شهاب حسینی در فیلم آناهیتا

 با انتخاب بخش اصلی بازیگران و عوامل فیلم «آناهیتا» به کارگردانی عزیزالله حمید‌نژاد اواخر آذر کلید می‌خورد.

به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، این فیلم سینمایی که در لوکیشن‌های مختلفی در تهران به مدیریت فرشاد محمدی فیلمبرداری خواهد شد ،بر اساس فیلمنامه‌ای از عزیز الله حمید‌نژاد است که به موضوع تحقیقات علمی چند جوان می‌پردازد.
بر اساس این گزارش ،حضور شهاب حسینی ، میترا حجار ، نرگس محمدی و پوریا پورسرخ در این فیلم قطعی است. طراحی صحنه آن را بهزاد کزازی به عهده دارد و طراح چهره‌پردازی آن کوروش علیزاده است.
به گزارش فارس، تمام لوکیشن‌های این فیلم انتخاب و تثبیت شده است و تنها انتخاب برخی از بازیگران و عوامل فنی فیلم باقی مانده است که با انجام آن، اواخر آذر و یا اول دی ماه این پروژه سینمایی کلید می‌خورد.
عوامل دیگر این فیلم عبارتند از:
دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: سحر صباغ‌سرشت، مدیر تولید و مجری طرح: محمود محمدطائمه، مدیر تدارکات: فواد بوربور، دستیار تدارکات: مجتبی زندی، تهیه‌کننده: شیوا فیلم پارس. 


 در ضمن، دلشکسته اکران شد !  

شهاب در دلشکسته 

 

نظرات 37 + ارسال نظر
آزاده یکشنبه 17 آذر 1387 ساعت 08:38

سلام ممنون از خبر خوبت شیوا جون .

meteor یکشنبه 17 آذر 1387 ساعت 10:00

خیلی خوشحالم که شهاب جان اینقدر فعال هستن اما امیدوارم مواظب سلامتی روحیشون باشن.

meteor یکشنبه 17 آذر 1387 ساعت 10:03

مشتاق دیدار هنرنمایی بینظیرشون بودمو هستمو خواهم بود

پریناز یکشنبه 17 آذر 1387 ساعت 14:04 http://shahabjoonam.blogfa.com

وای شیوا جون چه خبر خوبی دادی نمی دونی کجاها اومده؟

نسیم دوشنبه 18 آذر 1387 ساعت 09:18 http://nafasi-baraie-boodan.persianblog.ir/

سلام
میام بازم پیشت ممنون از حضورت
اخباز خوبی برای من که خیلی دورم از اون سرزمین
موفق باشی

فائزه دوشنبه 18 آذر 1387 ساعت 14:44

سلام
مرسی بابت خبر جدید
میخواستم ببینم که سهاب توی سریال شیخ بهایی بازی کردن چون من تبلیغش رو دیشب دیدم؟

عزیزم سهاب نه ، شهاب !
نه.تا جایی که من اطلاع دارم بازی نکردن.تو تبلیغش چی دیدی؟شهاب که نبود؟!

ونوس دوشنبه 18 آذر 1387 ساعت 20:02

سلام دوستان:امروز فیلم دل شکسته ودیدم....خیلی خیلی قشنگ بود بازی اقای حسینی و خانوم بادران هم در فیلم خیلی زیبا و تاثیر گذار بود.
ضمن اینکه بقیه دوستان زحمت کشیده بودن.....
ولی موضوع فیلم موضوع قابل تحملی بود.

در فیلم یه جاهایی واقعا اغراق امیز بود!!

به هر حال نظر سازنده فیلم محترم.
شیوا جان از اطلاع رسانی خوبت در وب ممنون.


به امید اینکه شرایطی فراهم بشه همه دوستان تاتروببینن!

ریحانه دوشنبه 18 آذر 1387 ساعت 21:36 http://www.lovestoryshr.blogfa.com

مرسی از خبر خوبت.
یه خسته نباشید به شهاب عزیز که اینقدر پر کاره و امیدوارم موفق باشه.
در ضمن پریناز جان دل شکسته در سینما میلاد و سینما استقلال روی اکران رفته.
به ما هم یه سری بزن بی معرفت !!! ببین بار چندمه که گفتم ولی نیومدی !!!!!!

انشا ا.. به زودی سینماهای نمایش دهنده دلشکسته رو میذارم تو وبلاگ.

صدیف دوشنبه 18 آذر 1387 ساعت 23:26

سلام شیوا جون.مرسی از خبر
شهاب داره فیلمی به اسم حوالی اتوبان بازی میکنه؟؟؟؟؟؟

نه عزیزم
از کجا شنیدی؟

ریحانه دوشنبه 18 آذر 1387 ساعت 23:54 http://www.lovestoryshr.blogfa.com

مرسی گلم که اومدی .
بی نهااااااااااااااااااااااااااااایت خوشحالم کردی.
بازم بیا عسل خانم.
منتظرتم.

ریحانه دوشنبه 18 آذر 1387 ساعت 23:56 http://www.lovestoryshr.blogfa.com

راستی !
می گی که ماجرای دل شکسته چیه ؟
مرسی گلم.

"دلشکسته" داستان دلبستگی دو جوان با دو طرز فکر متفاوت است. این فیلم نخستین بخش از یک سه‌گانه است که روئین‌تن به زودی ساخت قسمت دوم آن را شروع می‌کند. "دلشکسته" برداشتی آزاد از لیلی و مجنون، "زمهریر" قسمت دوم این سه‌گانه نگاهی به رابطه حضرت علی (ع) و برادرش عقیل و "پای برهنه" ادای احترامی است به مولانا.

ستاره سه‌شنبه 19 آذر 1387 ساعت 08:38

خیلی بی معرفتی شیوا!!!!!!!!!!!خوب بگو نمی خوام بگم خلاص.

چرا اینجوری میکنی؟
منم آدمم ، دارم زندگی میکنم.کارمم فقط آپدیت کردن وبلاگ و ایمیل زدن نیست.
هزار تا گرفتاری و مشغله دارم.
اینو بفهم خواهشا .

صدای سکوت سه‌شنبه 19 آذر 1387 ساعت 11:21 http://khodetrobeshnas.blogfa.com

ممنون از خبررسانی به روزت
خسته نباشی
منم آپم دوست داشتی یه سری بزن

صدیف چهارشنبه 20 آذر 1387 ساعت 00:08

سلام گلم.اینو بخون:
فیلمبرداری فیلم سینمایی "پریشانی" به کارگردانی سیاوش اسعدی و تهیه کنندگی غلامرضا موسوی در خیابان های تهران ادامه دارد. به گزارش مهر، فیلمبرداری نخستین فیلم سینمایی اسعدی، سوم آذرماه در تهران شروع شد و گروه این روزها مشغول ضبط سکانس های خارجی در خیابان ها ست. تا به حال گلچهره سجادیه و شهاب حسینی مقابل دوربین رفته اند. فیلمنامه "پریشانی" را سعید نعمت الله نوشته و داستان درباره زوجی جوان است که زندگی خوبی دارند، اما ورود زنی میانسال زندگی آنها را به بحران می کشد. نورا هاشمی، ملیحه نیکجومند، افسانه چهره آزاد، بهناز جعفری، سپیده علایی و افشین سنگ چاپ بازیگران فیلم هستند. گروه سازنده فیلم سینمایی "پریشانی" امیدوار است که این فیلم در جشنواره امسال اکران شود. قرار است نام این پروژه به "حوالی اتوبان" تغییر کند. سایر عوامل فیلم عبارتند از مجری طرح: طهورا ابوالقاسمی، فیلمبردار: مرتضی غفوری، صدابردار: امین میرشکاری، طراح صحنه ولباس: مجید نیامراد، طراح چهره پردازی: اعظم بیات و روابط عمومی: افشین رضایی.

ستاره چهارشنبه 20 آذر 1387 ساعت 07:28

باشه شیوا خانوم اما بدون این رسمش نبود که ایجوری جوابموبدی .مگه یه ایمیل زدن چکارداشت؟؟؟؟؟؟؟می تونستی به جای این حرفا با یه جمله جواب اصلیمو بدی .اشکال نداره برو به هزار تا کارت برس.

عزیز من
برای من یه ایمیل زدن خیلی کار داره. شما که از کامپیوتر و اینترنت من خبر نداری.
خواهشا شرایط طرف مقابلتو درک کن.
جوابتم چیزی نیست که بتونم اینجا بنویسم.
قبول کن که عجله میکنی.من گفته بودم اگه صبر کنی جوابتو میدم.اونوقت ۲ روز بعد شما میای اون کامنتو برای من میذاری ....

ساغر چهارشنبه 20 آذر 1387 ساعت 14:50

قرار گرفتن شهاب عزیز با پورسرخ توی یه فیلم می تونه بترکونه....

پرنیان چهارشنبه 20 آذر 1387 ساعت 16:15

سلام .یه سوال داشتم آقای حسینی توی فیلمی به نام حفره وحشت بازی کدن؟

سلام
نه عزیزم
تو فیلم سایه وحشت بازی کردن.

فائزه چهارشنبه 20 آذر 1387 ساعت 18:33

سلام شیوا جان
خوبی
مرسی بابت عکسا و خبرای جدید
ببخشید اشتباه شد آخه من نظری رو که مینویسم دوباره نمیخونم ولی از این به بعد چکش میکنم
راستش تو تبلیغش که من ندیدمشون ولی اسم سریال رو که دیدم به نظرم اومد که توی وب دیده بودم که شهاب بازی کرده
ولی فکر میکنم که اشتباه از من بوده
به هر حال عذر میخوام
راستی شیوا جان خوشحال میشیم اگه یه سری هم به وبلاگ خواهرم بزنی وفا رو میگم.
آدرسشو براتون مینویسم
موفق باشی

سلام عزیزم
پس کو آدرسش؟ ننوشتی که !
در ضمن بفرست اگه زحمتی نیست.
نیکی و پرسش ؟!

صاحبه چهارشنبه 20 آذر 1387 ساعت 23:32

سلام به دوستای نازنینم

چرا آقای حسینی به خودشون کمی استراحت نمی دن؟؟ می ترسم خدای نکرده این پر کاری واقعا زیاد برای سلامتیشون خوب نباشه.البته ان شاالله همیشه سالم و سر زنده باشند من همیشه براشون دعا می کنم
باید فیلم جالبی باشه چون کارگردانش خوب وقابل احترامه.می دونستید قرار بود نقش میترا حجار رو گلشیفته فراهانی بازی کنه؟؟

شیوا جان من لیست کامل بازیگرای سریال شیخ بهایی رو از تو روزنامه خوندم اسم آقاشهاب نبود.

آخ که چقدر دوست دارم دوباره چهره ی مهربونشو توی قاب تلویزیون ببینم.واااااااای بچه ها یاد مدارصفر درجه افتادم.......الان اشکم در میاد........

حوری پنج‌شنبه 21 آذر 1387 ساعت 21:48

سلام شیوا جون مرسی عزیزم نمیدونی چه قد خوشحال شدم واقعا اگه ما ها تو رو نداشتیم چی کار میکردیم اخه اصلا تبلیغشو نمیده بازم دستت درد نکنه اخی چه شهابم پرکاره

حوری پنج‌شنبه 21 آذر 1387 ساعت 21:57

وای یادم رفت که اینو بگم فک کردم تو نظرای بعدیه صاحبه توی نظرش گفته بود یاد مدار افتاده خوب هممون یه جورایی دوس داریم دوباره مدارو ببینیم میخواسم بگم کانال icc چهارشنبه ها ساعات 10 شب مدارو میده 10 صبم دوباره تکرارشو میده البته بعضی وقتا ممکنه دیرتر نشون بده بچه ها اگه تونستین حتما ببینین

... جمعه 22 آذر 1387 ساعت 00:30

بچه ها اونایی که رفتید تئاتر یه سوالی دارم ازتون ... برای گرفتن بلیط قسمتی که پیش فروش می کنن هم صف طولانی داره ؟ ( فروش برای همون روز رو می دونم که خیلی طولانیه ... صف پیش فروش رو میگم ) ... میشه بگید حدودا چقدر باید منتظر موند ؟ مرسی :)


در ضمن در فیلم در حوالی اتوبان هم ایشون بازی کردن با افسانه چهره آزاد و نورا هاشمی دختر مهدی هاشمی :)

صدیف جمعه 22 آذر 1387 ساعت 12:37

سلام خانومی
خبرم موثق نبود؟؟؟

سلام عزیزم
چرا. ولی میخواستم بذارم روی وبلاگ.برای همین تاییدش نکردم.
ولی الان تایید کردم دیگه!

فائزه جمعه 22 آذر 1387 ساعت 12:52 http://faryadhayemordeh.blogfa.com

سلام شیوا جان
خوبی؟
بیا اینم آدرس وبلاگ وفا
بقیه هم اگه دوست داشتن بیان خوشحال میشیم
شیوا جان عکسا رو به جی میلتون بفرستم؟؟؟؟؟؟

آره عزیزم.
آدرس ایمیلم کنار وبلاگ هست.
هر کس خواست چیزی بفرسته به این آدرس بفرسته
webmaster8717@gmail.com

هیوا شنبه 23 آذر 1387 ساعت 01:54

سلام شیوا جان ممنون از خبرهای خوبت خانم منم یک خبر خوب دارم
فیلم ایستگاه بهشت بعد از فیلم احضار شدگان اکران میشه !
البته امیدوارم این دفعه حقیقت داشته باشه وانتظارمون بی نتیجه نباشه.

چقدر عالی!
ولی من تا فیلمو روی پرده نبینم نمیتونم این اخبارو باور کنم.
از بس که گفتن اکران میشه و نشد.
ولی امیدوارم این دفعه حقیقت داشته باشه و انتظارمون بی نتیجه نباشه !

هیوا شنبه 23 آذر 1387 ساعت 02:13


تبلیغ دل شکسته در تلویزیون ممنوع شد

قاصدک:به دنبال ممنوعیت هرگونه تبلیغ فیلم سینمایی«دل شکسته» در تلویزیون، این فیلم تنها در سینما ها به نمایش در می آید.


برنا: تبلیغات تلویزیونی فیلم سینمایی "دل شکسته" که به تازگی روی پرده سینماها رفته است، ممنوع اعلام شد.

به دنبال ممنوعیت هرگونه تبلیغ فیلم سینمایی«دل شکسته» در تلویزیون، این فیلم تنها در سینما ها به نمایش در می آید.

گفته می شود پرداخت خاص به موضوع مذهبی و اعتقادی، علت ممنوعیت تبلیغ این فیلم در رسانه های گروهی باشد.

فیلم «دل شکسته» ساخته "علی رویین تن" داستان دلبستگی دو جوان با دو طرز تفکر کاملا متفاوت است که در جریان پروژه ای تحقیقاتی به یکدیگر علاقه مند می شوند.




پریسا شنبه 23 آذر 1387 ساعت 13:01

سلام شیوا جون،خسته نباشی.
شروع دوباره ات رو تبریک میگم. امیدوارم این شروع پرانرژی، به راه خودش مثل همیشه در مسیر درست ادامه بده.
امروز صبح توی برنامه ی روز از نو،حدود ساعت ۷:۱۵ یه گزارش کوتاه از گرگدن پخش شد، با بازیگراش مصاحبه کردند که آقای حسینی هم جزوشون بودن. خیلی خوشحال کننده بود...
منتظر خبرای جدیدت هستم. ممنون.

سلام عزیزیم
مرسی از لطفت
متاسفانه من خونه نبودم امروز.
خوش به حال اونایی که دیدن.

سایه شنبه 23 آذر 1387 ساعت 14:02

سلام شیوا جون، مرسی از خبرای خوبت.
شیوا جون، از آناهیتا چه خبر؟ همینطور از درباره ی الی؟ مشکلی که واسش پیش نیومده؟ (منظورم حضور گلشیفته اس). بعد از حضور میترا حجار تو هالیوود میشه بگی چطور دوباره میتونه توی سینمای ایران بازی کنه؟ اونم توی فیلمی از آقای حمید نژاد؟ منتظر جوابت هستم. مرسی گلم.

سلام عزیزم
فعلا خبری نیست.
قرار بود میترا حجار چند وقت پیش در فیلمی از کمال تبریزی بازی کنه که حضورش با مشکل مواجه شد.( به نقل از سایت سینمای ما).حالا نمیدونم چه جوری میخواد این فیلمو بازی کنه.
باید صبر کرد تا فیلم برداری فیلم شروع بشه.اگر اشکالی پیش بیاد اون موقع معلوم میشه.
از درباره الی هم که هیچ خبری نیست.اسمش تو فیلمایی که متقاضی شرکت در جشنواره بودن هم نبود.

اینم یه خبر دیگه درباره حضور میترا حجار :

سینمای ما - با اینکه منابع مطلع، از بازی میترا حجار و رفتن او مقابل دوربین فیلم جدید رفیع پیتز خبر می‌دهند، اما روز گذشته در خبری که از سوی روابط‌عمومی این فیلم بر روی دو خبرگزاری قرار گرفت،اعلام شد که حجار در «شکارچی» حضور ندارد.
«شکارچی» چهارمین ساخته بلند رفیع پیتز محسوب می‌شود که از روز نهم آبان در خیابان بهار تهران کلید خورده است. بخش اصلی بودجه این فیلم پس از حضور فیلم قبلی این کارگردان، «زمستان است» در جشنواره برلین، از سوی صندوق مالی سینمایی جشنواره برلین تأمین شده است. بنابر اعلام مسئولان صندوق مالی سینمایی جشنواره برلین، امسال از چهار پروژه محصول کشور‌های ایران، ارمنستان، اندونزی و فلسطین حمایت مالی خواهد شد و این پروژه‌ها در مجموع 220 هزار یورو، کمک برای ساخت فیلم دریافت خواهند کرد. به گزارش اسکرین دیلی، این چهار پروژه از میان 108 پروژه داوطلب از 40 کشور جهان انتخاب شده‌اند، که در این میان 50 هزار یورو به فیلم ایرانی «شکارچی» ساخته رفیع پیتز که قرار است در تهران ساخته شود، اختصاص یافته است. جالب اینکه از زمان تأسیس صندوق مالی جشنواره فیلم برلین در اکتبر سال 2004، 43 پروژه، هم در مرحله تولید و هم در مرحله پخش مورد حمایت مالی این صندوق قرار گرفته‌اند؛ اما یکی از شروط حمایت صندوق مالی سینمایی جشنواره برلین، حضور عوامل اصلی فیلم قبلی کارگردان یعنی «زمستان است» در فیلم جدید یعنی «شکارچی» اعلام شده. میترا حجار هم که بازیگر اصلی فیلم «زمستان است» بوده، می‌بایست در فیلم جدید پیتز هم به ایفای نقش می‌پرداخته و گفته می‌شود به همین خاطر، حجار در روزهای آغازین فیلمبرداری در خیابان بهار و در حضور نماینده صندوق مالی سینمایی جشنواره برلین، مقابل دوربین رفته و به ایفای نقش پرداخته است. ضمنا میترا حجار طی روزهای آینده در مجموعه تلویزیونی «سرزمین کهن» به کارگردانی کمال تبریزی و بعد از آن در فیلم سینمایی «آناهیتا» به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد به بازی خواهد پرداخت. اما این روزها گروه تولید فیلم سینمایی «شکارچی» در خیابان نواب مشغول کار هستند و هفته آینده برای ادامه فیلمبرداری به انزلی می‌روند. نقش اول این فیلم را که پیشتر علی نیک‌صولت بازی می‌کرد، خود رفیع پیتز برعهده گرفته است.

صدیف شنبه 23 آذر 1387 ساعت 21:32

ای وای من امروز خونه بودم ولی ندیدم گزارشو............خیلی دلم سوخت
وای شیوا شهاب داره چی کار میکنه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!سایه وحشت تموم نشده بی خبر رفته سر پریشانی تازه آتاهیتا هم که تو راهه!!!!!!تاتر رو هم که داره.......
شهاب جان واقعا خسته نباشی

هیوا شنبه 23 آذر 1387 ساعت 21:55

سلام عزیزم متاسفانه ظاهرا سوپر استار به جشنواره نمیره چون تبلیغش در سینماها پخش میشه و خودم عکسهای فیلم رو در و دیوار سینما دیدم ...

تینا شنبه 23 آذر 1387 ساعت 22:00

سلام به دوستای خوبم

من امروز خیلی خوشحالم چون بلاخره تونستم فیلم دل شکسته رو ببینم.
فوق العاده بود. بازی شهاب بی نظیر بود واقعا نظیر نداشت.فیلمش هم قشنگ بود.

فقط یه کم پیاز داغشو زیاد کرده بودن.

شیوا جونم بازم از خبرای خوبت ممنونم.واقعا خسته نباشی

آزاده یکشنبه 24 آذر 1387 ساعت 09:51

سلام شیوا جون وبلاگت هیچی کم نداره فقط یه کم برامون بیشتر عکس بذار .مرسی. در ضمن آقای حسینی با چه فیلمهایی تو جشنواره امسال حضور دارند؟مرسی

صاحبه یکشنبه 24 آذر 1387 ساعت 10:22

سلام به همگی
لعنت به مدرسه.... لعنت به روزازنو که این قدر زود پخش میشه....لعنت به این شانس که بعد از این همه انتظار نتونی شهاب رو در تلویزیون ببینی..ای خدااااااااااا
شیوا جان با اجازت می خواستم از پریسا جان خواهش کنم برامون بیشتر از این مصاحبه وحرفهای آقای حسینی بگه.پریسا جون خواهش می کنم با جزئیات کامل بگو عزیز.
راستی شیوا جان من از روزنامه ی جام جم خوندم که خوشبختانه فیلم درباره ی الی به جشنواره میره.

مینا یکشنبه 24 آذر 1387 ساعت 12:48

سلام شیوا جان
این نظر را برای همه می نویسم دل شکسته فوق العاده است به معنای واقعی کلمه متفاوت با تمام بازی های اقای حسینی اولین بار بود که فیلمی میدیدم که هم خنده دار بود هم پر از غم هم با تم های مذهبی و سیاسی اولین بار بود که نقش یه عاشق رو باور کردم اولین بار بود که منطق به هم رسیدن دو تا عاشق تو سینما اینقدر دقیق و حساب شده بود و اولین بار بود که وقتی از سینما اومدم بیرون احساس کردم پولم را دور نریختم به نظرم اگه تا حالا هیچ فیلمی از اقای حسینی ندیدید این فیلم را از دست ندید. تفکر پشت ساخت این فیلم واقعی بودن قصه تضاد بین این دو تا عاشق و بازی خیلی خیلی زیبای اقای حسینی و خانم بادران ستودنی هست فیلم توی سینما سانسور شده بود به وضوح فکر نمی کنم توی تلویزیون نمایش داده بشه

حوری یکشنبه 24 آذر 1387 ساعت 22:14

سلام شیوا جون وااااااای خیلی قشنگ بود اگه بخوام بگم شهاب خوب بازی کرده بود یه چیز تکراری گفتم چون اینو که همه میدونن ولی واقعا بی نظیر بود بازم شهابم یه نقشه متفاوته دیگه رو بدون هیچ عیبی بازی کرد دوستمون راس میگه تو فیلم هم غم بود هم شادی اخی اون جایی که شهاب ادایه نفسو دراورد بازم همه براش دست زدن راسی یکی از بچه ها پرسیده بود که صف پیش فروشم طولانیه اره خیلی چند روز پیش رفتم بلیط گیرم نیومد اونم طولانی بود تازه فقطم واسه راهرو بلیط داشت راسی چه قد دلم سوخت منم خونه بودم روز از نو رو ندیدم بیاین زنگ بزنیم دوباره درخواست کنیم

پریناز دوشنبه 25 آذر 1387 ساعت 15:59

شیوا جون منم تبلیغ سوپر استارو تو سینما ها دیدم.اگر به جشنواره میرفت من حتما امید داشتم که شهاب جون برنده سیمرغ بلورین بشه ولی اگه به جشنواره نره چی؟

گرافیک جمعه 10 مهر 1388 ساعت 20:10 http://1354-1370.blogfa.com

اگر خواستی سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد