.lSpA--?cq=1

عکس هایی متفاوت از شهاب حسینی در ۳۶۰ هواداران شهاب حسینی ... عضو شوید ...

پارمیدا یکشنبه 13 اردیبهشت 1388 ساعت 18:41 http://2boors.blogfa.com

سلام!
من هم از وبلاگ شما خوشم اوومده و هم از طرفدارای شهاب حسینیم!!!!
لینکتون کردم با اجازه!

پردیس دوشنبه 14 اردیبهشت 1388 ساعت 20:55

شیوا جون شماره جند مجله چلچراغ ؟؟؟ برای همین ماه ؟؟؟

عزیزم ۴۰ چراغ هفته نامه اس.

شماره ۳۳۸
شنبه ۱۲ اردیبهشت

فائقه دوشنبه 14 اردیبهشت 1388 ساعت 22:52

سلام من فیلم سوپر استار رو دیدم
ولی جدیدا یادم رفت که اسم شهاب حسینی تو این فیلم اسمش چی بود؟
اگه کسی میدونه بگه
من تله فیلم تنهایی رو دیدم و ظبط کرده دارم
این فیلم رو سال ۸۶ نشون دادن
خیلی فیلم زیبایی هست
حتما ببینید

کوروش زند.

آذین دوشنبه 14 اردیبهشت 1388 ساعت 23:04

سلام ستاره جان.خونه قدیمی شهاب توی خیابان شیراز بوده.اما الان خونشون توی لواسان هست.در ضمن توی جشن سه شنبه بهترین بازیگر مرد به سیامک صفری داده شد وبهترین بازیگر زن هم به پانتا بهرام.شهاب هم متاسفانه و مثل همیشه نیومده بود.راستی شیوا جان شهاب عزیز یه قرار داد جدیدی بستن که نام فیلم هست پرسه در مه.سایه وحشت هم اوایل خرداد اکران میشه.به به هم درباره الی هم سایه وحشت!!!!!!!!!

ارزو سه‌شنبه 15 اردیبهشت 1388 ساعت 10:39

من دیروز تو کیوسکه روزنامه فروشی بودم ...دنبال مجله چلچراغ می گشتم...یه دفعه یه چیزی دیدم برق از کلم پرید:
روزنامه ورزشی "استقلال جوان"با عکسی که روی جلدش داشت توجهمو جلب کرد حالا میگید عکس چی بود....عکسی از "ارش برهانی"دقیقا با همون کلاهی که شهاب در یکی از عکسای سوپراستار گذاشته سرش.حتی انگشتاشم به همون حالت روی کلاه گذاشته بود.......تازه با تیتر درشت هم کنار این عکس نوشته بودن: "اقای گل سوپراستار ".
خلاصه .....چل شده بودم ...چطور به خودشون اجازه میدن از نام و حتی عکس یه بازیگر بزرگ برای فروش روزنامه هاشون استفاده کنن؟؟
به خدا که اگه خواهرم جلومو نگرفته بود حمله ور میشدم و روزنامه رو پاره پاره میکردم.
هنوزم اعصابم خورده......

ناهید سه‌شنبه 15 اردیبهشت 1388 ساعت 12:15

سلام بچه ها...!
شیواجون خوش خبر باشی.

آسیه.ن سه‌شنبه 15 اردیبهشت 1388 ساعت 20:22 http://www.yekboomodohava.blogfa.com

خبر جدید خواستید به من هم سر بزنید .خوشحال میشم

ریحانه چهارشنبه 16 اردیبهشت 1388 ساعت 00:21 http://www.lovestoryshr.blogfa.com

مرسی گلم.
ولی شهاب عوض شده!!!
سیمرغ انگار عوضش کرده و مغرور شده !!!
ای کاش اشتباه کرده باشم !!!
ولی از رفتار و مصاحبه هاش اینجور معلومه !!!

ستایش چهارشنبه 16 اردیبهشت 1388 ساعت 01:21 http://www.inja-naboodan.blogfa.com

سلام
خیلی انتظار کشیدیم ولی ممنون

ساغر چهارشنبه 16 اردیبهشت 1388 ساعت 09:33

سینمای ما یه مطلبی گذاشته راجع به مدل موی ستاره های سینما .از شهابم نوشته .برید بخونید.البته من که زیاد خوشم نیومد

[ بدون نام ] چهارشنبه 16 اردیبهشت 1388 ساعت 19:52

منم یه خبر دارم ماهنامه ای به نام "مکث" مصاحبه کرده با آقای حسینی و هم عکس روی جلد که از ایشونه و هم عکس مصاحبه فوق العاده زیباست(از نظر عکاسی عرض کردما....)

نگار چهارشنبه 16 اردیبهشت 1388 ساعت 23:39

نه ریحانه جون.شهاب عوض نشده من هفته پیش باهاشون صحبت کردم.خیلی گرم برخورد کرد.ان شا ا... هیچوقت مغرور نشه .ایشان تا کنون بارها کاندید جوایز جشنواره فجر و جشن خانه سینما شدن و حتی پس از دریافت دیپلم افتخار نیز بازمغرور نشدن حتی در مصاحبه های اخیرشون هم رنگی از غرور نبود.ایشون خودشون گفتن غرور مثل اینه که آدم اسلحه بذاره رو شقیقش و خودشو از بین ببره.ان شا ا... که ظرفیت آقا شهاب بالاتر از اینهاست.

تینا چهارشنبه 16 اردیبهشت 1388 ساعت 23:57

سلام
من هم از خوندن این خبر خیلی ناراحت شدم.واقعا حیف شد.انسان بزرگی بود

مصاحبه شهاب حسینی با مجله چلچراغ عالی بود
سایت سینمای ما دو سکانس از فیلم درباره الی رو گذاشتن می تونید راحت ببینید.

زهرا پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1388 ساعت 01:28

رفتم که در کشاکش یک گور بی نشان
فارغ شوم ز کشمکش و جنگ زندگی...

نمی دونم چی باید بگم ولی واقعاْ گریه کردم گریه شدید... هنوز بغض تو گلومه
کاش من به جای اون رفته بودم حداقل وجود اون یه فایده ای داشت اما من ....
خوش به حالش که با عشق مرد این اتفاق واسه هر کسی نمی افته که در حال انجام دادن کار مورد علاقه اش چشم از دنیا ببنده

شیوا جان سپاسگزارم از زحمتی که برای وبلاگ می کشی

صاحبه پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1388 ساعت 02:07

واقعا متاسف شدم خدا رحمتشون کنه

ساغر پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1388 ساعت 19:28

مرگ پیمان ابدی خیلی خیلی غیرمنتظره و ناراحت کننده بود.از خدای بزرگ براش طلب آرامش می کنم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1388 ساعت 19:35

ریحانه جون کم لطفی می کنی شهاب و غرور؟؟

عرفان پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1388 ساعت 23:58

سلام
شیوا اگه میشه جواب سوالم رو سریع بده
چرا سکانسهایی که در آنونس سوپراستار بود در خود فیلم نبود؟
مثل نخستین سکانس رویارویی کوروش و شهلا و اونجا که شهلا میگه:عشق اون دختر مختو از کار انداخته..
یا اونجا که دعواشون میشه و کوروش به شهلا میگه:تو سگ کی باشی؟!!
به نظر من شهاب حسینی و نسرین مقانلو خارق العاده بازی کردند.دلم برا نسرین مقانلو سوخت...

سلام
معمولا فیلما از فیلمبرداری تا تدوین یه سری از سکانساشون بنا به صلاح دید کارگردان حذف میشه.از جشنواره تا اکران عمومی هم باز این اتفاق میفته اما نه به صلاح دید کارگردان بلکه با صلاحدید وزارت ارشاد !
این سکانسایی که گفتی هم به احتمال زیاد تو اکران عمومی حذف شده.من متاسفانه نه فیلم رو تو جشنواره دیدم نه آنونسشو دیدم.کسانی که تو جشنواره دیدن بهتر میتونن بگن که چه سکانسایی حذف شده.

********

در ضمن فاخته جان شما هم اگر کاری داری همین جا توی کامنتا بنویس.

آذین جمعه 18 اردیبهشت 1388 ساعت 09:30

سلام شیوا جون.نمیدونم دلیل اینکه ریحانه جون گفتن شهاب شاید دچار غرور شده کمی من رو هم ناراحت کرد.ولی با شناختی که من از ایشون دارم این هست که واقعا یک انسان خونگرم هست و کاملا انسانی.میتون بگم یک انسانی که خودش رو در جامعه هنری که خیلی رنگارنگ هست گم نکرده.توی مصاحبشون در مجلا نقش افرینان گفته بودند اگر روزی کارم بخواهد زندگیمو ازم بگیره اون رو کنار میذارم چون حاضر نیستم بخاطر یک سراب واقعیتی رو از دست بدم.پس این نشون میده ایشون چه جور آدمی هستند.

پردیس جمعه 18 اردیبهشت 1388 ساعت 13:43

این ماهنامه مکث به سختی گیر میاد اگه میشه عکس و مصاحبه ای که با شهاب حسینی داشته رو در وبلاگ بزاری شیوا جون .

در ضمن مجله سینما -تئاتر هم با اقای حسینی مصاحبه کرده ...

یک خبر دیگه این که فیلم نیلوفر بهترین فیلم جشنواره نور لوس انجلس شد

پریناز جمعه 18 اردیبهشت 1388 ساعت 23:14

آقا عرفان.در این فیلم صحنه اول رویارویی شهاب و نسرین مقانلو که میگه عشق دختر مختو از کار انداخته حذف شده ولی اونجایی که شهاب میگه سگ کی باشی حذف نشده.

آذین شنبه 19 اردیبهشت 1388 ساعت 13:37

شیوا جون عزیزم سلام.دستت درد نکنه چقدر کامنت هارو زود به زود میذاری.ممنونم.یه چیزی که میخواستم بگم این هست که بهت تبریک میگم به خاطر حفظ حرمتی که توی این وبلاگ رعایت میکنی.من خیلی از وبلاگ هارو دیدم که چه جوری ابراز احساسات میکنند واین اصلا زیبا نیست.اما تو همیشه خبرهای درستی دادی وهمچنین مطالب به درد بخوری میذاری.بازهم ازت تشکر میکنم.راستی شیوا جان چرا عکس های جدید نمیذاری؟توی مجله سینما امروز عکس هایی از آناهیتا رو گذاشته.خواهش مینم عکس بذار!!!!!!!!!!!!!!

سلام عزیزم
متاسفانه الان به دلیل درسا و امتحانات فرصت آپلود عکس رو ندارم.
اما انشاا... تابستون همه اینا رو جبران میکنم.منظورم از تابستون پایان ترمه.

آذین شنبه 19 اردیبهشت 1388 ساعت 13:41

راستی شیوا جون مجله سیب سبز یه عکس از شهاب در سوپراستار گذاشته.خیلی زیباست.

پردیس شنبه 19 اردیبهشت 1388 ساعت 14:03

من سوپراستار و هم در جشنواره دیدم هم در حال حاضر چندین بار در اکران عمومی نسخه نمایش داده شده در جشنواره و اکران مثل هم هست ولی اون سکانس هایی که حذف شده مربوط به این میشه که خانم میلانی ۲ پایان فیلم در نظر گرفته بودند در نتیجه با پایان ناخوش بعضی از سکانس ها رو حذف کردند دیگه .... وگرنه تو انوس داریم یک جایی که کوروش به شهلا میگه من عاشق این دخترم که مربوط میشه به پایان خوش .

مهتاب شنبه 19 اردیبهشت 1388 ساعت 17:11

سلام
نگار جان میتونم یه کمی فضولی کنم ازتون بپرسم کجا با ایشون صحبت کردی؟
اگر جوابتو واسم mail کنی ممنون میشم

نگار جان اگه میشه همین جا حواب بده.چون منم یه کمی کنجکاو شدم !

* شنبه 19 اردیبهشت 1388 ساعت 22:54

کسی مجله مکث رو گیر اورده ؟؟؟ میگن عکسای خوبی از شهاب انداخته

شیوا خانم لطفا جواب بدید

متاسفانه من هم نتونستم این مجله رو پیدا کنم.
اما همه مجله هایی که الان معرفی میشه مصاحبه ها و عکس هاش رو بعدا روی وبلاگ میذارم.

تینا یکشنبه 20 اردیبهشت 1388 ساعت 22:56

سلام به همگی
یه خبر خوب:
سایت سینمای ما مصابه با شهاب حسینی رو گذاشته می تونید برید بخونید.
خودم هنوز نخوندم گفتم اول بیام بگم بعد.ولی حتما مصاحبه جالبیه.

نگار یکشنبه 20 اردیبهشت 1388 ساعت 23:49

من ایشونو حوالی میدان ونک دیدم .وازشونم امضا گرفتم.خیلیم خوب برخورد کردند وبهشون گفتم چقدر از نقش آفرینی ایشون تو سوپراستار لذت بردم.ایشونم خیلی تشکر کرد.

۳۶۰هواداران شهاب حسینی دوشنبه 21 اردیبهشت 1388 ساعت 01:24

عکس های حضور شهاب حسینی در مراسم بزرگداشت پیمان ابدی در مسجد بلال در 360هواداران شهاب حسینی : http://360.yahoo.com/profile-nMgVGmohcqhgTRMpHzzphV5U8.lSpA--?cq=1

صاحبه دوشنبه 21 اردیبهشت 1388 ساعت 12:16

سلام به همه ی دوستای گلم.ببخشید می خواستم بپرسم مجله ی مکث سایتی نداره؟اگه نداره لطف کنید شماره ی تلفن نشریه رو برام بنویسید.مرسی

مسعود دوشنبه 21 اردیبهشت 1388 ساعت 18:20

سلام.حتما به سایت سینمای ما سر بزنید.عکسای قشنگی از شهاب هست.

آذین دوشنبه 21 اردیبهشت 1388 ساعت 20:05

سلام شیوا جون من مجله مکث رو گرفتم.در کل از شهاب 3تا عکس داره که یکیش رو ی جلد مجله است که خیلی قشنگه.یکی هم همون عکسی هست که توی مجله سینما امروز گذاشته بودی تو وبلاگ.ولی عکس رویه جلدش خیلی زیبا بود.یه عکس هنری بود.یه چیز جالب.البته شاید برای من همیشه سوال بود که روی انگشتری که شهاب همیشه دستش هست چی نوشته؟توی این عکسش خیلی دقت کردم ودیدم نوشته هوالعزیزالحکیم.گفتم شاید برای شما هم جالب باشه.انشا الله همیشه خدای عزیزو حکیم پشتش باشه ونگهدار خودش و خوانوادشون.اگر ازشعکس بندازم برات بفرستم به نظرت عکس خوبی میشه؟

آره.سعی کن یه عکس خوب بگیری.بعد آپلودش کن لینکشو بذار همین جا.

ساغر دوشنبه 21 اردیبهشت 1388 ساعت 20:14

عکسای حضور شهاب در مراسم پیمان ابدی در سایت سینمای ما

من یکشنبه 27 اردیبهشت 1388 ساعت 11:05

سلام
می خواستم بدونم چرا عکس های شهاب رو تو فیلم های دیگش هم نمی زاری؟
قبل از هک شدن وبلاگ همه ی عکس ها بود

سلام
متاسفانه الان فرصت آپلود کردن عکس ها رو ندارم.اما همه عکس ها آماده اس که بره رو وبلاگ.
ایشالا تابستون.

برگزاری دوره های تابستان: آموزش بازیگری تئاتر، گویندگی و فن بیان، عکاسی دیجیتال
با اخذ گواهینامه بین المللی فنی و حرفه ای
آموزشگاه فرهنگ فیلم تهران
88797603 - 88665525

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد