شهاب در کرگدن !

سلام. 

این طور که معلومه بلیت تئاتر به این راحتیا گیر نمیاد.از ساعت ۴ بعد از ظهر فروش بلیت آغاز میشه.اما از ساعت ۳ مشتاقان دیدن این تئاتر تو صفن ! پس برای اینکه بلیت گیرتون بیاد باید زود برین.قیمت بلیط هم همون طور که گفتن، شده ۶۰۰۰ تومن !   

پیش فروش بلیت از طریق سایت فرهاد آییش : 

http://theater.farhadayeesh.com  

این عکس رو هم برای کسانی میذارم که دوست دارن گریم آقای حسینی رو در این تئاتر ببینن. 

 

شهاب در کرگدن 

 

نظرات 16 + ارسال نظر
صاحبه جمعه 8 آذر 1387 ساعت 23:38

چقدر با حال آقاشهاب اینجا اینجا مرسی شیوا جون

صاحبه شنبه 9 آذر 1387 ساعت 07:15

سلام سلام صدتا سلااااام.خوبین.واااااااااای بچه ها مرسیییییییییییی مرسی از توضیحات خوبتون.هالی جان واقعا ممنون.خیلی خوشحالم که هیچ وقت هیچ چیز وهیچ کس در هیچ شرایطی نمی تونه این متانت ومحجوب بودن رو از آقاشهاب بگیره.واقعا از اینکه طرفدار چنین کسی هستم به خودم می بالم.
شیوا جون عکسی که از آقا شهاب گذاشتی خیلی قشنگه.راستی تو گوگل گشتم نتونستم عکسی از آقا شهاب توی این تئاتر پیدا کنم.شیوا جون منتظریماااااا.
" تی جااااااااااااان قربان."

رزا شنبه 9 آذر 1387 ساعت 13:12

سلام. شیوا جون اگه به جز تاتر شهر مراکز دیگه هم بلیط میفروشند میشه اعلام کنی ممنون میشیم.

سلام
نه عزیزم؛جای دیگه ای نیست.
بلیتو فقط باید از تئاتر شهر تهیه کنی.

صاحبه شنبه 9 آذر 1387 ساعت 23:49

سلام به دوستان گلم می خواستم از آزاده جان بپرسم که اون مجله ای که گفت ایده ال بود یا زندگی ایده ال؟؟
آزاده جان یا شیوای عزیز اگه اطلاعی از این مجله دارین(سایت,عکس رو جلد,شماره ی مجله وتاریخش)لطف کنید بهم بگین.ممنون میشم.

ستاره یکشنبه 10 آذر 1387 ساعت 12:44

دیدن شهاب تواین تئاتر مثل دیدن یه شهاب سنگ تودل اسمون خوش به حال اون چشمایی که بانورش روشن میشن

قائزه یکشنبه 10 آذر 1387 ساعت 14:43

سلام
شیوا جان بابت خبر و عکسا ممنونم
ببینم اگه بخوایم بلیط بگیریم نمیتونیم تلفنی بلیط تهیه کنیم حتما باید حضوری باشه؟
و یه سوال دیگه اینکه:یعنی آقای شهاب فقط هفته اول رو
اجرا دارن؟یعنی تمام ۴۵ شب رو اجرا نمیکنن؟خوب اگه اینطوری باشه که الان تا یکی دو روز دیگه بیشتر اجرا نمیکنن.
ممنون میشم اگه جواب سوالهام رو بدین.
موفق باشی
مرسی
ممنون.

نه عزیز من
من که گفتم. تو صف وایسی به زور بلیت گیرت میاد.اونوقت می خوای تلفنی بلیت بخری ؟
برای خریدن بلیت هیچ راهی جز مراجعه حضوری به تئاتر شهر وجود نداره.
در ضمن من کی گفتم که شهاب فقط هفته اول اجرا داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من گفتم :
درضمن آقای حسینی در هفته اول "هم" در نمایش حضور دارن.
اگه به کلمه هم دقت میکردی اینجوری برداشت نمیکردی.
یکی تو نظرات گفته بود شهاب هفته اول اجرا نداره و من هم در جوابش گفتم هفته اول هم اجرا داره.
پس هیچ محدودیتی نیست.
آقای حسینی در همه اجراها حضور دارن.

پری یکشنبه 10 آذر 1387 ساعت 14:47

هر گریمی به شهاب جونم می یاد.مرسی از عکسا

ریحانه یکشنبه 10 آذر 1387 ساعت 17:20 http://www.lovestoryshr.blogfa.com

سلام گلم:
مرسی از خبر هات.

مرجان یکشنبه 10 آذر 1387 ساعت 19:02

سلام

آزاده دوشنبه 11 آذر 1387 ساعت 08:40

سلام .صاحبه جون زندگی ایده آل بود همون که عکس مهراوه شریفی نیا و مامانش روش بود . فکر کنم مال نیمه دوم آبان ماه بود .

در ضمن عکس روی جلد سینمای امروز شماره جدیدش هم عکس آقای حسینی در محیاست .

شیوا جون به خاطر عکس کرگدن ممنون .

اکسیژن دوشنبه 11 آذر 1387 ساعت 16:13

۵شنبه شبیه دیوونه ها رفته بودم تو محوطه ی تئاتر شهر راه می رفتم.

جایی که این روز ها جای قدم های شهاب اونجا باقیه.

ساعت ۳ بود. رفتم تو صف فروش بلیط ایستادم بدون هیچ تصمیمی برای خرید.

حال عجیبی داشتم.

تمام این سالها که شهاب همیشه تو یادم بود از نظرم گذشت.

حالا درست ۱۰ سال از اولین باری که تو قاب شیشه ای تلویزیون دیده بودمش می گذشت.اکسیژن پاییز۷۷ـ پاییز۸۷.

صف طولانی و طولانی تر می شد مثل خیال من.

چقدر اینجا رو دوست داشتم.شده یه مکان رویایی برای من.

اینجا بهترین مکان بود برای راه رفتن رویا دیدن و مرور تمام یادها و خاطراتم.

حتی تنها مکانی شد برای عکس گرفتن برای واحد های عکاسی دانشگاه.

وقتی بچه ها با هزار فلاکت می رفتن جاهای مختلف تا عکاسی کنن من فقط همین جا با خیال راحت عکس می گرفتم .

اصلا شده بود قلمرو من!

نگاه کردن به حوض گردش شاید از بهترین لحظه ها بود.حوضی که تو زمستون آبش یخ می زدو کلاغ ها دورش می نشستن.

دایره ی مقدس من بود. دایره ای که باید درست در مرکزش می مردم. یخ می زدم.

سر تا پا در بلور. با تمام یادها و خاطراتم در سر.

هوا سرد بود مثل تصمیم من.

دیدن تو سخته.

قبل از اینکه مسئول گیشه برای فروش بیاد رفتم.

ستاره دوشنبه 11 آذر 1387 ساعت 20:31

میشه لطف کنید و مدت زمان نمایش رو هم اعلام کنید؟؟
از ساعت 7 تا چه ساعتی؟
ممنون میشم

نازنین دوشنبه 11 آذر 1387 ساعت 20:35

سلام شیوا جان ,,,,خوبی گلم ,,مرسی از اینکه همیشه خبرای جدید رو از اقای حسینی برای ما تو این وبلاگ میذاری,,,,, می خواستم ازت تشکر کنم ,,,,تئاتر اقای حسینی رو رفتم دیدم ,,,با اینکه دفعه اول بود اقای حسینی رو در صحنه تئاتر میدیدم ,اما بسیار با تسلط و زیبا نقششون رو اجرا کردن ,,,,گریمشون هم بهشون میومد,,,
این متنی که نوشتند بسیار زیباست ,, دقیقا ۱۰ سال از اکسیژن میگذره بعد از تئاتر ,,, اقای حسینی رو دیدم ازشون تشکر کردم ,,, بچه ها به سایت WWW.RHINOCEROSES.BLOGFA.COM بروید براشون نظر بذارید شیوا جان یک خواهش,,, میخوام ایمیلت رو داشته باشم

سلام عزیزم
این ایمیل منه :
webmaster8717@gmail.com

کاش وقتی شهابو دیدی باهاش درباره وبلاگ حرف میزدی.خواهشا هرکس ایشونو دید اینو بهشون بگه.

... ؟ دوشنبه 18 آذر 1387 ساعت 16:24 http://www.shokre-izad.blogfa.com

سلام . خوبی ؟ آره باب پدر ما در اومد تا ۴ تا دونه بلیط بگیریم . از ساعت ۳ تو صف بودیم بعد ۵ شنبه بود به دلایلی نمی تونستیم سانس ۴ رو بریم مجبور شدیم تا یاعت ۷ وایسیم . یخ کردیم ولی به زحمتش ارزید . چه قدر قشنگ بازی کرد . خیلی ماهه . هر چی بگم کم گفتم .

azhenzangana پنج‌شنبه 21 آذر 1387 ساعت 13:10

سلام عزیزان ...
واقعا خوش بة حالتون کة میتونید برید بة این تئاتر اکة من هم ایران بودم خصوصا تهران بة هر قیمتى هم کة شدة بود میرفتم. واقعا شیوا جون مرسى از زحماتت خیلى ممنون خیلى دوست داشتم کة ایشون رو ببینم کة تو عکسهاى تئاتر دیدم مرسى از همتون.

مهسا پنج‌شنبه 5 دی 1387 ساعت 00:42

salam shaiva jon man taze be jame kzv dahandegan dar bare vebet be bagiye payvastam

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد