آناهیتا کلید خورد

 

 

فیلم سینمایی  «آناهیتا» به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد  جمعه 13 دی‌ماه در یکی از محله‌های جنوب شهر تهران کلید خورد. تازه‌ترین فیلم حمیدنژاد با فیلمبرداری یکی از صحنه‌های کلیدی آغاز به کار کرد. میترا حجار، شهاب حسینی، پوریا پورسرخ و نرگس محمدی بازیگران این فیلم هستند که به زودی جمعی دیگر به آنها اضافه می‌شوند. از دیگر عوامل «آناهیتا» می‌توان به فرشاد محمدی مدیر فیلمبرداری، بهزاد کزازی طراح صحنه، کورش علیزاده طراح گریم، محمود خرسندی صدابردار، بهرنگ دزفولی‌زاده عکاس، سحر صباغ‌سرشت دستیار و برنامه‌ریز، هنگامه فرازمند منشی صحنه و محمود محمدطائمه مدیر تولید و مجری طرح اشاره کرد.
این فیلم اجتماعی به خلق فناوری‌های نوین توسط قشر جوان اشاره دارد و به گفته کارگردان با دیگر کارهایش کاملاً متفاوت است. حمیدنژاد پروانه ساخت "آناهیتا" را تیرماه امسال گرفته و فیلم‌های "شکوفه‌های سنگی"، "اشک سرما"، "قله دنیا"، "ستارگان خاک" و "هور در آتش" را در کارنامه دارد.  


منبع : مهر

نظرات 68 + ارسال نظر
ریحانه یکشنبه 15 دی 1387 ساعت 13:24 http://www.lovestoryshr.blogfa.com

سلام شیوا جون:
مرسی از خبر خوبت.
چه قیافه شهاب باحال شده !!!!
خسته نباشی.
بهم سر بزن خوشحال می شم گلم.

پریناز یکشنبه 15 دی 1387 ساعت 13:39

چه بامزه شده شهاب جونم

فائزه یکشنبه 15 دی 1387 ساعت 18:22

سلام به همگی
ممنونم شیوا جان که مطلبمو گذاشتین رو وب.
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای با لاخره منم رفتمو تئاترو دیدم واقعا عالی و بی نظیر بود یه حسی که اصلا قابل گفتن نیست و نمیشه که بیانش کرد
آخرش که همه ی بازیگرا اومدن رو سن و تشویقشون کردن وقتی شهاب اومدن از همه بیشتر تشویقشون کردن و براشون سوت میزدن یه نفرم که اون جلو بود بهشون یه شاخه گل دادن وبا لبخند همیشگی گرفتن و تعظیم کردن واقعا غیر قابل توصیفه
بعد از تئاتر منو اونایی که باهام اومدن :بیرون در کناری که بازیگرا می اومدن بیرون منتظر ایستادیم و آخرین نفر شهاب بودن که اومدن همسرشون جلوتر بودن با یه دسته گل بزرگ تو دستشون و محمد امین کوچولو که شهاب دستشو گرفته بودن اومدن بیرون همه ازشون امضا میگرفتن اما من اصلا از امضا خوشم نمیاد ولی باهاشون یه عکس گرفتم واقعا با همه برخوردی عالی و متینانه داشتن
من براشون یه کتاب گرفته بوم که واقعا عالی بود از یه نویسنده ای که میدونستم خوششون میاد بهشون دادم خوشحال شدنو گفتن واااااااااااااااااااااااااای مرسی.
واقعا انگار همون شهاب بود با همون خنده ها و صدا.
عکسو که میبینماصلا باورم نمیشه احساس میکنم که اصلا همچین چیزی اتفاق نیفتاده.
همه چیز عالی بود تئاتر زیبایی هم بود.خانم حوری من شما رو هم دیدم که روی سن میخواستین گل بدین.

پریناز یکشنبه 15 دی 1387 ساعت 20:43

سلام به شیوای عزیز ودوستای گلم.بی صبرانه منتظر دیدن شهاب عزیز در فیلم آناهیتا هستم.

صدیف دوشنبه 16 دی 1387 ساعت 12:49

با آرزوی موفقیت برای آقای حسینی
فرارسیدن تاسوعا و عاشورا رو تسلیت میگم...
بچه ها تو این شبا خیلی دعا کنین...
برای همه دعا کنین
واسه منم خیلی دعا کنین
به دعاهای قشنگتون نیاز دارم

مهسا دوشنبه 16 دی 1387 ساعت 16:37

سلام خوبی
من هم یکی از طرفداران شهاب حسینی هستم واز وبلاگ شما خیلی خوشم اومد واقعا عالیه
دلشکسته ومحیا که قشنگ بودن شهاب حسینی هم تو جفتشون خیلی خوب بازی کرد حتما آناهیتا هم خوبه
راستی تو پرچم قلعه های کاوه رو دیدی ؟
موفق باشی
فعلا خداحافظ

نه عزیزم
من ندیدم

ساغر دوشنبه 16 دی 1387 ساعت 21:55

خسته نباشی شیوا جون...میگم مثل اینکه فعلا واسه زیارت عاشورا خودمم و خودت.. کاشکی بقیه ی بچه ها هم با خبر بشن

ساغر دوشنبه 16 دی 1387 ساعت 22:05

هستی شکوهش را از حسین وام می گیرد حسین نامی بلند بر تارک کاینات است ای خدای حسین اشک و زمزمه های ما را بپذیر

ساغر دوشنبه 16 دی 1387 ساعت 23:22

بچه ها میدونین یکی از دعاهای من توی این شبا چیه؟این که دیگه امسال شهاب عزیزم به حق واقعیش توی جشنواره برسه...بچه م از بس متواضع و فروتنه صداش درنمیاد وگرنه سیمرغ حق خود خود خودشه

فاطمه(همراه همیشگی) سه‌شنبه 17 دی 1387 ساعت 15:46

سلام شبکه پیام نما ی کانال دو هم با شهاب مصاحبه کرده صفحه 450.

صدیف سه‌شنبه 17 دی 1387 ساعت 16:40

ای بابا ....
هی ما هیچی نمیگیم هی شما برین شهابو ببینین دل ما رو بسوزونین..
ولی بچه ها واقعا خوش به حالتون...دعا کنین منم یه روزی بتونم ببینمش
شیوا جونم شما این مصاحبه همشهری جوانو گذاشتی رو وبلاگ؟؟!


صاحبه چهارشنبه 18 دی 1387 ساعت 01:38

سلام به همه ی دوستای خوبم.فائزه جان حوری عزیز از توضیحات خیلی خوبتون از تئاتر ممنونم.نمی دونم کدومتون باور می کنید که موقع خوندن پیامتون اشک ریختم.خوش بحالتون واقعا خوش به حالتون دوستون دارم.

سری به نیزه بلند است در برابر زینب خدا کند که نباشد سر برادر زینب...
"یا حسین" "التماس دعا"


فاطمه(همراه همیشگی) چهارشنبه 18 دی 1387 ساعت 16:57

سلام شیوا جون چرا نظرم رو تایید نکردی؟

سلام عزیزم.
من نظر هیچ کسی رو هنوز تایید نکردم.
یعنی این نظر و نظر قبلیتو با هم خوندم !

من از هفته آینده ۲۱ دی تا ۲ بهمن امتحان دارم. برای همین کمتر میتونم بیام وبلاگو آپدیت کنم.دوستان اگه خبر جدیدی داشتین تو قسمت نظرات بذارین. همین جا تایید میشه.
پس لطف کنین توی این ۲ هفته برای بدست آوردن خبر های جدید کامنت های وبلاگ رو مطالعه کنید!
از اینکه نمیتونم توی این ۲ هفته وبلاگو آپدیت کنم و نظرات هم احتمالا دیر تایید خواهد شد ، پیشاپیش پوزش میطلبم!

ستایش چهارشنبه 18 دی 1387 ساعت 19:02

سلام ممنون از خبرهای توپت .

سون۳و۴ واقعاْمحشره .

میگم ۲ تا سی دی صوتیه دیگه تصویری که نداره ؟

آره عزیزم.صوتیه.تصویری نداره.

ساغر چهارشنبه 18 دی 1387 ساعت 21:39

فائزه جون الهی فدات شم.اون عکسی که با شهاب انداختی رو می تونی بذاری تو وبلاگ؟خیلی لطف میکنی اگه بذاری

ساغر چهارشنبه 18 دی 1387 ساعت 21:54

شیوا جونم میتونی این برنامه ی روز از نو رو از یه جایی گیر بیاری بذاری واسه دانلود؟خیلی دوست دارم ببینمش...وای اینجا هنوز کماکان دلشکسته اکران نشده...آخه من نمیدونم الان چه وقته اکران فیلمای بی نمکی مثل دلداده و چار چنگولیه...میدونم اینا میخوان منو دق مرگ کنن

تینا چهارشنبه 18 دی 1387 ساعت 21:58

سلام
عزاداریهاتون قبول باشه

ساغر جون می خواستم بگم که اون شب من هم راس اساعت ۱۰.۳۰زیارت عاشورا خوندم .ولی چون خونه نبودم نتونستم بگم.
می خواستم ازت تشکر کنم به خاطر ایده جالبت این باعث می شه که با این که همدیگرو نمی بینیم ولی دلامون به هم نزدیکتر می شه .هم از تو ممنونم هم از شیوای عزیزم.

هیوا چهارشنبه 18 دی 1387 ساعت 23:46


فیلمبرداری "در حوالی اتوبان" متوقف شد
فیلمبرداری فیلم سینمایی "در حوالی اتوبان" به تهیه‌کنندگی غلامرضا موسوی و کارگردانی سیاوش اسعدی متوقف شد.
به گزارش خبرنگار مهر، فیلمبرداری این فیلم به دلایلی متوقف شده و هنوز مشخص نیست چه زمانی از سر گرفته می‌شود. پیش از این قرار بود "در حوالی اتوبان" برای اکران در جشنواره فجر آماده شود، اما به نظر می‌رسد با وجود این مشکلات فیلم فرصت نمایش در جشنواره بیست و هفتم را از دست می‌دهد

فاطمه(همراه همیشگی) پنج‌شنبه 19 دی 1387 ساعت 23:44

خواهش میکنم شیوا جون. اتفاقا امتحانای منم شروع شده. دعا میکنم توی امتحانات موفق باشی.

صدیف پنج‌شنبه 19 دی 1387 ساعت 23:53

سلام
سینمای ما نظرسنجی گذاشته بهترین بازیگر مرد و....
بچه ها برین به شهاب رای بدین...ترو خدا حتما برین شهاب شایستگی اول شدنو داره
نتیجش یه هفته دیگه اعلام میشه

ساغر جمعه 20 دی 1387 ساعت 10:49

قبول باشه تینا جونم...امیدوارم منو هم دعا کرده باشی

ساغر جمعه 20 دی 1387 ساعت 11:29

شهابو که با بقیه بازیگرا مقیایسه میکنم میبینم واقعا تکه...شهاب ما جزو معدود بازیگراییه که هر جور گریمی بهش میاد.. هر جور نقشی... هر جور تیپی..چه وقتی که نقش یه بسیجی رو بازی می کنه و دکمه یقه شو تا آخرین حد میبنده چه وقتی که نقش یه بچه سوسول مایه دارو بازی میکنه...یاد الهه زیگورات که می افتم فکر می کنم اونجا زیباتر از همیشه بوده ولی رقص پروازو که یادم میاد احساس میکنم شاید خوشگلترین و معصوم ترین بازیگر دنیا بوده که واسه اون فیلم انتخاب شده...قتل آنلاینو که یادتونه اونجا شهاب نقش یه قاتل بدجنسو بازی کرده که شاید هر کس دیگه ای جاش بود با دیدن اون فیلم ازش متنفر می شدم ولی در مورد شهاب اتفاقا برعکس این قضیه اتفاق افتاد...مطمئنم همتون اون صحنه های مدار صفر درجه رو یادتونه که شهاب رو شکنجه می دادن اونجا تقریبا توی بدترین گریم ممکن قرار گرفته بود موهای به هم ریخته صورت اصلاح نشده زخمای زیادی که روی صورتش بودن لباسای کثیف و پاره .. همه ی اینا میتونستن باعث بشن که زشت جلوه کنه ولی به خدا بازم همه ی اینا هیچ لطمه ای به زیبایی خدا دادیش وارد نکرده بود..وای خدا که چه موجود دوست داشتنی و پاکی افریدی!همین بازیگرایی که انگار به زور زرق و برق لقب سوپر استار گرفتن اگه فقط خط اتوی پیرهنشون بهم بخوره از قیافه می افتن احتمالا همه تون فیلم آتش بسو دیدین یه سکانس هست که محمد رضا گلزارو نشون میده که مثلا چند روز به خودش نرسیده با اینکه لباساش خوبه و فقط یه خورده ریشای صورتش دراومده ولی کلی از قیافه افتاده و دیگه اصلا به دل نمیشینه...از بحث قیافه که خارج شیم بازم شهاب تکه توی اخلاق توی عشق...نجابت...کم کم بازیگرایی که یه خورده به شهرت رسیدن دارن خودشونو گم می کنن .چند روز پیش مصاحبه یه آقای بازیگر به ظاهر محبوب که اتفاقا تازگی ها خیلی هم خاطر خواه پیدا کرده رو خوندم این آقا انقدر از خودمچکر تشریف داشتن که خودشونو به عنوان خوشتیپ ترین و خوشگلترین بازیگر مرد ایران معرفی کردن...درحالی که شهاب عزیز حتی به خودش اجازه نمی ده که مثلا بگه من فلان نقشمو خوب بازی کردم...بلوتوث های جورواجور اکثر بازیگرا در حال پخش شدنه در حالی که هنوز حتی یه عکس که خلاف قانون و عقاید ما ایرانیا باشه از این موجود دوست داشتنی پیدا نشده واقعا که شهاب جونم همتا نداری1

فرشته جمعه 20 دی 1387 ساعت 19:14

سلام بچه ها!
کی میدونی تئاتر شهاب تا کی ادامه داره؟
اخه من این چند روزه همش امتحان دارم

تینا جمعه 20 دی 1387 ساعت 22:05

واییییییییییی ...
عکس شهاب روی ماهنامه ی فیلم چفدر بامزست ...
چفدر ناز و بامزه

صاحبه جمعه 20 دی 1387 ساعت 23:07

سلام به همه ی دوستای عزیزم خدا به همتون ثواب بده.ان شاالله اقا امام حسین حاجات همتونو بده. ساغر جونم من چون نظرتو دیر دیدم واسه همین نتونستم با شما در خوندن زیارت عاشورا سهیم باشم.من روز عاشورا زیارتو خوندم
.راستی هفته ی پیش توی برنامه ی صبح عالی بخیر گوشه های کوچولویی از تئاتر کرگدنو نشون داد.خیلی خیلی به کسایی که این تئاترو دیدم حسودیم میشه.واقعا فوق العاده بود بازی آقا شهاب. در همون صحنه های کمی که از بازیشو نشون دادن بازیش, تسلطش جدا زیبا و ستودنی بود.راستی من فیلم دلشکسته رو هم دیدم خیلیییییییییی خوب وعالی بود وبازی آقای حسینی خیلی خیلی خیلی زیبا بود.وقتی اومدم خونه از پس تحت تاثیر بازیش بودم بی اختیار اشکم سرازیر می شد.دوستای نازم این فیلم رو از دست ندید چون تماشای یکی از بهترین بازی های آقای حسینی رو از دست خواهید داد.هر وقت می خوام نوشتمو تموم کنم یه چیزی یادم میاد.ببخشید می خواستم از حوری جان وفائزه عزیز خواهش کنم یه کم در مورد محمد امین کوچولو بیشتر بگن.حتما خیلی بزرگ شده نه؟؟آخی الهی من فداش بشم خیلی دوسش دارم.

شکیلا شنبه 21 دی 1387 ساعت 12:34

سلام به همه منم اون شب با زیارت عاشورا همراهیتون کردم . ایشاله هممون حاجت روا بشیم اول از همه آقا شهاب . الهی امسال مرد اول جشنواره او باشد.
شیوا جون تشکر برای زحمتی که میکشی . امیدوارم تو امتحانات موفق باشی

mina شنبه 21 دی 1387 ساعت 14:51

salam man raftam taatr vali natonestam shahabo bebinam kheyli narahata m
yeki be man hatman bege ke bad az in ke taatr tamom shod az kodom dar bazigara miyan biron hatman behem begin torokhodaaaaaaaaaaaaaa

سایه یکشنبه 22 دی 1387 ساعت 18:39

سلام به همه ی دوستای خوبم، امیدوارم طاعات و عبادات همه تون قبول باشه.
یه خواهش از فائزه جون داشتم، میشه لطف کنی و عکسی رو که با آقا شهاب گرفتی بذاری روی وب؟ مطمئنم همه ی بچه هایی که دوستدار آقا شهاب هستن مشتاق دیدن این عکسن. میخوام ازت خواهش کنم که مارو هم در شادی دیدن این عکس شریک کنی، مخصوصا اونایی رو که نمی تونن به دیدن این نمایش بیان. ازت ممنونم.

آتنا (مهران مدیری) دوشنبه 23 دی 1387 ساعت 19:07 http://www.atipic.blogfa.com

سلام خوشحال میشم به وبلاگ من هم سری بزنید و اگر مایل به تبادل لینک هستید خبر بدین
با عنوان ؛مهران مدیری اسطوره تکرار نشدنی تلویزیون لینکم کنید
در ضمن شهاب حسینی هم استانی ماست

تینا سه‌شنبه 24 دی 1387 ساعت 00:21

وای ساغر جون چقدر زیبا وجالب توصیف کردی
به نظرم حرف دل همه ما رو زدی.ولی ای کاش توی سینما به این جور چیزا اهمیت می دادن.
با نوشته هات تمام خاطره هایی که از این فیلم ها داشتم زنده شد.واقع ممنونم

یه ماشاالله هم می گم که یه وقت خدایی نکرده چشم نخوره.

شیوا جون برات آرزوی موفقیت می کنم.دیگه الان فصل امتحانات همه درک می کنن.
خدا کنه که همه دوستا توی امتحاناشون موفق باشن. آمین

صاحبه سه‌شنبه 24 دی 1387 ساعت 08:11

سلام عکسهای بسیار زیبای اقا شهاب در حوالی اتوبان
http://www.sourehphoto.com/Farsi/SearchPhoto.aspx?sk=%d8%ad%d9%88%d8%a7%d9%84%db%8c%20%d8%a7%d8%aa%d9%88%d8%a8%d8%a7%d9%86&sp=0&st=0

صاحبه سه‌شنبه 24 دی 1387 ساعت 08:43

سری کامل عکسهای تئاتر کرگدن
http://www.edv.blogfa.com/post-360.aspx

انسیه سه‌شنبه 24 دی 1387 ساعت 19:48

سلام به شهاب و به همه طرفداران شهاب
امروز رفتم فیلم دلشکسته رو دیدم ، خیلی قشنگ بود ، یه جاهایی خندیدیم و یه جاهایی هم گریه کردیم. به تمام کسانی که برای ساخت این فیلم زحمت کشیدند از جمله کارگردان و شهاب عزیز خسته نباشید میگم و ازشون تشکر میکنم ، یاد خسرو شکیبایی هم همیشه زنده باد . به کسانی هم این فیلو ندیدن توصیه می کنم فرصتو از دست ندن و حتما برن فیلو ببینن.

مرجان چهارشنبه 25 دی 1387 ساعت 16:28


سلام.فیلم دلشکسته خیلی قشنگ بودبا بازی خوب اقای حسینی و بیتا بادران.

حتما ببینید!راستی فائزه جان چه کار جالبی کردی که کتاب محبوب اقای حسینی رو

بهشون هدیه کردی.میشه لطفا اسم کتاب و نویسندشو تو قسمت نظرات بذاری؟

حوری چهارشنبه 25 دی 1387 ساعت 21:13

سلام به همگی دوستان راستش خود منم نمیدونم بازیگرا از کدوم در میان بیرون منم اون شب بیرون واینستادم چون میترسیدم دیگه نبینمش اصلا نمیدونستم از کدوم در میان بیرون فاعزه جون شما کجا وایساده بودی راسی در جواب صاحبه جون که راجبه محمد امین پرسیده بود اره خیلی بزرگ شده خیلیم خجالتی بود شهابم راس میگه که اندازه ی بچگییای خودش شیطون نیست ولی خیلی اروم و شیرین بود

هیوا پنج‌شنبه 26 دی 1387 ساعت 00:36


"درباره الی" پدیده جشنواره امسال است
صدابردار فیلم سینمایی "درباره الی" تازه‌ترین ساخته اصغر فرهادی را از بهترین فیلم‌ها و پدیده جشنواره بیست و هفتم دانست.
حسن زاهدی درباره فعالیت‌های اخیر خود به خبرگار مهر گفت: در جشنواره امسال فیلم فجر دو فیلم دارم که تجربه‌هایی متفاوتند. "درباره الی" فضایی خاص و ویژه دارد که برای صدابردار فضای کار ایجاد می‌کرد. قصه فیلم در سه روز و برای شخصیت‌هایی اتفاق می‌افتد که به دلیل یک حادثه زندگی‌شان تغییر می‌کند.

وی ادامه داد: "درباره الی" یک داستان شخصیت‌محور است و بازیگرهای متعدد در هر صحنه حضور دارند. به دلیل فضای واقعگرا بازیگرها دیالوگ‌هایشان را میان کلام یکدیگر می‌گویند و اغلب نماها شلوغ، متشنج و پردیالوگ است. در چنین شرایطی که دوربین هم روی دست همراه بازیگرها مدام حرکت می‌کند، ضبط صدای مناسب سخت بود.

این صدابردار افزود: با وجود شرایط دشوار کار در این فیلم امید زیادی به آن دارم و فکر می‌کنم "درباره الی" پدیده جشنواره امسال فیلم فجر خواهد بود و مانند فیلم‌های قبلی فرهادی مردم، منتقدان و جشنواره از آن استقبال می‌کنند.

زاهدی درباره "سایه وحشت" هم گفت: این فیلم اولین ساخته عماد اسدی و تجربه‌ای در گونه وحشت است. داستان درباره چند جوان است که ناخواسته درگیر قتل می‌شوند و در آن می‌بایست با صدا و فضاسازی حس صحنه‌ها را تقویت و تعلیق را بیشتر می‌کردیم.

زاهدی امسال برای صدابرداری فیلم سینمایی "خاک آشنا" به کارگردانی بهمن فرمان‌آرا نامزد دریافت بهترین صدابرداری از جشن خانه سینما شد.

هیوا پنج‌شنبه 26 دی 1387 ساعت 00:46

سلام به همگی ایستگاه بهشت اکران شد
سینما های نمایش دهنده آزادی. ایران.پردیس ملت.اریکه ایرانیان.پارس. گلریز.شاهد

ساغر پنج‌شنبه 26 دی 1387 ساعت 11:02

سلام به شیوا خانوم گلم.عزیزم امتحانا رو چکار می کنی؟ خسته نباشی...البته میدونم که مثل همیشه روی خستگی رو کم می کنی اینو با راه انداختن دوباره وبلاگ به همه اثبات کردی...در هر حال امیدوارم هر چی زودتر امتحانات تموم شه آخه اینجا بی تو صفا نداره

سلام عزیز دلم.مرسی از لطفت.من جواب سوالایی که پرسیده بودی رو بعد از امتحانام ایمیل میزنم برات توضیح میدم.

صاحبه پنج‌شنبه 26 دی 1387 ساعت 12:47

شیوا جون با اجازت شعر"پریچهر"رو نوشتم تا کسایی که وقت گوش کردنشو ندارن یا هنوزسی دیشو تهیه نکردن حداقل شعرشو بخونند.البته به همه پیشنهاد می کنم حتما حتما بخرن چون خیلی زیباست.اگه بخوام راستشو بگم این شعرو بیشتر به نیت صدیف جونم دوست عزیزم نوشتم چون گفته بود وقتشو نداره گوش بده:

"پریچهر"
پریچهر ستاره ها مال چشات
نگاه آینه مدیون نگات
پریچهر پنجره ها ساز غریبی می زنن
همه ی آسمونا قربونی اسم رهات
پریچهر باغ قشنگ آرزو منتظره
تا بتونه گل بده با گل بارون نگات
پریچهر ترانه هام با اسم تو تازه می شن
شعرا رو رج می زنن با هر غزل میشن فدات
پریچهر ماه دوست داره زل بزنه توی چشات
واسه عاشق شدنت برای بی قراریات
پریچهربرگا می رقصن واسه مهربونیات
وقتی که پاییز می یاد نفس می گیرند تو هوات
پریچهر ابریه قلب یه دیوونه می زنه
وقتی که زلال اشک پا می زاره رو گونه هات
پریچهر فرشته ها پراشونو وا می کنن
تا بشینن رو شاخه ی درخت شونه هات
پریچهر محتاج بوسیدن خاطراتتم
دفتر دوست داشتنم تا زنده ام بازه برات

بهار پنج‌شنبه 26 دی 1387 ساعت 13:30

سلام! من ۲۵ آذر رفتم و کرگدن رو دیدم! همونطور که بچه ها گفتند شهاب همون شهابی بود که میشناسیم با همون خنده ها و حرکات و صدا!
اولین دیالوگی که میگه اینه : ههه! کرگدن!
آخرش خییلی مردم تشویقش میکردن من ردیف اول نشسته بودم! اومدن برا معرفی همه بلند شدیم و یکی یکی براشون دست میزدیم! شهاب که اومد من نتونستم خودمو کنترل کنم پریدم هوا!!
ولی حیف که حتی نتونستم یه عکس از اون شب داشته باشم. الان که خوندم فائزه ازش عکس گرفته دلم هوای اون روز رو کرد! نمیدونم چرا وقتی به اون شب فکر میکنم یه حس خاصی دارم! احساس شادی آوری نیست! نمیدونم چرا اونقدر که فکر میکردم خوشحال نبودم! شاید چون نتونستم وایسم آخرش باهاش عکس بگیرم! یا شایدم...

راستی چقدر طول کشید تا بیان بیرون؟؟! کسی میدونه دقیقا تا کی ادامه داره کرگدن؟

از خانمش و محمد امین بیشتر بگید! دوست دارم بدونم دربارشون!
شیوا جون برای بار ۶۰۰ام خواهش میکنم که ویدئو هفتسین رو برای دانلود بزاری یا حداقل عکسای محمد امین تو ویدئو رو!

آلبوم هفت ۳ و ۴ رو گوش دادم. به نظرم شهاب از همه خواننده های گروه بهتر میخونه و مضامین شعر هاشم بهتره! آهنگ پریچهر رو شنیدید؟ واسه خانمش خونده نه؟ من آهنگ وقت رفتن رو بیشتر دوست دارم! ولی راستشا بگم ترجیح میدادم که نخونه!
یکم نگران وجهه ایم که ممکنه پیدا کنه! شمام نظراتتون رو بگید!

ولی اون اوصافی که ساغر درموردش نوشت واقعا درسته . ساغر جان گل گفتی! من مصاحبش تو شب شیشه ای رو ماه گذشته دیدم. حرفایی که راجع به معیارهاش میزنه واقعا نشون میده که سطحی نگر نیست و درک بالایی داره! ایشالله که خدا بهترین ها رو براش رقم بزنه!
اون جایی که رشیدپور بهش میگه خوشتیپی دیدین چه خجالت میکشه؟؟
اون جاییم که شعر کلاه قرمزی براش پخش میشه رو خیلللی دوست دارم!

از فیلم های شهاب غیر منتظره . پرچم های قلعه کاوه و دلشکسته رو هنوز ندیدم.

چرا سی دی غیرمنتظره نمیاد؟؟!!!

شیرین پنج‌شنبه 26 دی 1387 ساعت 14:19

سلام به همه ،علی الخصوص به شیوا جان به خاطر زحماتش ، فکرمیکنم کم وبیش همه ما با نظرساغرجان موافقیم وبه محسنات آقا شهاب واقفیم ، چون اگر اینطورنبود مسلما جزء طرفدارانشون نبودیم .
نکته اینجاست که پشت سرآقا شهاب قصه ما ، زنی به مهربونی پریچهر ایستاده که شاید اگر او نبود؛ آقا شهاب موفقیت فعلی رو نداشت یا حداقل در این حد عالی نبود ...
هرزنی نمیتونه باشرایط ویژه آقا شهاب یا هرسوپراستاردیگری راحت زندگی کنه وکانون خانواده اش رو گرم نگه داره ، پریچهرواقعا هنرمند بزرگی است که اینقدرخوب خودش رابااین شرایط وفق داده ،من به شخصه به آقاشهاب به خاطرداشتن پریچهرتبریک میگم.
پریچهرهم یکی ازمخاطبان این وبلاگه ، درسته که اوساکت نشسته وفقط نگاه میکنه اما شرط انصاف نیست ما ملاحظه حالش را نکنیم ، حداقل جلوی روی پریچهر آقا شهاب رو با لفظ "شهاب من " خطاب نکنیم .

سلام شیرین جان.
وبلاگ ما همیشه حرمت این چیزا رو نگه داشته و من همه تلاشم تو این سالها این بوده که وبلاگ ما مثل بقیه وبلاگا نباشه که صرفا برای ابراز احساسات یه سری آدم ساخته شده باشه.من از اول که این وبلاگو ساختم هدفم ایجاد یه وبلاگ خوب بود برای کسانی که طرفدار آقای حسینی هستن.برای کسانی که وقتی میان تو اینترنت برای پیدا کردن یه خبر از ایشون مجبور نباشن کل وبلاگا و سایتای سینمایی رو بگردن.
من از اول خودم رو این چیزا خیلی حساس بودم.به خاطر همین خیلی از نظرات تایید نمیشد و باعث دلخوری خیلی ها میشد.اما الان یه مدته که حساسیتم کم شده.برای اینکه انتقادای زیادی بهم شد و گفتن خیلی سخت میگیری.تا یه حدی هم البته راست میگفتن!
به هر حال هنوزم نظرات باید از فیلتر رد بشه!
اگر هم کسی از این الفاظ استفاده میکنه فقط به خاطر صمیمیتیه که وجود داره و هیچ قصد و غرضی نیست.
خانم حسینی رو هم من میشناسم و میدونم که این چیزا باعث دلخوری ایشون نمیشه.

پریناز پنج‌شنبه 26 دی 1387 ساعت 17:09

ساغر عزیز از مطلب زیبات ممنون.دلم کلی برای شهاب جون تنگید.

زهرا پنج‌شنبه 26 دی 1387 ساعت 22:32 http://napoleon.blogfa.com

سلام شیرین جان بینهایت ازت ممنونم.
منم باهات موافقم
نمیدونم پریچهر من این نظراتو می خونه یا نه ولی دلم می خواد یه بار دیگه از ته قلبم بهش بگم تولدت مبارک البته با چند روز تاخیر
راستی ایستگاه بهشت اکران شده نمی دونم خبر دارین یا نه؟!

به وبلاگ ما هم سر بزنین خوشحال میشم

صاحبه جمعه 27 دی 1387 ساعت 14:57

امسال هم بخش مسابقه جشنواره معتبر برلین فیلم ایرانی خواهد داشت
«درباره الی» (اصغر فرهادی) برای رقابت در بخش مسابقه پنجاه‌ونهمین جشنواره برلین انتخاب شد



سینمای ما- بعد از ده روز که پذیرفته شدن فیلم «درباره الی...» در بخش مسابقه جشنواره برلین به «اصغر فرهادی» و عوامل سازنده این فیلم اعلام شده بود، این خبر از سوی سایت جشنواره اعلام رسمی شد. به نقل از سایت جشنواره برلین، فیلم "درباره الی..." ساخته جدید "اصغر فرهادی" برای حضور در پنجاه و نهمین دوره جشنواره فیلم برلین انتخاب شد.
بر این اساس، "درباره الی..." به‌خاطر حضور در برلین، امسال در بخش بین‌الملل جشنواره فیلم فجر به نمایش درمی‌آید اما مورد داوری قرار نخواهد گرفت. ترانه علیدوستی، گلشیفته فراهانی، شهاب حسینی، مریلا زارعی، مانی حقیقی، پیمان معادی، رعنا آزادی‌ور و احمد مهرانفر در این پروژه ایفای نقش کرده‌اند.
فرهادی این فیلم را بر مبنای فیلمنامه‌ای از خودش جلوی دوربین برده که داستان آن به روایت او به این شرح است: سه روز تعطیلی در پیش‌روست و چند خانواده برای تفریح راهی شمال هستند، اما شلوغی‌های شمال باعث می‌شود، محل مناسبی برای اسکان پیدا نکنند. در جمع این افراد دختر جوانی به نام "الی"(ترانه علیدوستی) هم هست که ...
"درباره الی..." با سرمایه‌گذاری سید محمود رضوی و موسسه فرهنگی هنری سیمای مهر به تهیه‌کنندگی ‌اصغر فرهادی در این مؤسسه تهیه و تولید شده است.


mina شنبه 28 دی 1387 ساعت 11:47

salam bacheha
man dobare raftam taatr va tonestam shahabo az nazdik bebinam vay bavaram nemishod dorost mesle 2 sal pish ke dd bodamesh bodvali khejalat keshidam ke begam biya ax bendazim
vali hanozam bavaram nemishe vaghti hediyamo gereft koli azam tashakor kard

فائزه شنبه 28 دی 1387 ساعت 12:10

امسال هم بخش مسابقه جشنواره معتبر برلین فیلم ایرانی خواهد داشت
«درباره الی» (اصغر فرهادی) برای رقابت در بخش مسابقه پنجاه‌ونهمین جشنواره برلین انتخاب شد



سینمای ما- بعد از ده روز که پذیرفته شدن فیلم «درباره الی...» در بخش مسابقه جشنواره برلین به «اصغر فرهادی» و عوامل سازنده این فیلم اعلام شده بود، این خبر از سوی سایت جشنواره اعلام رسمی شد. به نقل از سایت جشنواره برلین، فیلم "درباره الی..." ساخته جدید "اصغر فرهادی" برای حضور در پنجاه و نهمین دوره جشنواره فیلم برلین انتخاب شد.
بر این اساس، "درباره الی..." به‌خاطر حضور در برلین، امسال در بخش بین‌الملل جشنواره فیلم فجر به نمایش درمی‌آید اما مورد داوری قرار نخواهد گرفت. ترانه علیدوستی، گلشیفته فراهانی، شهاب حسینی، مریلا زارعی، مانی حقیقی، پیمان معادی، رعنا آزادی‌ور و احمد مهرانفر در این پروژه ایفای نقش کرده‌اند.
فرهادی این فیلم را بر مبنای فیلمنامه‌ای از خودش جلوی دوربین برده که داستان آن به روایت او به این شرح است: سه روز تعطیلی در پیش‌روست و چند خانواده برای تفریح راهی شمال هستند، اما شلوغی‌های شمال باعث می‌شود، محل مناسبی برای اسکان پیدا نکنند. در جمع این افراد دختر جوانی به نام "الی"(ترانه علیدوستی) هم هست که ...
"درباره الی..." با سرمایه‌گذاری سید محمود رضوی و موسسه فرهنگی هنری سیمای مهر به تهیه‌کنندگی ‌اصغر فرهادی در این مؤسسه تهیه و تولید شده است.


فائزه شنبه 28 دی 1387 ساعت 12:12

تهمینه میلانی در گفتگو با «سینمای ما» ساعاتی پس از اعلام خبر اعلام کرد؛
موفقیت «درباره الی...» موفقیت کل سینمای ایران است



سینمای ما - محمد تاجیک: تهمینه میلانی کار گردان سینمای ایران با اشاره به حضور فیلم درباره الی در جشنواره فیلم برلین گفت :از شنیدن این خبر بسیار خوشحال شدم وامیدوارم که این فیلم در جشنواره برلین موفق شود.»
میلانی در گفت وگو با سینمای ما گفت: موفقیت این فیلم تاثیرات بسیار خوبی در دنیا خواهد داشت و قطعا پر ثمر خواهد بود.وی تاکید کرد: هر فیلمسازی از سینمای ایران که در جشنواره های معتبر دنیا موفق باشد در واقع همه کل سینمای ایران موفق شده است . فیلم‌ «درباره الی...» جدیدترین ساخته‌ی «اصغر فرهادی» به نمایندگی از سینمای ایران به بخش رقابتی پنجاه‌ونهمین جشنواره فیلم برلین راه یافته است . برگزار کنندگان پنجاه‌ونهمین جشنواره فیلم برلین روز گذشته اسامی 15 فیلم‌ دیگر بخش رقابتی جشنواره را اعلام کردند که در میان آنها نام فیلم «درباره الی...» به کارگردانی «اصغر فرهادی» از سینمای ایران دیده می‌شود. در فیلم «درباره الی...» بازیگرانی چون «گلشیفته فراهانی»، «ترانه علیدوستی»، «شهاب حسینی» و «مریلا زارعی» ایفای نقش داشته‌اند و در خلاصه داستان آن آمده است: «سه روز تعطیلی در پیش روست و چند خانواده برای تفریح راهی شمال‌اند، اما شلوغی‌های شمال باعث می‌شود محل مناسبی برای اسکان پیدا نکنند و...»


الهه شنبه 28 دی 1387 ساعت 13:02

این واقعا بهترین وبلاگیه که تا حالا دیدم.ممنون، خسته نباشید.

الهه شنبه 28 دی 1387 ساعت 13:10

راستی من 5شنبه رفتم کرگدن رو دیدم!!!خیلی عالی بود...عالیییییییییییییییییییییییییییییییییی.شهاب حسینی واقعا معرکه بود، گل کاشت.از مطالبی هم که نوشته بودید فوق العاده متشکرم.

[ بدون نام ] شنبه 28 دی 1387 ساعت 13:30

سلام به همگی و شیوای عزیز
امیدوارم که حالتون خوب باشه
در جواب اونایی که گفته بودن عکسی رو که با شهاب حسینی انداختم رو بذارم رو وب باید بگم که دست من نیست بلکه من خیلی هم خوشحال میشم که بتونم یه عکس جدید در اختیار شما دوستای خوبم و طرفدارای ایشون بذارم و خوشحالتون کنم ولی راستش شما باید به شیوا جان بگین و اگه از نظر ایشون ایرادی نداشت من براشون عکسو میفرستم حتما.ببخشید که دیر جوابتونو دادم
وای باورتون نمیشه الان که خودم این عکسو میبینم اصلا باورم نمیشه
اخه از بس شهاب رو تو عکسا و فیلما دیدیم یه جورایی احساس میکنیم که وجود خارجی نداره.
راستی یادم رفت کتابی که براشون خریدم اسمش داستانهایی برای پدران فرزندان نوه ها بود نویسندشم پائولو کوئلیو بود
کتاب جالبیه قبلا خوندم امیدوارم که ایشونم بخوننو خوششون بیاد.

بفرست عزیزم

هیچ مشکلی نداره. من میذارم رو وبلاگ.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد