شهاب حسینی روی صحنه

  شهاب حسینی در "پسر آدم،دختر حوا" 

رامبد جوان ساخت فیلم جدیدش را با عنوان "پسر آدم،دختر حوا"رااز نیمه آبان ماه آغاز می کند .
به گزارش ایلنا ،این فیلم که به تهیه کنندگی سعید حاجی میری و در سبحان فیلم تولید می شود چندی است پیش تولید آن آغاز شده و مهناز افشار و شهاب حسینی بازیگران اصلی این فیلم هستند.این فیلم داستانی کمدی دارد و درباره یک زوج جوان است . پیش ازاین قرار بود یدالله صمدی این فیلم را کار گردانی کند.

خبر قطعی، با شروع فیلم برداری و بازی آقای حسینی، در وبلاگ قرار خواهد گرفت.


 طراحی تبلیغات دلشکسته

آنونس فیلم سینمایی «دل‌شکسته» به کارگردانی علی‌روئین‌تن که بزودی به اکران عمومی در می‌آید،آماده شد و بهزاد خورشیدی و ابراهیم حقیقی پوسترهای این فیلم را آماده می‌کنند.

به گزارش سایت سینمایی سوره، «علی روئین‌تن» با اشاره به انجام تدارکات لازم برای اکران عمومی «دل‌شکسته» اظهار داشت: آماده‌سازی «دل‌شکسته» برای اکران عمومی در جوزان فیلم در حال انجام است که در این راستا آنونس فیلم را «شکوفه زندباف» بسیار زیبا و ماهرانه ساخته‌ است.
وی افزود: بهزاد خورشیدی و ابراهیم حقیقی طراحی پوسترهای «دل‌شکسته» را بر عهده دارند. این کارگردان سینما به فارس گفت: هنوز زمان دقیق اکران فیلم مشخص نیست ولی پس از اتمام اکران «آواز گنجشک‌ها» فیلم را روانه نمایش عمومی می‌کنیم.
برپایه این خبر، در این فیلم خسرو شکیبایی، بیتا بادران، شهاب حسینی، محمود پاک نیت، رضا رویگری، شقایق فراهانی، فریبا کوثری و گوهر خیراندیش بازی می‌کنند.
«دل‌شکسته» داستان دلبستگى دو جوان با دو طرز فکر متفاوت است و نخستین بخش از یک سه گانه است.  

شهاب حسینی در دلشکسته 


 شهاب حسینی و آتنه فقیه نصیری به جمع بازیگران "کرگدن" به کارگردانی فرهاد آئیش اضافه شدند.

به گزارش سرویس هنری برنا به نقل از روابط عمومی تئاترشهر مهدی هاشمی، آتنه فقیه نصیری، شهاب حسینی، احمد ساعتچیان، مائده طهماسبی، رامین ناصرنصیر، فرهاد آئیش، شکوفه هاشمیان، مهیار پورحسابی، محمد فرشته نژاد، سعید شیری، محمد صادقی، ندا حاج بابایی، مهدی صادقی، امید زارع، پرویز حاجی زاده و محمدرضا اصلی هنرمندانی هستند که به عنوان بازیگران "کرگدن" نوشته اوژن یونسکو به کارگردانی فرهاد آئیش معرفی شده اند.

همچنین محسن شاه ابراهمی به عنوان طراح صحنه و لیاس، محمد فرشته نژاد به عنوان آهنگساز، علی هاشمی به عنوان دستیار و برنامه ریز، کاوه قاسم زاده دستیار دوم، هدی اربابی منشی صحنه و شکوفه هاشمیان به عنوان عکاس در این اثر نمایشی حضور دارند.

"کرگدن" نوشته اوژن یونسکو و به کارگردانی "فرهاد آئیش" از اواخر آبان ماه در تالار اصلی به روی صحنه می رود.

نظرات 23 + ارسال نظر
زهرا دوشنبه 6 آبان 1387 ساعت 14:38 http://napoleon.blogfa.com

باورم نمیشه شیوا من همین الآن اومده بودم همینو ازت بپرسم که راست می گن شهاب حسینی کرگدن رو بازی میکنه یا نه؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!
همین امروز صبح از دوستم شنیده بودم تازه با هم قرار گذاشته بودیم یه روز بریم تئاتر... چه تئاتری بهتر از کرگدن.
بچه ها همگی با هم بریم.تنهایی هم شد برین

تینا دوشنبه 6 آبان 1387 ساعت 19:01

واییییییییییی
چقدر منتظر بودم تو تئاتر ببینمت

هالی دوشنبه 6 آبان 1387 ساعت 20:40 http://shooting_star2224@yahoo.com

وااااااااااااااای خیلی عالیه
خیلی خوشحال شدم ان شا ا... که قطعیه؟
مرسی شیوا جان

صاحبه(دیوونه ی همیشگی شهاب) دوشنبه 6 آبان 1387 ساعت 22:13

سلام خوشبحالتون قول بدین هروقت دیدین واسه ما هم تعریف کنید.منم میااااااااااااااااااااااام

تینا دوشنبه 6 آبان 1387 ساعت 23:26

سلام
وای چقدر خوشحال شدم.باورم نمی شه
شیوا جون ازت خیلی ممنونم
خدا کنه که همه بتونیم ببینیم.

آمیتیدا سه‌شنبه 7 آبان 1387 ساعت 12:09

سلام.
منم خییییییییییییییییییییییییییییییییییلی خوشحال شدم شیوا جون.
بازم ممنون خبر فوق العاده ای بود.

ستایش سه‌شنبه 7 آبان 1387 ساعت 16:10 http://www.inja-naboodan.blogfa.com

سلام
من نمی دونم چه اتفاقی افتاده اما خوشحالم که دوباره شروع کردی. بت سر میزنم و منتظر میمونم تا این وبلاگ هم به خوبی قبلی بشه...
ممنونو و موفق باشی...

آزاده چهارشنبه 8 آبان 1387 ساعت 08:41

سلام خوش به حال اونایی که میتونن برن ببینن تو رو خدا به جای ما هم یه دل سیر ببینین .

فاطمه چهارشنبه 8 آبان 1387 ساعت 10:28

موفق باشی شیوا جان

فاطمه چهارشنبه 8 آبان 1387 ساعت 10:46

سلام من تقریبا دو ساله با وبلاگتون آشنا شدم ولی اولین باریه که نظر میدم.حیف شد داشت وبلاگ کاملی میشد... خوشحالم که نامید نشدی.با آرزوی موفقیت برای تو و تنها شهاب سینمای ایران یه دوست جدید یه آشنای قدیمی

صدیف چهارشنبه 8 آبان 1387 ساعت 12:07

سلام شیواجونم.پس چرا نظرمو نذاشتی؟جواب سوالام کو؟من منتظرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررما.خواهش میکنم عزیزم جواب بده.

سلام صدیف جان.
تا جایی که من اطلاع دارم از اول بازیگر این نقش آقای حسینی بودن.به خبر هایی که از سایت ها میخونی خیلی اعتماد نکن.
در رابطه با سوال هایی که از فیلم درباره الی پرسیده بودی هم باید بگم که جواب هیچکدومو نمیدونم!چون جواب سوالایی که پرسیدی رو فقط کسانی میدونن که فیلمو دیدن.این فیلمم هنوز هیچ جایی نمایش داده نشده.
راجع به جشنواره هم هنوز هیچی معلوم نیست.چون ممکنه بعضی فیلما نتونن به جشنواره راه پیدا کنن یا اصلا کارگردان نخواد فیلمو تو جشنواره شرکت بده.به هر حال باید تا بهمن صبر کرد.
سوال هایی که درباره محیا پرسیده بودی فکر میکنم ندونی بهتره.چون دونستنش هیجان دیدن فیلمو از بین میبره.من هم هنوز فیلمو ندیدم.اما فکر میکنم بتونی سوالاتو از بچه هایی که تو کلوب هستن بپرسی.cloob.com فکر میکنم اونجا بتونی جواب سوالاتو پیدا کنی.
موفق باشی

ونوس پنج‌شنبه 9 آبان 1387 ساعت 23:37

سلام واای ی ی ی ی ی نمی دونی چقدر خوشحال شدم.لطفا زمان دقیق نمایش رو هم برامون بنویس.به امید روزهای بهتر.ممنون از تمام زحماتی که برای وب می کشی شیوای عزیزوخستگی ناپذیر.

صاحبه جمعه 10 آبان 1387 ساعت 01:36

سلام به همگی این قاب هم خیلی قشنگه شیوا جان ولی به نظرم قبلی قشنگتر بود

ساغر جمعه 10 آبان 1387 ساعت 10:33

بچه ها خوش به حالتون من دلم داره قیجوجه میره که تئاتر شهابو ببینم ولی حیف... راستی یه خبر خیلی خیلی بد!!شنیدین که به خاطر قضیه گلشیفته "درباره الی" اجازه اکران نداره؟؟؟؟؟

ترانه جمعه 10 آبان 1387 ساعت 15:54 http://www.lovestoryshr.blogfa.com

سلام شیوا جون:
مرسی که بهم سر زدی بازم از این کارا بکن و مرسی که این خبر فوق العاده عالی رو دادی خیلی خوشحالم که می تونم شهاب رو از نزدیک ببینم !
بازم ممنون.

بهار جمعه 10 آبان 1387 ساعت 17:24

سلام
من تو شمال زندگی میکردم ولی الان یه ماهه که برای دانشگاه اومدم تهران!!!
چقدر خوشحالم که امکان رفتن به تئاتر کرگدن برام پیش اومده! باورم نمیشه همیشه دوست داشتم آقای حسینی رو از نزدیک ببینم! اگه رفتم و تونستم از ایشون عکس بگیرم حتما عکسارو در اختیارت میذارم شیوا جون مرسی که همیشه یه سوپرایز داری!!!!!!

حوری جمعه 10 آبان 1387 ساعت 20:59

سلام شیوا جون مرسی از خبرای خوبت من که از همین الان روز شماری میکنم واسه دیدن شهابم رو صحنه راسی عزیزم شهابم تا حالا مهمونه 2 قدم مانده به صبح بوده خیلی وقت بود میخواستم این سوالو ازت بپرسم راسی خانومی خیلی منتظرت بودم جواب سوالیو که اون دفه ازت پرسیدم بدی پس چرا جوابمو ندادی

سلام عزیزم
من که گفتم کسانی که منتظر دریافت ایمیل هستن فعلا باید صبر کنن.جوابتو نمیشه اینجا بنویسم.برات ایمیل میزنم.
تا جایی که من اطلاع دارم ایشون تا حالا مهمون ۲ قدم مانده به صبح نبودن.یعنی هیچ کس تا حالا ندیده.فکر نمیکنم اومده باشن.

رزا یکشنبه 12 آبان 1387 ساعت 10:07

سلام وای از خوشحالی نمیدونم چی بگم . شیوا جان حتما زمان و ادرس دقیق تالار را برامون بذار .بچه ها تبریک.

حوری یکشنبه 12 آبان 1387 ساعت 21:48

سلام شیوا جون مرسی از جوابت خیلی منتظر بودم عزیزم محیام خیلی قشنگ بود واقعا که بازی شهابم عالی بود خیلی بامزه بود اخرای فیلمم همه براش دست زدن راسی بچه ها همشهری جوان با شهاب مصاحبه کرده حتما بخونینش

هالی دوشنبه 20 آبان 1387 ساعت 20:17

مثل اینکه کرگدن آذر ماه رو صحنه نمیره. درسته؟!

دلسپرده سه‌شنبه 10 آذر 1388 ساعت 14:07 http://www.kolbeyerosvaey.blogfa.com

سلام منم عوض تیم هواداران میشم

مهدی جمعه 9 مهر 1389 ساعت 23:41 http://fifama.blogfa.com

دوست عزیز سلام
اومدم ازتون دعوت کنم به چت روم وبلاگ ما بیاید و با حضورتون در جنجال های وبلاگ ما شرکت کنید
محلی برای جنجال های فوتبالی
ما به کمک یکایک شما نیاز داریم
لطفا سعی کنید بیاید
برای ورود به چت روم به پایین ترین نقطه ی وبلاگ برید اونجا یه کادر مشکی می بینید
اگه ندید صفحه رو رفرش کنید
خوشحال میشم اونجا بینمتون
لطفا دعوتمون رو بی جواب نذارید چه مدیر وبلاگ چه خوانندگان[گل][خجالت]

nilo سه‌شنبه 5 آذر 1392 ساعت 11:06

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد