تبریک

 

 

تولد آقای حسینی و پسر گلشون محمد امین عزیز رو به خودشون و خانواده محترمشون تبریک میگم و براشون آرزوی سلامتی و موفقیت روز افزون دارم. 

 

میخواستم به مناسبت این روز تغییراتی رو در وبلاگ ایجاد کنم که به دلیل مشکلات همیشگی اینترنت که این روزا بیشتر هم شده،نشد.به هر حال ببخشید که تولدمون اینقدر خشک و خالی برگزار شد ! 

 

 

اینم لینک عکسی که فائزه جان فرستاده : 

http://webart.persiangig.com/DSC01164.JPG 

نظرات 58 + ارسال نظر
تینا یکشنبه 13 بهمن 1387 ساعت 22:27

سلام به همه دوستای خوبم
دیدید امروز توی آسمون تهران بارون بارید.امشب شب خیلی قشنگیه

توی این شب قشنگ تولد سید شهاب وسید محمد امین رو به خودشون و همسر محترمشون تبریک میگم و از خدای مهربون می خوام که سالهای سال این خانواده رو مورد الطاف خودش قرار بده تا در کنار هم با سلامتی .عزت وسربلندی زندگی کنند

شیوا جون از تو هم خیلی ممنونم. زیبایی همه چیز توی سادگیشه.

nazanin یکشنبه 13 بهمن 1387 ساعت 22:50

salam khoobi shiva jan
site ,,khaili ghashang shode,,, dastet dard nakone,, merc,,, manam mikhastam tavalodeshoon o pesare goleshoon o tabrik begam ,,,boos boos azizam

پریناز یکشنبه 13 بهمن 1387 ساعت 23:13

بازم سلام و تبریک به مناسبت تولد آقای شهاب حسینی گل و محمد امین عزیز.ان شا ا... همیشه شاد و سلامت و موفق در کنار خانواده گلشون باشند.

صاحبه دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 00:01

دوشنبه را گلباران می کنم.زمین را چراغانی و آسمان را شهاب باران میکنم ..امروز فرشتگان جشن با شکوهی دارند برای میلاد پاک یک موجود آسمانی.امروز یکی از ناب ترین روزهای خداست. در این روز رویایی و زیبا بهترین و زیباترین آرزوها را به دست باد میسپارم تا با هزاران هزار شکوفه های نیلوفر وهزاران لبخند به دستان مهربانت تقدیم کند.

هنرمند همیشه محبوبم می دانم که می دانی هیچ هدیه ای گرانقدرتر از سلامتی و خوشبختی نیست و هیچ نعمتی بزرگ ترو زیباتر از این نیست که خالق عاشق مخلوق خود باشد و می دانم.... ایمان دارم که خدای مهربان بسیار دوستت دارد....
امید است که 120بهار دیگر در کنار خانواده ی عزیزت, سلامت, موفق و خوشبخت زندگی کنی.و به آنجایی برسی که خدا دوست دارد.

"آسمانی ترین شهاب... روز شگفتنت هزاران بار مبارک."

sali دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 00:07

آخی شهاب کوچولو به دنیا اومده اصلا من اینو تو تلویزیون می بینم روحیه م باز می شه

NILOOFAR.N دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 00:27

dorooooooooooooooooooddddoooooooooooo tabrikh khedmate khanevadeye aghaye hoseini..........
tabrik onam az noe vizhash...


midooni?!?!
emrooz tamo lahne zemestan ra nadarad!!!!...

khodam avalin nafariam ke tavalodeshoono daghighan 14 bahman tabrik migam...
ishala hardo omre ba ezati dashte bashand sire sayeye hagh.......

emrooz che roozist ke khorshid dotast
emrooz ze roozha boroon asto jodast
az charkh be khalian nesarasto sedast
kie delshodegan.mozhde.in rooze shomast
....

doa mikonam barashoon too in shabo rooze ziba ke mast az sharabe meikadeye morteza shavand....(houze kousar)



bebakhshid man finglish neveshtam fonte farsim p.zh.g.ch nadasht majboor shodam....

بهار دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 00:31

سلام!!! وای که چه شب های خوبیه این شبها نمیدونم کدوم کانالو نگاه کنم! تولد آقا شهاب رو که واقعا و بحق آقاست و همچنین محمد امین عزیز که بالاخره موفق شدم تو ویدئو هفتسین ببینمش به خودشون و همسر مهربونشون و تبریک میگم انشالله که بهترین های دنیا براشون رقم بخوره و همیشه در سایه امن الهی سالم و سلامت باشند.
من چندین بار به برنامه تازه ها اس ام اس دادم. لطفا ساعتی که تازه ها پخش میشه رو تا فردا ساعت 10 بگید .من خیلی وقته که نمیبینم.

دوست دارم حرف بزنم ازین که چقدر امشب ذوق کردم. ازین که ترکیب آقای حسینی و بهداد امشب برنامه رو بی نظیر کرده بود!

از تواضع آقای حسینی بگم! از تعریفایی که بهداد ازش کرد بگم.
حامد بهداد آخرش به آقا شهاب گفت بیا پیش من بشین! بعد کلی ازش تعریف کرد . آخرش هم گفت که میخوام از طرف همه هموطنا ببوسمت!!
وای که چقدر عالی بود! چقدر من این روز و شبا رو دوست دارممم!!!!
از این تیکه آخرش فیلم گرفتم! قصد دارم از همه برنامه هاش فیلم بگیرم! شرایطش رو ندارم که برنامه رو ضبط کنم! بازم به خودشون خانوادشون و همه شما طرفدارای گل آقا شهاب که قدر و منزلت ایشون رو میدونید و تو صحبت کردن احترام ایشون رو حفظ میکنید تولدشون رو تبریک میگممم!! به امید اینکه هر چی سیمرغ ه ماله آقای حسینی عزیز باشه!

NILOOFAR.N دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 00:39

امروز چه روزیست که خورشید دو تاست
امروز ز روز ها برونست و جداست
از چرخ به خاکیان نثارست و صداست
کی دلشدگان.مژده.که این روز شماست...

درررررووووووود ...
تبریک ویژه برای تولد آقای حسینی بزرگ و کوچک...
تبریک می گم به همه سالگرد تولد آقای شهاب حسینی و پسر شیرینشون محمدامین رو...

توی این شب و روز زیبا براشون بهترین دعاها و آرزوها رو دارم...
انشالله محمدامین زیر سایه پدر و مادرش به ثمر برسه و سالم و موفق باشه و آقای حسینی هم زیر سایه حق و...
و دعا می کنم مست از میکده مرتضی(ع) شوند...
و هزاران آرزو و دعای دیگه...

راستی خودم اینجا اولین نفرم که دقیقا روز تولدشون ۱۴ بهمن بهشون تبریک می گه....!!!!!

NILOOFAR.N دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 00:50

تنها نام نیک است که نیک می ماند‌
ای صدای هر پنجره و هر برزن
ای نام تو نیک ترین و ماندنی تر
دیدار تو را از خالق هنرمندت می طلبم
که هرچه از او طلبیدم
دریغم نکرد
پس تو را دیداری چشم انتظارم
...


ستاره گریز پای... هرروز روز توست و لیکن امروز روز ما .روز ثنا به حریم کبریایی است به یمن وجود و حضور و صدای تو ....

NILOOFAR.N دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 00:51

تنها نام نیک است که نیک می ماند‌
ای صدای هر پنجره و هر برزن
ای نام تو نیک ترین و ماندنی تر
دیدار تو را از خالق هنرمندت می طلبم
که هرچه از او طلبیدم
دریغم نکرد
پس تو را دیداری چشم انتظارم
...


ستاره گریز پای... هرروز روز توست و لیکن امروز روز ما .روز ثنا به حریم کبریایی است به یمن وجود و حضور و صدای تو ....

شیما دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 03:00

تاچند دقیقه دیگه شهابی از آسمان به زمین حبوط می کند و عالم را سراسر نور باران مینکد.
میلاد ستاره ی بزرگ و ستاره ی کوچکش به اندازه بزرگی خداوند مبارک. جشن ستاره ها مبارک!!!!!!!!!!!!!!!!

زهرا دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 03:08 http://napoleon.blogfa.com

سلام برخلاف 8 سال گذشته امسال تو این روز قشنگ نمیدونم چرا اینقدر بی تابی می کنم.
احساس می کنم احساساتم دارن فوران می زنن. این شعر هم نتیجه همین احساسات درهم برهمه
من ترانه میگم ترانه عاشقانه. اما نشده تا حالا از زندگی سه نفری که مثل خواهر و برادرم دوسشون دارم شعر بگم!
اونم کسانیکه خیلی از زندگیشون دورم. از رویاهاشون از خاطرات قشنگ و حتی لحظه های سختی که با هم گذروندن.
با این حال از اونجایی که 8 ساله تمام تلاشمو به کار گرفتم تا ثابت کنم این علاقه و احساساتی که هیچ کس نمی دونه باعث چه تغییرات و موفقیت هایی در زندگی من شده از ته قلب و با نهایت پاکی ابراز میشن خواستم یکی دیگه از آرزوهامو برآورده کنم. یعنی سرودن چند بیت شعر برای الگوی زندگیم به همراه همسر مهربون و دوست داشتنیش که آرزومه یه بار از نزدیک ببینمش و باهاش حرف بزنم و البته نوگل زندگیشون محمد امین عزیزتر از جانم.
می دونم خیلی ساده و ابتداییه گفتم که فقط ترانه عاشقانه بلدم بگم.
راستی اگه چای گرم رو خوندین نخندین. آخه من یه دروغهایی شنیدم (دقیقاً با همین لفظ چای ) که برای آقای حسینی ساخته بودن. ولی طرف اینقدرها حرفه ای نبود که بتونه منو گول بزنه. در واقع اینا همشون چیزایی بودن که من شنیدم. واسه همینه که خیلی ساده است. می خوام تقدیمش کنم به پریچهر، شهاب حسینی و محمد امین عزیز و با امید اینکه منو ببخشن
تولدتون مبارک.
یکی از همین روزا تو حوالی زمین
وقتی پشت پنجره یه قناری کرد کمین
وقتی بغض آسمون با یه قطره اشک شکست
یکی با حس غریب لب طاقچه ای نشست
تو دلش غلغله بود چی کشید؟ هیشکی ندید
غم انتظارشم هر چی بود به سر رسید
یکی گفت مبارکه یکی بوسه زد به روش
یکی از پشت سرش دست کشید رو سرو موش
خیلی وقته این وسط یه فرشته اومده
یه محمد امین که تولدش شده
یه پریچهره ای بود ولی توی قصمون
نمی ذاشت دل تو دل این شهاب آسمون
پریچهر مثل یه کوه پشت اون نشسته بود
شده با یه چای گرم حتی وقتی خسته بود
نمی خوام شعر بگم این همش حقیقته
توی این خونه بدون پره عشق، صداقته

صدیف دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 07:53

۱۳۵۲ شاخه گل سرخ به سویت میفرستم
و
بر تک تک گلبرگهای آن مینویسم

**** تولدت مبارک*****

سحرگاهان که شبنم آیتی از پاک بودن را به گلها هدیه می بخشد به آن محراب پاکش

آرزو کردم برایت
خوب دیدن
خوب بودن
خوب ماندن را
سید شهاب حسینی عزیز

آغاز سی و ششمین بهار زندگیت مبارک....

بهترین ها را برای یکی از بهترین ها آرزومندم...

صدیف دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 07:59

آن وقت که تو به دنیا اومدی بارون اومد بارون نبود گریه فرشته ها بود چون یکی از اونا

کم شده بود...

محمد امین نازنین
***تولدت مبارک ***

صدیف دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 08:40

هر چند تکراریه و میدونم که همتون مثل من حفظین ولی دلم نیومد حالا که تولدشه

ننویسم...من عاشق این شعرام .....کلی با هاشون خاطره دارم....

هر وقت میخونمشون برام تازگی دارن....

اگه کسی جز خودش خونده بود اینقد دوسشون نداشتم...

تقدیم به شهاب درخشان آسمان هنر و همه طرفداراشون:

ای خاطره پیش آی

و نت هایت را هم ساز کن

و آن گاه که بر فراز باد

موسیقی تو شناور است

از لیوان زلال خواهم نوشید

و آواز مهر را خواهم شنید

و سر تا سر روز را آنجا

خواهم خرامید

و در رویا فرو خواهم رفت

چون شب فرا رسد

خواهم رفت به همان جا که

درخور اندوه است

گام زنان

در کنار رده تاریک

با سودای خاموش...
****

وقتی که سر درونم پدید آمد

از او به یاری او به سوی او شتافتم

نسیم شوق من بر او وزید

دریای فروردین را پشت سر نهادم

کسی را که به نام نمی شناختم آشکارا دیدم

گفتم ای که تا دلم تو را دید تیر محبت شد

پس تو انس من مهر من و در عشق ذخیره و جان منی

****
آه ای قلب محزون من

دیدی چگونه سودا رنگ عشق پیدا کرد...

دیدی که جغرافیای فاصله را چگونه با نوازش نگاهی میشود طی کرد و نادیده گرفت..

دیدی که رنج های کهنه را با ترنمی می شود به یکباره فراموش کرد..

دیدی که آزادی لحظه ناب سر سپردن است..

دیدی که عشق یک اتفاق نیست..

یک قرار قبلی است..

مثل یک تفاهم ازلی ..

از اول بوده

و تا ابد ادامه خواهد داشت...

****

زمستان گذشته است

گلها شکفته اند

باز زمان نغمه سرایی فرا رسیده است

و تو ای کبوتر من که در شکاف صخره ها و پشت سنگها پنهان هستی

بیرون بیا بگذار صدای شیرین تو را بشنوم و صورت زیبایت را ببینم

زیرا اکنون دیگر زمستان به پایان رسیده است...

****

سپیده که سر بزند

شاید در این بیشه زار خزان زده گلی بروید

شبیه آنچه در بهار بوییدیم

پس به نام زندگی هرگز مگو هرگز

****

دلهامان اگر گرم باشد تاب توانیم آورد طوفان سیل آسای زندگی را که اکنون

میثاق هایمان را می لرزاند

****

خداوند روز اول آفتاب را آفرید

روز دوم دریا

روز سوم صدا را

روز چهارم رنگها را

روز پنجم حیوانات را

روز ششم انسان را

و روز هفتم خداوند اندیشید

که دیگر چه چیزی را نیافریده است

صدیف دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 08:55

آخ این جا موند ....خیلی حیف شد

تو را به جای تمام کسانی که نشناخته ام دوست می دارم

تو را به جای تمام روزگارانی که نمی زیسته ام دوست می دارم

برای خاطر عطر نان گرم

و برفی که آب می شود

و برای خاطر نخستین گلها

تو را به خاطر دوست داشتن دوست می دارم

تو را به جای تمام کسانی که دوست نمی دارم دوست می دارم



آزاده دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 09:25

سلام .امروز قشنگترین روز ساله .

تولد آقای حسینی عزیز و محمد امین کوچولو رو بهشون تبریک میگم . امیدوارم همیشه موفق و سلامت باشن و ما را از دیدنشون همیشه خوشحال کنن.

و.............دنیا را شاد شاد و شادی را دنیا دنیا برایتان آرزومندم .

صدیف دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 09:53

یه بار دیگه از ته ته قلبم با صدای بلند میگم:

** سید شهاب و محمد امین عزیز خوش اومدید به دنیا **

ان شا الله سالهای سال در کنار پریچهر عزیز سالم و خوشبخت و شاد وموفق باشید

شیوا جونی قربونت برم فاعزه جون که عکسشو فرستاده تو نمیخوای ما رو نو این

روز قشنگ بیشتر خوشحال کنی؟؟عکس فاعزه جون هدیه خوبیه ها...

بذار دیگه گلم دلمون آب شد

فریده دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 10:33

منم از ته قلبم تولد آقا شهاب گل و محمد امین نازنینو تبریک میگم
ایشالا همیشه سالم و سلامت باشن و روز به روز موفقیت هاشون بیشتراز پیش بشه

بیتا دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 10:38 http://myfavoriteartists.blogfa.com

خیییییییییییییییییییییلی خیییییییییییییییییییییییییلی مبارکه. امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشین.

alin دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 11:08

امروز روز خیلی خوبیه ....
خیلی خوشحالم از شما هم به خاطر این که این روز رو به یادم آوردین ممنونم
منم این روز قشنگو به همه تبریک میگم
از خوشحالی نمی دونم چی باید بگم

محدثه دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 11:21

زمستان را خجالت دادی
بهمن را سر افراز کردی
عدد 14 را تا ابد شرمنده ی خود کردی
و بقیه ی 45 روز سال را حسرت به دل یک روز دیدار سبز وزیبا گذاشتی...

"سید شهاب عزیز" دوباره شکوفه دادن شاخسار زندگیتان بر تو و بر "محمدامین" ناز و دوست داشتنی ات مبارک.

حوری دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 12:05

به هر حال توانسته ای
کال ترین سیبه بخیل ترین باغ را
به تمامی گاز بزنی
وتیرترین اب خشک ترین رود را
به تمامی بنوشی
تو از ماه
به فراغت
وتمام
روی دیده ای
ومن به هراس
گوشه ی ابرویی
در تیرترین شبها
توانسته ای فریاد بزنی
کامل بوده است
زخمت ودردت
من فریادم را با هزار گره درگلو بسته ام
من اندوهم را خندیدم
من دردم را رقصیدم
ماهی تشنه ای
بودن یا نبودن را
به کمال میخواهد
جایی که نه اب است ونه خشکی
با هفت اسمون پر از گلهای یاس و میخک *با صد دریا عشق واشتیاق وپولک یه قلب* عاشق یا یه حس بیقرار وکوچک دلش*میخواد بهت بگه تولدت مبارک *منم تولده شهاب ومحمدامین کوچولو رو تبریک میگم

مرجان دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 12:24



چه لطیف است حس اغازی دوباره چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز

تنفس... و چه اندازه عجیب است روز ابتدای بودن! وچه اندازه شیرین است

امروز.... روز تو! روزی که تو اغاز شدی....!

امیدوارم همواره این خانواده زیر سایه حق شاد و سلامت و موفق باشند.

شیوا جان دستت درد نکنه سایتخیلی قشنگ شده.

شاداب دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 13:49

تولد پر فروغ ترین شهاب آسمان ایران که امیدوارم هیچ وقت کم سو نشود بر همه ما مبارک!
او افتخار ماست...
شیوا عزیزمرسی از وبلاگ خوبت .من چیزی برای آقای حسینی نوشتم که می خواستم به دستشون برسونم فکر کردم شما میتونین راهنماییم کنید که کجا بفرستم که به دسته خودشون برسه.مرسی!!منتظر راهنماییتون هستم

سلام عزیزم.
من چند روز دیگه بهت ایمیل میزنم میگم.

mina دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 15:28

salam tabrik migam ba tamame vojodam in roze ghashango be pari chehr va shahab va mohamad amine kocholo va naz
omidvaram hamishe salem va piroz bashid

عسل دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 15:40

گویند که لحظه ایست روییدن عشق این لحظه هزار بار تقدیم تو باد
تولدت مبارک

تینا دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 16:08

تولد شهاب عزیز و پسرش قند عسلش محمد امین و حسابی تبریک می گم .
در ضمن من امروز خیلی خوشحالم ، امروز یکی از بهترین روزای زندگیم هستش .
خوشحالم که این خوشحالی با روز تولد شهاب عزیز مصادف شده .
تولدت خیلی خیلی مبارک .
راستی دیشب برنامه ی آبی شو چقدر جذاب بود .
گفتگوی گرمی داشتن ( شهاب حسینی و حامد بهداد ) رو می گم .
شما هم موافقید ؟

پرنیان دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 16:14

سلام.امروز تو کلاس برای آقای حسینی happy birth day رو خوندیم. و همه ی هم کلاسیهام براشون ارزوی موفقیت کردن. تولدتون مبارک.

هالی دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 16:23

سلام سلام سلام
سلام به آقای حسینی و همسر بسیار محترمشون و فرزند عزیزشون
و تبریک تبریک تبریک تبریک
به هر سه عزیز و به طرفداران این خانواده ی محترم
با آرزوی برکت روز افزون برای ایشون، روز تولدشون رو به همه دوستدارانشون تبریک میگم.

هلیا دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 16:32

چه لطیف است حس آغازی دوباره،
و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس...
و چه اندازه عجیب است ، روز ابتدای بودن!
و چه اندازه شیرین است امروز...
روز میلاد...
روز تو!
روزی که تو آغاز شدی!

منم به نوبه خودم تولد آقا شهاب گل و محمد امین عزیز رو به همه دوستداران و خانواده نازنینشون تبریک میگم.

امیدوارم همیشه موفق و سربلند باشن

... دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 17:26

بچه ها دیشب مصاحبه شونو با حامد بهداد دیدین ؟ خیلی خوب بود :) نمی دونستم این همه مدته باهم دوستن :) البته امیدوارم آرزوشون در مورد سیمرغ بردن بهداد برآورده نشه !!

ریحانه دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 18:06 http://www.lovestoryshr.blogfa.com

امروز بهترین روز زندگیمه.
تولد شهاب گلم رو به همه ی دوستدارانش و همین طور به خود شهاب عزیز تبریک میگم و براش ارزوی سلامتی و موفقیت در کارهاش و زندگیش دارم.
تولد گل پسرش رو هم تبریک میگم.
انشاءا... تولد ۱۲۰ سالگی هردوشون رو جشن بگیریم.

امین.

سبا دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 20:32 http://www.sarvestane-saba.blogfa.com

تولد شهاب اسمانی مبارک

سبا دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 20:41 http://www.sarvestane-saba.blogfa.com

تورو خدا بگو آبی شو کی پخش می شه

مژگان دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 22:39

سلام
تولد شهاب حسینی عزیزوپسر نازنینشون محمد امین کوچولو رو به خودشون
و خانوادشون وهمه طرفداراشون تبریک می گم.

صدیف سه‌شنبه 15 بهمن 1387 ساعت 00:00

وااااااااااااااااااااااااااااای
مرسیییییییییییییییییییییییییییییی شیوا جوووونم
بی نهایت مچکرم فاعزه جون

آنیتا سه‌شنبه 15 بهمن 1387 ساعت 10:10

سلام شیواجان. چرا بهم جواب نمی دی. منتظر جوابت هستم.

ببخشید عزیزم میشه یه بار دیگه سوالتو بپرسی

شیما سه‌شنبه 15 بهمن 1387 ساعت 10:31

دیشب از سمون ندا اومد که یه تیکه از مهربونی و زیبایی خدا گمشده شما نمی دونید کجاست منم نتونستم جلو زبونم رو بگیرم لو دادم و آدررس خونه اقا شهاب رو دادم گفتم می تونید تکه گمشده تون رو رو اونجا پیدا کنید!!!!!!!!!!!!!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 15 بهمن 1387 ساعت 10:58

دیدین منی که انقدر ادعای طرفداری از شهابو می کردم حالا باید آخرین نفری باشم که تولدشو تبریک میگم به خاطر این مریضی لعنتی که راحتم نمیذاره.فعلا فقط در حد یه جمله میتونم بگم شهاب جان تودت مبارک.زحمت کشیدم نه؟چه نقشه هایی کشیده بودم واسه این روز!!

ساغر سه‌شنبه 15 بهمن 1387 ساعت 10:59

اسممو یادم رفت ساغرم دیگه .یه بی معرفت

[ بدون نام ] سه‌شنبه 15 بهمن 1387 ساعت 11:24

فئزه جون شیوا جون دستتون درد نکنه! من فکر میکردم خانمش و محمد امین م هستند!!!!

شیرین سه‌شنبه 15 بهمن 1387 ساعت 11:25

سلام به همه واقعا به حال آقا شهاب غبطه میخورم که اینقدر هوادارانش دوسش دارند .شعرایی که نوشتین خیلی محشره . منم به نوبه ی خودم تولد این پدروپسر نازنین رو تبریک میگم. وبه قول خود آقا شهاب براشون بهترینهای آسمون وزمین رو آرزومندم .
دیروزرفتم فیلم سوپراستار رو تو سینما فرهنگ ببینم اما متاسفانه بلیط نصیبم نشد. نزدیکهای پخش فیلم بود که خانم تهمینه میلانی و خانم السا فیروز آذر و چند تا از عوامل فیلم هم آمدند ومردم استقبال گرمی ازشون کردند. خانم میلانی خیلی مردمی و مهربون با دوستدارانشون صحبت میکردند .جاتون خالی بود که اشتیاق مردم رو میدیدید. مردم با اینکه سینما اعلام کرده بود بلیط سوپراستار تمام شده ولی از صبح تو صف ایستاده بودند تا فیلم رو ببینند حتی حاضر بودند برای سانس فوق العاده تا ساعت ۱۲ شب هم صبر کنند . مردم خیلی منتظر آقا شهاب بودند اما ایشون تشریف نیاوردند . اما در کل با وجود همه خستگی هایش به شور و شوقش می ارزید. امیدوارم امسال تو جشنواره آقا شهاب پیروز میدان باشد ولی اگر خدایی نکرده این اتفاق نیافتد چیزی از سروریشون کم نمیشه ...
به امید موفقیت هنرمند محبوبمون ...

سلام شیرین جان
منم اون شب تو صف بودم.
در اوج بد شانسی آخرین بلیت به نفر جلوی من فروخته شد.
امروز هم سینما آزادی بودم.اونجا که خیلی افتضاح بود... فکر میکنم اگه از وضعیت اونجا تعریف نکنم بهتره.
به هر حال خیلی سعی کردم اما بلیت گیرم نیومد.

صاحبه سه‌شنبه 15 بهمن 1387 ساعت 14:30

سلام به دوستای ناز و خوبم
اول از همه از فائزه جان و شیوا خانم عزیز که این عکس بسیار بسیار زیبا رو در اختیار ما گذاشتن خیلی خیلی ممنونم .
می خواستم یه خواهش کوچیک از دوستایی که در تهران هستن بکنم :اینکه هر شب که برنامه ی جنگ آبی رو میبینن خلاصه ای از اجرای آقا شهاب رو برای ما شهرستانی هایی که متاسفانه نمی تونیم برنامه رو ببینیم تعریف کنند.خیلی خیلی مارو با این کارتون خوشحال می کنین.مرسییییییییییی

فائزه سه‌شنبه 15 بهمن 1387 ساعت 17:20

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
ببخشید که با یه روز تاخیر دارم تبریک میگم تولدشون رو.
شهاب با اینکه میدونم هیچوقت نمیفهمین که دارم بهتون تبریک میگم اما بازم از صمیم قلبم تولدتون رو بهتون تبریک میگم.امیدوارم که به تمام اون چیزایی که میخواین برسین.
امیدوارم که عمر باعزتی داشته باشین و همیشه سالم و سلامت وشاداب باشین چه از لحاظ جسمی و چه روحی.هم شما و هم خانوادتون.
امیدوارم که همیشه حضور سبزتون کنار خانوادتون باشه وهمیشه در کنار هم باشین و زندگی خوب و همراه با موفقیتی رو پشت سر بذارین.
امیدوارم که همیشه چون حالا بهترین باشین.امیدوارم که مردم بیش از این دوستتون داشته باشن.
و امیدوارم که سیمرغ جشنواره امسال نصیب شما بشه.چیزی که واقعا حق شماست.
امیدوارم که به قول خودتون خداوند بهتون کمک کنه تا در موقع تصمیم گیری همیشه بهنرین رو انتخاب کنید و لطف خدا همیشه شامل حالتون باشه.پریچهر جان به شماهم تولد همسرتون و پسر گلتون رو تبریک میگم و امیدوارم که همیشه در کنار هم باشین و کانون گرم خانوادتون همیشه پا بر جا باشه.
شهاب امیدوارم که هیچ وقت فراموش نکنین که آدمایی همچون ما همیشه هستن که شما و خانوادتون رو از صمیم قلب و با تمام وجود دوست دارن و براتون آرزوی موفقیت و سلامتی میکنن.امیدوارم که هیچوقت این رو فراموش نکنین.
به قول خودتون:با آرزوی بهترینهای آسمان و زمین برای شما شهاب عزیز و خانواده ی محترمتون.
محمد امین جان تولد تو هم مبارک باشه و امیدوارم همیشه سالم و شاد باشی و لبت خندون باشه و کنار پدر و مادر مهربونت باشی.بازم تولدتون مبارک.
راستی دوستای عزیز من یه سورپرایز کوچولو به مناسبت تولد شهاب دارم.البته یه کوچولو طول میکشه معذرت میخوام اما فکر میکنم که برای همتون جالب باشه. که تا چند روز دیگه خواهید دید.
فعلا.

بهار سه‌شنبه 15 بهمن 1387 ساعت 19:28

لبخند زدی و آسمان آبی شد شبهای سیه محو زیبایی شد
پروانه پس از تولد زیبایت تا آخر عمر غرق بی تابی شد
سلام بازم امسال من دیر رسیدم نمیدونم چرا هر سال نمیشه تو روز تولد خودش بهشون تبریک بگم. ولی با این حال هزاران هزار بار تولد سید شهاب گل رو بهشون تبریک میگم راستی من امروز رسیدم برم دل شکسته رو ببینم بازی سید
عاااااااااااااااااااااااااااالی بود .
سید شهاب حسینی عزیز تولدت هزاران بار مبارک.

... ؟ سه‌شنبه 15 بهمن 1387 ساعت 21:12 http://www.shokre-izad.blogfa.com

عزیزم یه سوال داشتم . خیلی برام مهمه . احساس می کنم یکی می خواد منو دست بندازه . می تونی برام جویا شی که آیا دیروز حسینی به جشنواره ی موسیقی رفته بوده یا نه ؟ خیلی ممنون می شم اگه بهم بگی . چون برام خیلی مهمه دست یکی رو می شه . ممنون .

نمیدونم عزیزم.
کامنتتو تایید کردم که اگه کسی میدونه بهت جواب بده.

بهار سه‌شنبه 15 بهمن 1387 ساعت 23:48

سلام چرا الان دو شبه آبی شو نمیده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ساعتش عوض شده یا کنسل شده؟؟؟ تو رو خدا شیوا جون جواب بده! من همونطور که گفتم ساکن خوابگاهم. با این که هر روز ساعت 8 کلاس دارم ولی تا دیروقت میشینم که ببینم برنامش رو! الان دو شبه که فیلم میده به جای آبی شو!

آنیتا چهارشنبه 16 بهمن 1387 ساعت 09:27

سلام شیواجان. چه طوری می تونم برنامه آبی شو رو نگاه کنم.کاشکی یکی برنامه رو ظبط می کردتو هم می ذاشتی رو وبلاگ .می دونم کار سختی اما اگه می شد چی می شد.حداقل چندتا قسمت جذاب شو.البته واسه دانلود.یادت نره بهم جواب بدی.مرسی ممنونم.

پریناز چهارشنبه 16 بهمن 1387 ساعت 11:05

بهار جون تو رو خدا تعریف کن که حامد بهداد چه تعریفهایی از شهاب حسینی کرد؟تو رو خدا برای ما که در شهرهای دیگه هستیم و نمیتونیم شبکه تهرانو ببینیم تعریف کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد