خاتمی به دیدن کرگدن رفت!

سیدمحمد خاتمی که شب گذشته در سالن اصلی مجموعه تئاترشهر به تماشای نمایش"کرگدن" ‌ ‌نشست، این نمایشنامه را از آثار شاخص اوژن یونسکو معرفی کرد.
به گزارش سایت ایران تئاتر، سیدمحمد خاتمی رئیس جمهور سابق کشورمان، پس از پایان اجرای نمایش"کرگدن" در پرسش تنی چند از خبرنگاران مبنی بر ارزیابی این اثر نمایشی گفت:«به طور کلی آثار یونسکو آثار خوب و مطلوبی است و ما وقتی در دوران جوانی تصمیم داشتیم به مطالعه ادبیات و ادبیات مدرن بپردازیم، آثار یونسکو یکی از آثار شاخص برایمان محسوب می‌شد و من نخستین ترجمه‌ای که از نمایشنامه"کرگدن" شده بود را نیز به خوبی به یاد دارم. البته نمایشنامه"کرگدن" متعلق به فضای عجیب و غریبی است که مربوط به فضای حاکم بر دهه 50 و فضای جنگ و بعد از جنگ بوده است.» 


وی در ادامه افزود:«یونسکو از روشنفکران بزرگ بود و سخن از مسخ شدگی انسان را مطرح کرده است. از آغاز قرن بیستم در مورد جایگاه‌ ‌مدرنیته ‌و مسائلی که مارکسیست‌ها مطرح کردند، موضوعات زیادی مطرح شد. به هر حال یونسکو از نویسندگان برجسته است ولی در این نمایش فرهاد آئیش و هنرمندان خوب و بازیگرانی که با آن‌ها آشنا هستم از یونسکو الهام گرفته بودند که با توجه به دیدگاه و گرایش‌هایی که این هنرمندان عزیز دارند، اجرا شد.»
رئیس جمهور سابق کشورمان با اشاره به این مطلب که نمایش"کرگدن" با کارگردانی فرهاد آئیش اثر نمایشی تازه‌ای شده است، اظهار کرد:«این نمایش برای من جالب بود و از آن استفاده کردم، به هر حال تئاتر ما‌در هنرهای نمایشی است ولی متاسفانه آن طور که باید و شاید به آن توجه نمی‌شود. به هر حال ‌‌همیشه هم فرهیختگان، نخبه‌گان و قشرهای خاصی از تئاتر استفاده کرده‌اند و به نظر من میزان رشد یافتگی جامعه را می‌توان در استقبال از تئاتر دید. در واقع هنرمندان تئاتر ما نقش بسیار بزرگی را ایفا می‌کنند؛ گرچه مجبورند به خاطر مسائل دیگری به سوی سینما گرایش پیدا کنند.» 


وی با اشاره به اهمیت سینما تصریح کرد:«مهمترین تفاوت سینما با تئاتر این است که در سینما تکنیک به یاری هنر می‌آید ولی در ‌‌تئاتر، هر آن چه ‌هست، هنر است و با وجود دکور آن چه که باید عرضه شود خلاقیت هنرمند است که در تئاتر نشان داده می‌شود.»
 

خاتمی گفت:«من به آئیش و یکایک هنرمندان عزیزی که آن‌ها را می‌شناسم، تبریک می‌گویم و افتخار می‌کنم که از این اثر دیدن کردم.» 


رئیس دفتر گفت‌وگوی تمدن‌ها در رابطه با نقش تئاتر در ارتقای فرهنگی جامعه اظهار کرد:«همه هنرها می‌توانند ارتقای فرهنگ نقش داشته باشند اما‌ تئاتر یک نقش دو جانبه دارد بدین صورت که خودش بازتاب دهنده وضعیت جامعه است و از طرفی می‌تواند اصلاح کننده وضعیت جامعه باشد. بین هنر و جامعه یک نوع دیالکتیک وجود دارد که موثر است. هنر پدیده مدرن و متعلق به دنیای مدرن است، گرچه نمایش به خصوص تئاتر از قدیمی‌ترین شاخه‌های هنری است، ولی تئاتر به معنای امروزی متعلق به دنیای مدرن است که به دنیای ما نیز راه پیدا کرده‌ و معتقدم هنرمندان ما نقش بسزایی دارند و قطعاً هنر تئاتر می‌تواند نقش بسیار موثری در تحول و بهبود وضع اجتماعی و به اصطلاح رشد جامعه ‌داشته باشد.» 

 

سید محمد خاتمی در خصوص جشنواره تئاتر فجر گفت:«‌‌بزرگترین افتخار ما این است که در خدمت هنرمندان هستیم. کاری که من علاقه‌مند بودم انجام شود و تا حدودی نیز انجام شد، محور قرار دادن هنرمندان است که البته تداوم پیدا نکرد. همچنان که در دانشگاه‌ها محور قرار گرفتن استادان به یک معنا و دانشجویان به معنای دیگر است. به اعتقاد من در هنر تئاتر به طور خاص نمی‌توان به برآیندهای اقتصادی اثر توجه داشت و توقع داشت که تئاتر خودکفا باشد. تئاتر همواره باید مورد توجه باشد، گرچه سینما اگر به طرف گیشه برود، متاسفانه از محتوا تهی می‌شود، ولی باز می‌تواند روی پای خود بایستد. ‌من معتقدم سینمای ما بیشتر از این می‌تواند رشد ‌و توسعه داشته باشد.» 


وی با اشاره به اهمیت حمایت از تئاتر گفت:«‌تئاتر همواره باید پشتوانه و کمک داشته باشد اما خطری که وجود دارد این است که به دلیل کمک‌هایی که دریافت می‌کند، این توقع به وجود آید که تئاتر باید در اختیار و خدمت قرار گیرد، بدین معنی که ابزار شود. در صورتی که تئاتر باید آزاد باشد و پشتیبانی نیز بشود. من معتقدم که بودجه‌‌ تئاتر کافی نیست. مسئله دوم این است که به طور کلی هنرمند باید مستقل باشد.» 


وی افزود:«کاری که پیش از این انجام شد به وجود آمدن خانه‌های مختلف هنرمندی بود که سعی شد مورد توجه قرار گیرد. همچون خانه هنرمندان، خانه سینما و... ولی معتقدم آن طور که باید مورد توجه قرار نگرفت و متاسفانه به هنرمند ما توجه نشد که محور کار قرار گیرد. به اعتقاد من باید به هنرمند احترام گذاشت و نیز او را آزاد گذاشت‌. بدین ترتیب می‌توانیم مطمئن باشیم که هنرمند رشد ‌می‌کند.»     

 

*****************************   

 به گزارش خبرنگار سیاسی آفتاب، عوامل تئاتر کرگدن شب گذشته در حضور سیدمحمد خاتمی ازآخرین اجراهای این تئاتر را روی صحنه تئاتر شهر بردند و در نهایت این اجرا تقدیم رئیس جمهور سابق کشورمان کردند.  



تئاتر کرگدن به کارگردانی فرهاد آئیش و با بازی هنرمندانی چون مهدی هاشمی، شهاب حسینی، آتنه فقیه نصیری، احمد ساعتچیان، صابر ابر و ... حدود دو ماه است که در تالار اصلی تئاتر شهر هر شب از ساعت 19 تا 21 اجرا می‌شود که دیشب این تئاتر با حضور رئیس بنیاد باران برروی سن رفت. 

 

محمد خاتمی که با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری دهم مجددا بحث کاندیداتوریش مطرح شده است این روزها بیش از پیش فعال شده و دیشب در اقدامی کم‌نظیر تئاتر کرگدن را که دارای مضامین سیاسی است برای دیدن انتخاب کرد . 

 

فرهاد آئیش کارگردان این اثر پس از اتمام اجرای این نمایش از حضور سیدمحمد خاتمی در این اجرا تقدیر و عنوان کرد که عوامل این تئاتر اجرای امشب خود را تقدیم سیدمحمد خاتمی می‌کند که این گفته با ابراز احساسات مردم مواجه شد. 

 

در پایان این مراسم که مردم بعضا از حضور خاتمی در سالن مطلع نبودند با دیدن رئیس جمهور سابق کشورمان به ابراز احساسات پرداخته و هنگامی که خاتمی قصد داشت برای گفتن خسته نباشید به عوامل کرگدن به پشت صحنه این نمایش برود مورد تشویق حاضران قرار گرفت.

رئیس بنیاد باران بعد از اتمام این نمایش به پشت صحنه رفت و با عوامل کرگدن صحبت کرد وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به اینکه نمایش کرگدن اثر یونسکو است گفت: «عوامل این نمایش برداشت خودشان را از نمایش کرگدن یونسکو داشتند و به نحوی اثر جدیدی را خلق کردند».   

 

*********************

 

اما حضور خاتمی در تئاتر شهر، همراه با حاشیه هایی بود: 

*هنگام ورود خاتمی به تئاتر شهر، جمعیت انبوهی که برای دیدن نمایش آمده بودند با دیدن خاتمی در جمع خود شگفت زده شدند و ابتدا چند نفر که خاتمی را زودتر دیده بودند به تشویق پرداختند و بعد از مدک کوتاهی جمعیت حاضر یکپارچه خاتمی را تشویق می کردند و با جملات محبت آمیز، عشق و علاقه خود را به رئیس دولت اصلاحات ابراز کردند.

*فریدون عموزاده خلیلی خاتمی را از ابتدا تا انتهای نمایش همراهی می کرد.

*پیش از شروع نمایش یکی از تماشگران به نزد خاتمی آمد و گفت:«آقای خاتمی کاندیدا نشوید! ما لیاقت شما را نداریم»، خاتمی بلافاصله گفت این حرفها را نزنید لیاقت شما و ملت ایران بسیار بالاتر از اینهاست و این شما هستید که به من لطف دارید.»


*بعد از اتمام نمایش، فرهاد آئیش به نمایندگی از تمامی دست اندرکاران تئاتر«کرگدن» این نمایش را به او تقدیم کرد و از خاتمی به خاطر دیدن از این مایش تقدیر و تشکر کرد.
*خاتمی بلافاصله بعد از اتمام نمایش هنگامی که می خواست به پشت صحنه برود، هنگامی که از روی سن رد می شد مورد تشویق حاضران قرار گرفت.

*خاتمی سپس به خوش و بش و روبوسی با هنرمندان حاضر در این تئاتر پرداخت.

*بسیاری از هنرمندان از خاتمی خواستند که در انتخابات پیش رو کاندیدا شود.

*خاتمی هنگامی که از مهدی هاشمی از گلاب آدینه، همسر هاشمی، سراغ گرفت، مهدی هاشمی گفت که هنوز شما برای خانم آدینه رئیس جمهور هستید که خاتمی هم به شوخی گفت خوب ما هم ترجیح می دهیم که همچنان رئیس جمهور خانم آدینه باقی بمانیم.

*یکی از بازیگران به خاتمی گفت که بزرگترین آرزویش این است که خطبه عقد او توسط خاتمی جاری شود که خاتمی سراغ همسرآینده این بازیگر را که از دست اندرکاران این نمایش نیز بود را گرفت و گفت حتما این کار را می کنم و این وظیفه من است.

*هنگام خروج خاتمی از سالن تئاتر شهر، عده دیگری از مردم که ناگهان با خاتمی مواجه شده بودند به شدت خاتمی را تشویق کردند.

*هنگامی که خاتمی در حال سوار شدن به خودور بود خبرنگار فارس به مصاحبه دیروز فارس با یک عضو شورای مرکزی اعتمادملی اشاره کرد و گفت که او گفته است که شما نگفتید یا من می آیم یا میرحسین که خاتمی پاسخ داد، قبلا گفته ام باز هم می گویم قطعا یا من می آیم یا جناب آقای میرحسین موسوی، خبرنگار از او در مورد اعلام نظر قطعی پرسید که خاتمی پاسخ داد انشالله به زودی.

  

پس از سیو کردن،عکس را با کیفیت خوب مشاهده خواهید کرد !

  

  

 

نظرات 37 + ارسال نظر
ساغر سه‌شنبه 1 بهمن 1387 ساعت 10:04

آخ جون اول شدم...شیوا جان به خاطر مطلب جدیدت ممنون .فکر کنم این اولین تئاتری باشه که انقدر مورد توجه قرار گرفته...ای کاش منم می تونستم ببینم...ایشالا آقا شهاب چند روز دیگه با جشنواره فجرم گل می کاره اینو مطمئنم...اونوقت باز شما تهرانیا برید عکس و امضا بگیرید دل ما رو آب کنید...شوخی کردم ما و شما نداریم که!

ساغر سه‌شنبه 1 بهمن 1387 ساعت 10:20

از اینکه بالاخره غزه یه خورده آروم شد خیلی خوشحالم به خدا این چند روز وقتی بچه ها شونو می دیدم که چه ظلمی در حقشون می شد جیگرم أتیش می گرفت

اکسیژن سه‌شنبه 1 بهمن 1387 ساعت 12:36

عزیزم سپیده جون واقعا ازت ممنونم که به دیدن شهاب اومدی و بهش گفتی که از

مشهد به دیدنش اومدی.

من خیلی دوست دارم که شهابو خوشحال کردی.



سومین بار که رفتم تئاتر کرگدنو ببینم ۲۶ دی بود.

همیشه دوست داشتم حرف زدن خود شهابو ببینم. اون شب چون از نمایش فیلم

برداری می شد آخر نمایش شهاب یه کمی حرف زد و از مردم تشکر کرد و بعد

نمایشو به مادر آئیش تقدیم کرد. مادر آقای آئیش هم هی گریه می کرد. شهاب هم

تا آخرین لحظه هایی که رو سن بود همش براش بوس می فرستاد. واقعا تماشایی

بود!!!

اون شب شهاب خیلی حالش خوب بود.

صدیف سه‌شنبه 1 بهمن 1387 ساعت 12:56

سلاااااااااااااااااااااااام من اووووووووومدم
وااااااااااااااااااااااااای!
اینجا چه خبره؟؟!!!!!!!!
فقط ده روز بود نتونسته بودم سر بزنم!!آخه مگه این درسا میذارن آدم نفس بکشه
تو این مدت دیگه کم مونده بود دیوونه بشم!!اینقد دلم براتون تنگ شده بود!اینقد دلم واسه وبلاگ تنگ شده بود!
الانم تو شوکم!!چه خبرای خوبی از درباره الی و کرگدن دادین!!!!
قربونت برم صاحبه جونم!دستت درد نکنه مرسی از لطفت که وقت گذاشتی شعرو برام نوشتی خیلیییییییییییییییییی خوشحالم کردی عزیزم!
خب شیوای گلم چه طوره که من تحمل دوریشو ندارم...؟؟خسته نباشی خانومی این امتحانا واقعا آدمو کلافه میکنه!!

سلام صدیف جان.
چطوری؟
مرسی از لطفت عزیزم.
کلافه کننده ترین روزا روزای امتحانه !

بهار سه‌شنبه 1 بهمن 1387 ساعت 14:23

جال بود مرسییی!!

آزاده چهارشنبه 2 بهمن 1387 ساعت 09:44

سلام مرسی شیوا جون خبر خیلی توپی بود من خیلی خوشحال شدم که آقای خاتمی به دیدن کرگدن اومدن .

آقای خاتمی با این کارشون نشون دادن که واقعا طرفدار پروپا قرص هنر هستند.که البته ما ایمان داشتیم .

صاحبه پنج‌شنبه 3 بهمن 1387 ساعت 01:32

(خلاصه ی داستان درباره ی الی)
چند دوست تصمیم می گیرند در یک سفر دسته جمعی، مدت ۳ روز برای تفریح به شمال بروند. یکی از دوستان به نام سپیده، الی را که مربی مهد کودک دخترش است دعوت می کند که در این سفر همراه آنها بیاید. با گذشت سفر الی توجه همه را به خودش جلب می کند و همه به الی علاقه مند می شوند. در روز دوم الی ناپدید می شود و تصور همه این است که الی در دریا غرق شده است. در حالی که با گم شدن الی تلاش همه در جهت مطلع شدن از سرنوشت اوست، روابط بین دوستان تیره و تار می شود و هر یک دیگری را مقصر اتفاق پیش آمده برای الی می داند. تلاش ها برای پیدا کردن مقصر این اتفاق به متهم کردن سپیده منتهی میشود که همراه خانواده اش به این سفر آمده و الی را او به این سفر آورده. اتفاقاتی می افتد و این بار چهره الی در نظر همه تغییر می کند...

صاحبه پنج‌شنبه 3 بهمن 1387 ساعت 01:33

سلام به همه ی دوستای نازنینم.دلم واستون خیلی خیلی تنگ شده بود.خوبین؟ شیوا جون شما چطوری؟ امتحانات خوب بود انشاالله؟

شمارش معکوس داره شروع میشه واسه دو اتفاق خیلی خیلی زیبا و بزرگ.اولیش که خیلی قشنگتر از اتفاق دومه...نزدیک شدن به میلاد پاک آقاشهاب در 14 بهمن وجشن فرشته ها واسه به دنیا اومدن یکی از بهترین مخلوقهای خدا.(با نظر ساغر جان کاملا موافقم ولی واقعا نمی دونم چیکار کنیم؟؟؟؟)
و دومین اتفاق نزدیک شدن به جشن بزرگ فیلم فجر و دل پر اضطراب و لب دعا گوی من واسه اینکه سیمرغو تو دستای مهربون آقا شهاب ببینم.فکر کنم همتون چنین آرزویی رو دارین بس دعا یادتون نره.

مرسی عزیزم.
خوبم به لطف شما.
امتحاناتم بد بود.خدا رو شکر.
من اینترنتم رو به راه نیست.اما اگه تا چهاردهم درست بشه حتما یه کارایی میکنم.

ساغر پنج‌شنبه 3 بهمن 1387 ساعت 09:20

سلام شیوا جونم .خسته نباشی گلم.امتحانات که بالاخره تموم شد آره؟امیدوارم توی امتحانای زندگیت موفق باشی عزیزم.این چند روز خیلی زحمت کشیدی به ما گفتی که تا بعد از امتحانات نظرا دیربه دیر تایید میشه...من خودمو واسه هفته ای یه بار آماده کرده بودم ولی هر وقت سر می زدم می دیدم نظرا رو چک می کنی خبرای تازه رو اعلام می کنی...خلاصه توی فشار امتحانا ما رو فراموش نکردی..آدم با معرفت همینه دیگه...تو خیلی خوبی هیچوقت ندیدمت ولی باور کن مثل یه خواهر بزرگتر دوستت دارم

سلام عزیز دلم
کاری نکردم که.انجام وظیفه بود.
قربونت برم.منم دوست دارم.ایشالا همیشه سلامت و موفق باشی.

ساغر پنج‌شنبه 3 بهمن 1387 ساعت 09:33

فکر کنم پارسال همین موقع ها بود که رقص پروازو نشون می داد .درست میگم؟واسه دهه فجر بود دیگه آره؟میگم این صداوسیما که عشق سریالای تکراریه...من حاضرم 20000 تا sms تا دوباره اون سریالو تکرار کنن فقط یه شماره بهم بدید

صاحبه پنج‌شنبه 3 بهمن 1387 ساعت 12:01

خلاصه ای کامل تر از فیلم درباره ی الی( گویا نقش احمد رو آقاشهاب نازنین بازی میکنه)
احمد پس از سال ها زندگی در آلمان به ایران باز می گردد. دوستان هم دانشگاهی قدیمی اش تصمیم می گیرند که 3 روز را با همدیگر به شمال بروند و برنامه دارند که ویلایی لب ساحل اجاره کنند. یکی از دوستان به نام سپیده که دختر خوش مشربی هست بدون اطلاع سایر دوستانش از "الی" مربی مهد کودک دخترش دعوت می کند تا با گروه آنها همراه شود.. احمد تلاش می کند تا ازدواج نا موفقش در آلمان را فراموش کند و تصمیم دارد در ایران ازدواج کند و دوستان به تدریج می فهمند که چرا سپیده الی را به این سفر دعوت کرده است و کم کم همه حواس ها متوجه الی می شود و هر یک از آنها از خصوصیات الی تمجید می کنند. در حالیکه همه چیز رو براه بود روز دوم ناگهان طی حادثه ای نا معلوم الی نا پدید می شود. وقتی همه سعی می کنند بفهمند چرا و چگونه الی نا پدید شده جو صمیمی گروه کم کم از بین می رود و دیگر بین دوستان همدلی وجود ندارد و هر یک از آنها سعی می کند دیگری را متهم کند. خانواده الی تماس می گیرند و سراغش را می گیرند. همه به تکاپو می افتند و دنبال عذر و تقصیر می گردند. هر کس برای خودش قضاوت می کند و سعی می کند بفهمد که گفت و گو های روز گذشته چه بوده. در نهایت سپیده مقصر شناخته می شود که الی را دعوت کرده و تعطیلات همه را خراب کرده. وقتی که حقیقت مشخص شد نظرهمه درباره الی عوض می شود

ساغر پنج‌شنبه 3 بهمن 1387 ساعت 15:40

من امروز برای اولین بار به گوشه نشین سر زدم شیواجون باورت میشه تا حالا ندیده بودمش؟؟؟اونجا هم مثل اینجا خوشگل بود...چه شعرای قشنگی گذاشته بودی

لطف داری.
این چشمان شماست که...

پرنیان پنج‌شنبه 3 بهمن 1387 ساعت 16:00

سلام . یه خبر عالی.کسایی که نمی تونن برند و تئاتر کرگدن رو ببینند تو سایت YOU TUBE دو دقیقه و 17 ثانیه از تئاتر رو گذاشته . برین تو این سایت و ـ شهاب حسینی ـ رو سرچ کنید. فقط یه خورده که نه خیلی طول می کشه. وقتی نوار قرمز پایین پر شد از اول بیارین ، بعد درست نشون میده . راستی اگه با انگلیسی سرچ کنید شب شیشه ای رو هم که دو قسمت کرده نشون میده .امید وارم ADSL داشته باشین. راستی شیوا خانوم سایتت عالیه من یه سالی هست که هر روز میام . خبرات عالیند. فکر کنم کوچیک ترین عضو این سایت باشم. از ساغر هم خواهش میکنم عکشو بذاره.

پریناز پنج‌شنبه 3 بهمن 1387 ساعت 21:33

شیوای عزیز از اینکه در فصل امتحاناتت بازم خبرای تازه برامون داشتی ممنون.

تینا جمعه 4 بهمن 1387 ساعت 00:39

سلام به همه دوستای خوبم
وقتی که کامنتا رو می خوندم از خوشحالی نمی دونستم چی کار کنم.
وقتی که سپیده جون با اون احساس قشنگش از اون شب می گفت.انگار که منم اونجا بودم.
از شیرین جونم به خاطر حرفایی که زد ممنونم.واقعا خوشحالم که طرفدار بازیگری هستم که طرفداراش واقعا طرفدارش هستن و جز خوبی براش چیزی نمی خوان.

ساغر جونم بازم از پیشنهادت ممنونم.به نظر من بهترین هدیه می تونه این باشه که دعا کنیم تا امسال
سیمرغ جشنواره توی دستای شهاب حسینی باشه وبلاخره به چیزی که لایقش هست برسه.
شیوا جونم امیدوارم که امتحاناتو خوب داده باشی.توی این مدت دلم برات تنگ شده بود.بازم خیلی زیاد تشکر می کنم

مژگان جمعه 4 بهمن 1387 ساعت 13:21

سلللللللللللللللللللللللللللللللللام
مجله سینمای امروز از آقای حسینی مصاحبه کرده که عکس روی جلد خیلی قشنگه!
ژیشنهاد می کنم حتما بخرید.

فاطمه(همراه همیشگی) جمعه 4 بهمن 1387 ساعت 13:51

سلام یه خبر خوب . قسمتهایی از تئاتر کرگدن در www.youtube.com کافیه در قسمت سرچ بنویسید شهاب حسینی.البته من خودم هنوز ندیدم .انقدر هیجانزده بودم که گفتم اول به شما بگم!!!

صاحبه جمعه 4 بهمن 1387 ساعت 14:06

سلام به دوستای خوب و نازنینم.
این شماره ی پیام کوتاه برنامه ی تازه هاست:3000123 دیگه خودتون می دونید باید چیکار کنید دیگه!!!
ساغر جان فیلم رقص پرواز فیلم بسیار زیبا و قابل تحسینیه ولی خودت اعصابت خورد نمیشه دوباره فیلمی رو ببینی که در هر قسمت یا آقای حسینی در اون حضور ندارن یا اگه هم باشن حضورشون از پنج دقیقه هم بیشتر نیسن ؟ بهتره برای تکرار فیلم دیگه ای از آقاشهاب بسیج بشیم.
راستی وبلاگ خانم علیدوستی برای تولد ایشون یه کار خیلی جالب کردن(هر چند دوست دارم یه ایده ی خوب وتازه برای تولد آقای حسینی عزیز در وبلاگمون داشته باشیم ولی خب خالی از لطف نیست که از ایده های دیگران هم استفاده کنیم یا حداقل روشون فکر کنیم)
مدیر محترم این وبلاگ نظرات,یادداشتها و عرض تبریک مدیران ونویسندگان وبلاگ بازیگران وهنرمندان مختلف در مورد خانم علیدوستی رو در وبلاگشون قرار دادن.خیلی جالب بود برام.اگه دوست داشتین یه نگاهی بکنین: http://taranehh-alidoosti.blogfa.com

کامران جمعه 4 بهمن 1387 ساعت 16:52

سلام
من اولین بار نظر میدم
اما قبلا به وبلاگ شما سر زدم
من از طرفداران شهاب حسینی هستم
اکثر فیلماشو دیدم
بازیش و گریمش تو فیلم قتل آن لاین خیلی خوب بود.من این فیلم رو دو بار دیدم
آلبوم گروه هفت هم خوب بود. مخصوصا آهنگ خداحافظ

شرمینه جمعه 4 بهمن 1387 ساعت 18:25

سلام به همه ی بچه های خوب و دوست داشتنی این وبلاگ قشنگ.
من تقریبا هفته ای 2 بار به این وبلاگ سر می زنم ولی معمولا فرصت یادداشت نوشتن ندارم. ولی می خواستم از همگی تون به خاطر اخباری که از شهاب عزیز در اختیار ما دوست دارانش می ذارین ، تشکر کنم. کسانی که تئاترو دیده بودن هم خیلی جالب و قشنگ احساسشونو بیان کردن. ممنون. ماها که نتونستیم بریم تئاترو ببینیم با خوندن نظرها کاملا در جریان قرار گرفتیم.
به امید موفقیت هنرمند محبوبمون در جشنواره فجر!!و امیدوارم همه ی دوستداران شهاب حسینی هم شاد و سلامت باشن.

فاطمه(همراه همیشگی) جمعه 4 بهمن 1387 ساعت 23:44

من حسم میگه امسال دیگه سیمرغ مال شهابه.یه جورایی مطمئنم آخه حسم هیچ وقت دروغ نمیگه ... شما چی فکر میکنین؟

صدیف شنبه 5 بهمن 1387 ساعت 09:31

سلام به همه دوستای عزیزم

خوبم شیوا جونم خیلی خوب و خوشحال از اینکه آقای حسینی موفقیتهای پی در پی

دارن.خوشحالم از اینکه کرگدن موفق بود و شهاب مثل همیشه درخشید....خوشحالم

از اینکه درباره الی به جشنواره برلین راه پیدا کرده..واقعا باید خدا رو شکر کرد و به

آقای حسینی تبریک گفت.. مطمعنم که روزای درخشانی در انتظارشونه ...

راستی عزیزم اگه برای تولد ایده خاصی داری که ماها میتونیم کمکت کنیم حتما

بگو..خوشحال میشم اگه کاری ازدستم برمیاد بکنم...دوست دارم یه جشن تولد

قشنگ داشته باشیم....

میخواستم به صاحبه جون بگم منم باهات موافقم به نظرم اگه درخواست پخش دوباره

مدارصفر درجه(شاهکار تلویزیون ایران و شاهکار خیره کننده شهاب) رو بکنیم که

خیلی بهتره ساغرجون...و اینکه من تو وبلاگ ترانه خوندم که نقش مقابلش رو مانی

حقیقی بازی میکنه و شهاب و مریلا زارعی یکی دیگه از زوج ها هستن با این وجود

توی وبلاگ اصغر فرهادی نوشتن که آقا شهاب زوج ترانس!!!من خیلی دوست دارم

که آقای حسینی نقش احمد رو بازی کرده باشن...

در مورد جشنواره هم ...من که روزای پراسترسی رو سپری میکنم شما رو

نمیدونم!!آخه امسال آقای حسینی رقبای خیلی توانایی( مثل خودشون) دارن....

بنابراین در این شرایط هممون باید از صمیم قلب برای موفقیتشون دعا کنیم.

بی صبرانه منتظر شنیدن اسمشون به عنوان بهترین بازیگر جشنواره و دیدن سیمرغ

بلورین تو دستاشون هستم....چه تصور قشنگی ..به امید اون روز.....

mina شنبه 5 بهمن 1387 ساعت 11:52

salam bacheha man raftam istgahe behesht kheyli ghashang bod shahab baraye sadomin bar dobare ba bazi ghashangesh geryeye mano dar ovord
tablighe soper star ro ham neshon dad vaghean aliiiiiii bod

NILOOFAR.N شنبه 5 بهمن 1387 ساعت 14:40

«ایستگاه بهشت» بیشترین مخاطب روزانه را دارد

ایستگاه بهشت" چهارمین فیلم نادر مقدس بر اساس فیلمنامه‌ای از مقدس و افسانه منادی ساخته شده است. فیلم داستان زندگی جوانی نابینا را روایت می‌کند که در نواختن ساز مهارت دارد. او به خاطر مهربانی‌های پرستارش دلباخته وی می‌شود و می‌خواهد بینایی‌اش را به دست آورد.
شهاب حسینی، فرهاد اصلانی، سپیده خداوردی، مهدی میامی و پورانداخت مهیمن بازیگران فیلم هستند. از دیگر عوامل این فیلم که در جشنواره بیست و پنجم فجر به نمایش درآمد می توان به غلامرضا آزادی مدیر فیلمبرداری، محسن بابایی طراح چهره‌پردازی و آزادی و مقدس تهیه کنندگان فیلم اشاره کرد.
"ایستگاه بهشت" از چهارشنبه 25 دی در گروه سینما آزادی اکران شد و پس از 5 روز نمایش در 11 سینما 000/500/13 تومان فروش داشته است. این فروش با در نظر گرفتن نرخ بلیت 2000 تومان، تعداد 6750 تماشاگر را برای این فیلم ثبت می‌کند. به این ترتیب تماشاگران روزانه فیلم حدود 1350 نفر بوده که 123 مخاطب روزانه در هر سینما برای "ایستگاه بهشت" ثبت می‌شود.

NILOOFAR.N شنبه 5 بهمن 1387 ساعت 15:38

دددددددددددددررررررررررررررروووووووووووووووووووووووووووووووودددددددددد..................
همونجور که پرنیان جونم گفتند سایت یوتوب قسمتهایی از تئاتر کرگدن رو گذاشته این جا آدرس مستقیمشه . ...
http://www.youtube.com/watch?v=mGFrUOhwJ-s

و اینجا هم قسمتی از سریال مدار صفر درجه که نسخه اصلی و دوبله نشده است....
http://www.youtube.com/watch?v=4Nhvz1pTCSE&feature=related

ساغر شنبه 5 بهمن 1387 ساعت 18:57

سلام صاحبه جان راستش می دونی من عاشق رقص پروازم.نمی دونم چرا انقدر از این فیلم خوشم اومد با اینکه به قول تو نقش شهاب خیلی کم بود....تازه به نظر تو ما چه فیلم دیگه ای رو می تونیم درخواست کنیم که پخشش کنن؟رقص پروازم چون مناسب این ایامه شاید اگه خودمونو بکشیِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِیییییییییییییییم!!sms بارونشون کنیم یه ذره دلشون بسوزه....مگه دو قدم مانده به صبح نبود چه قدرsms زدیم ...اصلا نگفتن خرتون به چند!!!ببخشید بی ادب شدم... پرنیان عکس چی رو بذارم؟؟من خودم دنبال عکسم

ساغر شنبه 5 بهمن 1387 ساعت 19:02

وبلاگ ترانه علیدوستی کار جالبی انجام داده بود

ساغر شنبه 5 بهمن 1387 ساعت 19:16

نمی دونم جدیدا به سایت سینمای ما سر زدین یانه ؟من همین الان اونجا بودم یه مطلب نوشته بود در مورد فیلمایی که به جشنواره راه پیدا نمیکنن ...با کمال تاسف باید بگم که درباره الی هم جزوشون بود و دلیلش هم مثل اینکه به خاطر گلشیفته فراهانی بوده...البته نوشته بود که هنوز ابهاماتی وجود داره....به هر حال امیدوارم دروغ محض بوده باشه ...بچه ها خواهش میکنم برید یه اعتراضی بنویسید...یه نظری چیزی...وای این فیلم به گفته ی چند تا از کارگردانا یه شاهکاره...اخه چرا؟؟

تینا شنبه 5 بهمن 1387 ساعت 22:58

سلام شیوا جان خوبی ؟ شیوا نمی دونم چرا جواب کامنتم تو پست قبلی رو ندادی ،می خواستم بگم امروز رفتم که دلشکسته رو ببینم ، با دوستم رفته بودم ، چند قدمیه سینما قدس بودم ، شیوا فکرشو کن ... فقط چند قدم مونده بود به سینما برسم ، یه دفعه یه صدای خیلی زشت با یه چهره ی ترسناک که فقط از ظاهرش به ادم شباهت داشت ... گفت خانم بیاید اینجا ... اره ... گشت ارشاد من و گرفت ،
الان شاید فکر کنی خیلی سر و وضعم بد بوده ، اما باید بگم من و از رو بدشانسی گرفتن ، چون من هیچ مشکلی ... هیچ مشکلی نداشتم ، فکرشو کن ، چند قدمی سینما من و گرفتن .
دیگه چیزی ندارم بگم فقط خودت تصورشو بکن .
راستی بچه ها که شماره تازه ها رو دادن ، باید بگم من چند روز پیش اس ام اس دادم که این کار و بکنن ، می خوام بگم بقیه بچه ها هم این کارو بکنن ، البته من متذکر شدم که تولد پسرشم تو همون روزه و چقدر تبریک گفتن چنین روزی جذابیت داره .
خب دیگه، زیاد حرف زدم .
باید برم .

زهرا یکشنبه 6 بهمن 1387 ساعت 02:04

سلام بچه ها
من رفتم ایستگاه بهشتو ببینم اما سورپرایز شدم!!!!!!!!!!!
تیزر سوپراستار پخش شد با صدای خود آقای حسینی!!!!!
با این تیزری که من دیدم فکر کنم پرفروش بشه یعنی بایدبشه

... ؟ یکشنبه 6 بهمن 1387 ساعت 13:36

سلام . خوبی ؟ آپت مثل همیشه عالی و دست اول بود . ممنون . این تئاتر مثل اینکه از اون دسته تئاترایی بود که خیلی طرفدار داشت . آقای حسینی به عنوان اولین کار تئاتر با خوب نمایشی شروع کرد . امیدوارم همیشه موفق باشه . تو هم همین طور .
راستی ۸ روز دیگه تولدشه چه برنامه ای داری ؟ راستی ایستگاه بهشت هم قشنگ بود . موضوعش معمولی بود ولی چون آقای حسینی باز کرده بود امتیازش ۲۰ از ۲۰ . دعا کن امسال توی جشنواره اون سیمرغ ببره . بچه ها همگی دعا کنین . باز هم ممنون از آپای خوشگل خوشگلت . موفق باشی عزیز ...

پرنیان یکشنبه 6 بهمن 1387 ساعت 14:56

سلام . ببخشید اشتباه کردم ساغر جون منظورم فائزه بود.

[ بدون نام ] یکشنبه 6 بهمن 1387 ساعت 15:00

دیشب ساعت ۷ و۸ شبکه ۴ داشت یه برنامه ای نشون می داد برای تئاتر فجر بود .زنده هم بود...گفتم نگاه کنین شاید یه خبری هم از تئاتر کرگدن بشه راستی کلوب هوادارای شهاب یه مطلب گذاشته بود که نظر چند تا از هنرمندا راجع به آقا شهاب رو نوشته بود ..خیلی زیبا بود...مخصوصا حرفای نیما رئیسی...میدونین که رفیق چندین و چند ساله هستن...البته این مطلب مال چندماه پیشه من تازه خوندمش

فاطمه(همراه همیشگی) یکشنبه 6 بهمن 1387 ساعت 23:45

چون مدار صفر درجه تازه پخش شده بعیده دوباره بذارن من میگم تب سرد و بگیم پخش کنن

نگار سه‌شنبه 8 بهمن 1387 ساعت 17:51

سلام شیوا جان
میدونی فیلم دلشکسته رو کدوم سینماها هنوز رو پرده دارند؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 8 بهمن 1387 ساعت 23:15

سلام.یه خبر خوب مثل اینکه درباره الی به بخش سودای سیمرغ راه یافت.تبریک میگم.

... ؟ جمعه 11 بهمن 1387 ساعت 13:39

خدایا شکرواقعا راه پیدا کرد ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد