شهاب کاندید سیمرغ بلورین برای دو فیلم

نامزدی «درباره الی» و «تردید» در ده رشته

نامزدهای دریافت سیمرغ ‌بلورین جشنواره‌ی فیلم فجر معرفی شدند

با اعلام نامزدهای سیمرغ بلورین بیست و هفتمین جشنواره فیلم فجر فیلم‌های «درباره‌ی الی» و «تردید» هر کدام با نامزدی در ده رشته بیشترین نامزدهای دریافت جایزه هستند.

    به گزارش سایت سینمایی سوره، در فاصله‌ی یک روز به پایان جشنواره‌ی بیست و هفتم فیلم فجر نامزدهای سیمرغ بلورین به شرح ذیل اعلام شده است:

بهترین چهره‌پردازی:
سعید ملکان (پست‌چی سه بار در نمی‌زند)، محمدرضا قومی (تردید)،‌ مهرداد میرکیانی (درباره‌ی الی)، سودابه خسروی (شبانه‌روز)، سعید ملکان (وقتی همه خوابیم).

بهترین جلوه‌های ویژه:
داوود رسولیان (به کبودی یاس)، عباس شوقی (پستچی سه بار در نمی زند)، جواد شریفی راد (کودک و فرشته)، جواد شریفی راد (موش).

بهترین طراحی صحنه و لباس:
اصغر نژاد ایمانی (پنالتی)، امیر اثباتی (تردید)، آتوسا قلم‌فرسایی (صداها)، سعید آهنگرانی (کودک و فرشته)، ایرج رامین‌فر و آتوسا قلم فرسایی ( وقتی همه خوابیم).

صدای فیلم:
حسین ابوالصدق (پستچی سه بار در نمی‌زند)، پرویز آبنار (تردید)، حسن زاهدی (درباره‌ی الی)، مانی هاشمیان (شبانه‌روز)، پرویز آبنار (صداها).

بهترین تدوین:
حسن حسندوست (پست‌چی سه بار در نمی‌زند)، واروژ کریم مسیحی (تردید)، هایده صفی‌یاری (درباره‌ی الی)، محمدرضا مویینی (کودک و فرشته)، بهرام بیضایی و سپیده عبدالوهاب (وقتی همه خوابیم).

بهترین موسیقی:
فردین خلعتبری (پستچی سه بار در نمی‌زند)، علیرضا کهن‌دیری (حیران)، کارن همایون‌فر (زادبوم)، ناصر چشم‌آذر (سوپراستار)، محمدرضا درویشی (وقتی همه خوابیم).

بهترین فیلمبرداری:
ساعد نیکذات (پنالتی)، بهرام بدخشانی (تردید)، حسین جعفریان (درباره‌ی الی) ، علیرضا زرین‌دست (سوپر استار)، مرتضی پورصمدی (شبانه روز).

بهترین بازیگر نقش اول زن:
لیلا حاتمی (بی‌پولی)، ترانه علیدوستی (تردید)، باران کوثری (حیران)، فریده فرامرزی (صندلی خالی)، منا احمدی (کودک و فرشته).

بهترین بازیگر نقش اول مرد: پرویز پرستویی (بیست)،‌ شهاب حسینی (درباره‌ی الی)، مسعود رایگان (زادبوم)، شهاب حسینی (سوپراستار)،‌محمدرضا فروتن (عیار 14).

بهترین بازیگر نقش مکمل زن:
مهتاب کرامتی (بیست)، لیلا زارع (پستچی سه بار دست نمی‌زند)، مریلا زارعی (درباره الی)، پگاه آهنگرانی (زادبوم)، طناز طباطبایی (صداها).

بهترین بازیگر نقش مکمل مرد:
علیرضا خمسه (بیست)، حامد کمیلی (تردید)، صابر ابر (درباره الی)، کامبیز دیرباز (عیار 14)، افشین هاشمی (کودک و فرشته).

بهترین فیلم‌نامه:
حسین مهکام و عبدالرضا کاهانی برای «بیست»، وارژ کریم مسیحی (تردید) اصغر فرهادی (درباره الی)، فرید مصطفوی و ابوالحسن داودی (زادبوم)، تهمینه میلانی (سوپر استار)، پرویز شهبازی (عیار 14).

بهترین کارگردانی:
عبدالرضا کاهانی (بیست)، حسن فتحی (پستچی سه بار در نمی‌زند)، واروژ کریم مسیحی (تردید)، اصغر فرهادی (درباره‌ی الی)، تهمینه میلانی (سوپراستار)، بهرام بیضایی (وقتی همه خوابیم).

بهترین فیلم:
(بیست ) به تهیه‌کنندگی پوران درخشنده، (پستچی سه بار در نمی‌زند) به تهیه کنندگی جواد نوروز بیگی، (تردید) به تهیه‌کنندگی سعید سعدی، (درباره‌ی الی) به تهیه‌کنندگی اصغر فرهادی، (زاد بوم) به تهیه کنندگی ابوالحسن داودی، (وقتی همه خوابیم) به تهیه کنندگی بهرام بیضایی.
    علاوه بر «تردید» و «درباره‌ی الی» فیلم‌های «پستچی سه بار در نمی‌زند» در هفت رشته، «وقتی همه خوابیم» و «بیست» در شش رشته، «زادبوم»، «سوپراستار»، «کودک و فرشته» در پنج رشته از جمله فیلم‌هایی هستند که در بیشترین بخش‌ها نامزد دریافت سیمرغ بلورین شده‌اند.
    برگزیدگان بیست و هفتمین جشنواره فیلم فجر سه‌شنبه 22 بهمن ماه در ساعت 19 در تالار بزرگ کشور معرفی خواهند شد.

نظرات 55 + ارسال نظر
هالی دوشنبه 21 بهمن 1387 ساعت 14:13

واااااای عزیزم خیلی خوشحالم خدایا شکرت
دیگه حتما سیمرغ مال آقا شهاب امسال
وای نمیدونم از خوشحالی چه کار کنم
فقط خدارو شکر میکنم

شیما دوشنبه 21 بهمن 1387 ساعت 14:21

هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
خدایا شکرت ! خیلیییییییییییییییییییییییییییی خوشحالم بچه ها تو رو خدا دعا کنید از صمیم قلب
خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا خیلی مهربونییییییییییییییییییییییییییییییییی

ساغر دوشنبه 21 بهمن 1387 ساعت 14:25

من چی میتونم بگم الان که در وصف حالم باشه؟زبونم قفل شده اصلا...شیوا جون قربونت برم تو نمیگی این قلب ما با باطری کار میکنه از کار مییفته؟آخه چرا یه دفعه اینجوری خبر به این خوبی رو اعلام میکنی ...وای فکرشو بکن سیمرغ بلورین توی دستای شهاب ....

سثفشقثا۸۸۸ دوشنبه 21 بهمن 1387 ساعت 14:30

فکر میکنم جزو اولین نفر هایی باشم که این خبر خوبو به همه تبریک میگم. واقعا خوشحال شدم. از قبل مطمئن بودم که ایشون کاندید میشن ولی راستش اصلا فکر نمی کردم برای هر دو تا فیلم کاندید شن. به ایشونم خیلی تبریک میگم و امیدوارم که امسال به حقشون برسن و سیمرغ رو ببرن چون فکر میکنم بیشتر از اینا توی این سینما حقشونه و استحقاق بیشتر از اینا رو دارن. شیوا جون دست شما هم درد نکنه چون خیلی زحمت میکشی.مرسی.

***setareh دوشنبه 21 بهمن 1387 ساعت 14:33

ببخشید شیوا جون من اسمم اشتباه تایپ شد.

ساغر دوشنبه 21 بهمن 1387 ساعت 14:37

یکی به من بگه چه جوری میتونم این لحظه ی قشنگو ببینم

صدیف دوشنبه 21 بهمن 1387 ساعت 14:53

سلااااااااااااااااااام شیوا جووووووووووووونم الهی قربونت برم چه خبر سوپر خوووووبی دادی!!!!!!عزیزم اشک تو چشمام حلقه زده...واااای کاندید برای دو فیلم!!!!خدا خودش کمکش کنههههههه سیمرغ مال شهاب باشه

شاداب دوشنبه 21 بهمن 1387 ساعت 14:54

سلام شیوا جان
خیلی خوشحالم از این بابت.آرزو میکنم که انشالله این بار برنده بشن .واقعا حق آقای حسینی است.

تینا دوشنبه 21 بهمن 1387 ساعت 16:10

سلام
وااااااااااای چه خبر خوبی واقعا خوشحالم خیلی خیلی زیاد.

خدا کنه سیمرغ رو توی دستای شهاب حسینی ببینیم.

شیوا جون خیلی خبر خوبی بود واقعا ممنونم
نمی دونم تا فردا چطور میتونیم صبر کنیم.

فریده دوشنبه 21 بهمن 1387 ساعت 16:16

واااااااااااااااااای مرسی از خبر خوبت شیوا جون....باور کن وقتی این خبرو دیدم یه جیغ بلند کشیدم....امیدوارم آقا شهاب ایندفعه دیگه به حقش برسه

صاحبه دوشنبه 21 بهمن 1387 ساعت 17:37

تبریییییییییییییییییییییییییییییییییییییک آقای حسینی من مطمئن بودم که شما موفق می شوید

هلیا دوشنبه 21 بهمن 1387 ساعت 18:03

وااااااای فوق العاده بود. شیوا جون ممنون از خبر خوبت. امیدوارم سیمرغ رو امسال تو دست شهاب حسینی عزیز ببینیم.

پرنیان دوشنبه 21 بهمن 1387 ساعت 18:22

خیلی خوش حال شدم که برای هر دو فیلمشون کاندیدا شدن.

رزا دوشنبه 21 بهمن 1387 ساعت 18:52

سلام امسال حتما شهاب سیمرغ را شکار میکنه . شیوا جون لطفا زمان پخش مراسم از تلویزیون را بگو. مرسی عزیزم.

نمیدونم عزیزم.
تلوزیون که هیچیش رو برنامه نیست.
من که فکر نمیکنم مراسمو پخش کنن.اما از سایت جشنواره اونایی که اینترنت پر سرعت دارن میتونن ببینن.
www.fajrfestival.ir

بهار دوشنبه 21 بهمن 1387 ساعت 20:45

سلام به همه طرفدارای شهاب.این موفقیت رو در درجه اول به شهاب عزیز و بعد به همه طرفداراشون تبریک میگم.به امید دیدن سیمرغ توی دستای سید شهاب حسینی عزیز.

بهار دوشنبه 21 بهمن 1387 ساعت 22:24

وااااااااااااااااااااااااااااااااای!!!!
سیمرغ مال خود خودشه!!!
من که خیلی امیدوارم!!!! واقعا تبریک میگم! حتی اگر هم این اتفاق نیفته هیچی از ارزش های شهاب عزیز کم نمیکنه! امیدوارم همیشه خوب و سلامت و ماندگار باشه!!!
این روزا شهاب بارونه! من که هرشب آبی شو میبینم! شاید از سروش سیما گرفتم همش رو! تو این دو شب باقیمونده از دهه فجر احتمال اینکه سی سال سی مجموعه هم نشونش بده خیلی زیاده!!!!

بهار دوشنبه 21 بهمن 1387 ساعت 22:39

برای گرفتن رادیو ایران گوشی رو باید رو چه عددی تنظیم کرد؟ قراره اختتامیه رو به صورت زنده پوشش بده!

زهرا دوشنبه 21 بهمن 1387 ساعت 23:32 http://napoleon.blogfa.com

وای خدای من یعنی میشه ....
من که دل نمی بندم چون هر وقت دل بستم خورده تو ذوقم
ولی باز امیدوارم

محیا دوشنبه 21 بهمن 1387 ساعت 23:33

سلام
به نطر من امسال شایسته تر از شهاب حسینی کسی برای دریافت سیمرغ وجود نداره بازیهای اخیرش واقعا تاثیر گذاره بعضی از سکانسهای فیلم های اخیرش از ذهن نمی ره مشخصه در فیلم اصغر فرهادی عزیز چقدر عالی ظاهر شده

[ بدون نام ] دوشنبه 21 بهمن 1387 ساعت 23:53

امیدوارم شهاب عزیز 30مرغ رو بگیره.

صدیف سه‌شنبه 22 بهمن 1387 ساعت 00:37

سلام شیوا جون عزیز دلم پارسال شبکه دو یه روز بعد مراسم(23) اختتامیه رو پخش
کرد ساعت یازده و نیم حدودا اگه اطلاع داری امسال ساعت چند میذاره بگوو
واااااااااااااااااااای من تا فردا چی کار کنم!!!حسم میگه شهاب سیمرغ میگیره!
یعنی میشه!!!

سلام سه‌شنبه 22 بهمن 1387 ساعت 00:53

سلام

از ته دل خوشحالم ان شاالله که فردا هممون شادو خوشحال میشیم از اینکه اقای حسینی سیمرغو گرفتن خدا کنه به حقشون برسن همگی دعا کنین

تابان سه‌شنبه 22 بهمن 1387 ساعت 03:09

شهاب حسینی امسال کولاک کرده . هیچ وقت بازی زیباشو در سوپراستار فراموش نمیکنم

آزاده سه‌شنبه 22 بهمن 1387 ساعت 09:30

سلام خیلی خیلی خوشحالم دیگه چی بگم ؟زبونم از بیان احساسم قاصره ....

مژگان سه‌شنبه 22 بهمن 1387 ساعت 10:46

سلام وااااااااااااااااااااااای چه خبر خوبی سیمرغ امسال فقط تو دست شهاب
حسینی عزیزه من از دیشب که خبرو خوندم فقط دارم دعا می کنم براشون .
شیوا جون می تونی بگی از رو سایتی که گفتی چه جوری میشه جشنواره دید ؟ مرسی گلم.

پریناز سه‌شنبه 22 بهمن 1387 ساعت 11:51 http://www.shahabjoonam.blogfa.com

وای خدای من .خیلی خوشحالم اصلا نمی دونم چی بگم.شهاب حسینی عزیز همیشه عالی بوده همیشه هم کاندیدش کردن ولی بهش سیمرغو ندادن ان شا ا... امسال دیگه به حق مسلمش برسه.و ما و همه دوستدارانش رو شاد کنه.

هلیا سه‌شنبه 22 بهمن 1387 ساعت 13:38

سلام دوستای خوبم. فک کنم امروز حول و حوش ۷ شبکه ۲ اختتامیه رو نشون بده چون دیروز همین موقع مجری برنامه سودای سیمرغ بعد معرفی نامزدها گفت فردا همین موقع اهدای جوایزو میتونین ببینین. البته اصلا مطمئن نیستم چون به قدری ذوق زده بودم که اصلا درست وحسابی نفهمیدم چی گفت.بازم شما ببینید شاید نشون داد.

ساغر سه‌شنبه 22 بهمن 1387 ساعت 16:17

دیروز روز من شهاب بارون بود صبح که رفتم مدرسه یکی از بچه ها برام مجله کانون خانئواده گرفته بود که یه عکس خوشگل از شهاب روش بود عصرش رفتیم دلشکسته رو دیدیم تو راه برگشت فیلم غیر منتظره رو خریدم و شب اومدم دیدمش بعدشم که برنامه سودای سیمرغ نامزدای دریافت سیمرغو اعلام کرد که وقتی اسم شهابو گفت من قابلمه ی خورشت از دستم افتاد ریخت مامانم همینجوری مونده بود نیگام میکرد....کاشکی میشد اینجارو چراغونی کرد شیوا جون ریسه نداری؟؟ای خدا چقدر خوشحالم... شهاب عزیزم انقدر گفت من به هر چی که خدا برام بخواد قانعم تا بالاخره به اونچه که لایقشه رسید

علی سه‌شنبه 22 بهمن 1387 ساعت 16:24 http://www.kitaromusic.blogfa.com

سلام. شهاب سیمرغ رو میگیره. نامزدی برای دو فیلم یعنی..........
دیگه شهاب شد مرد اول سینمای ایران با این تفاوت نسبت به بقیه که اخلاق والایی هم داره.

مرجان سه‌شنبه 22 بهمن 1387 ساعت 18:16

سلام

عبارت sub fwin رو به شماره 8282 sms کنین گزارش لحظه به لحظه مراسم اختتامیه

رو از طریق 14 sms دریافت می کنین.

بهار سه‌شنبه 22 بهمن 1387 ساعت 21:39

درباره الی در این لحظه جایزه بهترین صدا رو برد

بهار سه‌شنبه 22 بهمن 1387 ساعت 22:11

ای جااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
تبرییییییییییییییییییییککککک!!!!!
اشکم داره در میاد بغض کردم! واقعا تبریک میگگگگگگگگگگگگگم!
نمیتونم بنویسم حالم بده!

NILOOFAR.N سه‌شنبه 22 بهمن 1387 ساعت 22:12

دررررررررررررررررررررووووووووووووووووووووووووووووووووووووووددددددددددددد
واااااااااااااااااااااااااااااااااییییییییییییییییییییییی تبریک ........................................................
آقا من دارم از حرارت می میرم....
تبریک ویژهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه...
انشاالله که سی امین سیمرغ رو تو دستاشون ببینیم...
اصلا من که نمی دونم چی بگم ...
فقط خیلی خوشحالم ... ایییییییییشششششششااااااااااالللللللللللههههه روز به روز موفق تر باشن و ....

نیکا سه‌شنبه 22 بهمن 1387 ساعت 22:14

دوست دارم اولین نفری باشم که گرفتن سیمرغ آقای حسینی رو بهشون تبریک بگم.

NILOOFAR.N سه‌شنبه 22 بهمن 1387 ساعت 22:17

بالاخره به حقشون رسیدن...البنه حقشون بیشتر از این هاست ولی تو جشنواره دیگه سقفش در این حد بود....

مژگان سه‌شنبه 22 بهمن 1387 ساعت 22:18

سلام.تبریک میگم بابت گرفتن سیمرغ آقای شهاب حسینی هم به خودشون هم به خانوادشون هم به طرفداراشون.

فاطمه(همراه همیشگی) سه‌شنبه 22 بهمن 1387 ساعت 22:21

تبریک....تبریک

محدثه سه‌شنبه 22 بهمن 1387 ساعت 22:26 http://ansooyeabadiyat.blogfa.com/

تبریککککککککککککککککککککککککککک
تبریییییییییییییک
بالاخره شهاب به حقش رسید
وای خیلی خوشحالم
شهاب بهترین بازیگر مرد شد:)

فاطمه(همراه همیشگی) سه‌شنبه 22 بهمن 1387 ساعت 22:31

خدایا شکرت بچه ها مژده بدید درسیمین سال انقلاب خوشحالمون کرده شهاب!

مسعود سه‌شنبه 22 بهمن 1387 ساعت 23:17

شهاب ۳۰مرغ رو گرفت!واقعا با تمام وجود به آقای حسینی وخانوادشون وطرفدارانشون تبریک میگم.

هالی چهارشنبه 23 بهمن 1387 ساعت 00:12

وااااااااااااااااااای خدایا شکرت
تبریک میگم به همتون
بالاخره به آرزومون رسیدیم
واقعا نمیدونم چی بگم
بهترین هدیه ی تولدمو امروز گرفتم
شهاب عزیزکسب این افتخار رو به شما و همسر محترمتون تبریک میگم
و به همه ی طرفدارای گلشون
خدا جونم شکرت

ونوس چهارشنبه 23 بهمن 1387 ساعت 00:27

سلام دوستان:
به همگی تبریک می گم..
مخصوصااقای حسینی وخانواده محترمشون.
پیش به سوی جاودانگی آسمانی عزیز.

تینا چهارشنبه 23 بهمن 1387 ساعت 00:33

سلام با هرچه خوشحالی تمام

خدارو شکر واقعا خدارو شکر می کنم.
وقتی خبر رو خوندم دوست داشتم از خوشحالی داد بزنم.بالاخره حق به حقدار رسید .
وای خیلی خوشحالم.تبریک می گم به شهاب حسینی به خاطر این افتخار بزرگش وبه خانواده محترمشون.
به همه دوستا ن هم تبریک می گم .شیوا جون ازتو هم خیلی خیلی ممنونم.

محدثه چهارشنبه 23 بهمن 1387 ساعت 11:13

واااااااااااااااااااااااااااااای.خداجون ممنون.
شیوا جون نمیدونی چقدر خوشحالم کردی.من همش دعا میکردم و مطمئن بودم که این اتفاق میمون و خوشایند می افته.
واقعا حق سید شهاب عزیز بیشتر از ایناست.
وقتی دیدم برای یه لحظه نفسم بند اومد. چقدر خوب......
ایشالا سیمرغ روی دستای ایشون در نهایت آرامش بنشینه....
تبریک...تبریک به ایشون، خونواده محترمشون،و همه طرفداراشون......

صدف چهارشنبه 23 بهمن 1387 ساعت 21:44

من که واقعا خوشحالم تمام این پیروزیها حتی بیشتر از اینا هم حقشونه

منصوره غریب چهارشنبه 23 بهمن 1387 ساعت 22:00

با سلامی گرم خدمت همه ی دوستان چه در داخل کشور و چه در خارج.
من هم از انتخاب اقای شهاب حسینی بسیار خوشحال هستم و خدا را شکر
میکنم. امیدوارم شاهد پیروزی ایشان در تمام مراحل زندگی شان باشیم.
اقای حسینی!مردمی هستید و مردمی باقی بمانید.
انشاء الله

نازنین پنج‌شنبه 24 بهمن 1387 ساعت 10:51

سلام برهمه دوستان و دوستداران شهاب جان.نمیدونید وقتی دیشب مجری بهترین بازیگر مرد را گفت(بدون اغراق میگم)سالن از شدت تشویق های مردم ... ترکید.... اون لحظه از خوشحالی بغض گلومو میفشرد و با تمام وجودم بهشون تبریک میگفتم و از خداوند ارزوی موفقییت روزافزون این بزرگ مرد عزیز را دارم.
سیمرغ واقعا شایسته شما بود
برای دومین واخرین بار با تمام وجودم:

تتتتتتتتتتتتتتتببببببببببببببببببببببببررررررررررررررررریییییییییییییییییییککککککککک

نازنین پنج‌شنبه 24 بهمن 1387 ساعت 11:34

سلام.میخواستم تو سایتتون عضو بشم.لطفا شرایتشو بهم میل کنید.
میدونید من برای ایشون احترام زیادی قایلم وبنابر این میخواهم از تمام اتفاقات به روز سایتتون و هم چنین اقای ـحسینی ـمطلع باشم.

منتظرم

غزل پنج‌شنبه 24 بهمن 1387 ساعت 16:56

منم خیلی خوشحالم.من فیلم سوپر استارو دیدم واقعا حقش سیمرغ بود.به خودش و همه ی طرفداراش تبریک میگم

شیده جمعه 25 بهمن 1387 ساعت 07:29

از خوشحالی در پوست خودم نمیگنجم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد