فیلم های بخش سودای سیمرغ

 
 
سینمای‌ایران- گروه ادب و هنر:
پس از کش‌و‌قوس‌های فراوان سرانجام دبیرخانه جشنواره فیلم فجر تصمیم گرفت چند روز مانده به افتتاحیه، فیلم‌های شرکت‌کننده در مهم‌ترین بخش خود را معرفی کند .

اما فهرست جاماندگان از رقابت در بخش مسابقه سینمای ایران، وزن بیشتری نسبت به حاضران دارد. دبیرخانه جشنواره طبق اعلام قبلی، اسامی ۲۵ فیلم بخش سودای سیمرغ بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر را اعلام کرد، درحالی که در این بخش ۲۴ فیلم در مسابقه حضور دارند و فیلم «هر شب تنهایی» به کارگردانی رسول صدرعاملی در خارج از مسابقه به نمایش در می‌آید. ظاهرا این استثنا بدین معناست که فیلم قابلیت شرکت در بخش مسابقه را داشته اما چون صدرعاملی جزو هیات داوران است، فیلم به رقابت با سایرین نمی‌پردازد.

هیات انتخاب بخش سودای سیمرغ، سعید حاجی میری تهیه‌کننده سینما، سید حسن حسینی کارشناس فرهنگی، مرتضی رزاق کریمی تهیه‌کننده و مستند‌ساز، مجید رضا بالا کارشناس فرهنگی، سیامک شایقی نویسنده و کارگردان، محمد ابراهیم صلواتی فر کارشناس فرهنگی، مینو فرشچی فیلمنامه نویس، حسین کرمی کارشناس فرهنگی و مجتبی مشیری کارشناس فرهنگی معرفی شده‌اند که البته چند نام ناآشنای سینمایی در میان آنها کمی تعجب‌برانگیز است.

اما تعجب اصلی نبودن فیلم‌هایی بود که تا پیش از این صاحب‌نظران شانس زیادی برایشان قائل بودند و حتی جزء دریافت‌کنندگان سیمرغ امسال محسوب می‌شدند. «فرزند صبح» ساخته بهروز افخمی و «پاداش» به کارگردانی کمال تبریزی در صدر فهرست غایبان قرار دارند. فیلم افخمی درباره زندگی امام خمینی(ره) و ساخته تبریزی، فیلمی کمدی درباره یکی از مدیران دولتی است که هر دو حس کنجکاوی منتقدان را برانگیخته‌اند.

البته تهیه‌کنندگان هر دو فیلم همان دیروز با ایسنا صحبت کردند؛ محمدرضا شرف‌الدین تهیه‌کننده فرزند صبح اعلام کرد: گروه سازنده‌ فیلم تمایل بسیاری برای اکران آن در بخش مسابقه‌ داخلی دارد و برای همین موضوع پیگیری‌هایی را درخصوص حل‌شدن مشکل فیلم انجام می‌دهیم که امیدواریم به نتیجه‌ مطلوبی برسد ولی درباره اینکه فیلم چه مشکلی برای اکران دارد را به زمان دیگری موکول کرد.

مهدی کریمی تهیه‌کننده «پاداش» هم گفت: عدم‌حضور فیلم در جشنواره‌ فجر به‌دلیل آماده نشدن نسخه‌ فیلم است که امیدواریم آماده شود.

از دیگر غایبان این فهرست، «درباره الی» به کارگردانی اصغر فرهادی است که احتمالا به‌دلیل حضور گلشیفته فراهانی از فهرست خارج شده؛ البته این فیلم در بخش بین‌الملل جشنواره فیلم برلین حضور دارد و به همین دلیل نمی‌تواند در بخش مسابقه سینمای ایران جشنواره فجر شرکت کند.

این اتفاق سال گذشته برای «آواز گنجشک‌ها» ساخته مجید مجیدی نیز رخ داد و این فیلم تنها در بخش بین‌الملل جشنواره فجر فرصت حضور یافت؛ اتفاقی که برای درباره الی، تکرار نشد. «کتاب قانون» به کارگردانی مازیار میری و «صد سال به این سال‌ها» سامان مقدم نیز از دیگر غایبان هستند.

اعجاب دیگر نبودن «اخراجی‌های 2» به کارگردانی مسعود ده نمکی در فهرست بخش مسابقه سینمای ایران است. این فیلم صرفا در بخش نگاه نو، مسابقه فیلم‌های اول و دوم جشنواره فجر حضور دارد. این اتفاق واکنش ده نمکی و کاسه ساز، تهیه‌کننده فیلم را در پی داشت.

ده نمکی به ایسنا گفت: به احترام مخاطبان این فیلم را به دبیرخانه‌ جشنواره فرستادم. انتخاب نشدن این فیلم نظر هیات انتخاب است و قطعا بعدها مردم با دیدن فیلم نسبت به میزان کارشناسانه بودن این نظر به قضاوت خواهند پرداخت.

او همچنین اظهار کرد: به‌هر حال این مسئله برای من جای تعجب ندارد و امری قابل پیش‌بینی بوده و کاملا آمادگی شنیدن آن را داشته‌ام و اخبار و بگو مگوهای جنجالی درباره‌ عدم‌حضور آن در جشنواره را نیز شنیده بودم. ارائه فیلم به جشنواره برعهده ما بود و اتفاقات بعدی برعهده‌ مسئولان جشنواره است.

من بشخصه امیدوارم که دولتی که شعار عدالت محوری را مطرح کرده، سعی کند دراین موارد نیز این شعار را سرلوحه‌ کار خود قرار دهد.

حبیب‌الله کاسه‌ساز هم از آماده نشدن بخش‌های مربوط به جلوه‌های ویژه فیلم خبر داد و گفت: تمام تلاشمان را صرف می‌کنیم تا فیلم برای نمایش در جشنواره آماده شود، اما اگر این اتفاق نیفتاد، مخاطبان منتظر باشند تا در اکران عمومی فیلم را ببینند و در این مقطع شاهد خواهند بود که آیا به واقع این فیلم قابلیت پذیرش در بخش مسابقه سینمای ایران جشنواره فیلم فجر را داشته یا نه.

اتفاق جالب دیگر نامه‌ای است که سید جمال ساداتیان تهیه‌کننده «به رنگ ارغوان» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشته و خواستار نمایش این فیلم در جشنواره‌ فیلم فجر شده است.

فیلمی که 4‌سال پیش ساخته شد اما موجب بروز اختلافاتی میان وزارت اطلاعات و گروه سازنده شد؛ اختلاف‌هایی که حل نشده باقی مانده است. درهمین حال، دبیرخانه جشنواره اسامی فیلم‌های بخش نگاه نو، مسابقه فیلم‌های اول و دوم بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر را نیز اعلام کرد.

در این بخش از جشنواره ۱۹ فیلم رقابت می‌‌کنند. فیلم‌های این بخش از جشنواره عبارتند از: آنسوی رودخانه به کارگردانی عباس احمدی مطلق، اخراجی‌ها۲ به‌کارگردانی مسعود ده نمکی، امشب شب مهتابه به کارگردانی محمد هادی کریمی، بن بست به کارگردانی مرتضی آتش زمزم، بی‌پولی به کارگردانی حمید نعمت‌الله، پستچی سه بار در نمی‌زند به کارگردانی حسن فتحی، پوسته به کارگردانی مصطفی آل احمد، تردید به کارگردانی واروژ کریم مسیحی، حریم به کارگردانی رضا خطیبی، حیران به کارگردانی شالیزه عارف پور، خروس جنگی به کارگردانی سید مسعود اطیابی، دلخون به کارگردانی محمدرضا رحمانی، شبانه روز به کارگردانی کیوان علی محمدی و امید بنکدار، صندلی خالی به کارگردانی سامان استرکی، کلبه به کارگردانی جواد افشار، کودک و فرشته به کارگردانی مسعود نقاش زاده، مانا به کارگردانی علیرضا رزازی فر، وقتی لیموها زرد شدند به کارگردانی محمدرضا وطن دوست و یک وجب از آسمان به کارگردانی علی وزیریان. 

بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر از ۱۱‌تا‌۲۲‌بهمن ماه برگزار می‌شود.

 

تمامی سوداگران سیمرغ 27: 

امشب شب مهتابه (محمدهادی کریمی)
به کبودی یاس (جواد اردکانی)
بی‌پولی (حمید نعمت‌الله)
بیست (عبدالرضا کاهانی)
پای پیاده (فریدون حسن پور)
پستچی سه بار در نمی‌زند (حسن فتحی) 
پنالتی (انسیه شاه حسینی) 
تردید (واروژکریم مسیحی) 
چهره به چهره (علی ژکان) 
حیران (شالیزه عارف پور) 
دوزخ، برزخ، بهشت (بیژن میرباقری)
زادبوم (ابوالحسن داوودی)
زمانی برای دوست داشتن (ابراهیم فروزش)
سوپر استار (تهمینه میلانی)
شبانه روز (کیوان علی محمدی و امید بنکدار) 
صداها (فرزاد موتمن) 
صندلی خالی (سامان استرکی)
عیار ۱۴ (پرویز شهبازی) 
کودک و فرشته (مسعود نقاش زاده) 
ملک سلیمان (شهریار بحرانی) 
موش (شاهد احمد لو)
می زاک (حسینعلی لیالستانی) 
وقتی همه خوابیم (بهرام بیضایی)
هفت و پنج دقیقه (محمد مهدی عسگرپور) 

نظرات 37 + ارسال نظر
تینا یکشنبه 6 بهمن 1387 ساعت 14:53

ایشالا که فیلم سوپر استار سیمرغ می گیره

ساغر یکشنبه 6 بهمن 1387 ساعت 15:07

پس یعنی حقیقت داره شیوا جون ؟درباره الی توی لیست نیست؟؟؟؟؟؟وای خدای من

ساغر یکشنبه 6 بهمن 1387 ساعت 15:16

آخه گلشیفته جون شما که می خواستی بری اونور چرا توی این فیلم بازی کردی که الان اینجوری واسه ش مشکل پیش بیادو انقدر جلوی پای این کارگردان سنگ بندازن؟

پریناز یکشنبه 6 بهمن 1387 ساعت 16:57

سلام به شیوای عزیز و همه دوستای گلم.بچه ها پس فیلم سایه وحشت چی شد؟قرار بود اونم بره جشنواره!!

... یکشنبه 6 بهمن 1387 ساعت 17:27

سایه وحشت هم گویا نرسیده نه؟

ساغر یکشنبه 6 بهمن 1387 ساعت 17:45

شب و روز برای موفقیت آقا شهاب گل دعا میکنم...امیدوارم امسال دیگه پاداش زحمتایی که سالهای سال برای سینمای ایران کشیده رو بگیره... راستی تینا جان بابت مشکلی که واست پیش اومده بود ناراحت شدم ...بالاخره چی شد تونستی بری یا نه؟ شیوا جون میگم روز تولد شهاب ومحمد امین یه عکس بزرگ از جفتشون می ذاری روی وبلاگ؟

ساغر یکشنبه 6 بهمن 1387 ساعت 17:50

فائزه جان مگه نگفتی اگه شیوا خانوم اجازه بده عکسو میفرستی پس چی شد؟نمیخوای یه خورده دل ما رو شاد کنی؟

پریسا دخت یکشنبه 6 بهمن 1387 ساعت 19:49

شیوا جان یعنی سایه ی وحشتم نمیره جشنواره؟از اکران ایستگاه بهشت چه خبر ؟مثل اینکه یه مجله با آقای حسینی مصاحبه کرده لطفایه سر به دکه ای بزنید .

نه عزیزم.سایه وحشتم نرسید.
ایستگاه بهشت هم اکران شده دیگه.مگه خبر نداری؟

تینا یکشنبه 6 بهمن 1387 ساعت 22:25

سلام ، مرسی ساغر جون از هم دردیت ، نه نتونستم ببینم ، راستی من یه اشتباه کوچولو کردم ، تو اون کامنتم گفتم سینما قدس ، دیشب انقدر حالم بد بود متوجه نبودم ، منظورم سینما استقلال بود ، ( اخه این دوتا سینما فاصله ای ندارن )

ساغر یکشنبه 6 بهمن 1387 ساعت 22:48

یه خبر خوب امروز شبکه ۳ تبلیغ یه برنامه ای رو می کرد به اسم سی سال سی مجموعه موفق ... یه قسمتش شهابو دعوت کرده بودن ساعتشو نگفت ولی قراره هر روز پخش بشه...اگه بدونین چقدر خوشگل شده بود

فاطمه(همراه همیشگی) یکشنبه 6 بهمن 1387 ساعت 23:34

مرسی ساغر جان مرسی

آنیتا دوشنبه 7 بهمن 1387 ساعت 08:36

سلام شیواجان از وبلاگ خوبت ممنونم واقعا وبلاگت محشر . اگه ممکنه فایل صوتی برنامه آسمان رو روی وبلاگ بذار لطف می کنی اگه این کار رو بکنی . درضمن در مجله راه زندگی با شهاب حسینی مصاحبه کردن.مرسی.

صدیف دوشنبه 7 بهمن 1387 ساعت 08:37

سلام به همگی
ساغر جون چی گفتی؟؟شهابو اوردن تلویزیون؟؟اخه چرا من اینقد بدشانسم!!!!
کی ؟؟؟تروخدا بگو وای کاش بتونم ببینم ساغر جون تروخدا بیشتر در مورد این برنامه بگو...
راستی شیوا جون چرا عکس فاعزه رو نمیذاری؟؟من یه جایی خوندم سایه وحشت خارج از بخش مسابقه به نمایش درمیاد تو جشنواره...سوپراستار غیر از مسابقه دیگه توکدوم بخش به نمایش در میاد؟؟؟وای که من چقد دلم میخواد این فیلمو ببینم با درباره الی...شیوا جونم ممنون میشم جواب بدی...

هنوز فائزه جان عکسو برای من نفرستاده.
سوپر استار تو بخش معنا گرا هم هست.

آزاده دوشنبه 7 بهمن 1387 ساعت 09:42

سلام چقدر حیف شد که درباره الی و سایه وحشت ونیلوفر نرسیدند .

خیلی خوشحال بودم که امسال آقای حسینی ۴ تا فیلم دارند ولی....

به هر حال امیدوارم که امسال دیگه حق ایشون رو نخورند .

ساغر دوشنبه 7 بهمن 1387 ساعت 13:53

بابا حول نکن صدیف جون فعلا فقط تبلیغشو نشون می ده عزیزم

تینا دوشنبه 7 بهمن 1387 ساعت 18:53

سلام ، منم اون تبلیغی رو که ساغر گفت دیدم ، ساغر مگه گفت قرار پخش بشه ؟
از کی ؟
یادم باشه این دفعه دقیق تر ببینم .
راستی شیوا یه سوال ؟
این فیلم سوپر استار که در مورد زندگی خود شهاب که نیست ؟ درسته ؟

نه عزیزم.
داستانش هیچ ربطی به زندگی شهاب نداره.

علی و مریم دوشنبه 7 بهمن 1387 ساعت 20:39

سلام
از طرفداران شهاب حسینی هستیم
فیلم قتل آن لاین خیلی خوب بود
اما فیلم باغ آلوچه و پیشنهاد پنجاه میلیونی اصلا خوب نبود
اما همه جوره قبولش داریم

امیدواریم به حقش تو جشنواره برسه

صاحبه سه‌شنبه 8 بهمن 1387 ساعت 00:32

سلام به همه ی دوستای نازنینم خوبین؟؟ یه خبر خیلی خیلی خوب ویک خیر خیلی بد براتون دارم.البته فکر کنم همتون بدونین خبر خیلی بدم چیه؟بله...... در حالی که همه چیز داشت به خوبی پیش میرفتو خطری احساس نمیشد.فیلم درباره ی الی به جشنواره نرسید یعنی نزاشتن که بره!!واقعا متاسفم برای کسانی که باعث شدن چنین اتفاقی بیفته.........به امید سوپراستار..........
و حالااااااااااااااا خبر خیلی خوبم شبکه ی سوم یه برنامه ای تدارک دیده به نام سی سال سی مجموعه که مجریش اقای جیرانیه ویکی از مهموناش آقا سید شهاب گله هنوز زمان پخش برنامه رو ننوشتن.هورااااااااااااااااااابازم تلویزیون بازم آقا شهااااااااااااااااااااااااب

پریناز سه‌شنبه 8 بهمن 1387 ساعت 09:40

تو رو خدا ساغر جون هر وقت فهمیدی قراره این برنامه پخش شه خبرمون کن.

صدیف سه‌شنبه 8 بهمن 1387 ساعت 10:44

سلام بچه ها
ساغر جونم دیدم تبلیغ برنامه ای که گفتی رو وای که چقد ناز شده بود......
حسن فتحی رو هم دعوت کردن....تازه مدار صفر درجه رو هم نشون میداد....
وای بچه ها خیلی خوشحال و هیجان زدم..شهاب بعد از مدتها اومده حرف زده...
اینارو گفت عین حرفاشه*شاخص ترینش گفتن الله اکبر رو پشت بوم به همراه پدرم بود*بچه ها دعا کنین بتونم برنامه شهابو با حسن فتحی ببینم...خیلی وقته تو تی وی ندیمش...احتمالا دهه فجر پخش میشه...کاش اخر شب پخش کنن...کاش کاش بتونم ببینم....

حوری سه‌شنبه 8 بهمن 1387 ساعت 13:46

سلام شیوا جونم خسته نباشی وای چه قد دلم گرفت چه قد حیف شد منم فکر میکردم که امسالم دوباره 3 تا فیلم از فیلمای شهاب تو جشنوارست ولی ایشالله دیگه امسال سیمرغ ماله خودشه البته خودش این قدر متواضع و فروتنه که پارسالم هیچ اعتراضی نداشت و میگفت هر چه از دوست رسد نیکوست اخی چه قد دلم واسه 4 سال پیش که خوده شهاب توی یه برنامه که از کانال 2 پخش میشد مجری جشنواره ی بیست چهارم بود تنگ شده اون سال هر شب شهابو تو خونه هامون داشتیم راسی ساغر جون پس این 30 سال 30 مجموعه ی موفقو کی میدن ما که همش داریم میزنیم شبکه 3

کامران سه‌شنبه 8 بهمن 1387 ساعت 16:34

سلام
لیست های فیلم هایی بخش سودای سیمرغ رو دیدم
حیف که از شهاب حسینی یک فیلم بیشتر نیست
امیدوارم تو همین یه فیلم سیمرغ رو بگیره

صدیف سه‌شنبه 8 بهمن 1387 ساعت 16:38

احتمال نمایش «درباره الی» در جشنواره فجر زیاد شد؛
دستور رئیس جمهوری به وزیر ارشاد برای رفع مشکل «درباره الی» در اسرع وقت


موسیقی ما: در پی نامه مشاور رئیس جمهور در امور هنری به رئیس‌جمهور درباره غیر منطقی بودن دلایل عدم نمایش فیلم «درباره الی» در جشنواره، رئیس جمهور به صفار هرندی دستور داد در اسرع وقت به این مسئله رسیدگی کرده و اقدامات لازم برای رفع مشکل این فیلم و حضورش در جشنواره را به عمل آورد.
جواد شمقدری با اعلام این خبر گفت: از آنجا که تاکنون هیچ آیین نامه و ضوابط مشخصی درباره حضور بازیگرانی که در فیلم‌های هالیوودی بازی می کنند در آثار سینمایی ایرانی وجود نداشته است، منطقی نیست فیلمی که با هزینه کشور و تلاش گروهی از هنرمندان سینما و با مجوز وزارت ارشاد تولید می‌شود، صرفاً به خاطر حضور بازیگری در این فیلم که در یک فیلم آمریکایی نقش کوتاهی بازی کرده و به دلیل حضورش در مراسم فرش قرمز توقیف شود و به این ترتیب، به خاطر خطای فردی، دیگران تنبیه شوند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی هیأت اسلامی هنرمندان، مشاور هنری رئیس جمهور در ادامه افزود: از این منظر و با توجه به تبعات منفی چنین تصمیماتی در فضای فرهنگی کشور و ایجاد جو بی‌اعتمادی در بین سینماگران، در نامه‌ای به رئیس جمهور، از ایشان خواستم نظر کارگشا و روشنگر خود را بیان نمایند و دکتر احمدی‌نژاد با دید فرهنگی عمیق و روشنی که دارند به وزیر ارشاد نوشتند برای جلوگیری از تضییع حقوق سازندگان فیلم «درباره الی» وارد عمل شود.
به گزارش این پایگاه اطلاع‌رسانی ، فیلم «درباره الی» به کارگردانی اصغر فرهادی که به عنوان نماینده سینمای ایران به جشنواره برلین نیز دعوت شده است به خاطر حضور گلشیفته فراهانی در یکی از نقش های فرعی فیلم، از جشنواره کنار گذاشته شد و اعتراض اهالی سینما و رسانه‌ها را برانگیخت.

کامران سه‌شنبه 8 بهمن 1387 ساعت 16:40

سلام
فیلم های بخش مسابقه ی سینمای ایران رو دیدم
حیف که از شهاب حسینی فقط یه فیلم بود
اما امیدوارم با همین یه فیلم سیمرغ رو بگیره


ممنون از وبلاگ خوبتون

بهار سه‌شنبه 8 بهمن 1387 ساعت 20:53

سلام. مجله سینمای امروز با آقای حسینی مصاحبه کرده. عکسی که ازش گذاشته فوق العادسسسسسسسست! شیوا جون اگه تونستی حتما بزار رو وبت.
دلشکسته رو دیدم عالی بود. مجله راه زندگی عکس شهاب رو گذاشته با حرفایی که تو شب شیشه ای زده حرف تازه ای نیست

پریناز سه‌شنبه 8 بهمن 1387 ساعت 21:35

سلام بچه ها .من تو سایت سینما ی ما خوندم که احتمال داره درباره الی در جشنواره اکران شه.

شیرین سه‌شنبه 8 بهمن 1387 ساعت 21:41

سلام به همه امروز من بلیطهای فیلمهای گروه بی جشنواره رو گرفتم که سایه ی وحشت هم توشون هست خانمی که اونجا بلیط میفروخت میگفت سایه ی وحشت تا موقع نمایش به جشنواره میرسه . خدا کنه اینطوری باشه که خانمه میگفت و آقا شهاب حضور پررنگ تری نو جشنواره داشته باشن .

... چهارشنبه 9 بهمن 1387 ساعت 17:33

ساغر جون این برنامه ای که میگی مجریش فریدون جیرانی بود؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 10 بهمن 1387 ساعت 12:59

پیشاپیش 14 بهمن تولد شهاب حسینی رو تبریک می گم و امیدوارم همیشه همین طور در پرده سینما ها درخشنده باشد و امسال با حضور پررنگتری حقش را از جشنواره بگیرد

تینا پنج‌شنبه 10 بهمن 1387 ساعت 13:03

یه چیزی می خوام بگم بهتون :
الان یه مدته که دارم کامنتا رو می خونم ، می بینم همه بابت اینکه فقط یکی از کارای شهاب حسینی رفته جشنواره ناراحتن ، اما باید بگم اینکه چند تا کار از ایشون به جشنواره رفته مهم نیست ، مهم اینه که از همون یکی کاری هم که رفته قدر دانی بشه ، حتی اینکه سیمرغ بگیره یا نه مهم نیست ، مهم اینکه خود شهاب حسینی از کاری که کرده راضی باشه ، مهم اینکه مردمی که این کار و می بینن از کارش لذت ببرن ،بعضی چیزا رو نمیشه تو کار دید ، از اونجایی که من از شهاب حسینی این شناخت و پیدا کردم که ادم کمال گرایی هستش و به دنبال هر چه کامل شدن تو این رشته ی هنری حرکت می کنه ، مطمئنم که تمام تلاشش رو برای کاراش کرده و حتی اگه نتونسته به اون چیزی که می خواد رسیده باشه ( که امیدوارم به اون کمالی که می خواسته رسیده باشه ) باز هم ارزش داره چون ، هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه .
اینا رو گفتم که بگم معیار و ملاک جشنواره رفتن و سیمرغ گرفتن نیست ، که حتی اگه برا بعضی از هنرمندا این طور باشه ، برا شهاب حسینی نیست .

تینا پنج‌شنبه 10 بهمن 1387 ساعت 14:17

سلام به همگی
من لیستی که فیلم های جشنواره توش بودو دیدم.فیلم سایه وحشت هم در جشنواره اکران می شه ولی نمی دونم که توی مسابقه بره یا نه
این طور هم که توی خبرا خوندم درباره الی هم احتمال داره که پخش بشه.خدا کنه که همین طور باشه و شهاب امسال با سه تا فلیم در جشنواره حضور داشته باشه.


فقط خواهش می کنم هر کی خبر جدیدی پیدا کرد زود بگه.
به امید موفقیت شهاب در جشنواره.

شیوا جون ممنونم از خبرات.

مرجان پنج‌شنبه 10 بهمن 1387 ساعت 22:02



سلام به همگی

من هنوز موفق نشدم تبلیغ برنامه ای که قراره از شبکه سه پخش بشه رو

ببینم.لطفا هر کس ساعت پخششو فهمید به بقی هم بگه.

[ بدون نام ] جمعه 11 بهمن 1387 ساعت 15:09

منو واسه شهاب عزیز ارزوی سلامت وموفقیت روزافزون دارم پیشاپیش هزاران هزار بار تولدش مبارک انشاا... که تا ابد سایشون ازسر ما کم نشه

نیکا پنج‌شنبه 17 بهمن 1387 ساعت 18:37

من تازه با وبلاگتون آشنا شده و به نظرم خیلی عالیه.در ضمن می خواستم بگم که
شهاب حسینی تنها بازیگریه که هیچ جا ازش چیز بدی نه خوندم و نه شنیدم .( هر کسی نمی تونه اینجوری باشه)

پاکروان سه‌شنبه 22 اردیبهشت 1388 ساعت 12:49 http://fathihassan.blogfa.com

سلام

خداوند پیمان ابدی رو بیامرزه....
عکسهایی که گذاشته بودی دلم رو به درد آورد.....

ببین چی شد!!
اومده بودم دعوتت کنم به وبلاگم که.....

به هرحال مرگ هم بخشی از زندگی ماست!!!باید قبولش کنیم...باید!

من راجع به آقای حسن فتحی می نویسم..که به شهاب حسینی خیلی هم بی ربط نیست...
بیا و ببین ......
راستی ممنون که از شهاب می نویسی.....

باشد که قدربدانیم!!!!

مهلا پنج‌شنبه 20 اسفند 1388 ساعت 20:26

الی بود سعی کنید باز هم از این کار ها کخنید من اقای هسینی رو خیلی دوووووسف دارم

!

الی سه‌شنبه 22 تیر 1389 ساعت 11:03

سلام از عکسهای قشنگی که از اقای شهاب گذاشتی ممنونم .شهاب حسینی علاوه به اینکه چهره بسیار جذابی دارند خیلی هم خوش صدا هستند .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد