سیمرغ در دستان سید شهاب حسینی

 مراسم اختتامیه امشب (چهارشنبه) بعد از خبر ساعت ۳۰/۲۲ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

 

تبریک تبریک تبریک ... 

تبریک میگم به آقای حسینی،خانوادشون و همه طرفدارانشون ...  

 

 

 عکس های کامل و گزارش مراسم به زودی در وبلاگ قرار خواهد گرفت.پس از ذخیره عکس ها آنها را در سایز واقعی ببینید. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

نظرات 116 + ارسال نظر
صدیف چهارشنبه 23 بهمن 1387 ساعت 00:48

حالا دست و هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
نمیدونم بخندم یا گریه کنم!!!!!!!!احساسم قابل وصف نیست!!!!!!

تابان چهارشنبه 23 بهمن 1387 ساعت 00:49

تبریک به شهاب عزیز
چقدر جشنواره ی امسال چسبید !
بازم تبریک

مرجان چهارشنبه 23 بهمن 1387 ساعت 00:51

تبریک فراوان

خیلی خیلی خوشحالم انشاالله همیشه موفق باشن.


تبریک تبریک تبریک.........

محیا چهارشنبه 23 بهمن 1387 ساعت 00:57

فکر میکنم امسال بهترین داوری در طی چند سال اخیر بود
انتخاب شایسته آقای حسینی و انتخاب شایسته اصغر فرهادی رو تبریک می گویم مشخصا امشب شب آقای حسینی بود هر کانالی میزدیم ایشون رو میدیم بی صبرانه منتظر اکران سوپر استار و درباره الی هستیم
بگذریم از اینکه سیما هیچ انعکاسی از این جشن نداشت حتی دریغ از یک زیر نویس در شبکه خبر

ریحانه چهارشنبه 23 بهمن 1387 ساعت 00:58 http://www.lovestoryshr.blogfa.com

سیمرغ مال شهاب شد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تو رو خدا بگو !!!!
از خوشحالی داره گریم میگیره .... !
تو رو خدا درست حسابی بگو ببینم چی شد ؟؟؟؟؟؟؟

صدیف چهارشنبه 23 بهمن 1387 ساعت 01:04

تبریییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییک

به آقای حسینی عزیز و خانواده محترمشون!

به شیوا خانوم گلم

و به همه طرفدارای نازنین آقا شهاب

دیدین بچه ها !دیدین خدا چقد قشنگ حاجتمونو روا کرد!

دیدین چقد قشنگ حق به حقدار رسید!

سیمرغ فقط قدردانی کوچیکی از هنر و استعدادشونه !لیاقت ایشون خیلی خیلی بیشتر از ایناست..

آقا شهاب ما فقط در بازیگری تو سینمای ایران لنگه نداره ... توی اخلاق و شخصیت و منش هم الگوست...

و این که اگه بگم از فرط خوشحالی شاید تا صبح نخوابم!!(الان ساعت یک و دو دقیقه بامداده!!)

خدایا شکرت!!

هلیا چهارشنبه 23 بهمن 1387 ساعت 01:06

وااااای واقعا تبریک میگم به آقا شهاب نازنین وخانواده محترم و همه ی طرفدارای گلشون.
امیدوارم تکاتک لحظات عمرشون مثل امروز پر از شادی و موفقیت باشه.
نمی دونم چی بگم فقط میتونم بگم خیلی خیلی خیلی خوشحالم و این موفقیت بزرگ رو به همه تبریک میگم واز آقای حسینی هم بابت خوشحال کردن همه ی کسانی که دوستدارشون هستن صمیمانه تشکر میکنم.
تبریک تیریک تبریک....

ریحانه چهارشنبه 23 بهمن 1387 ساعت 01:15 http://www.lovestoryshr.blogfa.com

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای خدا بی نهایت خوشحالم و گریم گرفته.
من مطمئن بودم که سیمرغ امسال مال شهاب منه خییییییییییییییییییللللللللللللییی خوشحالم و از صمیم قلب این افتخار بزرگ رو به شهاب گلم و خانواده ی محترمش تبریک میگم و همین طور به همه ی طرفداران شهابم.
دوست دارم شهاب عزیز.
خوشحالم که اولین نفرم که تبریک میگم.

زهرا چهارشنبه 23 بهمن 1387 ساعت 01:30 http://napoleon.blogfa.com

نمی دونم چی باید گفت؟! شاید اصلاً نیازی به گفتن چیزی نباشه؟!
پله پله پیشرفت و ترقی کردن اونم برای جوون ترهایی که دوست دارن یه شبه راه صد ساله رو طی کنن، یه اتفاق خیلی قشنگ و دوست داشتنیه. سال پیش دیپلم افتخار، امسال هم سیمرغ... . این یعنی اون چیزی که همه دوست دارن در مسیر کاری براشون پیش بیاد مخصوصاٌ خود شهاب حسینی. دیگه نیازی به گفتن نیست که حتی اگه فیلمی فروش خوبی هم نداشت حتی اگه منتقدها به فیلم هاش تاختن باز هم کسی نگفت شهاب حسینی بد بازی کرد، هیچ کس ارزش کار بازیگریشو پایین نیاورد و... .
یادمه آقای حسینی می گفت: دوست دارم وقتی سیمرغ بگیرم که همه بگن محصول تلاش خودش بوده.
اما هنوز سیمرغ نگرفته بودن که من این زمزمه ها رو شنیده بودم مخصوصاٌ درست بعد از اکران درباره الی... .
این خیلی خیلی خیلی ... زیبا و دوست داشتنی بود. گرفتن سیمرغ رو می گم.
اما بزرگترین آرزوی همه هواداران ، حداقل من ، خوشبختی جاودانه آقای حسینی به همراه همسر مهربونشون و البته محمدامین دوست داشتنیمه
باز هم مثل سال های قبل می گم حتی اگه این سیمرغ دستان مهربون شما رو لمس نمی کرد باز هم برای ما تفاوتی نمی کرد. سیمرغ ما همون لذتیه که با دیدن فیلم هاتون می بریم. خوب البته وقتی دیگران هم از شما تقدیر می کنن بی نهایت خوشحال می شیم. خیلی خوشحال شدم وقتی از خانواده شون صحبت کردن. خیلی زیبا صحبت کردن.
تبرییییییییییییییییییییییک جانانه اول به شهاب حسینی مهربون که همیشه به عنوان برادر بزرگترم روش حساب کرده ام و بعد به پرچهر عزیزتر از جانم که همیشه تو خلوتم باهاش حرف می زنم و سوم به محمدامین خوشگلم که همیشه عکسشو همراه خودم همه جا دارم. البته به پدر و مادر و خواهرها و برادر خوبشون هم تبریک می گم .
آخی می دونم که طرفداراشون هم غرق خوشحالی هستن مبارکه برای هممون برای سینمامون برای ایران من... مبارکه
راستی چقدر جالب بود که باز هم از خودش تقدیر کردن. من که وقتی شهیدی فر گفت باز هم سیمرغ به شهاب حسینی نرسید سکته کردم رفتم آبی شو ببینم اما طاقت نیاوردم برگشتم تا اومدم گوش کنم گفت شهاب حسینی ... واااااااااای که نمی دونین چه حسی داشتم برای اولین بار بود که خواهر و برادر و مادرم هم دست زدن و خوشحال شدن. همه با هم جیغ زدیم جیغ ها واقعاٌ من جیغ زدم و براشون دست زدم. آخه همیشه فکر می کردم چون من طرفدار آقای حسینی هستم ایشون هیچ وقت موفق به دریافت سیمرغ نمیشن. من اصولاٌ طرفدار هر چی یا هر کسی میشم یه بلایی سر اون کس یا اون چیز میاد! واسه همین امشب گریه ام گرفت

مهرگان چهارشنبه 23 بهمن 1387 ساعت 01:32

اینخبرخیلی چسبید.به ناراحتی سال قبل در!!!!!!!!!!!!!کاش برای اخلاقش هم یه هدیه میزدن تنگش

ریحانه چهارشنبه 23 بهمن 1387 ساعت 01:41 http://www.lovestoryshr.blogfa.com

دارم بال در میارم .
واااااااااااای نمی دونید چقدر ذوق زده شدم.
این فوق العاده است.

صدیف چهارشنبه 23 بهمن 1387 ساعت 02:07

شیوای عزیزم من چه جوری میتونم این لحظه زیبا رو ببیینم؟؟
ترو خدا بگو شبکه دو مثل پارسال پخش میکنه یا نه

زهرا چهارشنبه 23 بهمن 1387 ساعت 02:31

سلاااااااااااااااااام

انقدر خوشحالم که نمی دونم چی بگم

شهاب جان گل کاشتی دس مریضا:ـ)

صاحبه چهارشنبه 23 بهمن 1387 ساعت 03:29

ای کاش می تونستم احساسمو بنویسم.ای کاش می تونستم بگم که تو قلبم چه شادی وصف نا پذیریه.ای کاش میشد من هم توی اون جمع بودم وبه آقای حسینی می گفتم منم در گرفتن سیمرغ شما سهیمم.بهشون بگم تمام طرفدارای واقعیتون در گرفتن این سیمرغ سهیم هستن.بهشون بگم عشق پاک وزلال ما به شما باعث شد خدا به ما یه عیدی خیلی بزرگ و قشنگ بده اینکه خدا ما رو دوست داره و برای خواسته هامون ارزش قائله.بهشون بگم آقای حسینی اگه خدا نمی خواست فیلم سوپراستار تو آبان ماه اکران میشدو نمی رفت جشنواره اگه خدا نمی خواست فیلم درباره ی الی بلاخره از هفت خوان رستم نمی گذشت و جشنواره نمی رسید.واگه خدا نمی خواست ما سیمرغو تو دستای مهربون شما نمی دیدیم.ولی خدا دعاهای ما رو شنیدگریه های منو دید امام رضا نذرمو قبول کرد وامام زمان حاجتمو داد.
.خدا رو شکر می کنم که هنرمند همیشه محبوبم آقای سید شهاب نازنین هیچگاه در هیچ شرایطی خواست و رضای خدا را فراموش نکردیدوهمیشه خدا را شکر گذارید.
تا آخرین نفس دعا گویتان هستم.سیمرغتان مبارک.......

صاحبه چهارشنبه 23 بهمن 1387 ساعت 03:29

من از طریق رادیو ایران برنامه ی اختتامیه رو گوش کردم.خیلی خوب بود دلم داشت از دهنم میومد بیرون که بلاخره شهیدی فرد اسم آقاشهاب رو گفت.یک دقیقه از تموم شدن برنامه نگذشته بود که گذاشتم کانال سه دیدم سی سال سی مجموعه داره میده ..........خدا لطفشو بر من تموم کرد امشب .چقدر عالی بود آقا شهاب تو سی سال سی مجموعه......

ترگل چهارشنبه 23 بهمن 1387 ساعت 07:09

خیلی خوشحالم و تبریک میگم.دیشب رادیو تهران قبل از گرفتن سیمرغ و رادیو ایران بعد از اون باهاش مصاحبه کردن...مثل همیشه متواضع و مهربون و دوست داشتنی...البته قبل از اهدای سیمرغ رادیو تهران لو داد که شهاب سیمرغ می گیره و وقتی شهیدی فر اذیت می کرد واسم برنده رو نمی گفت و حتی گفت که شهاب حسینی بازم سیمرغ نگرفت خیالم راحت بود... واقعا حقش بود...

شیما چهارشنبه 23 بهمن 1387 ساعت 08:23

خدارو هزار هزار مرتبه شکر بالاخره حق به حقدار رسید شهاب جان انشاالله همیشه سلامت و موفق وسعادتمند باشی.

نیکا چهارشنبه 23 بهمن 1387 ساعت 09:19

نمیدونم میدونید یا نه ولی دیشب قبل و بعد از بردن جایزه رادیو تهران و رادیو ایران با آقای حسینی مصاحبه کردند . من ضبطش کردم . اگه دوست داشتید بگید تا براتون بفرستم شیوا جون

سلام عزیزم
ایمیلتو بنویس تا بهت بگم چه جوری بفرستی

کامران چهارشنبه 23 بهمن 1387 ساعت 09:34

خوشحالم از اینکه این بار سیمرغ روی شونه های شهاب حسینی نشست

تبریک میگم به شهاب حسینی و طرفدارانش

فریده چهارشنبه 23 بهمن 1387 ساعت 10:12

وااااااااااااااااااااااای......از خوشحالی نمیدونم چیکار کنم .... تبریــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــک
دیشب اصلا شب شهاب بود، همه کانالا که شهاب بود، اینم از سیمرغش که بالاخره تو دستاش نشست،

پریناز چهارشنبه 23 بهمن 1387 ساعت 10:38

وای از شدت هیجان خوابم نبرد دارم از خوشحالی بال در میارم.امیدوارم که سینمای ایران بیش از پیش از هنر و استعدار آقای حسینی استفاده کنه و ان شا ا... همیشه در تمام مراحل زندگیش روز به روز موفق تر بشه.بازم تبریک.

پریناز چهارشنبه 23 بهمن 1387 ساعت 10:41

بازم تبریک هزار باره.از بس خوشحالم نمی دونم چی بگه چی بنویسم.فقط می تونم بگم آقای حسینی شما باعث افتخار مایید.

محدثه چهارشنبه 23 بهمن 1387 ساعت 11:18

واای. من الان فهمیدم.....خداااااااااااااااااااااایااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا.ممنونتیم. تبرییییییییییییییییییییییییک به آقای حسینی همسر نازنین و محمدامین دوست داشتنی..
حق به حقدار رسید. من دیشب داشتم آبی شو و سی سال...رو میدیدم. مراسم رو نشون داده؟ بازم نشون میده؟خداااااااااااا.میخوام جیغ بکشم اونم از نوع بنفش!...
بچه ها خیلی خوشحالم. نمیدونم چی بگم.اشکم دراومده. فقط خیلی خوشحالم...................

محدثه چهارشنبه 23 بهمن 1387 ساعت 11:25

شیوا جون من نتونستم ببینم.اگه از پخش مجددش خبری داری لطفا مطلعم کن.ممنون بابت همه چیز.ممنون بازم تبریک..........

آنیتا چهارشنبه 23 بهمن 1387 ساعت 11:35

سلام خیلی خیلی خوشحالم که سیمرغ امسال نصیب آقای شهاب حسینی شد واقعا حقش بود ولیاقتش رو داشت . به خودشون وخانواده محترمشون تبریک می گم.اما خودمونیم شهیدی فر هم آقای حسینی و هم ما رو خیلی اذیت کرد.

صدیف چهارشنبه 23 بهمن 1387 ساعت 12:14

خوب الان از دیشب آروم ترم و از شدت هیجانم کم شده دلم میخواد از صمیم قلب یه باره دیگه این موفقیت بزرگ رو به هنرمند محبوبم و همه طرفداراشون تبریک بگم
ای کاش ایشون پیامای تبریک ما رو میخوندن یا حداقل ازشون خبر داشتن...
ای کاش میدونستن که این سیمرغ چقدر طرفداراشونو خوشحال کرد...
ای کاش میدونستن چقد این سیمرغ برای ما ارزش داره..
امسال واقعا هیچ کس جز آقا شهاب شایسته سیمرغ نبود!بی نهایت خوشحالم از اینکه شهاب عزیزمون بالاخره نتیجه زحماتش رو دید...خدا رو شکر...مبارکشون باشه
براشون آرزوی موفقیتهای بزرگتر رو دارم و از خدا میخوام که آقا شهاب گلمون رو به اونجایی که واقعا شایستشون هست برسونه...از همین الان انتظار دیدن دومین
سیمرغ رو تو دستای مهربونشون میکشم!!
و اما اگه بگم این شیرینی بزرگ (واقعا بزرگ) دیشب برای من با چه تلخی همراه بود!!
کلی ذوق کرده بودم حالا که آبی شو نمیبینم حداقل مهمون یکی از برنامه های سی سال سی مجموعه آقا شهاب هستن و از زمان پخش این برنامه هرشب ساعت یازده
هرجوری بود برنامه هام رو تنظیم میکردم تا بتونم ببینم ولی دیروز ....دیروز جشن تولد دعوت داشتم(که ای کاش نمیرفتم)با تمام تلاشی که کردم نتونستم زودتر از یازده ونیم خونه باشم!! وقتی ساعت یازده و نیم رسیدم خونه(بماند که چقد در طول این جشن زجر کشیدم زودتر تموم شه بیام خونه..) در کمال ناباوری و بد شانسی!!!
دیدم مهمون برنامه آقای حسینی هستن!!!دیگه خودتون تصور کنیین حال منو!!!
در جا خشکم زد!! باورم نمیشد بعد از این همه انتظار فقط بتونی یه ربع آخر برنامه رو ببینی!!!!!نمیتونین تصور کنیین چه غم و اندوه و حسرتی رو سرم انبار شد!!!
اما...اما وقتی فهمیدم شهاب مرد اول جشنواره شده اینقد خوشحاااااااااااااااااااال
شدم که اصلا یادم رفت بعد از این همه انتظار نتونستم ببینمش و حرفاشو بشنوم!!!
دیشب یکی از به یاد موندنی ترین شبای زندگیم بود!!لحظه ای که سالها انتظارش رو می کشیدم و اون رو به صورتهای مختلف برای خودم تصور کرده بودم بالاخره تحقق پیداکرد! *سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد با تقدیر از بازی شهاب حسینی در فیلم درباره الی به شهاب حسینی برای فیلم سوپراستار تعلق گرفت*
هرچند دوست داشتم برای درباره الی سیمرغ میگرفتن ولی خدا رو شکر..
امروز صبح توی برنامه صبح عالی بخیر صحنه سیمرغ گرفتنشو نشون داد..
بی نهااااااااااااااااااایت زیبا و قشنگ و به یاد موندنی!!
چند بارم توی اخبار پخش شد..امیدوارم امشب شبکه دو مراسم اختتامیه رو مثل پارسال پخش کنه...شیوا جان لطف کن اگه خبر دار شدی حتما خبر بده..مرسی عزیزم


سروین چهارشنبه 23 بهمن 1387 ساعت 12:28

سلام. خیلی خیلی تبریک میگم. هم به شما دوستان خوبم و هم به آقای حسینی و امیدوارم به موفقیت هایی بیش از این دست پیدا کنند.
خیلی خیلی خوشحالم. انشاالله که همیشه موفق و سربلند باشند.
به شما هم باز تبریک میگم. من هم بی نهایت خوشحال شدم

حوری چهارشنبه 23 بهمن 1387 ساعت 12:54

وااااااای اصلا باورم نمیشه دارم میمیرم از خوشحالی از دیشب تا حالا تو نخه ابی شو و 30 سال بودم که اصلا یادم رفته بود اخه دیشب خیلی شبه خوبی بود هم برایه خوده شهابم هم واسه طرفداراش دیشب خودش مهمونه ابی شو بود تا اخرش خیلی خوب بود مدته برنامه هم از همه ی شبای پیشش بیشتر بود که اخرش وقتی گفتن وقته برنامه تموم شده شهاب گفت وای نه وقتی تموم شد زدم کانال 3 اونجام شهاب بود وااای مدارم که داش نشون میدادو همش منو یاده خاطره هام مینداخت اما یه چیزی ته دلم میگفت شهاب به حقش میرسه و ما هم حاجتمونو میگیریم به هر حال سر اختتامیه ی امسال خیلی عقب موندم امروز صبم یکی از دوستام زنگ زد و گفت سیمرغو برد گفتم کی شهابم گفت اره وای مردم اینقدر گریه کردم اینقدر خدا رو شکر کردم که خدا میدونه بعدشم اومدمو دیدم وای چه خبره این جا بازم شیوا جونم چه خبرایه جدیدی گذاشته و من جا موندم بازم تّّّّّّّّّبریییییییییییییک به خودش و طرفداراش میدونستم دیگه امسال سیمرغ ماله خودشه

بهار چهارشنبه 23 بهمن 1387 ساعت 13:14

تبریک تبریک تبرییییییییییییییییییییییییییییک.تبریک به آفا شهاب گل تبریک به خانوادشون تبریک به هیئت داوران به خاطر انتخابشون و تبریک به همه شما طرفدارای گل آقای حسینی عزیز.بعد از شنیدن این خبر اینقدر بالا و پایین پریدم و جیغ زدم و هورا کشیدم تا خواهرم منو از اتاق انداخت بیرون. دیشب اصلا از خوشحالی خوابم نبرد خیییییییییییییییییییییییلی خوشحال شدم . بازم تبریک میگم این جایزه رو امسال فقط شهاب لیاقتشو داشت.

ساغر چهارشنبه 23 بهمن 1387 ساعت 14:36

بچه ها هر چی تبرک می گم سیر نمی شم ...بازم دوباره تبریک این دفعه به شماها

سعیده چهارشنبه 23 بهمن 1387 ساعت 15:12

سلاااااااااااااااااااااااااااااام

تبرییییییییییییییییییک به آقای شهاب خان حسینی و خانواده گلشون و همه دوستداران واقعیشون

بالاخره سیمرغ به صاحب اصلیش رسید

من مطمئن بودم امسال سیمرغ مال شهاب خان هست حق ایشونه

خیییییییییییییییییلللللللللللللییییییییییییییییییییییییی خوشحالم

از رادیو دنبال میکردم

قلبم اومد تو دهنم تا مجری اسمشو گفت

بازم تبریک و خسته نباشید به ایشون

شیدا چهارشنبه 23 بهمن 1387 ساعت 15:33

من ۱۰سال بود که منتظر این لحظه بودم.میدونم که باور نکردنیه اماباورکنید.اگر بگم که اولین طرفدار شهاب حسینی من هستم دروغ نیست.

شاداب چهارشنبه 23 بهمن 1387 ساعت 15:37

شیوا جان سلام
اینقدر خوشحالم که نمی توانم چیزی بنویسم فقط بی صبرانه منتظر ایمیلی هستم که قرار بود برام بزنین.
خواهش میکنم منتظرم نظارین

این موفقیت بزرگ را به شهاب عزیز و نازنین تبریک میگم

صدیف چهارشنبه 23 بهمن 1387 ساعت 15:50

آخی الهی چه عکسای قشنگی...
چه معصوم چه محجوب چه دوست داشتنی چه آقا

دنیا چهارشنبه 23 بهمن 1387 ساعت 15:51

وااااااااااای. من از رادیو تهران گوش کردم.مادرم میگفت به دلم افتاده شهاب حسینی می بره.ولی من یدفه شک کردم.گفتم پرستویی میشه.بعدم که شهیدی فر قلبمونو اورد تو دهنمون.وای منو مادرمو برادرم فقط از خوشحالی می خندیدیم.یاد کردن عمو خسرو ...صدای لرزون شهاب همه چی منحصر به فرد بود.خیییییییییییلی خوشحالم همین.....

غریبه اما عاشق چهارشنبه 23 بهمن 1387 ساعت 15:54

تبریک
اما ای کاش یک کمی هم شهاب معرفت داشت بعد از مراسم با مردمی که ساعتها انتظار خروج شهاب رو از سالن میکشیدن صحبت میکرد ولی مثل همیشه بی معرفت بود و همراه با همسرش با بی اعتنایی به مردم از سالن خارج شد

صدیف چهارشنبه 23 بهمن 1387 ساعت 16:01

ببینم بچه ها شما از کجا مراسمو دیدین؟؟تلویزیون که پخش نکرد!!!
اینترنت من که داغونه از اینترنت دیدین؟؟؟شیوا جون ترو خدا جوابمو بده تو خودت دیدی مراسمو؟؟؟اگه دیدی از تی وی که نبود؟؟؟کانال دو پخش نمیکنه؟؟وااای دارم دیوونه میشم
باااااااااااااااااااااااااااااااااااید ببینم!!!

علی چهارشنبه 23 بهمن 1387 ساعت 16:13 http://www.kitaromusic.blogfa.com

سلام. بالاخره اون لحظه ای که منتظرش بودیم رسید. شهاب جان سیمرغ حقته.
شهاب اثبات کرد که میشه آدم خوبی بود و بهترین شد.
شیوا خانم حالا دیگه باید وبلاگ رو عکسبارون کنی و فیلم لحظه جایزه گرفتن شهاب رو بزاری.
میدونی که تلویزیون ماشالله......... و من هنوز ندیدم.

رزا چهارشنبه 23 بهمن 1387 ساعت 16:28

تبررررررررررررررررررررررریک .من میخوام ببینم .خدایا دارم دیوونه میشم.

رایا چهارشنبه 23 بهمن 1387 ساعت 16:34

دیشب بهترین شب زندگی من بود دیشب شهاب باران بود شبکه دو برنامه ابی شو شبکه سه برنامه سی سال سی مجموعه رادیو ایران وای وای وای خدایا ازت خیلی ممنونم اقای حسینی از شما ممنونم که با بازی خوبتون وسیمرغی که گرفتین طرفدارانتون رو خیلی خوشحال کردین
اقای حسینی هزاران هزار بار تبریک منو قبول کنین به امید موفقیت در جشنواره های بین المللی

negin چهارشنبه 23 بهمن 1387 ساعت 16:39

من دیشب متوجه نشدم....داشتم ابی شو رو میدیدم امروز از دانشگاه میومدم برادرم گفت شیرینی بگیر بیا گفتم چی شده........که فهمیدم وای خیلی خیلی خوشحال شدم برای خانواده هم شیرینی حسابی خریدم ..............
به شهاب حسینی خانومشون و پسر گلشون تبریک میگم.واقعا حقش بود....بازم تبریک میگم............. سیمرغ برازندشون بود .ایشالا موفقیت های بعدی.فقط عکس یادتون نره همه ی عکساشونو بزارید منتظرم.مرسی
ا

رایا چهارشنبه 23 بهمن 1387 ساعت 16:44

شیوا جون من از تو هم خیلی ممنونم تو حتی یک لحظه مارو تنها نذاشتی و اخبار فعالیت های اقای حسینی رو به ما دادی با مشکلاتی که برای وبلاگت پیش اومد با عشق و پشتکاری که داشتی دوباره وبلاگ رو راه انداختی میدونم الانم خیلی خوشحالی به تو تبریک میگم امیدوارم اخبار بیشتری و دقیق تری به ما بدی. واقعا خسته نباشی

مرسی عزیز دلم.واقعا ممنونم از اینکه تو این شادی بزرگ یکی یاد ما هم بود!

مژگان چهارشنبه 23 بهمن 1387 ساعت 16:55

منم تبریک می گم به همه شما که برای شهاب حسینی دعا کردید وخدا هم جوابمونو داد من جشنواره رو زنده از سایتی که شیوا جون معر فی کرده بود دیدم .

حامد چهارشنبه 23 بهمن 1387 ساعت 19:32 http://filmnegar.blogfa.com

سلام
به نوبه خودم هم به تو و هم به شهاب عزیز تبریک می گم.واقعا لیاقتشو داشت.

بهار چهارشنبه 23 بهمن 1387 ساعت 20:13

سلام شیوا جان! نمیدونم چرا نظر منو تایید نکردی! من یه سری لینک از عکس های ایشون گذاشته بودم! بعضی هاشون هم تو عکسایی که خودت گذاتی نبود! سعتی که نظر دادم قبل از ساعت آخرین نظر تایید شدست!

پرنیان چهارشنبه 23 بهمن 1387 ساعت 21:08

سلام .توروخدا شیوا جون بگو دیگه مراسم اختتامیه روکی پخش میکنند؟ از خوشحالی قلبم داره میفته تو دهنم. اینم بگم فقط ما خوشحال نشدیم کل ایران کیف کردن.سیمرغ مبارکتون باشه آقای حسینی.

پرنیان چهارشنبه 23 بهمن 1387 ساعت 21:10

یه سوال کدوماتمون صحنه سیمرغ گرفتن رو دیدین؟ کدوم کانال؟

زهرا چهارشنبه 23 بهمن 1387 ساعت 21:17 http://napoleon.blogfa.com

از دیشب هی واسم اس ام اس تبریک میاد!
همه بهم تبریک می گفتن از صبح تازه ازم قول شیرینی هم گرفتن!!
این برادر مهربون ما که بالاخره به حقش رسید.
من درباره الی رو که به رغم وایسادن تو صف از ۷ صبح نتونستم ببینم و ازمون با گاز اشک آور پذیرایی کردن. اما خیلی دلم می خواست آقای حسینی بابت سوپراستار سیمرغ بگیرن چون بی نهایت بی نهایت زیبا بازی کردن! فقط کافیه تعریف های تهمینه میلانی رو شنید!
خوشحالم که شهاب حسینی به قول حامد بهداد عزیز: این دوست این اخوی... با سوپراستار تبدیل شد به سوپراستار سینمای ایران
مبارکشون باشه.

پرنیان چهارشنبه 23 بهمن 1387 ساعت 21:18

دوباره سلام . خودم جواب خودمو میدم. توسایت فجر نوشته امشبـ23 بهمن ـ بعد از گفتگوی خبری ویژه از کانال 2 به مدت 80 دقیقه جشنواره رو نشون میده .

ش چهارشنبه 23 بهمن 1387 ساعت 21:29

از صمیم قلب تبریگ عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد