صحبت های کارگردان دلشکسته!

   نمایش "کرگدن" به کارگردانی فرهاد آئیش پنجشنبه 28 آذرماه در دو نوبت روی صحنه می‌رود. به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر اعلام کرد این نمایش که از پنجم آذرماه در تالار اصلی به صحنه رفته، پنجشنبه این هفته در دو نوبت 16 و 19 میزبان علاقمندان تئاتر خواهد بود

 


  آلبوم های جدید گروه سون منتشر شد! 

با اجرای ۷ آهنگ توسط شهاب حسینی. 

اطلاعات تکمیلی به زودی روی وبلاگ قرار میگیرد.  


 امروز قرارداد نمایش فیلم «ایستگاه بهشت» ساخته «نادر مقدس» منعقد شد و این فیلم پس از پایان نمایش فیلم «احضارشدگان» در گروه سینمایی آزادی اکران خواهد شد.  


 

حواشی و اتفاقات در اطراف فیلم «دلشکسته» ادامه دارد .

سه خبر غیر معمول درباره این فیلم


سینمای ما - علی رویین تن؛ کارگردان فیلم سینمایی «دلشکسته» نسبت به تغییراتی که موسسه شهید آوینی در این فیلم ایجاد کرده، معترض است و با سکوت قصد دارد اعتراض خود را نشان دهد!  


فیلم «دلشکسته» که از ۱۳ آذرماه در گروه سینمایی استقلال اکران شده، حواشی زیادی تاکنون در پی داشته است. از جمله چند وقت پیش آنونس و پوسترهای فیلم دزدیده شد و کارگردان آن مضروب! سپس پخش تیزرهای فیلم از تلویزیون ممنوع شد و حالا هم کارگردان آن معترض شده که موسسه شهید آوینی که به نوعی تهیه کننده فیلم هم هست، بدون اجازه او صحنه هایی از فیلم را حذف کرده است. البته موضوع فیلم هم اعتراض های زیادی در پی داشته است.
با علی رویین تن؛ کارگردان «دلشکسته» تماس گرفتیم تا علت را جویا شویم اما او در گفت وگو با خبرنگار سرویس هنری برنا گفت: من در اعتراض به موسسه فرهنگی هنری آوینی و بی احترامی ها و تغییراتی که در فیلم من داشته اند، سکوت می کنم و درباره فیلم صحبت نمی کنم.
وی افزود: من اصلا نمی خواهم حرفی در این مورد زده شود. به نظر من موسسه آوینی با این بی احترامی که کرد، در حدی نیست که بخواهم حرفی درباره کار آنها بزنم.
یادآور می شود، فیلم سینمایی «دلشکسته» که به تازگی روی پرده سینماها آمده، برداشتی آزاد از لیلی و مجنون و نخستین بخش از یک سه‌گانه است که روئین‌تن به زودی ساخت قسمت دوم آن را شروع می‌کند. 

 در «دل شکسته» داستان دلبستگی دو جوان با دو طرز فکر متفاوت را روایت می کند. 

  مرحوم خسرو شکیبایی، فریبا کوثری، شهاب حسینی، بیتا بادران، رضا رویگری، شقایق فراهانی و محمود پاک نیت به ایفای نقش می‌پردازند. 

 «دل شکسته» محصول موسسه شهید آوینی است که نویسندگی و کارگردانی آن را علی رویین تن بر عهده داشته و حسین زندباف نیز آن را تدوین کرده است. 

 
اما تهیه کننده نسبت به این خبر واکنش نشان داده است. تهیه کننده فیلم «دلشکسته» به کارگردانی علی رویین‌تن دلیل حذف برخی صداهای فیلم را درخواست مدیران موسسه شهید آوینی اعلام کرد. 

 مجید اسماعیلی؛ تهیه کننده "دلشکسته" در این باره گفت: برخی از صداهایی که در فیلم وجود داشت از تدابیری که مدیران سرمایه‌گذار موسسه شهید آوینی برای فیلم در نظر گرفته بودند به دور بود، حذف شد.  

وی افزود: این حذفیات شامل قوانین و بخش‌نامه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نبود و تنها به حساسیت‌های مدیران موسسه مربوط می‌شود.  

اسماعیلی درباره ممنوعیت پخش تیزر تلویزیونی «دلشکسته» نیز اظهار کرد: مدیران صدا و سیما در رابطه با این فیلم دچار سوءتفاهم شده‌اند که با گفت‌وگوها و رایزنی‌هایی که با آنان داشته‌ایم این سوءتفاهم به زودی برطرف خواهد شد. 

 تهیه کننده «دلشکسته» از این فیلم به عنوان فیلمی ارزشی و محترم یاد کرد! و افزود: من در گفت‌وگوهایی که با برخی از خانواده‌های شهدا داشتم با رضایت‌خاطر این عزیزان از فیلم مواجه شدم که امیدوارم استقبال مردم از این فیلم ارزشی افزایش بیابد.

و بالاخره این که پس از آن چه عوامل فیلم ممنوعیت پخش تبلیغ از صدا و سیما خوانده‌اند، امروز با ارسال پیامک‌هایی به شهروندان و اعلام این خبر، از آن‌ها خواسته شد تا به تماشای فیلم بیایند. ظاهرا مشکلات و حواشی فیلم «دلشکسته» تمامی ندارد.  

 


کارگردان فیلم سینمایی "دلشکسته" نخستین تجربه کارگردانی خود را آینه‌ای از اجتماع امروز دانست که چشم امید آن در اکران به مردم و انتخاب درست آنها دوخته شده است.

علی روئین‌تن درباره شرایط اکران این فیلم به خبرنگار مهر گفت: به هر حال فصل خوبی برای اکران نیست. "دلشکسته" فیلمی مردمی و دانشجویی است، اما اکران عمومی آن در این فصل همزمان با امتحانات دانشجویان می‌تواند به فروش ضربه بزند. ضمن اینکه فیلم از تیزرهای تلویزیونی هم محروم است.

وی ادامه داد: با رایزنی‌های انجام شده متوجه شدم مدیران ارشد صدا و سیما با پخش تبلیغات "دلشکسته" مخالفند. در صورتی که من از آنها بیش از این توقع داشتم. نصب بیلبوردها نیز با مشکل رو به رو شده است. در شرایط فعلی افراد غیر متخصص مسئول امور فرهنگی شده‌اند و نمی‌توان بیش از این توقع داشت. 

این کارگردان جوان افزود: من از مردم توقع دارم به دیدن این فیلم بیایند. یکسری هنرمند اثری تولید کرده‌اند و می‌خواهند مخاطبان آن را ببینند. مردم ما همیشه انتخاب درست داشته‌اند. من از مردم می‌خواهم ما را یاری کنند و با دیدن فیلم و توصیه آن به یکدیگر به اکران فیلم کمک کنند.

روئین‌تن با تشکر از مجید مجیدی گفت: وی با موافقت برای اکران "دلشکسته" به جای "آواز گنجشک‌ها" در سینما استقلال نشان داد هنرش فقط فیلمسازی نیست. او با انسانیت و بزرگی اجازه داد با اینکه فیلمش به کف فروش نرسیده "دلشکسته" جایگزین آن شود. اگر بزرگواری وی نبود فیلم ما این هفته نیز به اکران درنمی‌آمد. امیدوارم روزی اثری که قابل باشد را به وی تقدیم کنم.  

 

 

کارگردان "دلشکسته" درباره استقبال مخاطب از این فیلم گفت: فیلم من کاری پرمخاطب خواهد بود. دلم می‌خواست مرحوم خسرو شکیبایی زنده بود تا حضور وی برای فیلم تبلیغ باشد، نه اینکه فیلم به عنوان آخرین نقش‌آفرینی او ثبت شود. زنده‌یاد شکیبایی در این فیلم بازی درخشان و جذابی ارائه کرده و حضورش کاملا متفاوت است.

وی "دلشکسته" را آینه‌ای از اجتماع امروز دانست و تاکید کرد: این فیلم چالش‌هایی را به وجود می‌آورد و مسائلی پیچیده را بیان می‌کند. "دلشکسته" از افتراق دو نسل از جامعه صحبت می‌کند. این فیلم یک اثر ضد ریاکارانه است و با اینچنین موضوع‌هایی در جامعه مشکل دارد. این فیلم حرف آدم‌هایی را بیان می‌کند که دلشکسته هستند و سعی می‌کنند شفاف باشند.

روئین‌تن خاطرنشان کرد: من به خاطر اتفاق‌هایی که سر این فیلم برایم افتاد و اذیت‌هایی که شدم تا پایان اکران حرفی نخواهم زد. من از این به بعد سکوت می‌کنم. اما اگر بخواهند فشار بیاوردند قفل سکوتم را می‌شکنم .در این شرایط خیلی‌ها آسیب خواهند دید. من فیلمم را به شخصی تقدیم کردم که نامش در تیتراژ است.

این فیلمساز تاکید کرد: ما از نسلی هستیم که سر جلوی آهن و آتش گذاشتیم و محکم روی اصول و عقاید خود ایستادیم. هر کس که ایمانش از ما بیشتر است جلو بیاید. پیش از این از قول من گفته شد می‌خواهم فیلم اول در شیراز اکران شود. من چنین حرفی نزدم و فقط گفتم دلم می‌خواهد این اتفاق بیفتد.

"دلشکسته" داستان دختر و پسری است که می‌خواهند با هم ازدواج کنند، اما مسائلی مانع می‌شود. زنده‌یاد خسرو شکیبایی، فریبا کوثری، آفرین عبیسی، اکبر عبدی، شهاب حسینی، بیتا بادران، رضا رویگری، شقایق فراهانی و مجید مشیری بازیگران فیلم هستند. اکران این فیلم در گروه سینمایی استقلال از روز چهارشنبه 13 آذرماه آغاز شده است.

عوامل تولید عبارتند از فیلمبردار: شاپور پورامین، مدیر تولید: مجتبی امینی، تدوینگر: حسین زندباف، آهنگساز: محمد فرشته‌نژاد، طراح گریم: عبدالله اسکندری، طراح صحنه و لباس: محسن شاه‌ابراهیمی، صدابردار: عباس کیاپور، عکاس: سحاب زریباف، تهیه‌کننده: مجید اسماعیلی، محصول: موسسه فرهنگی هنری شهید آوینی با حمایت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی. 

خبرگزاری مهر 


ضعف های فیلم دلشکسته را می پذیریم.  

فیلم «دلشکسته» یک کار ارزشی است که در بسیاری از صحنه ها این نوع نگاه ارزشی را داریم اما قبول دارم که در سکانس هایی هم ما در بیان این نگاه خوب عمل نکرده ایم.

به گزارش برنا، محمد قهرمانی؛ مدیر موسسه فرهنگی شهید آوینی درباره فیلم "دلشکسته" گفت: این فیلم هم پیامدهای مثبت دارد و هم منفی. تمام تلاش ما این بود که مسائل اجتماعی و طیف های جامعه را مطرح کنیم. به طور مثال یک عده ای آرمان های خود را در لاابالی گری می بینند و تعدادی دیگر در مسائل ارزشی که ما می خواستیم این دو طیف را در کنار هم قرار دهیم.
وی افزود: البته ضعف هایی هم در فیلم وجود دارد اما نکات مثبت آن و به ویژه پیام هایی که دارد، برای مخاطب جذابیت های لازم را ایجاد می کند. ما قبول داریم که در برخی موضوع ها خیلی به واقعیت نزدیک نشده ایم اما این خاصیت فیلم و سینماست.
قهرمانی درباره اغراق هایی که در برخی صحنه های فیلم وجود دارد، نیز گفت: به عنوان مثال در صحنه هایی که دوستان امیرعلی و یا خود او مدام تسبیح به دست دارند یا تفکرات خاصی را بیان می کنند ما سعی کردیم به واقعیت ها نزدیک شویم. همه می دانند بسیاری از مردم و به ویژه بچه های بسیجی به طور ناخودآگاه مدام تسبیح به دست دارند و در بسیاری از مواقع برای گفتن ذکر از آن استفاده می شود و اصلاً قصد ما نگاه ابزاری به آن نبوده است.
مدیر موسسه فرهنگی شهید آوینی در ادامه تصریح کرد: این فیلم، یک کار ارزشی است که در بسیاری از صحنه ها این نوع نگاه ارزشی را داریم اما قبول دارم که در سکانس هایی هم ما در بیان این نگاه خوب عمل نکرده ایم.
وی در پاسخ به این سوال که "فضای بسیار غلو شده فیلم به پیام و هدفی که مدنظر شما بوده، لطمه وارد کرده است؟ اظهارکرد: ما در پایان بندی فیلم تمام تلاش خود را کردیم که به نوعی جامعه آرمانی را به نمایش بگذاریم که همه تحت لوای پرچم امام حسین(ع) گردهم می آیند. در فرهنگ ما شیعیان هم این وجود دارد و باید آن را جزو فضای مثبت کار تلقی کنیم و نه منفی و غلو آمیز.
قهرمانی نگاه و نقد تخصصی به این فیلم را کمی بی انصافی دانست و گفت: من خودم از جمله افرادی بودم که از نقدهای صورت گرفته درباره این فیلم استقبال کردم اما به نظرم باید از دید مردم عادی هم باید این فیلم ار نگاه کرد که آیا آنها پیام مورد نظر را دریافت کرده اند یا خیر که به نظرم این قضیه اتفاق افتاده است.
وی در پاسخ به این سوال که "چرا بسیاری از شخصیت های فیلم به یک باره متحول شدند و این خود شاهدی بر این مدعاست که فضای فیلم به شدت غلو شده و شعاری است،" اظهارکرد: من قبول دارم در یک سری از صحنه ها "دلشکسته" نتوانسته پیام خود را به بیننده منتقل کند. به طور مثال شخصیت باغبان بسیجی که نقش آن را رضا رویگری بازی می کرد شاید یکی از نقاط ضعف فیلم باشد چراکه این کاراکتر برای مخاطب چندان ملموس و قابل باور نبود اما قصد این بود که منزوی شدن برخی از رزمندگان پس از پایان جنگ تحمیلی نمایش داده شود ولی چندان موفق نبودیم.
مدیر موسسه شهید آوینی در پایان گفت: من از تماشاگران و منتقدان می خواهم این فیلم را خارج از نکات منفی آن ببینند و به پیام پایان فیلم توجه کنند.
نظرات 32 + ارسال نظر
صدیف یکشنبه 24 آذر 1387 ساعت 22:09

همین که شهاب توش بازی کرده کلی تبلیغه واسه فیلم
راستی چرا تیزرشو پخش نمیکنن؟؟؟؟فیلمش که مذهبیه

پریناز دوشنبه 25 آذر 1387 ساعت 00:01

ان شا ا... آقای حسینی در این فیلم هم مثل سایر فیلمهاشون بدرخشند.

صدیف دوشنبه 25 آذر 1387 ساعت 11:56

سلام
شیوا میدونستی به جای گلی و ترانه قرار بوده هدیه تهرانی و نیکی کریمی بازی کنن
تو درباره الی؟؟؟هدیه قبول نکرده.نیکی کریمی چون تو فیلم محمد بانکی بوده نتونسته
اما در مورد شهاب بگم که نیما شاهرخ شاهی و حامد بهداد و پژمان بازغی قرار بوده باشن که فرهادی هیچکدومشون رو قبول نکرده.حتی بازغی چند بارم تست گریم شده اما آقای فرهادی دقیقه نود به خاطر وسواسی که تو کارشون و انتخاب بازیگرا داشتن آقا شهاب عزیز رو انتخاب کردن.خوب این ترکیب فعلی خیلی جالب تر و جذابتره
نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هیوا جون درمورد فیلم سوپراستار مطمعن باش میره جشنواره.نیکبین تهیه کننده فیلم گفته چون زمان اکران مناسب گذشت ترجیح دادیم فیلم بره جشنواره.تازه یه خبر توپ دیگه اینکه نیکبین گفته سوپراستارو برای اکران نوروزی در نظر گرفته........
اگه مشکلی واسه درباره الی پیش نیاد قبلا شنیده بودم که قراره عید اکران بشه
واااااااااااااااااااااااااااااااااای شیوا فکر کن اکران دوتا فیلم توپ توپ از شهاب تو نوروز ...
چه شود...........................

صدیف دوشنبه 25 آذر 1387 ساعت 12:56

سلام
شیوا میدونستی به جای گلی و ترانه قرار بوده هدیه تهرانی و نیکی کریمی بازی کنن تو درباره الی؟؟؟هدیه قبول نکرده.نیکی کریمی چون تو فیلم محمد بانکی بوده نتونسته
اما درمورد شهاب بگم که نیما شاهرخ شاهی و حامد بهداد و پژمان بازغی اول قرار بوده باشن که فرهادی هیچکدومشون رو قبول نکرده.حتی بازغی چند بارم تست گریم شده.اما آقای فرهادی دقیقه نود به خاطر وسواسی که تو کارشون و انتخاب بازیگرا داشتن آقا شهاب عزیز رو انتخاب کردن.خوب این ترکیب فعلی خیلی جالب تر و جذابتره نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هیوا جون در مورد فیلم سوپراستار مطمعن باش میره جشنواره.نیکبین تهیه کننده فیلم گفته چون زمان اکران مناسب گذشت ترجیح دادیم فیلم بره جشنواره.تازه یه خبر توپ دیگه نیکبین گفته سوپراستارو برای اکران نوروزی در نظر گرفته.اگه مشکلی واسه درباره الی پیش نیاد قبلا شنیده بودم که قراره عید اکران بشه.
واااااااااااااااااااااااااااااای شیوا فکر کن...........
اکران دو تا فیلم توپ توپ از شهاب ....همزمان ..............اونم تو نوروز...........
چه شود........................

لیلا دوشنبه 25 آذر 1387 ساعت 22:26

سلام من عضو شدم که به من از اتفاق ها خبر بدید چون وقتم پر اگه لطفا کنید ممنون میشم در ضمن چند نفر دیگه میخواهند عضو بشن چه چطوری میتوند؟ ممنون

سلام عزیزم
شما چه جوری عضو شدی؟!کجا عضو شدی؟
من هنوز خبر نامه سایتو فعال نکردم.
ایشالا وقتی فعال شد شما میتونی توی خبر نامه عضو بشی و از آپدیت شدن وبلاگ با خبر بشی.
ایشالا به زودی خبر نامه هم فعال میشه.

فائزه سه‌شنبه 26 آذر 1387 ساعت 17:15

سلام شیوا جان
ببخشید حوری جان این برنامه روز از نو که گفتین چی بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مگه چی بوده شهاب حسینی رو آورده بودن نگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هیوا سه‌شنبه 26 آذر 1387 ساعت 23:47


"کرگدن" آئیش دو نوبت اجرا می‌شود
نمایش "کرگدن" به کارگردانی فرهاد آئیش پنجشنبه 28 آذرماه در دو نوبت روی صحنه می‌رود.
به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر اعلام کرد این نمایش که از پنجم آذرماه در تالار اصلی به صحنه رفته، پنجشنبه این هفته در دو نوبت 16 و 19 میزبان علاقمندان تئاتر خواهد بود.

صاحبه چهارشنبه 27 آذر 1387 ساعت 11:11

سلام سلامی از ته ته قلبم به همه ی دوستای گل ونازم:
عیدتون مبارک .این عید عزیز و فرخنده رو به بازیگر همیشه محبوب وهمیشه محجوب اقا سیدشهاب نازنین تبریک می گم .خیلی دلم می خواست ازشون عیدی بگیرم.ان شاالله عیدی ما از آقاشهاب گرفتن سیمرغ بلورین باشه.
وعیدی ما به آقاشهاب دعاهای زیبا وقشنگمون برای سلامتی وموفقیت ایشون.

مهتاب چهارشنبه 27 آذر 1387 ساعت 11:29

باتمام وجودم براش ارزوی موفقیت وخوشبختی می کنم

هالی چهارشنبه 27 آذر 1387 ساعت 11:38

با سلام
عید غدیر رو به آقای حسینی و خانواده ی محترمشون و همه ی طرفدارانشون تبریک میگم.

زهرا چهارشنبه 27 آذر 1387 ساعت 12:37 http://naporlon.blogfa.com

پریچهر محتاج بوسیدن خاطراتتم...

می بینم که هیچ کس خبر نداره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

سون ۳ و ۴ اومده . شهاب حسینی ۷ تا آهنگ رو خونده که ۶ تا از اونا رو خودش ساخته.
باورتون نمی شه این صدای شهاب حسینی باشه .البته انتظارش می رفت.

بچه ها بی نهایت زیباست حتما گوش کنید.

وای !
چه خبر خوبی!
خیلی غیر منتظره بود !

پریناز چهارشنبه 27 آذر 1387 ساعت 18:05

چه خبرهای خوبی دادید.

فائزه چهارشنبه 27 آذر 1387 ساعت 22:12

سلام به همه
عیدتون مبارک
امیدوارم روزای خوبی داشته باشین
واقعا خوشحالم که آلبوم گروه سون اومده بیرون
اسم آلبوم رایاست دیگه مگه نه؟؟؟؟؟؟

نه !!!!!!!!!!!!!!!!!!
رایا آلبوم شخصی آقای حسینی یه.
این آلبوم مال گروه هفته ، یا همون سون.
مگه خبر نداری؟
آقای حسینی خودشون یه آلبوم مستقل خوندن به نام رایا ، که هنوز منتشر نشده.
اما این آلبوم ، آلبوم گروهیه به نام سون ، که آقای حسینی به عنوان خواننده و این طور که زهرا جون گفته آهنگ ساز، با این گروه همکاری کردن.در آلبوم های قبل ( سون 1 و 2 ) ایشون فقط دکلمه کرده بودن ، اما در آلبوم های جدید ( سون 3 و4 ) خودشون خوندن.
اطلاعات دقیق رو به زودی روی وبلاگ میذارم.

صاحبه چهارشنبه 27 آذر 1387 ساعت 23:20

سلام به همگی وای زهرا جون,شیوای عزیز چقدراین خبر خوب وغیرمنتظره ای بود.بی صبرانه منتظرم صدای زیبای آقا شهاب نازنین رو بشنوم.به محض اینکه بیاد کیاشهر تهیه می کنم.بازم ممنون از خبر دست اول وخیلی خیلی خوشحال کنندتون.
فقط می خواستم از زهرا جون خواهش کنم در مورد این قطعه "پریچهر..."بیشتر برامون توضیح بده.این اهنگ رو آقای حسینی برای همسرشون خوندن؟

صاحبه جان من اون مصاحبه رو دارم.خیلی وقت هم هست که دارم.منتظر یه فرصت بودم که بذارمش روی وبلاگ.
مرسی عزیزم از اینکه گفتی.

آزاده پنج‌شنبه 28 آذر 1387 ساعت 09:23

هنوز از خبرهای خوبتان شوک موندم ُاینقدر که یادم رفت سلام کنم !

صدیف پنج‌شنبه 28 آذر 1387 ساعت 14:18

به به......... به به....
چه خبرای خوبی !!!!!!!واقعا که ذوق زده شدم!!!!!!
در اولین فرصت تهیه اش میکنم.می بینم که آقای حسینی عزیز همیشه یه سورپرایز برای ما داره.......ایشالا همیشه موفق باشن
شیوا جون چه طوری خانومی؟؟؟می بینم شمام خیلی خوشحال شدی....
در ضمن ممنون که مصاحبه رو گذاشتی رو وبلاگ عزیزم.فکر کردم دیگه نمیخوای بذاریش....

قربونت.خوبم!
آره.سورپرایز خوبی بود.چون نمیدونستم قراره بیاد.
از بابت مصاحبه هم دست درد نکنه.

هیوا جمعه 29 آذر 1387 ساعت 01:00

شیوا جان سلام عزیزم این مصاحبه ای که تو و زهرا جان راجع بهش گفتین تو چه مجله و مال چه ماهیه؟

سلام
فکر کنم مصاحبه ی همشهری جوان رو میگی.
به زودی اونم با عکساش میره رو وبلاگ.

مهتاب جمعه 29 آذر 1387 ساعت 17:19

زهراجون اون قطعه ای که نوشتی((پریچهرمحتاج بوسیدن خاطراتتم)) جریانش چیه؟

تینا جمعه 29 آذر 1387 ساعت 23:31


سلام وااااااااااای
چه خبرای خوبی.عیدی خوبی گرفتیم.
اول اینکه باورم نمی شد کرگدن توی دو سانس اجرا بشه.دوم این که اومدن البوم.
خیلی خیلی خوشحال شدم

شیوای عزیزم واقعا ازت ممنونم.هم از بابت خبرات هم از بابت مصاحبه .
خسته نباشی گلم

ریحانه جمعه 29 آذر 1387 ساعت 23:39 http://www.lovestoryshr.blogfa.com

سلام شیوا جون:
مرسی از خبرای فوق العاده ت گلم.
به من سربزن منتظرتم.

علی شنبه 30 آذر 1387 ساعت 16:07 http://www.kitaromusuc.blogfa.com

سلام. من دل شکسته رو دیدم. یه فیلم معنوی و آرمان گرا که قصد داشت یه جامعه آرمانی رو در پرتو ولایت امام حسین نشون بده. تو این فیلم عشق یه امر مقدس نشون داده شده.
اما بازی شهابعای بود. جدا هیچ کس غیر شهاب نمیتونست انقدر این نقش رو طبیعی بازی کنه. شهاب این فیلم رو بازی نکرد، زندگی کرد. این چندمین فیلمه که شهاب نقش یه فرد آرمان گرا رو بازی میکنه؛ پلیس جوان، رستگاری در هشت و بیست و دل شکسته. این پرمعنی ترین فیلمی بود که تو سینما دیدم. و بهترین بازی شهاب.
شهاب با اون قیافه مهربون و معصومش بهترین گزینه برای این فیلم بود. چون قیافه شهاب معصومه، بیننده نقش و حرفهای شهاب رو باور میکنه.
من که چند بار موقع دیدن فیلم داشت گریم میگرفت.

علی شنبه 30 آذر 1387 ساعت 18:08 http://www.kitaromusic.blogfa.com

سلام. بدجوری دل شکسته روی من تاثیر گذاشته.
همه بازیگراش خوب و روان بازی کردند.

ونوس شنبه 30 آذر 1387 ساعت 21:15

دوش وقت سحرازغصه نجاتم دادند واندرآن ظلمت شب آب حیاتم دادند


شب یلداوفال حافظ نفس و صدای زیبای اقای حسینی.
بچه ها ممنون ازخبررسانی خوب و به موقع.
شب یلدا خوش بگذره دوستان.

پریسا یکشنبه 1 دی 1387 ساعت 13:33

سلام شیوا جون خوبی خانوم؟
میخواستم از "روز از نو" برای دوستای این وبلاگ بگم.
توی اون برنامه با آقای حسینی مصاحبه شد. از ایشون پرسیدن که چرا بازی در کرگدن رو پذیرفتن. ایشون گفتن :"من نمایش کرگدن رو قبلا" خونده بودم و اونو دوست داشتم. حضور در کار آقای آئیش هم باعث افتخار من بود. همین طور بازی در کنار مهدی هاشمی عزیز که خیلی دوستشون دارم و دوست عزیزم احمد ساعتچیان، سرکار خانم فقیه نصیری ،صابر ابر و دیگر دوستان منو راغب کرد به حضور در این کار." در بین صحبتهای ایشون و دیگر بازیگران بخشهای کوتاهی از نمایش پخش شد که بازی آقای حسینی بینشون نبود. یه تیکه از بازی ژان درحال کرگدن شدن وصحنه ی انتهایی نمایش که دیالوگهاش توسط برانژه گفته میشد و همینطور صحنه ای که پرسوناژ های کرگدن شده روی صحنه راه میرفتن پخش شد.
از خبرای خوبت ممنونم. انتشار آلبوم هفت رو هم تبریک میگم، و بی صبرانه منتظر اکران ایستگاه بهشت هستم.

هیوا سه‌شنبه 3 دی 1387 ساعت 00:14

سلام به همگی مجله فیلم عکس آقای حسینی رو در نمایی از فیلم سوپر استار انداخته چیز خواصی ننوشته ولی حتما بگیرید عکسش زیباست.

صاحبه سه‌شنبه 3 دی 1387 ساعت 10:35

پریسا جان واقعا ممنون

علی چهارشنبه 4 دی 1387 ساعت 18:49 http://www.kitaromusic.blogfa.com

سلام. واقعا متاسفم. دارم حسرت میخورم. فیلم دل شکسته میتونست فروش میلیاردی داشته باشه. اما چون تبلیغاتش ضعیفه داره اینجوری هدر میره.
فقط کافی بود چند بار از تلویزیون تبلیغ بشه.
ای خدا این شهاب چقدر بد شانسه.

فائزه چهارشنبه 4 دی 1387 ساعت 19:09

سلام
شیوا جان عکسا رسید
ببینم پس چرا اون مطلبایی که درباره ی فیلم دل شکسته فرستادم تو قسمت نظرات رو رو وب نذاشتین
اصلا اومد یا نه؟؟؟؟؟؟
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای
واقعا این آلبم گروه سون آهنگایی که شهاب خوندن عالیه
هممون رو کاملا غافلگیر کردن
واقعا که صدای زیبایی دارن حتی در خوانندگی
واقعا بی نظیره
یه پیشنهاد داشتم اینکه اگه میخواین که روی وب آهنگی بذارین بهتره که از آهنگای شهاب و صدای خودشون روی وب باشه اینطوری هممون وقتی میایم تو وب بیشتر به یادشون میافتیم
و به نظرم بهترین آهنگ ؛آهنگ ۸ سی دی اوله به اسم خدا.واقعا عالیه
حالا یه بار دیگه گوشش کنین و ببینین گزینه ی خوبی نیست
البته با موافقت و زیر نظر شیوا جان
ممنون میشیم

سلام
عکسا رسید.
ولی این مطلبی که گذاشتم تازه الان رسید.احتمالا دفعه پیش ثبت نشده.

شکیلا پنج‌شنبه 5 دی 1387 ساعت 10:43

سلام به همه ِ ونوس جان ببخشید ماجرای شب یلدا چی بوده ؟ آقا شهاب جایی برنامه داشتند ؟
اگر آره چه ساعتی؟ کدام شبکه ؟
راستی روز از نو چه تاریخی با آقا شهاب مصاحبه داشته ؟
متشکر

حوری پنج‌شنبه 5 دی 1387 ساعت 22:22

سلام شیوا جون وای چه خبرای توپی خیلی خوشال شدم راسی فاعزه جون من که اصلا روز از نو رو ندیده بودم چه قد حیف شد بعدش هر چی زنگ زدم گفتم اون گزارشی که از کرگدن دادنو بدن اخرشم ندادن ولی پریسا جون لطف کرد همشو برامون نوشت

شکیلا جمعه 6 دی 1387 ساعت 11:16

سلام به همه پریسا جون دستم به دامنت ! روز از نو چه تاریخی با آقا شهاب مصاحبه کرده ؟ اگه از ماجرای شب یلدا هم کسی خبر داره خواهش میکنم به من بیخبر هم بگه ...

حوری سه‌شنبه 10 دی 1387 ساعت 21:27

سلام شیوا جون وای چه استقبالی از سونه 3 و4 شده امروز که رفتم بگیرم یدونشم نمونده بود گفتن تموم شده حالا شاید هفته ی دیگه بیاریم خوش به حال اونایی که تا حالا صدایه شهابمو شنیدن راسی امروز دوباره رفتم دلشکسته رو دیدم درسته زیاد تبلیغشو نمیکنن ولی واقعا خوب ازش استقبال میشه شهابم حرف نداره چه قد دلم میخواست شهابو تو عزاداریه اقا امام حسین ببینم ولی بالاخره این جا دیدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد